Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Det må være vendinger du mener :smile: Stødvend kan de vist også hedde...

Det er en markant fremgang du udviser i VL btw :superman: en god flydende bane i venidingerne :4thumbup:

P.S. Jeg formåede ikke at køre nogen ned på vej på arbejde :wink::laugh:

Thanks She Hulk :pumpin:

Det bliver sku fedt når der ryger nogle solide stænger over hovedet :tongue:

:nono: Du er jo total uberegnelig, havde forventet at du mindst havde afskåret vejen for 3 cyklister, cyklet ind i 2 postbude og fløjet over 1 kantsten, din lille cykelrocker :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Thanks She Hulk :pumpin:

Det bliver sku fedt når der ryger nogle solide stænger over hovedet :tongue:

:nono: Du er jo total uberegnelig, havde forventet at du mindst havde afskåret vejen for 3 cyklister, cyklet ind i 2 postbude og fløjet over 1 kantsten, din lille cykelrocker :laugh:

Jeg har muligvis også stødt nogle med min kørsel her til morgen, men eftersom jeg jo er så hurtig, så kunne jeg umuligt nå at se deres reaktion :laugh::devil:

Yeah, du må lige høre Anders, hvornår der er et muligt stævne i den kommende tid :superman: So you can show 'em what Dark Side is all about :devil: (Husk bæltet med spændet :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har muligvis også stødt nogle med min kørsel her til morgen, men eftersom jeg jo er så hurtig, så kunne jeg umuligt nå at se deres reaktion :laugh::devil:

Yeah, du må lige høre Anders, hvornår der er et muligt stævne i den kommende tid :superman: So you can show 'em what Dark Side is all about :devil: (Husk bæltet med spændet :tongue:)

hahahaha, ville ikke undre mig :bunny:

Klart, der må være noget for en DSWP* som mig :4flex:

GUCCI FTW, jeg har overvejet noget i den her stil. Så skal jeg bare finde noget tøj der passer til :smile:

prodImage.ms-4_1.jpg

* Dark Side Weightlifting Prospect

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

hahahaha, ville ikke undre mig :bunny:

Klart, der må være noget for en DSWP* som mig :4flex:

GUCCI FTW, jeg har overvejet noget i den her stil. Så skal jeg bare finde noget tøj der passer til :smile:

prodImage.ms-4_1.jpg

Jeg har muligvis en bodystocking og et par tights du kan låne, som ville være lige i øjet til :slut::laugh: :4sexyVL:

Men så vil jeg også have lov til at låne din Falke trøje :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har muligvis en bodystocking og et par tights du kan låne, som ville være lige i øjet til :slut::laugh: :4sexyVL:

Men så vil jeg også have lov til at låne din Falke trøje :cool:

:4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: Bodystocking :superman::laugh:

Falkeblusen er standardudstyr for She Hulk

58763-she-hulk_400.jpg

:tongue:

Fik banket Bogsie og Linis igennem en omgang HardCore i aften. Legede med lidt nyt gøgl idag, bl.a. kossak-lunges med press (mener jeg de hedder) :spiderman:

Om 7 timer, klatring med Transformer :wolverine2:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med Transformeren @ IFI

Klatring

  • 40 min blandet bouldering på udhæng, giver det sygeste pump i undergånzne :devil:

Ringe

Breakthrough :devil::wolverine2::devil::wolverine2::devil::wolverine2::devil::wolverine2:

Fik nakket muscleups efter at jeg så Transformeren lave en :smilerock:

  • Muscleups: BW, 12 singles (3 min pause mellem hver)
  • Muscleups: BW, 1 Double

  • Dips i ringe, arme til siden
    BW x 15
    BW x 12
    BW x 10
  • Dips i ringe, arme langt ude på landet
    BW, 8 rep
    BW, 8 rep
    BW, 8 rep

:superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

tillykke med det.

