Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Superhelt!!! :4winkkiss:

Stærkt gået til Evolutionrace - hot løbeteknik og sejt Atlas-sten løft :nissecool:

Fedt, da du og Dennis lige skulle løbe en ekstra tur EFTER I var kommet i mål :laugh:

Glæder mig til du lægger de kunstneriske billeder af dig op :nissecool: og så at se videoerne igen (husk nu at manipulere lidt med lyden, så der bliver skruet en anelse ned for kommentator stemmen :laugh:)

Kauf>> Guarden får ikke brug for foamrolleren i dag, for basis styrke fungerede jo bare som aktiv restitution :nissetunge: Han kan sikkert slet ikke mærke noget i benene mere og er klar på at maxe i morgen :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

LEE't billede fyrbøder :devil: Kæft, tror sgu en af de radioaktive sabeltigre som kommer til at hærge landet ved civilisationen undergang vil løbe vej som en forskræmt huskat når den møder det syn der :devil::nissegrin:

Og nasty med vinter evolutionrace. Var i også ude at svømme i en sø i den kulde? :rudolph:

Hahahahah, ja kønt er det sku ikke, LOL.

Nej, de havde det ikke med :rudolph: Lidt synd, fordi der var vel ikke den store forskel på normalt E-race og Winter udgaven, eftersom vejret var super godt. Ville have skabt en anden stemning hvis man skulle gennemføre det gennemblødt :devil:

Hey Jacob, tillykke med det, god tid. Hvad skete der med armgangen?!?!

Et spørgsmål ang. forbedring af tid. Hvad vi ldu - og musashi - mene det er bedst at være god til på evolutionrace hvis man vil have en hurtig tid. Altså man skal kunne løfte stenen, men der er ikke mange minutter at hente. Jeg kan forestille mig at løbet kan være et sted at hente en del, ligesom kast med sten mod tønde, men hvilke andre discipliner kan være en fordel at træne meget, særlig teknik?

Tak master :xmas:

Mht. armgang gik jeg bare kold, ikke så meget at sige til det. :rudolph: Skal nok ændre teknikken en smule til næste gang med nogle længere armtag og strakte arme istedet for bøjede.

Man skal lige præcis være så stærk at man kan klare udfordringerne. Om det tager 20 eller 40 sekunder pr. udfordring er lidt underordnet. Stenkast er en latterlig disciplin med de sten de havde til rådighed. Hvis det var golfbolde eller andet lign. ville det være klart bedre. Stedet jeg og Musashi kan hente big-time er på kondien.

Godt løbet boys, selvom jeg må sige jeg er skuffet over i ikke blev hhv 1 og 2. :tongue:

Og så er jeg meget spændt på Guardens undskyldning for det reb-gejl. :nissegrin:

Hehehe, max skuffet :nissegrin:

Der hang en nisse og drillede mig i rebet, thats why :nissecool:

Superhelt!!! :4winkkiss:

Stærkt gået til Evolutionrace - hot løbeteknik og sejt Atlas-sten løft :nissecool:

Fedt, da du og Dennis lige skulle løbe en ekstra tur EFTER I var kommet i mål :laugh:

Glæder mig til du lægger de kunstneriske billeder af dig op :nissecool: og så at se videoerne igen (husk nu at manipulere lidt med lyden, så der bliver skruet en anelse ned for kommentator stemmen :laugh:)

Kauf>> Guarden får ikke brug for foamrolleren i dag, for basis styrke fungerede jo bare som aktiv restitution :nissetunge: Han kan sikkert slet ikke mærke noget i benene mere og er klar på at maxe i morgen :nissegrin:

Foxy She Hulk :bunny:

Taaaaak, fedt at have dig med som cheerleader og videofilmer/kommentator :nissetunge: Og nope, tror rent faktisk jeg vil gøre en undtagelse denne gang, og ikke indsætte ekstra lyd :laugh:

You are damn right. Klar til max idag :devil:

Stærkt gået...suverænt at I gav størstedelen af de inkarnerede løbere røvfuld.. glæder mig til at se videoen :devil:

Tak Rocky!

Coming up soon in a city near you :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Mandag # 2 @ IK med Coach Erik, Boxen og maxen

Genopfriskning af VL teknikkerne.

Fik lavet det bedste træk hidtil med god kontakt mellem ben og stang :bigsmile:

Stødvend var mindre effektive idag, men det kommer.

Herefter teknik på Front squat med 60 kg.

