Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Så har sheriffen arbejdet igen.

WT: 1½ times rå vold :devil: Damn I love it :tongue:

Besluttede mig for at maxe i Dragonflags. Blev til en tangering af gammel rekord på 15 reps, så det var sku fint. Har ikke rigtig kørt den i rigtig lang tid, og tror egentlig den skal indkorporeres lidt oftere.

Kørte derefter sæt af 5 reps, 5 sæt.

COC#1:

Max test: 13 reps.

Thats it, and thats that. :smile:

Nemo me impune Lacessit :4mewantfood:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

GRRRRRRRRRRRR... Har erhvervet mig en begyndende golf-albue i venstre side pga. for megen grebstræning.. piiiiiiiiiiiiiis.

Dagens træning:

Blandet træning bestående af en del Turkish Getup samt enhånds-snatch med vægtstang + 10 kg. Forsøgte med 40 kg ialt, og kunne lave 5 reps. Det må være rekord, eftersom jeg stort set ikke har kørt den før (max 2-3 gange) Der var nogle flere i baghånden dog. :4thumbup:

Pistols: 5 rep, 5 sæt, 10 kg (højre samt venstre)

Lege vandhund: ca. 60 min. blandet (distance, intervaller, lidt dykning m.m.) alt udført i crawl, minus dyk.

Balance; 1 time

Fuck albuen, og som en klog mand engang sagde: Strong people do simple things, win loose or draw, but they get back up, they get the fuck back up.

Plus Ultra. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

GRRRRRRRRRRRR... Har erhvervet mig en begyndende golf-albue i venstre side pga. for megen grebstræning.. piiiiiiiiiiiiiis.

Dagens træning:

Blandet træning bestående af en del Turkish Getup samt enhånds-snatch med vægtstang + 10 kg. Forsøgte med 40 kg ialt, og kunne lave 5 reps. Det må være rekord, eftersom jeg stort set ikke har kørt den før (max 2-3 gange) Der var nogle flere i baghånden dog.  :4thumbup:

Pistols: 5 rep, 5 sæt, 10 kg (højre samt venstre)

Lege vandhund: ca. 60 min. blandet (distance, intervaller, lidt dykning m.m.) alt udført i crawl, minus dyk.

Balance; 1 time

Fuck albuen, og som en klog mand engang sagde: Strong people do simple things, win loose or draw, but they get back up, they get the fuck back up.

Plus Ultra.  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Sarge...

hva sker dig med din albue??????? er du allerede ved at falde fra hinanden???... Det skal bare trænes væk!

ellers er det sgu ok med 15 reps i Flags :4thumbup:

og dine pistols er da også godt på vej...

Play Hard

Play for Keeps

Play to win &

ALWAYS

Play as if your life depends on it- because it might some day!

/Kaptajn Kettlebell

Link to comment
Share on other sites

Hep Ranger.

Ja, den fucking albue piver lidt. Det er det problem der opstår når viljen er stærkere end fysikken :sneaky2:

Hvor mange flags kan Kaptajn Kettlebell tage?

Lidt update:

Lørdag d. 2/4-05

Løb: 10 km

En hånds snatch 20 kg, 7 rep, 10 sæt (højre)

Det var det :raisebrow:

Søndag d. 3/4-05

WT seminar 4½ time :4thumbup:

Armstrækkere 10 x 15 reps for at få gang i venstre side igen.

COC#1: 5 reps, 10 sæt. (højre)

COC#2: forsøgte at klemme svinet sammen, og mangler efterhånden ca. 3-4 mm., så den quitter sku snart. Har generelt skruet lidt ned for grebstræning pga. medial epicondylitis :mad:

Mandag d. 4/4-05

Svømning: 1500 m crawl (1000 meter 22.29 )

Balance 1 time

og så kommer der 1 times WT på i aften :tongue:

Hæng løst, hovedet op, og benene ned :4smartass:

PLUS ULTRA :4mewantfood:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5/4-05

Svømning: 2 x 1000 m crawl, (22 min, 23 min) 3 min pause mellem hver tur.  :smile:

PUMP: 1 time

WT: 1 1/4 time  :cooldance:

PLUS ULTRA  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er der da også blevet trænet lidt i dag, hva?? :wink:

Er du en god svømmer?? Jeg gad sgu godt at proppe lidt svømning ind i min træning, evt. som aktiv restitution, men min teknik STINKER :bubblebath: ....