Crossfit i går var "30 Muscle-ups for time" og hvis man ikke kan det "120 pull-ups and 120 dips"

Det siger lidt om muscleups effektivitet. :w00t:

Damn, det er sku en sjat. Men det er helt åndsvagt så meget lettere det er når teknikken sidder der. Vil næsten tro at om 14 dage er det klart lettere at lave 30 MU end 120 pull/dips...

Link to comment
Share on other sites

GRRRRRRRRRRRR!!!! Cool træning i dag, skipper! Jeg kunne sgu ikke følge med dig i MU til sidst.... skroget var vist lidt presset! Skal lige holde et par dages pause, så repper jeg løs! :wink:

2 x Guard(en)

post-67-1195807713.jpg

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Breakthrough devil.gif wolverine2.gif devil.gif wolverine2.gifdevil.gif wolverine2.gifdevil.gif wolverine2.gif

Fik nakket muscleups efter at jeg så Transformeren lave en smilerock.gif

:bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Stærkt gået. Hvad gjorde forskellen? - du har jo set Dennis lave dem tonsvis af gange.

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Stærkt gået. Hvad gjorde forskellen? - du har jo set Dennis lave dem tonsvis af gange.

Læs igen :wink: Jacob så jo min sublime teknik! Herefter ville det nærmest være en præstation, hvis han IKKE kunne lave en MU :laugh: Det sørgelige var så, at jeg efter et par singles gik helt død, og Jacob forsatte showet!! :nonono:

Det er lidt i samme stil som den sidste video, jeg postede her i Jacobs log. Dennis er så ham psykopat-løberen... vi andre følger bare efter!

Link to comment
Share on other sites

Fik nakket muscleups efter at jeg så Transformeren lave en :smilerock:

[*]Muscleups: BW, 12 singles (3 min pause mellem hver)

[*]Muscleups: BW, 1 Double

Det er sgu stort :4thumbup: (det må skyldes al det VL du har lavet på det sidste :tongue:)

Hvad er det næste, Mr. Cirque du Soleil? :wink:

Link to comment
Share on other sites

GRRRRRRRRRRRR!!!! Cool træning i dag, skipper! Jeg kunne sgu ikke følge med dig i MU til sidst.... skroget var vist lidt presset! Skal lige holde et par dages pause, så repper jeg løs! :wink:

2 x Guard(en)

post-67-1195807713.jpg

Master, det var mega cool. :devil: You showed me the path of least resistence :wolverine2:

Jeg havde så en influenza-agtig følelse i overkroppen hele lørdag, hehe.. :kickass:

:bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Stærkt gået. Hvad gjorde forskellen? - du har jo set Dennis lave dem tonsvis af gange.

Ved det ikke skipper. Var nok bare kulmineringen af træning op til med eksplosive pullups og så at ramme den rigtige bane. who knows... :bigsmile:

Læs igen :wink: Jacob så jo min sublime teknik! Herefter ville det nærmest være en præstation, hvis han IKKE kunne lave en MU :laugh: Det sørgelige var så, at jeg efter et par singles gik helt død, og Jacob forsatte showet!! :nonono:

Det er lidt i samme stil som den sidste video, jeg postede her i Jacobs log. Dennis er så ham psykopat-løberen... vi andre følger bare efter!

hehehehe.. yeah :devil: Jeg kunne jo faktisk ikke i de forsøg jeg lavede inden du viste den, så havde helt sikkert et eller andet mentalt element :w00t:

Det er sgu stort :4thumbup: (det må skyldes al det VL du har lavet på det sidste :tongue:)

Hvad er det næste, Mr. Cirque du Soleil? :wink:

Yes She Hulky :superman:

Mine skills stiger i øjeblikket, secret tricks :tongue:

Hmmm, Cirque du Soleil er klart en mulighed :yo:

Godt arbejde, Skipper!! Jeg sagde jo du bare skulle tage dig sammen :laugh:

Hehe.. Q.E.D :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Weekend tam tam

Kørt kursus med Baronen, så lavede lidt gøgl begrænset træning.

