Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Morgentræning:

Svømning: 1000 meter bryst var alt det blev til. vrimlede med mennesker i pølen :mad:

Balance: 1 time

Balance kursus nyt program: 1 time.

COC#1: starter stille og roligt op igen efter lidt pause pga. overbelastning. But I will be back :devil:

I morgen tidlig står den på støvleløb i terræn igen igen. Fedt.

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvaså, RIGGS  :wink:

Hvordan er dine CoC-numbers???

Vi skulle angiveligt lyde meget ens, når vi snakker træning!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Mine COC # 1 siger 20 reps, men har holdt lidt pause pga. lidt golfalbue. :mad:

Igårs løbegejl:

Dagen startede med 45 min. forfølgelsesløb med kammerat (TAZZ)i skov iført kampstøvler. Undervejs var der indlagt lidt armstrækkere, brandmandstag, træklatring m.m. Morgenen sluttede vi af med vandpassage i en å :cooldance:

Aften:

O-løb i 1½ time. Ret fedt, var ude i O-klub hvor der var arrangeret strimmelløb, hvor man kun kunne se små udsnit af kortet. Cool nok :4thumbup:

Slut prut finale. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lavede intet igår. Havde MAX ondt i ryggen over jeg ANER IKKE HVAD :mad::devil: . Har været i svømmehallen idag og svømme med finner med fokus på at få skabt lidt mobilitet i lænderyggen. Dette har kombinerert med noget TENS, massage m.m. få gang i korpus igen. Underviste 1 times balance, og er nu ved at være tilbage i gamet igen. Har planlagt en løbetur imorgen tidlig, så nu må vi se hvad ryggen siger. :smile:

Nu skal der læses videre :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lavede intet igår. Havde MAX ondt i ryggen over jeg ANER IKKE HVAD  :mad:  :devil: . Har været i svømmehallen idag og svømme med finner med fokus på at få skabt lidt mobilitet i lænderyggen. Dette har kombinerert med noget TENS, massage m.m. få gang i korpus igen. Underviste 1 times balance, og er nu ved at være tilbage i gamet igen. Har planlagt en løbetur imorgen tidlig, så nu må vi se hvad ryggen siger.  :smile:

Nu skal der læses videre  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

For satan! Ik nok med at vores stats er ens - nu skal vi også ha' ondt i ryggen på samme tid? :blink:

God bedring, champ!

Hva læser du iøvrigt?

Link to comment
Share on other sites

Lavede intet igår. Havde MAX ondt i ryggen over jeg ANER IKKE HVAD  :mad:  :devil: . Har været i svømmehallen idag og svømme med finner med fokus på at få skabt lidt mobilitet i lænderyggen. Dette har kombinerert med noget TENS, massage m.m. få gang i korpus igen. Underviste 1 times balance, og er nu ved at være tilbage i gamet igen. Har planlagt en løbetur imorgen tidlig, så nu må vi se hvad ryggen siger.  :smile:

Nu skal der læses videre  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Do I detect the fall of a champion?? Sorry kunne ikke lade være, men du kan sgu da ikke få ondt nogen steder og nu snakker du om golfalbuer og ondt i ryggen??? - hmmm something is rotten in the state of Denmark! Hvem er du og hvad har du gjort ved Søndergaard? (og hvordan?- for det har garanteret ikke været let!)

/The Bell-boy from hell

Link to comment
Share on other sites

Lavede intet igår. Havde MAX ondt i ryggen over jeg ANER IKKE HVAD  :mad:  :devil: . Har været i svømmehallen idag og svømme med finner med fokus på at få skabt lidt mobilitet i lænderyggen. Dette har kombinerert med noget TENS, massage m.m. få gang i korpus igen. Underviste 1 times balance, og er nu ved at være tilbage i gamet igen. Har planlagt en løbetur imorgen tidlig, så nu må vi se hvad ryggen siger.  :smile:

Nu skal der læses videre  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

For satan! Ik nok med at vores stats er ens - nu skal vi også ha' ondt i ryggen på samme tid? :blink:

God bedring, champ!

