Weight Gainer


Skunk
 Share

Recommended Posts

Hej!

Der findes S Å mange forskellige mærker mv., og det er svært at vælge en Weigt Gainer. Jeg går mest efter det billigste, for at prøve det...!

Jeg vil bare bruge det før efter træning.

Jeg skal have noget UDEN laktose, for jeg har en mælkeindtolerance. Valleprotein kan man vidst godt tåle, når man har denne indtolerance..!..?

Mvh SkunK.

Link to comment
Share on other sites

Her er en oversigt over nogle af de forskellige Weightgainer der findes på det Danske marked.

Den Weightgainer der er dyrest med hensyn til proteinindhold er nævnt som den første på listen o.s.v.

Nogle gange kan det godt være svært at sammenligne produkter med hinanden da indholdet af bl.a protein ikke er ens.

PHOTOCHEN 4KG. 12% PROTEIN, PRIS: 549

KILOPRIS: 109,80, PRIS PR. KG. PROTEIN: 915,00

EISELT 4KG. 25% PROTEIN, PRIS: 599

KILOPRIS: 149,75,  PRIS PR. KG. PROTEIN: 599,00

MAXIM 5KG. 30% PROTEIN, PRIS: 749

KILOPRIS: 149,80, PRIS PR. KG. PROTEIN: 499,33

PROLAB 2,72KG. 34% PROTEIN, PRIS: 449

KILOPRIS: 165,00, PRIS PR. KG. PROTEIN: 485,51

DANLAB 3KG. 25% PROTEIN, PRIS: 339

KILOPRIS: 113,00, PRIS PR. KG. PROTEIN: 452,00

PERFORMANCE 4,5KG. 30% PROTEIN, PRIS: 570

KILOPRIS: 126,66, PRIS PR. KG. PROTEIN: 422,22

DANLAB 6KG. 25% PROTEIN, PRIS: 549

KILOPRIS: 91,50, PRIS PR. KG. PROTEIN: 366,00

Link to comment
Share on other sites

Man kunne engang bestille 10 kg på getbig for lidt over 1000 kr (såvidt jeg husker). Jeg ved ikke om de har tilbuddet gælder endnu.

Men jeg bryder mig ikke selv om kosttilskud. Man kan bare æde lidt mere. At proppe sig er en evne man kan træne op. Vi har jo mad nok her i Vesteuropa, så det er bare at gå i gang!

Link to comment
Share on other sites

Sjovt nok af Carina lige glemmer at nævne Nutrisport som sælges billigere end Danlab.

Men som Panser siger så kan du bare æde noget mere, det er det der i bund og grund er galt. Hvis du så stadig har svært ved at tage på kan du tage wg lige efter dine måltider.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig må man da spise WG inden sengetid... dvs. du har en forbrænding = 0 når du sover?

Hvis målet er masse, så er der absolut intet i vejen for at nappe en shake med WG inden sengetid. Jeg har selv gjort det, uden nævneværdig fedtmasse som sideeffekt. Det lag der er kommet, kan ligeså godt være fra dagens kost.

I de 8-9 timer hver nat, hvorfor skulle kroppen ikke have optimale betingelser for at vokse?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share