Forelsket


Jonas
 Share

Recommended Posts

Jeg går på skole med en pige der bare ser så godt ud og er så sød. Jeg synes ikke rigtig at jeg har mulighed for at få fat i hende, men jeg prøver at gøre alt det jeg kan. Jeg kom til at tænke, hvis nu er blev rigtig stærk ville jeg nok komme til at se beder ud, og så hvis hun en gang var ved at blive overfaldet af en anden kunne jeg hjælpe hende. Så jeg vil gerne til at være rimelig stærk. Jeg er begyndt at træne lidt. Jeg tager 20 armbøjninger, 35 mavebøjninger og 12 rip inden jeg går i seng næsten vær aften, men jeg synes ikke rigtig mine muskler vokser. Jeg tror snart jeg har gjordt det i 3-4 måneder. Så hvad er jeres råd hvis jeg skal komme til at se godt ud, og blive rigtig stærk så jeg kan hjælpe hende?  

PS.

Jeg er 14 år.

Vægt 55 KG.

højde 169.

Link to comment
Share on other sites

Cute :biggrin:

Tilmeld dig et center hvor der er instruktører tilknyttet. Spørg dem om råd og gør det modsatte af alt hvad de siger.

Prøv lige at høre her makker. Hvis du er forelsket i en pige og godt vil imponere hende med svulmende arme og en bred ryg så håber jeg sateme hun har god tid til at vente på at du får det, for det kræver flere års træning. De 3-4 måneder du har dyrket dit program vil ikke gøre en kæmpe synlig forskel.

Du er 14 år gammel og kun 169 høj, altså ikke fuldt udvokset, så hardcore bodybuilding/styrketræning er ikke noget du bør begynde på endnu. Dog kan du sagtens dyrke moderat bodybuilding med moderat intensitet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at dit motiv er meget prisværdigt, men bodybuilding er ikke svaret på det...

At være stor og stærk kan være en hjælp ved overfald, men det ville  være bedre hvis du startede med at dyrke noget kampkunst/kampsport.

Desuden så synes jeg ikke at det er den bedste måde at imponere en kvinde på, især når hun nu kun er 14 år.

Link to comment
Share on other sites

Jonas, ta den med ro og vent! Det er en meget sød historie, men det hjælper dig nok ikke, at ligge og køre en masse armbøjninger og mavebøjninger hver aften. Jeg vil foreslå, at du venter 2-3 år, for derefter at begynde i et rigtigt center. Så har du temmelig sikkert en rimelig ok krop i løbet af 1-2 år. I hvertfald en krop som kan tåle at blive vist frem.

Tålmodighed, min ven, tålmodighed!

Som xax siger, så begynd i stedet på noget kampsport, eller en anden sportsgren.

Hvis ikke det hjælper, så må du bare skrue godt op for charmen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver jo også at score hende på andre måder, men jeg tænkt på at jeg måsk letter kunne få fat i hende hvis jeg var stærker end dem på min egen alder. For så kan jeg jo hjælpe hende hvis der kommer en fuld dreng på 15 år og hiver i hende. Så hvordan synes i jeg skal træne? Jeg er ved at være lidt træt af kropsvægt træning

Link to comment
Share on other sites

Hør nu her "Score Jonas". I din alder er det ikke sundt at dyrke tung vægttræning, der bør du nøjes med din egen kropsvægt.

Helt ærligt, hvad er chancerne for at du er tilstede, når ham den fulde dregn på 15 år hiver i hende? Og hvad er chancerne for at det sker??? Nej, læs du hellere lidt mere på lektierne, så kan det være du kan hjælpe hende med hendes lektier. Jeg tror du har større chance for at hjælpe hende der, end du har på gaden, når ham den fulde kommer :smile:

Link to comment
Share on other sites

heh, 14 år :o)

find det nærmeste sted du kan træne Wing Tsun, det er dit bedste bud for at kunne give nogle flade til nogen der er 1-3 år ældre end dig selv .....

