'Normal' vægten for en ung mand på 19


AndreasJes
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg ville høre om der er nogle steder hvor man kan se hvad 'normal' vægten er for en ung mand på 19 med en højde på 1.86 (MIG SELV  :blush: ) har set det et sted på nettet, men kan ikke huske hvor, måske kan nogle af jer hjælpe mig, tak på forhånd..

<{POST_SNAPBACK}>

En hurtig "googling" gav disse hits:

Idealvægt

Højde og vægt

Men først og fremmest vil jeg sige, at der er forskel på 'normal' og 'ideal'. Og dernæst at din vægt i dén grad afhænger af din kropsbygning (knogle og muskelmasse) - så det er op til dig (og spejlet) hvornår du er tilfreds (jeg kan forstå på din signatur at du tænker på at tabe dig i vægt).

Held og lykke med det - det er masser af gode råd at hente her på MOL :smile:

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg ville høre om der er nogle steder hvor man kan se hvad 'normal' vægten er for en ung mand på 19 med en højde på 1.86 (MIG SELV  :blush: ) har set det et sted på nettet, men kan ikke huske hvor, måske kan nogle af jer hjælpe mig, tak på forhånd..

<{POST_SNAPBACK}>

En hurtig "googling" gav disse hits:

Idealvægt

Højde og vægt

Men først og fremmest vil jeg sige, at der er forskel på 'normal' og 'ideal'. Og dernæst at din vægt i dén grad afhænger af din kropsbygning (knogle og muskelmasse) - så det er op til dig (og spejlet) hvornår du er tilfreds (jeg kan forstå på din signatur at du tænker på at tabe dig i vægt).

Held og lykke med det - det er masser af gode råd at hente her på MOL :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det, det vil jeg kigge på, ja mangler stadig de sidste par kilo før jeg er klar til sommeren :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share