Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Overhead Squat

50 kg x 5 x 7 (kort pause, eller lang pga. Bogs tog så lang tid om sine sæt :nissegrin: )

Mr. Funny guy... :rudolph:

Tirsdag @ IFI con Bogs, Musashi, Mr. Crossfit & Anders

Klatrevæg

  • Fik banket ruten på max udhæng af 10 gange idag :devil: Kører klart bedre, grebsstyrken er gået markant frem, og vil også mene at min bevægelsesøkonomi er øget. Nice Device

Det er helt vildt, så hurtig en fremgang du opnåede på den væg :superman: What's your next challenge? :wolverine:

Link to comment
Share on other sites

Fedt! :superman:

Har du en tid du sigter på at gennemføre den på?

Nope, den skal bare have så meget gas at jeg begynder at svede blod og mine tænder sprænger i luften :wolverine:

Tirsdag aften @ WT Centret

Kettlebells

  • Snatch
    24 kg, (10/10 B2B x 2) x 3 (30 sekunder mellem hver serie @ 3)
  • 2 hands anyhow
    2 x 24 kg, 3/3 B2B x 4

Godt at få brændt lidt kanonkugle hejs af. Kørte med på HardCore i WT Centret. Er godt brændt af i obliques efter OAPU igår, NICE :devil:

Derefter gav PowerBoxen og NinjaPearl bundgas på HardCore :4band:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hej Champ!!! :nissecool:

Jeg er sgu' ked af at jeg brændte jer af i morges :blush:

Min dyne var blevet besat af satan selv og jeg kæmpede en brav kamp, hvor jeg igen og igen blev flået tilbage i sengen!! :rudolph:

Jeg har noget der tilhører dig og det kunne være fedt snart lige at se dig i fuld uniform igen (ligesom sidst) :rudolph::blink::rudolph::blink::rudolph:

Hvis vi ikke ses før, så giv den PEDALGAS på lørdag... og hvis vi ses før vil jeg charge dig med NUCLEAR POWERPLANTS for at booste dine stats :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Champ!!! :nissecool:

Jeg er sgu' ked af at jeg brændte jer af i morges :blush:

Min dyne var blevet besat af satan selv og jeg kæmpede en brav kamp, hvor jeg igen og igen blev flået tilbage i sengen!! :rudolph:

Jeg har noget der tilhører dig og det kunne være fedt snart lige at se dig i fuld uniform igen (ligesom sidst) :rudolph::blink::rudolph::blink::rudolph:

Hvis vi ikke ses før, så giv den PEDALGAS på lørdag... og hvis vi ses før vil jeg charge dig med NUCLEAR POWERPLANTS for at booste dine stats :devil::devil:

Dudelidude :nissegrin:

No sweat, jeg kender godt til de møgdyner :devil: Stort set umulige at gøre noget ved :rudolph:

Kommer du og brænder igennem i morgen tidlig? Hvis du har et par klatresko så snup dem med :xmas:

Og snup gerne smølfen med også :santa2:

Her er hvordan bl.a. Darth Vader fejrer jul :nissetunge:

Jul med Darth Vader

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag @ IK med coach Erik og She Hulk :devil:

Træk-balance

  • Et par sæt med stang
  • Arbejde sæt op til en double på 55 kg. Kunne godt have fået mere op, men teknikken begyndte at slække, og skulle ikke banke igennem pga. Evolutionrace dagen efter.

Kørte super med VL, til trods for at jeg ikke havde kørt det den sidste uge. Great.

Hey Guardenpost-15167-1197611222.gif

Held og lykke med løbet i morgen :devil:

Jeg ser frem til at læse om det post-15167-1197611399.gif.Det er en af den slags løb, jeg synes er super cool at deltage i :santa2: .

Hey Signe :smile:

Tusind tak, det var en super fed oplevelse.

Give 'em hell, slayer. :devil:

Yes master. Jeg gav den hvad remmer og klunset kunne holde til :devil:

GIVE 'EM GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

post-67-1197671983_thumb.jpg

Husk, det er godt, når det gør ondt.... så falder de svage fra!! :devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Word master, pain IS temporary :nissegrin:

GIV DEN BUNDGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Blod har en flot farve og en dejlig smag! Hvis du kan se det, er det yderst positivt, for det betyder at du er i live og har begge dine øjne!

:devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Roooooooooooooooooock ooooooooooooooooooon :king:

Nååååååååååååååå, Update Evolutionrace Winter-challenge :rudolph:

Stødte til sammen med min trofaste krigerbuddy Musashi :spiderman: , og de 2 ungmøer She Hulk og Rosa-viola :Mrs_Claus:

Vil tro at vi var omkring 40 deltagere ialt med en masse milidrenge. Vejret var vildt lækkert, skyfrit og ingen vind.