Back Squat

  • 80 kg x8
  • 100 kg x 5
  • 110 kg x 3
  • 85 kg x 8
  • 110 kg x 4
  • 100 kg x 3 x 10

Bænkpres

  • 80 kg x 6
    Følte mig stærk i armene idag, så prøvede lige at smide lidt ekstra på
  • 100 kg x 2
  • 100 kg x 3
  • 100 kg x 6
  • 100 kg x 4
  • 100 kg x 2

Klar PR Har taget 1 rep med 102,5 kg engang mener jeg.

Aner ikke lige hvad der har gjort udfaldet eftersom jeg stort set ikke har bænket. Må nok tilskrives muscleups, der virkelig giver stress på brystet i bunden. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreat :devil:

TGU

  • 25 kg x 5/5

FullContactTwist og T-bar rows til sidst assisteret af den gode MaxPower og boosted med test af PowerBogs :Mrs_Claus:

Fed træning med PR en mas :nissegrin::rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med løbet - glæder mig til at se video og pics!! :santa2::rudolph::santa2:

:yo: killabee.

Thanks :bigsmile:

Tirsdagtræning

Var helt kvæstet i underarmene efter morgenklatringen, så droppede morgentræning :blush:

Underviste 2 timers HardCore med Bogsen og Killabee on the front row :devil:

Derefter bankede jeg en 6 min all out i C2, som skal danne basis for noget kondigejl i den nærmeste fremtid. E-race skal krølles sammen til en sommerhat næste gang :rudolph:

Tid: 6 min

Distance: 1700 meter

Tid/500 meter: 1:46.3

Link to comment
Share on other sites

ser godt ud (og så fik jeg også strukket nakke ud). Surt med armgangen. Det virkede på mig som om du brugte unødig mange kræfter på at hold dig oppe tæt på torvet istedet for at svinge mere i udstrakt arm. Men det er jo altid nemt at være bagklog, måske er det det nemmeste.

Den store sten ser nasty ud. Når en stærk karl som dig ikke lige får den smidt op, så vil jeg nødig se de mere spinkle fyre :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Det vandrette reb er bare ONDT! :devil:

Utroligt at den træningsmængde du har haft i rebene ikke var nok. :wink:

Og lækker mås i de bukser. :santa2:

Ja, er sku lidt utroligt :rudolph:

Tænkte nok du ville synes om min booty :cheer:

ser godt ud (og så fik jeg også strukket nakke ud). Surt med armgangen. Det virkede på mig som om du brugte unødig mange kræfter på at hold dig oppe tæt på torvet istedet for at svinge mere i udstrakt arm. Men det er jo altid nemt at være bagklog, måske er det det nemmeste.

Den store sten ser nasty ud. Når en stærk karl som dig ikke lige får den smidt op, så vil jeg nødig se de mere spinkle fyre :rudolph:

Tror du har ret, den skal ihvertfald trænes til næste gang. Den kan laves i gymnastiksalen, så skal nok få has på den.

Ja, der var basis for lidt nakkegymnastik :nissegrin:

Stenen var nasty nok, skulle nok have brugt lidt mere tid på at få ordentligt fat inden jeg flåede igennem, og dele bevægelsen op i 2 dele. Første del hvor den skal op og ligge på lårene, anden del hvor man rejser sig. Men lesson learned. :nissecool:

Er lige blevet testet igennem af en god kammerat der har nogle vilde Jedi-skills.

Resultatet var følgende:

Hæmmet psoas major og psoas minor

Hæmmet Serratus anterior

Hæmmet øvre og nedre trap

Yiiiiiiiiiihaaaaaaa :santa2: Så er der lidt at lege med. Havde nu ikke forventet at mine serratus var mindre effektive. Nedre trap kunne jeg have mistanke om, gik ud fra at øvre var stærk som granit. Psoas havde jeg forventet :rudolph: Rock on!!! Muscle deficiencies disapear. Strength revolution here I come :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Guardenpost-15167-1198130033.gif

Det er en super fed videopost-15167-1198130187.gif. Det er ærgeligt med armgangenpost-15167-1198130141.jpg, men det lyder som om du ved hvor dine svageste punkter :wink: , og det er jo et godt udgangspunkt for at blive bedre. :cool:

Næste gang du deltager så klarer du den armgang uden problemer post-15167-1198130107.gif

Link to comment
Share on other sites

Sej, sej video, Mester!!! :nissegrin:

Rigtig stærk armgang. Imponerende at du trækker den så langt og stærkt som du gør.

Træning i morgen tidlig, eller har I andre planer??? :nissetunge:

Tak Brother in Arms :devil:

Ja, der skal ændres lidt i teknikken kan jeg se på det hele, hehe.

Tak for træning :cool:

Fed video kriger, ked af jeg ikke var med til at give dig lidt konkurrence.