Fik dog imponeret en ung purk-kursist med en biceps curl, haha. Så har jeg prøvet det :laugh:

Mandag morgen @ IFI med 2 x Kristian

Ringe

  • Muscleups
    BW, 15-20 singles, Just rollin :smilerock:

  • Dips
    BW x 10 rep x 3 sæt
  • Pullups
    BW x 10 rep x 3 sæt

Damn godt at rive de ringe fra hinanden :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil være redskabsgymnast! Om ikke andet så i næste liv i hvert fald. :laugh:

Skal du så ikke være en af de der 40kg tunge piger der er på klip nummer 2? :tongue:

Jeg tror jeg er lidt ambivalent angående om jeg havde lyst til at være en gymnast. På den ene side er jeg jo i dyb forundring og respekt over de sindsyge moves de kan og den relative styrke og balance de har er jo sindsyg god. Alt det gad man jo vildt godt :bigsmile:

På den anden side er der noget underligt feminint over den måde de mænd kan svinge rundt med deres ben :crazy: Al den ynde samt små gynmastiksko skræmmer bare ingen monstre væk når civilistationen går under :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Skal du så ikke være en af de der 40kg tunge piger der er på klip nummer 2? :tongue:

Jeg tror jeg er lidt ambivalent angående om jeg havde lyst til at være en gymnast. På den ene side er jeg jo i dyb forundring og respekt over de sindsyge moves de kan og den relative styrke og balance de har er jo sindsyg god. Alt det gad man jo vildt godt :bigsmile:

På den anden side er der noget underligt feminint over den måde de mænd kan svinge rundt med deres ben :crazy: Al den ynde samt små gynmastiksko skræmmer bare ingen monstre væk når civilistationen går under :w00t:

:laugh: Nej helst som nogle af de fyre i ringene i klip 1. Og hvis jeg var så ond som nogle af dem kunne jeg nok godt overskue de lidt fimsede benklæder, men skarpt iagtaget og trods alt en vigtig pointe at have med. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Skal du så ikke være en af de der 40kg tunge piger der er på klip nummer 2? :tongue:

Jeg tror jeg er lidt ambivalent angående om jeg havde lyst til at være en gymnast. På den ene side er jeg jo i dyb forundring og respekt over de sindsyge moves de kan og den relative styrke og balance de har er jo sindsyg god. Alt det gad man jo vildt godt :bigsmile:

På den anden side er der noget underligt feminint over den måde de mænd kan svinge rundt med deres ben :crazy: Al den ynde samt små gynmastiksko skræmmer bare ingen monstre væk når civilistationen går under :w00t:

Nej nej...jeg har gået til gymnastik, og tro mig der er intet feminint over mænd med så meget råstyrke, og så "yndige" er de ikke, set ift til kvinderne. De laver bare teknikkerne meget meget skarpt og rent.

Metroseksuelle mænd = feminint

Redskabsgymnaster = meget maskulint

Link to comment
Share on other sites

Nej nej...jeg har gået til gymnastik, og tro mig der er intet feminint over mænd med så meget råstyrke, og så "yndige" er de ikke, set ift til kvinderne. De laver bare teknikkerne meget meget skarpt og rent.

Metroseksuelle mænd = feminint

Redskabsgymnaster = meget maskulint

Hehe! Det er nok også mere misundelse over at jeg ikke selv kan finde ud af det :laugh:

Meeen vil nu stadig holde på at de der balletagtige bevægelser de laver med fødderne er ret feminint, og det trækker IMHO ned i forhold til hvis jeg skulle dyrke det.

Men fred være med det. Gør da ikke noget at man også rummer lidt feminine sider som mand. Guarden har eksempelvis også lavet dans. Og hvis det kan give lidt point ved det modsatte køn så er det jo bare helt i top :tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share