Løbet bestod af 7 forhindringer + 9 x 1000 meter i vildt kuperet terræn. Ekstremt fedt, og ekstremt hårdt :rudolph:

Jeg klarede alle udfordringer med undtagelse af nummer 2 som var noget abe-armgang i reb :grrrrrrrrrrr:- Min samlede tid var 56.xx mintter, hvortil der så røg 10 minutters straftid oveni. Next time I will nail that bastard. :wolverine2: Tror min samlede placering blev omkring 15 stykker. :xmas: Stort sportsmanship blandt deltagerne, hvor der blev heppet når der blev kæmpet :4thumbup:

Og møg-lækkert med super opbakning fra superheltinderne 1 + 2 :slut:

Afslapning i eftermiddags med Superbogs + 30 minutters vildskab i IK inden lukketid:

Bænkpres -

Wave 1

  • 80 kg x 5
  • 85 kg x 4
  • 90 kg x 3
    Wave 2
  • 85 kg x 5
  • 90 kg x 4
  • 95 kg x 3

Supersættet med

Snatchgrip Dødløft

  • 90 kg x 3 rep x 9 sæt

Military pres

[*] 50 kg x 5 rep x 8 sæt

Supersættet

Back Squat

  • 90 kg x 3 rep + 8 sæt

Hele molevitten udført på 30 minutter, så var fuld knald på :wolverine2:

Link to comment
Share on other sites

Nååååååååååååååå, Update Evolutionrace Winter-challenge :rudolph:

Stødte til sammen med min trofaste krigerbuddy Musashi :spiderman: , og de 2 ungmøer She Hulk og Rosa-viola :Mrs_Claus:

Vil tro at vi var omkring 40 deltagere ialt med en masse milidrenge. Vejret var vildt lækkert, skyfrit og ingen vind.

Løbet bestod af 7 forhindringer + 9 x 1000 meter i vildt kuperet terræn. Ekstremt fedt, og ekstremt hårdt :rudolph:

Jeg klarede alle udfordringer med undtagelse af nummer 2 som var noget abe-armgang i reb :grrrrrrrrrrr:- Min samlede tid var 56.xx mintter, hvortil der så røg 10 minutters straftid oveni. Next time I will nail that bastard. :wolverine2: Tror min samlede placering blev omkring 15 stykker. :xmas: Stort sportsmanship blandt deltagerne, hvor der blev heppet når der blev kæmpet :4thumbup:

Og møg-lækkert med super opbakning fra superheltinderne 1 + 2 :slut:

Afslapning i eftermiddags med Superbogs + 30 minutters vildskab i IK inden lukketid:

Bænkpres -

Wave 1

  • 80 kg x 5
  • 85 kg x 4
  • 90 kg x 3
    Wave 2
  • 85 kg x 5
  • 90 kg x 4
  • 95 kg x 3

Supersættet med

Snatchgrip Dødløft

  • 90 kg x 3 rep x 9 sæt

Military pres

[*] 50 kg x 5 rep x 8 sæt

Supersættet

Back Squat

  • 90 kg x 3 rep + 8 sæt

Hele molevitten udført på 30 minutter, så var fuld knald på :wolverine2:

Skarpt gået fyrbøder!!!!! :devil: :devil: :devil:

-Og selvfølgelig skal du lige have lidt basis styrke efter et evolutionrace :laugh: :laugh: :laugh:

Kan tænke mig, at du måske vil blive glad for din foamroller i morgen, søndag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Skarpt gået fyrbøder!!!!! :devil: :devil: :devil:

-Og selvfølgelig skal du lige have lidt basis styrke efter et evolutionrace :laugh: :laugh: :laugh:

Kan tænke mig, at du måske vil blive glad for din foamroller i morgen, søndag :wink:

grrrrrrrr, selvfølgelig. Jeg restituerede jo på vejen hjem :nissetunge:

Ville være cool med foamrolleren, jeg er hjemme i aften hvis det er :bigsmile:

Sgu en fed tid du gennemført banen på, med tanke på at det var 9km plus forhindringer du skulle igennem :devil:

I am impressed :smilejap:

Thank you Grrrrrrrrrrrl :devil:

Her er så det nok hidtil mest barske billede af mig selv, nogle ville nok sige det grimmeste :laugh:

Der kommer en masse video når jeg får redigeret lidt i det :yo:

post-1305-1197804549_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Jacob, tillykke med det, god tid. Hvad skete der med armgangen?!?!

Et spørgsmål ang. forbedring af tid. Hvad vi ldu - og musashi - mene det er bedst at være god til på evolutionrace hvis man vil have en hurtig tid. Altså man skal kunne løfte stenen, men der er ikke mange minutter at hente. Jeg kan forestille mig at løbet kan være et sted at hente en del, ligesom kast med sten mod tønde, men hvilke andre discipliner kan være en fordel at træne meget, særlig teknik?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share