Så det bliver unødvendigt hårdt, tager laaaaang tid, og jeg bliver super aggressiv, når jeg bliver overhalet af alle mulige pensionist-og motionssvømmere! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5/4-05

Svømning: 2 x 1000 m crawl, (22 min, 23 min) 3 min pause mellem hver tur.  :smile:

PUMP: 1 time

WT: 1 1/4 time  :cooldance:

PLUS ULTRA  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er der da også blevet trænet lidt i dag, hva?? :wink:

Er du en god svømmer?? Jeg gad sgu godt at proppe lidt svømning ind i min træning, evt. som aktiv restitution, men min teknik STINKER :bubblebath: ....

Så det bliver unødvendigt hårdt, tager laaaaang tid, og jeg bliver super aggressiv, når jeg bliver overhalet af alle mulige pensionist-og motionssvømmere! :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Dan.

Det var gårs-dagens træning. Har været på UNI hele dagen, så har ikke fået trænet endnu. Overvejer ligenu om jeg skal tage en løbetur i kampstøvler. Det er altid en succes :tongue:

MHT svømning er jeg vel en habil svømmer. Bedste tid på 1000 crawl er 17.55, så det er ikke prangende. Har dog først lige genoptaget svømning for 14 dage siden efter lang pause pga. eksamen m.m. (HUSK, som min gamle NK Kompagni PL H Hvilsom sagde inden jeg og en flok andre håbefulde poder blev sendt til HSGS: Mine herrer, vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger :w00t: ) <-- Mand med holdningerne iorden :4thumbup:

Regner med at intensivere svøm den næste periode, da mine forbandede albuer brokker sig over for megen grebstræning. Skal i pølen i morgen tidlig igen. Yeah. Forhåbentlig varer der ikke længe førend jeg kan tangere min PR. :cooldance:

Så der er ikke andet for end at du må bide i det syrlige æble, og springe i baljen i ny og næ. Fed kondi/styrketræning combo. :wink:

God træning Sherif.

PLUS ULTRA :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5/4-05

Svømning: 2 x 1000 m crawl, (22 min, 23 min) 3 min pause mellem hver tur.  :smile:

PUMP: 1 time

WT: 1 1/4 time  :cooldance:

PLUS ULTRA  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er der da også blevet trænet lidt i dag, hva?? :wink:

Er du en god svømmer?? Jeg gad sgu godt at proppe lidt svømning ind i min træning, evt. som aktiv restitution, men min teknik STINKER :bubblebath: ....

Så det bliver unødvendigt hårdt, tager laaaaang tid, og jeg bliver super aggressiv, når jeg bliver overhalet af alle mulige pensionist-og motionssvømmere! :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Dan.

Det var gårs-dagens træning. Har været på UNI hele dagen, så har ikke fået trænet endnu. Overvejer ligenu om jeg skal tage en løbetur i kampstøvler. Det er altid en succes :tongue:

MHT svømning er jeg vel en habil svømmer. Bedste tid på 1000 crawl er 17.55, så det er ikke prangende. Har dog først lige genoptaget svømning for 14 dage siden efter lang pause pga. eksamen m.m. (HUSK, som min gamle NK Kompagni PL H Hvilsom sagde inden jeg og en flok andre håbefulde poder blev sendt til HSGS: Mine herrer, vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger :w00t: ) <-- Mand med holdningerne iorden :4thumbup:

Regner med at intensivere svøm den næste periode, da mine forbandede albuer brokker sig over for megen grebstræning. Skal i pølen i morgen tidlig igen. Yeah. Forhåbentlig varer der ikke længe førend jeg kan tangere min PR. :cooldance:

Så der er ikke andet for end at du må bide i det syrlige æble, og springe i baljen i ny og næ. Fed kondi/styrketræning combo. :wink:

God træning Sherif.