.. og glem vægttræningen de næste 3 år... vil du have styrke ? så hold dig til armbøjninger, brede og smalle samt armhævninger .. og hold dig til dette til du runder 16-17 stykker ..

Link to comment
Share on other sites

:biggrin: Griner.

Hmm Jeg kan også kun sige cute.

Hmm mester jeg er ked af at sige det. Det er ikke vejen frem. Hvis hun vælger dig fordi du kan skræmme en eller anden purk væk så er det nok alligvel ikke sagen.

Dine intensioner vedr træning er ok. Men det holder nu ikke helt. Det kommer ikke lige. Regn med 6 måneder før du kan se det. Der går alligevel 2-3år før du kan træne tungt.

Men ja armbøjninger, mave bøjninger ryg bøjninger, laterals med mælk, chins, armbøjninger mellem stole, dips på en stol, ophævninger under et bord.

Og vi stiller om til Love Line:

kære jonas. Dette er jo en velkendt problematik hos mange fyre på din alder. Det kan være meget svært. Mit bedste råd er at være dig selv. Fortæl det til hende som det er, Inviter hende ud, tag i biografen , ud og spise eller lign. Spørg om hun vil danse til næste fest. Vis hende hvad du mener om hende. Det er vejen frem.

tilbage til MO.:bounce:

:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

jeg løftede mit første bænkpres da jeg var 16 år.

Men vi trænede meget "irrationelt"... bænkede 3 dage i træk og den slags. Stadigvæk, det hjalp med at gøre en meget splejset knægt en del mere bred over brystet.

Men jeg tror også man skal vente til hormonerne for alvor sætter ind før man går i gang. Og lær for guds skyld øvelserne rigtigt. Hvis jeg kunne spole tiden tilbage og lære det ordentligt.. for pokker hvor kunne jeg så være stor nu :)

Armbøjninger er guds gave...kør igennem med dem. Og glem det med at lege macho. Hvis du gerne vil være både stærkere og bedre til at forsvare dig vil jeg anbefale boksning (det er bare min mening :))

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

jeg tror jeg bænkede første gang da jeg var 15. Men var meget ustruktureret også, og vidste ikke hvad det var jeg egentlig lavede. Derfor har jeg også haft mange spild år. jeg kan også blive helt trist med tanken om hvor stor jeg kunne ha været nu hvis jeg vidste hvad jeg ved idag.  

Armbøjninger kan bruges til alt ja. og kan udføres på en million forskellige måder. Cirka :biggrin:

Og som Blackmoore siger så er det ikke cool at lege macho. Der er næsten kun to muligheder. Endten komme du til skade ellers får du en politianmeldelse på halsen. Det holder ikke.Kunsten er at komme ud af sådan noget uden at nogen kommer til skade. Det er det eneste man kan have rigtig respekt for.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej. Jeg ligner lidt dit tilfælde (foruden det med pigen. Selvfølgelig vil man godt se cool ud og have ordentlige patter og tyson muskler, for at kunne score pigerne. Det vil alle! :)

Her er mine fakta:

alder: 14

højde: ca. 179 cm

vægt: ca. 65 kg

Her er mit program for ugen (jeg bruger ikke vægte og har ikke tænkt mig det før jeg bliver 17-18 år...tror jeg):

Mandag:

1) Løb- 6,5 km (så kommer du også i lidt form, det er altså også cool. Så falder du ikke om på motionsdagen foran tøserne. Også så det ligner du har lidt mere vaskebræt.)

2) Mavebøjninger med ben oppe.

3) Mavebøjninger med ét ben oppe på det andet og læner sig ud til siden.

Tirsdag:

1) Armbøjninger med hænderne inde og albuerne inde. (styrker armene)

2) Armbøjninger med armene langt ude og albuerne ude. Styrker brystet.