Hva læser du iøvrigt?

<{POST_SNAPBACK}>

Hep, ja det er noget fucking rod. :sneaky2: Er heldigvis ved at have regenereret :cooldance: . Jeg sidder og læser Biokemi. Fokusområde ligger ligenu på glykogenmetabolisme :tongue: Vi skal have øvelse i næste uge, hvor jeg skal cykle i 2 timer på kondicykel. Forinden skal jeg så have fastet i 5 timer. Vi skal undersøge hvordan fordelingen mellem forbrænding af fedtsyrer samt glukose er i denne situation. Ligeledes er der så 2 andre grupper, hvor den ene har fastet i AAAAAAAAAAAAAAAATTEEEEEEEEEEN TIIIIIIIIIIIMEEEER :w00t: -Hvor tosset er man så. ???? He he.. næ, så vil jeg sku hellere sidde på en cykel.

Lavede intet igår. Havde MAX ondt i ryggen over jeg ANER IKKE HVAD  :mad:  :devil: . Har været i svømmehallen idag og svømme med finner med fokus på at få skabt lidt mobilitet i lænderyggen. Dette har kombinerert med noget TENS, massage m.m. få gang i korpus igen. Underviste 1 times balance, og er nu ved at være tilbage i gamet igen. Har planlagt en løbetur imorgen tidlig, så nu må vi se hvad ryggen siger.  :smile:

Nu skal der læses videre  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Do I detect the fall of a champion?? Sorry kunne ikke lade være, men du kan sgu da ikke få ondt nogen steder og nu snakker du om golfalbuer og ondt i ryggen??? - hmmm something is rotten in the state of Denmark! Hvem er du og hvad har du gjort ved Søndergaard? (og hvordan?- for det har garanteret ikke været let!)

/The Bell-boy from hell

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha ha ha ha... :bigsmile::bigsmile: Jeg tror der sidder en eller anden woodoo doktor og stikker i en lille figur af mig med nåle :poking: . But I will be back. Ses på tirsdag til en omgang CNS :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Var træt af ikke at få trænet, så besluttede mig for at træne smerten væk :4thumbup: . Derfor fastmonterede jeg mine trofaste kampstøvler og løb i 1½ time i skoven. 1 time og 10 min gik med O-løb bestående af 23 poster. Ved hver post lavede jeg 20 strækkere så det blev til ialt 460 stk. :smile:

Smerte er midlertidig, kvinder elsker ar, og stolthed varer EVIGT!

Blev sku også lige til lidt Ewil Wheel:

12 sæt, 10 rep :raisebrow:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hej Mester

Hard pressed on my right, my front is yielding, impossible to maneuvre - situation excellent...I'm attacking!!!

Har du stadig de der O-skærme? I bekræftende fald skal jeg nok gøre livet surt for dig på søndag ude i Langesøskoven...!!!

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

HEY J

Hard pressed on my right, my front is yielding, impossible to maneuvre - situation excellent...I'm attacking!!!

Har du stadig de der O-skærme? I bekræftende fald skal jeg nok gøre livet surt for dig søndag i Langesøskoven...

TAZZ

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Kumpan :devil:

De venter troligt i mit skab klar til at blive misbrugt. Jeg er bare ikke i Odense på søndag, så det må vente til på fredag, lørdag eller næste søndag :w00t:

Svøm mandag kl. 0700, klar til marinesprint??

:4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Svøm mandag kl. 0700, klar til marinesprint??

Waaaaaahhhhhhhh!! :blink:

Skal til eksamen mandag....

Tager selv ud i Langesøskoven i morgen og finder en udfordrende rute. :devil:

Har du fået varmen i fingrene? Det er velkendt at fiskere gennem Lewis "hunting" mekanismen kan "træne" deres fingre til at kunne udholde kulde i længere tid ad gangen.