PLUS ULTRA :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, han lyder som en rar mand ham, Hr. Hvilsom :laugh:

Ved nu ikke om det er dårlige undskyldninger, meeeen jeg skal nok passe på med at kaste mig ud i flere træningsmæssige projekter lige pt. :w00t: Meeeeeen det kan da godt ske, at jeg hopper i baljen fra tid til anden... så kan jeg jo også komme i saune! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Spændende log du fører dig! Den skal da helt sikkert på listen! :4thumbup:

Funktionel fysik er noget der rykker.. Jeg kunne også godt selv tænke mig at komme igang med sådan noget, jeg er dog ikke helt sikker hvordan jeg skal gribe det an nu hvor det eneste jeg altid har trænet er BB/styrke-kombo.

Turkish get-ups, muscle-ups (var ikke helt med på den forklaring med "op på tæerne") og de her "inversion gravity boots" (mener jeg du skrev). Hvad er det for noget? :smile:

Edited by Nutellakrigeren
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5/4-05

Svømning: 2 x 1000 m crawl, (22 min, 23 min) 3 min pause mellem hver tur.  :smile:

PUMP: 1 time

WT: 1 1/4 time  :cooldance:

PLUS ULTRA  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er der da også blevet trænet lidt i dag, hva?? :wink:

Er du en god svømmer?? Jeg gad sgu godt at proppe lidt svømning ind i min træning, evt. som aktiv restitution, men min teknik STINKER :bubblebath: ....

Så det bliver unødvendigt hårdt, tager laaaaang tid, og jeg bliver super aggressiv, når jeg bliver overhalet af alle mulige pensionist-og motionssvømmere! :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Dan.

Det var gårs-dagens træning. Har været på UNI hele dagen, så har ikke fået trænet endnu. Overvejer ligenu om jeg skal tage en løbetur i kampstøvler. Det er altid en succes :tongue:

MHT svømning er jeg vel en habil svømmer. Bedste tid på 1000 crawl er 17.55, så det er ikke prangende. Har dog først lige genoptaget svømning for 14 dage siden efter lang pause pga. eksamen m.m. (HUSK, som min gamle NK Kompagni PL H Hvilsom sagde inden jeg og en flok andre håbefulde poder blev sendt til HSGS: Mine herrer, vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger :w00t: ) <-- Mand med holdningerne iorden :4thumbup:

Regner med at intensivere svøm den næste periode, da mine forbandede albuer brokker sig over for megen grebstræning. Skal i pølen i morgen tidlig igen. Yeah. Forhåbentlig varer der ikke længe førend jeg kan tangere min PR. :cooldance:

Så der er ikke andet for end at du må bide i det syrlige æble, og springe i baljen i ny og næ. Fed kondi/styrketræning combo. :wink:

God træning Sherif.

PLUS ULTRA :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, han lyder som en rar mand ham, Hr. Hvilsom :laugh:

Ved nu ikke om det er dårlige undskyldninger, meeeen jeg skal nok passe på med at kaste mig ud i flere træningsmæssige projekter lige pt. :w00t: Meeeeeen det kan da godt ske, at jeg hopper i baljen fra tid til anden... så kan jeg jo også komme i saune! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Han var max sjov. Var frygtelig bange for ham da jeg var rekrut, men bong-kammerat med ham da jeg var sergent :tongue: Det var tider. Har aldrig mødt en mand der var så ekstremt god til at svine folk til. Lidet flaterede vendinger som: "I har rygrad som en skumbanan, holdning som en vingummibamse :bigsmile: "

Link to comment
Share on other sites

Spændende log du fører dig! Den skal da helt sikkert på listen! :4thumbup:

Funktionel fysik er noget der rykker.. Jeg kunne også godt selv tænke mig at komme igang med sådan noget, jeg er dog ikke helt sikker hvordan jeg skal gribe det an nu hvor det eneste jeg altid har trænet er BB/styrke-kombo.