3) Laterals. Jeg bruger en 1,5 literflaske i hver hånd. Man løfter dem så op til hver side, med håndfladen nedad. Styrker ryggen.

4) Mavebøjninger med ben oppe.

5) Mavebøjninger med ét ben oppe på det andet og læner sig ud til siden.

Onsdag:

1) Hip Hop. (går til det).

2) Mavebøjninger med ben oppe.

3) Mavebøjninger med ét ben oppe på det andet og læner sig ud til siden.

4) Mavebøjninger med ben oppe.

5) Mavebøjninger med ét ben oppe på det andet og læner sig ud til siden.

(Om onsdagen laver jeg 2 gange mave. Det er jo svært at få det vaskebræt!!!!!!)

Torsdag:

1) Armbøjninger med hænderne inde og albuerne inde. (styrker armene)

2) Armbøjninger med armene langt ude og albuerne ude. Styrker brystet.

3) Laterals. Jeg bruger en 1,5 literflaske i hver hånd. Man løfter dem så op til hver side, med håndfladen nedad. Styrker ryggen.

4) Mavebøjninger med ben oppe.

5) Mavebøjninger med ét ben oppe på det andet og læner sig ud til siden.

Fredag:

1) Løb- 6,5 km (så kommer du også i lidt form, det er altså også cool. Så falder du ikke om på motionsdagen foran tøserne. Også så det ligner du har lidt mere vaskebræt.)

2) Mavebøjninger med ben oppe.

3) Mavebøjninger med ét ben oppe på det andet og læner sig ud til siden.

Lørdag:

1) Mavebøjninger med ben oppe.

2) Mavebøjninger med ét ben oppe på det andet og læner sig ud til siden.

Søndag:

1) Mavebøjninger med ben oppe.

2) Mavebøjninger med ét ben oppe på det andet og læner sig ud til siden.

3) Mavebøjninger med ben oppe.

4) Mavebøjninger med ét ben oppe på det andet og læner sig ud til siden.

Når jeg laver dette program føler jeg ikke jeg ikke vokser, men at jeg er stærk og får en flot krop. Prøv det en enkelt uge. :)

Link to comment
Share on other sites

Forresten, hvor vi var lidt igang med love line

Kan I andre så også hjælpe mig lidt..?

Jeg har sådan lidt et crush på angel herinde fra :blush::biggrin:, fordi hun løfter over 100 kg i henholdsvis squat og dødløft. Det er ihvertfald en ting som ihvertfald kan imponere mig dybt når vi snakker om kvinder... :cheesy:

(Redigeret af xax ved 6:07 pm på Dec. 5, 2001)

Link to comment
Share on other sites

:biggrin:

xax: Rådet er jo helt klart, at du skal blive endnu større og stærkere så du kan forsvare hende hvis en rigtig grum stor ond bølle generer hende. så kan du smadre ham fuldstændigt og så vil hun uden tvivl være dybt forelsket i dig.:cwm14:

Måske.

Men ja imponerende.

HEY Angel, vi vil se et billede. :bounce:

Link to comment
Share on other sites

jo desværre. jeg har virkelig ikke tid til at lave det .

Det er mit problem .

Jeg har lige underskrevet kontrakt i skandinaviens 4 største IT forhandler, så det er ligsom min tid den flyver afsted. Det kender i alle vel.

Så alle mine gode ideer ligger stadig og ligger.

Link to comment
Share on other sites

Ja Blackie, men i en anden post skrev du, at du måske en dag ville ændre muskelbundet til et billede af dig selv....hvornår???

Jeg ville rigtig gerne vide hvor store i egentlig er. Når jeg læser postene lyder det som i er GIGANTISKE, men jeg ved jo ikke.

noget andet:

Foresten så har jeg lavet et computerspil som hedder Dirty Drink Fighter. I kan gå til min hjemmeside og downloade det. :)'>http://gamemaker4.subnet.dk

:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share