Link to comment
Share on other sites

He he. så kan du lære det. :cooldance:

God tur i skoven sherif :w00t: , og god fornøjelse med

eksamen på mandag.

Svøm tirsdag så, eller skal du vande blomster der??? :smile:

Dagens træning:

PUMP 1 time

Stretching 70 min.

Triceps kan sku mærkes efter små 500 armstrækkere igår. :poking:

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey coach! - jeg kan måske skaffe nogle aflagte blyforklæder fra røngtenafdelingen - hvis du har brug for en ny løbedragt eller bare noget nyt tøj at rende rundt, så kan jeg godt prikke til dig dig når det bliver aktuelt :poking: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey coach! - jeg kan måske skaffe nogle aflagte blyforklæder fra røngtenafdelingen - hvis du har brug for en ny løbedragt eller bare noget nyt tøj at rende rundt, så kan jeg godt prikke til dig dig når det bliver aktuelt :poking:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Heppa champ :bigsmile:

Det ville være knippel hvis du kan skaffe sådan en fætter. :4thumbup:

Opdaterer træningslog på torsdag, da jeg er i København. Har trænet med Kettlebells igår og idag, og det er sku ret så fedt.

Ciao :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey coach! - jeg kan måske skaffe nogle aflagte blyforklæder fra røngtenafdelingen - hvis du har brug for en ny løbedragt eller bare noget nyt tøj at rende rundt, så kan jeg godt prikke til dig dig når det bliver aktuelt :poking:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Heppa champ :bigsmile:

Det ville være knippel hvis du kan skaffe sådan en fætter. :4thumbup:

Opdaterer træningslog på torsdag, da jeg er i København. Har trænet med Kettlebells igår og idag, og det er sku ret så fedt.

Ciao :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey champ!!

Var det med Kenneth du trænede?? Du må da lige fortælle lidt mere om det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Back in town:

Mandag:

Svøm: 700 m crawl

Udførte Marinecirkel bestående af:

50 m undervandssvøm (brydes vandoverfladen tillægges 30 sek)

100 m overfladesvøm

8 dyk til bunden (3,7 m)

50 m overfladesvøm

8 dyk til bunden, op på kanten imellem hver tur

50 overfladesvøm

8 dyk fra vipper --> der hvor det dybe begynder at blive lavt.

100 m fri

50 m undervand (30 sek straf hvis vand brydes)

Reelle tid: 19.34

Samlet tid: + 2 min for at bryde vand 4 gange. 21:34

Var total smadret bagefter :w00t:

Aften:

Yoga workshop 1 time.

Tirsdag:

Trænede for første gang med Kettlebells på Institut for idræt i KBH. Var ret fedt. Kenneth Jay foreviste The Snatch, som jeg morede mig gevaldigt med:

Olympisk Snatch/Sving over hovedet 16 kg, 8 rep, 10 sæt i hver side.

Onsdag:

Doublesnatch (olympisk stil): 16 kg, 5 rep, 10 sæt

Prøvede for første gang at bøje et Ironmind søm, som Kenneth havde snuppet med. Fik med møje og besvær bøjet en gul satan, og fik bøjet et blåt en lille kende, men der er dælme et stykke endnu. Det er FUCKING hårdt og sjov træning. :tongue:

Torsdag:

Kørte lidt Snatch og double snatch med 16 kg KB, havde ikke så megen tid :sneaky2:

Kettlebell er en knippel måde at træne på. Der er betydelig forskel på at svinge med sådan en satan og så at gøre det samme med en håndvægt. Fantastisk stabilitetstræning for skulderleddet, da der er pænt meget stress på når :devil: svinger op. Desuden stilles der ligeledes et PÆNT krav til poterne :cooldance: (Fik heldigvis lov til at låne et par Pussie-gloves af Morten Unger :4thumbup: . Kunne dog godt efterspørge en tungere KB til enkeltsnatch, med kan SAGTENS presse en kende med 2 gange 16 kg snatch :4thumbup: Alt i alt en fed træningsform, som jeg vil lave de næste 7 uger, som jeg tilbringer i KBH (tirs ons tors).