Turkish get-ups, muscle-ups (var ikke helt med på den forklaring med "op på tæerne") og de her "inversion gravity boots" (mener jeg du skrev). Hvad er det for noget? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Heppa.

Takker, det bedste råd jeg kan give dig mht. funktionel styrketræning/træning er at bruge din fantasi. Find alle mulige mærkelige ting som kan løftes på alle mulige og umulige måder. Ellers er det da bare et spørgsmål om at få dig lavet en sandsæk som (stærk som en stilladsarbejder). Så er du godt på vej. :4thumbup:

Turkish getup: ligger på ryggen, holder en vægt/vægtstang/whatever med én arm strakt i armstrækker-stilling. herefter ruller man op så man er siddende, for tilsidst at presse dig op med benene. vægten er hele tiden over hovedet. Derefter skal du ned og ligge igen i modsat rækkefølge. :blink: Rigtig fed øvelse.

Muscle Up: hænger i 2 ringe, laver en kraftfuld kropshævning efterfulgt af en dip. voila :bigsmile: -Pænt hårdt. Op på tæerne betyder blot at jeg startede med ringene hængende i en højde svarende til at når jeg stod på tæer med strakte arme kunne jeg lige og lige nå ringene --> hive mig op efterfulgt af dip. DVS. jeg fik stort set ikke gavn af at have benene i kontakt på gulvet :cooldance:

Gravity Boots: nogle kroge man spænder om anklen, hvorefter man hænger sig op i en chinup-bar med hovedet nedad (hænger i krogene ved anklerne)

-Fantastiske øvelser for det meste af kroppen.

Bare spørg løs hvis det er uforståeligt.

PLUS ULTRA :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Muscle Up: hænger i 2 ringe, laver en kraftfuld kropshævning efterfulgt af en dip. voila  -Pænt hårdt. Op på tæerne betyder blot at jeg startede med ringene hængende i en højde svarende til at når jeg stod på tæer med strakte arme kunne jeg lige og lige nå ringene --> hive mig op efterfulgt af dip. DVS. jeg fik stort set ikke gavn af at have benene i kontakt på gulvet 
Ja absolut en fed øvelse... Har du prøvet at lave den som slow strength high tension? Pull-up mesteren over dem alle mener at det er den eneste rigtige måde at lave MU's på i ringene... De explosive laves i barren...

"Unlike the muscle up on rings (a tremendous exercise in its own right), which is an exercise in tension, the muscle up on pullup bars is all about a huge explosive pull and a quick flip of the elbows" - John Allstadt

Anyway, måske en ny varriation du kan give dig i kast med?...

Hvor mange flags kan Kaptajn Kettlebell tage?

Godt spørgsmål. Har ikke lavet flags i et pænt stykke tid, men det er helt sikkert ikke 15reps som dig. en 12-13 stks maks. vil jeg tro...

Be a Grizzly!

/KJ

Link to comment
Share on other sites

[

Ja absolut en fed øvelse... Har du prøvet at lave den som slow strength high tension? Pull-up mesteren over dem alle mener at det er den eneste rigtige måde at lave MU's på i ringene... De explosive laves i barren...

"Unlike the muscle up on rings (a tremendous exercise in its own right), which is an exercise in tension, the muscle up on pullup bars is all about a huge explosive pull and a quick flip of the elbows" - John Allstadt

Anyway, måske en ny varriation du kan give dig i kast med?...

[be a Grizzly!

/KJ

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Champ. Den skal jeg vidst søge lidt efter. Er ikke helt med på hvordan den skal laves. Er det den du skrev om, hvor du bruger grønne elastikker??

Nemo me impune lacessit :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Kommer du under vandret med dine ben, når du laver dragon flags?

<{POST_SNAPBACK}>

Minimum ned til vandret. nogle gange under. dog kun hvis jeg kører på en bænk. Foretrækker dog at lave dem liggende på gulvet imens jeg har fat i en ribbe..