Går ud fra du også tilmelder dig til september eller hvornår sommerudgaven nu blir..

Junker

Tak champ, og velkommen til.

Ja, jeg er max game til næste race. En spand cardio på Guarden, og så skal der sparkes røv... :wolverine2:

Et par fede vids i har fået bikset sammen.. Og godt musikvalg i din Guard :xmas:

Det reb må være ONDT! Jeg ville sgu ikke nå tre tag..

You got it høvding :bigsmile:

Hej kriger!

Ser sgu sejt ud, det der. :king: Næste år tager du den abe gang i reb uden problemer!

Evil sister, ja. Kunne være fedt hvis du ville deltage også :xmas:

Hej Guardenpost-15167-1198130033.gif

Det er en super fed videopost-15167-1198130187.gif. Det er ærgeligt med armgangenpost-15167-1198130141.jpg, men det lyder som om du ved hvor dine svageste punkter :wink: , og det er jo et godt udgangspunkt for at blive bedre. :cool:

Næste gang du deltager så klarer du den armgang uden problemer post-15167-1198130107.gif

Thanks Signe :bigsmile:

Ja, med lidt ændring i teknikken med nogle længere tag, så skulle den ged være barberet :yo:

Link to comment
Share on other sites

Morgengøgl @ IFI med Musashi-krigeren :devil: , Wrestler-chick :4winkkiss: & Fru Musashi :nissegrin:

Klatring 60 min

Musashi og jeg driblede en ny væg ned med max udhæng. Fedt med ny udfordring med nye greb osv.

Nåede et stykke ud på den, men problemet venter stadig på at blive løst. I love Climbing :devil: Underarmene total balrede :nissetunge:

Wrestling 15 min

She Hulk og Hulk gav den gas med wrestling :4flex: . Gal den chick har et temperament der kan åbnes op for :4jumpy:

Sygt fedt at lege på den måde. She has potential :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Morgengøgl @ IFI med Musashi-krigeren :devil: , Wrestler-chick :4winkkiss: & Fru Musashi :nissegrin:

Klatring 60 min

Musashi og jeg driblede en ny væg ned med max udhæng. Fedt med ny udfordring med nye greb osv.

Nåede et stykke ud på den, men problemet venter stadig på at blive løst. I love Climbing :devil: Underarmene total balrede :nissetunge:

Wrestling 15 min

She Hulk og Hulk gav den gas med wrestling :4flex: . Gal den chick har et temperament der kan åbnes op for :4jumpy:

Sygt fedt at lege på den måde. She has potential :santa2:

Hulky! :4winkkiss:

Tak for træning her til morgen - fedt at finde ud af, hvor sjovt wrestling kan være :devil::nissegrin:

Hvis ikke jeg skulle på arbejde, kunne jeg blive ved i timevis :4jumpy:

Glæder mig til noget mere problemorienteret klatring også - challenge is grrrrreat :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hulky! :4winkkiss:

Tak for træning her til morgen - fedt at finde ud af, hvor sjovt wrestling kan være :devil::nissegrin:

Hvis ikke jeg skulle på arbejde, kunne jeg blive ved i timevis :4jumpy:

Glæder mig til noget mere problemorienteret klatring også - challenge is grrrrreat :devil:

I bet you could :grindance: var jo vildt sjovt :devil:

Vi finder et problem til dig næste gang, der får gang i lillehjernen :wootdance::wacko:

Link to comment
Share on other sites

Wrestling 15 min

She Hulk og Hulk gav den gas med wrestling :4flex: . Gal den chick har et temperament der kan åbnes op for :4jumpy:

Sygt fedt at lege på den måde. She has potential :santa2:

Hulky! :4winkkiss:

Tak for træning her til morgen - fedt at finde ud af, hvor sjovt wrestling kan være :devil::nissegrin:

Hvis ikke jeg skulle på arbejde, kunne jeg blive ved i timevis :4jumpy:

Glæder mig til noget mere problemorienteret klatring også - challenge is grrrrreat :devil:

[indsæt selv dårlig joke om sexuelle udskejelser] :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

[indsæt selv dårlig joke om sexuelle udskejelser] :nissetunge:

LOL så skulle du have set den video af wrestling passet, som Musashis frue har optaget i smug :laugh: To die for.... :rofl2:

P.S. Dette er IKKE en opfordring til at lægge den ud på MOL!!!

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
LOL så skulle du have set den video af wrestling passet, som Musashis frue har optaget i smug :laugh: To die for.... :rofl2:

P.S. Dette er IKKE en opfordring til at lægge den ud på MOL!!!

Måske ikke en opfordring :eusa_think: , men man bliver da rimelig nysgerrig nu :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share