God vind, nu skal der køres Balance :wink:

Namaste.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagen blev startet med:

800 m crawl

Marinesprint: (NY PR)

Reelle tid: 17:40

Samlet tid: 17:40 + 2 x 30 sek = 18:40

Første 50 meter tog jeg ud i et, og var nærmest lilla i hovedet da jeg kom op. Det var ihvertfald hvad min makker sagde :blink:

De sidste 50 m kom jeg op 2 gange, så det giver 2 x 30 sek i straf.

Skar lige 1:54 af min reelle tid i forhold til sidste gang. Og brugte kun samlet 2 indåndinger på de lange dyk, så det var dælme godt :smile:

Har lige spenderet i et par Nikefree 5.0, så de bliver sjove at tøffe lidt rundt i.

Over.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Pump 1 time

Power-yoga 1 time.

Bent press: 20 kg vægtstang, 5 rep højre, 4 sæt.

15 kg vægtstang, 5 rep venstre, 4 sæt

Chinups: 10 rep, 3 sæt

Olympisk Snatch: 40 kg, 5 rep, 5 sæt.

:smile:

Albuen begynder langt om længe at blive bedre. Må være al den KB træning der har gjort underværker :4thumbup:

-Sørg for ALTID at være den stærkeste :w00t:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hej Guarden,

Jeg er startet med at følge din log, da du er den hårdeste mand her på MOL, ingen i nærheden. Modsat det virkelige liv kan jeg ikke skifte navn her, men tror mig, jeg ville kalde mig Guarden Prospect...

Dolph, Stallone, B.S. Christiansen, og Nena, ligner små skolepiger i forhold til dig.

Din Marinesprint går fremad, den er superhård, men der er jo langt til rekorden, er den ikke omkring 9:45? :tongue:

Jeg ser du er en Chin-man, prøv evt. denne cirkel: (8 chins, 20 armbøjninger)x8 på max 8 minutter. Den river alt ud af dine arme. :cooldance:

Keep up the good work

PS: (du er ikke i familie med B.S. vel?) :wink:

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Hej Guarden,

Jeg er startet med at følge din log, da du er den hårdeste mand her på MOL, ingen i nærheden. Modsat det virkelige liv kan jeg ikke skifte navn her, men tror mig, jeg ville kalde mig Guarden Prospect...

Dolph, Stallone, B.S. Christiansen, og Nena, ligner små skolepiger i forhold til dig.

Din Marinesprint går fremad, den er superhård, men der er jo langt til rekorden, er den ikke omkring 9:45?  :tongue:

Jeg ser du er en Chin-man, prøv evt. denne cirkel: (8 chins, 20 armbøjninger)x8 på max 8 minutter. Den river alt ud af dine arme.  :cooldance:

Keep up the good work

PS: (du er ikke i familie med B.S. vel?) :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha ha... God humor.

Jeg tror rekorden er på 8:43, så jo, der er dælme et stykke endnu :wink:

Tror jeg vil prøve den der chin-pushup cirkel når albuen er på toppen igen.

Og jeg må desværre skuffe dig. Jeg er ikke i familie med BS. Til gengæld er HULK min onkel, og Michael Dudikoff er en af mine træningskammerater :cooldance:

Hyg dig sherif. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Men det er da dig, som er RIGGS ik??  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

He he.. Nåhr ja :wink:

Don´t tell A91 :tongue:

Har forresten lige købt en træningsbjælke fra Entreprise, der hedder Hangtime. Jeg magter ikke lige at indsætte et billede af den, men den kan findes på www.abekatten.dk under træningsbjælker. MAAAAX fed underarms- rygtræning :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share