BTW... er det dig på dit profilbillede :bigsmile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

[

Ja absolut en fed øvelse... Har du prøvet at lave den som slow strength high tension? Pull-up mesteren over dem alle mener at det er den eneste rigtige måde at lave MU's på i ringene... De explosive laves i barren...

"Unlike the muscle up on rings (a tremendous exercise in its own right), which is an exercise in tension, the muscle up on pullup bars is all about a huge explosive pull and a quick flip of the elbows" - John Allstadt

Anyway, måske en ny varriation du kan give dig i kast med?...

[be a Grizzly!

/KJ

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Champ. Den skal jeg vidst søge lidt efter. Er ikke helt med på hvordan den skal laves. Er det den du skrev om, hvor du bruger grønne elastikker??

Nemo me impune lacessit :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er stadig en muscle up jeg taler om. Den kan laves langsomt med max spænding (som fx når du dødløfter), uden den initielle eksplosion for at komme op.

/KJ

Link to comment
Share on other sites

Spændende log du fører dig! Den skal da helt sikkert på listen! :4thumbup:

Funktionel fysik er noget der rykker.. Jeg kunne også godt selv tænke mig at komme igang med sådan noget, jeg er dog ikke helt sikker hvordan jeg skal gribe det an nu hvor det eneste jeg altid har trænet er BB/styrke-kombo.

Turkish get-ups, muscle-ups (var ikke helt med på den forklaring med "op på tæerne") og de her "inversion gravity boots" (mener jeg du skrev). Hvad er det for noget? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Heppa.

Takker, det bedste råd jeg kan give dig mht. funktionel styrketræning/træning er at bruge din fantasi. Find alle mulige mærkelige ting som kan løftes på alle mulige og umulige måder. Ellers er det da bare et spørgsmål om at få dig lavet en sandsæk som (stærk som en stilladsarbejder). Så er du godt på vej. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak. Jeg har før tænkt på at få lavet sådan en sandsæk, nu må jeg sq snart få taget mig sammen :raisebrow:

Og tak mht. øvelserne, nu blev din log pludselig mere forståelig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

okay, men hvad er fordelen ved den fremfor at lave den eksplosivt?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg siger ikke at den ene er bedre end den anden, bare anderledes!!

Get creative- der er mange måder at flå en kat på... Never lock yourself into only one way of thinking- improvise, adapt and overcome- become an animal ready for anything!

Link to comment
Share on other sites

Kommer du under vandret med dine ben, når du laver dragon flags?

<{POST_SNAPBACK}>

Minimum ned til vandret. nogle gange under. dog kun hvis jeg kører på en bænk. Foretrækker dog at lave dem liggende på gulvet imens jeg har fat i en ribbe..

BTW... er det dig på dit profilbillede :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, jeg synes de er MEGET mere onde, hvis man laver dem på en bænk og kommer under vandret! De kan dog også være lidt hårde for lænden på den måde.

Nej, sgu - det er ikke mig! Det er Robert Carlyle som spiller Begbie i filmen Trainspotting - total psycho!

Håber da jeg ser lidt mere "træningsagtig" ud... haha :tongue:

Link to comment
Share on other sites

okay, men hvad er fordelen ved den fremfor at lave den eksplosivt?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg siger ikke at den ene er bedre end den anden, bare anderledes!!

Get creative- der er mange måder at flå en kat på... Never lock yourself into only one way of thinking- improvise, adapt and overcome- become an animal ready for anything!

<{POST_SNAPBACK}>

Touché :smile: , Citatet bør næsten være komplet: "Drop your cock and get your socks, get off your ass and on your feet, you are a marine, you improvise, you adapt, you overcome" -Clinten i Elitesoldat

Kommer du under vandret med dine ben, når du laver dragon flags?

<{POST_SNAPBACK}>

Minimum ned til vandret. nogle gange under. dog kun hvis jeg kører på en bænk. Foretrækker dog at lave dem liggende på gulvet imens jeg har fat i en ribbe..

BTW... er det dig på dit profilbillede :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, jeg synes de er MEGET mere onde, hvis man laver dem på en bænk og kommer under vandret! De kan dog også være lidt hårde for lænden på den måde.

Nej, sgu - det er ikke mig! Det er Robert Carlyle som spiller Begbie i filmen Trainspotting - total psycho!

Håber da jeg ser lidt mere "træningsagtig" ud... haha :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror egentlig ikke de giver meget mere end bare smerte i lænden ved at køre under vandret. Sigter som regel efter vandret med mindre jeg føler trang til at straffe mig selv :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Igår aftes:Kunne sku ikke lige dy mig for at lave lidt COC.

COC#1: 5, 5, 20, 5, 5 (højre)

20 reps må være ny rep-rekord med 1éren. Great.

Her til morgen d. 7/4-05

Vandhund: 1000 m crawl (22 min)

10x50 m crawl (ca. 80 % af max intensitet), 30 sek pause mellem hvert interval.

Dykning efter blå smølf på 3,7 m. 20 stk.

Er lige blevet knoglescannet vha. DEXA-metoden. Denne bestemmer BMC, BMD, LBM, FFM m.m for hele kroppen samt adskildt for hvert kropssegment. Denne maskine kan ikke snydes/være unøjagtig som en typisk pop-fitness-bioimpedans måler. Med en kampvægt på 76,9 kg

LEAN + BMC = 68,7 kg rendyrket ond knogle- samt muskelmasse :devil:

Fedt% inkl. hoved :laugh: : 8,8

Fedt% ex. hoved :poking: : 8,0

Heppa..

Link to comment
Share on other sites

Igår aftes:Kunne sku ikke lige dy mig for at lave lidt COC.

COC#1: 5, 5, 20, 5, 5 (højre)

20 reps må være ny rep-rekord med 1éren. Great.

Her til morgen d. 7/4-05

Vandhund: 1000 m crawl (22 min)

10x50 m crawl (ca. 80 % af max intensitet), 30 sek pause mellem hvert interval.

Dykning efter blå smølf på 3,7 m. 20 stk.

Er lige blevet knoglescannet vha. DEXA-metoden. Denne bestemmer BMC, BMD, LBM, FFM m.m for hele kroppen samt adskildt for hvert kropssegment. Denne maskine kan ikke snydes/være unøjagtig som en typisk pop-fitness-bioimpedans måler. Med en kampvægt på 76,9 kg

LEAN + BMC = 68,7 kg rendyrket ond knogle- samt muskelmasse  :devil:

Fedt% inkl. hoved  :laugh: : 8,8

Fedt% ex. hoved  :poking: : 8,0

Heppa..

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan en maskine kunne jeg godt tænke mig en date med! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Touché  , Citatet bør næsten være komplet: "Drop your cock and get your socks, get off your ass and on your feet, you are a marine, you improvise, you adapt, you overcome" -Clinten i Elitesoldat

You said it!!!

Iøvrigt imponerende DEXA scan resultat... ja jeg husker stadig den gang vi var på øvelse i en uge og havde kun 1½ (eller var det 2) felttrationer der skulle række... Alle på nær the one (sarge Søndergaard) tabte sig helt vildt. Jeg tror jeg smed 3-4 kg, men du tog på og var stærkere og mere rippped end nogen sinde da vi kom hjem og vægten sagde du havde taget 2-3 kg på.

Dengang sagde jeg for mig selv i stilhed at manden (dig igen) må være fra en anden planet!!! Hvem fanden tager afsted på tur tur under de omstændigheder, laver pushup på vagten om natten non stop, får intet at spise og kommer hjem stærkere, friskere, øget i vægt og mere ripped!!?! Du var sgu en hård satan som du jagede mig om natten for at træne!!! :4thumbup: :4thumbup:

Ja, jeg måtte lære at være hård.... men du er født sådan!

Stor respekt... everybody should know who they are dealing with when the talk to the thunderguard!

vi snakkes champ

Iøvrigt arbejdes der på planerne med en kb workshop på fyn / i jylland hvis det skulle have interesse, men det kan vi jo lige tage over telf.

Strength of a bear

Speed of a puma

Eyes of an eagle

be an animal!

/KJ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share