Computerprogram til analyse af kost og motion


ahj
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Kan nævne at der til vinter kommer et nyt program (web-baseret) på gaden, hvor man kan holde styr på sin kost, træning og vægt.

Hvis jeg kender dette forums regler, må jeg ikke nævne navne eller linke til produktet, men jeg kan nævne at programmet bl.a.

vil indeholde følgende:

* månedskalender

* årskalender

* minimum lidt over 1000 fødevare

* mulighed for tilføjelse af nye fødevare og dele dem med andre

* opskrifter

* mulighed for tilføjelse af nye opskrifter og dele dem med andre

* registrering af vægt, kropsmål, hvilepuls, blodtryk osv.

* minimum 50 træningsøvelser (billeder + video)

* kostplan + dele med andre

* registrering af træning

* oprette træningsprogrammer + dele med andre

* rapporter - masser af rapporter med grafer

* upload af billeder, f.eks. 'nu og efter' billeder, fødevare billeder, opskrift billeder, træningsbilleder osv.

* + meget mere !

Der vil sikkert blive brug for ca. 10-20 beta-testere om ca. 3-4 måneder.

Hvis det kunne have din interesse, kan du evt. svare på denne tråd.

Programmet bliver ikke gratis at anvende, men prisen er i den meget lave ende.

Et 12 måneders abonnement vil koste 299 kr.

Link to comment
Share on other sites

Programmet bliver ikke gratis at anvende, men prisen er i den meget lave ende.

Et 12 måneders abonnement vil koste 299 kr.

Det skulle overraske mig meget om særligt mange vil betale så meget for at skifte fra det gratis og velfungerende krop&kost. Hvordan er i kommet frem til den konklusion at folk vil opfatte den pris, som liggende i den lave ende?

Link to comment
Share on other sites

Kan nævne at der til vinter kommer et nyt program (web-baseret) på gaden, hvor man kan holde styr på sin kost, træning og vægt.

Hvis jeg kender dette forums regler, må jeg ikke nævne navne eller linke til produktet, men jeg kan nævne at programmet bl.a.

vil indeholde følgende:

* månedskalender

* årskalender

* minimum lidt over 1000 fødevare

* mulighed for tilføjelse af nye fødevare og dele dem med andre

* opskrifter

* mulighed for tilføjelse af nye opskrifter og dele dem med andre

* registrering af vægt, kropsmål, hvilepuls, blodtryk osv.

* minimum 50 træningsøvelser (billeder + video)

* kostplan + dele med andre

* registrering af træning

* oprette træningsprogrammer + dele med andre

* rapporter - masser af rapporter med grafer

* upload af billeder, f.eks. 'nu og efter' billeder, fødevare billeder, opskrift billeder, træningsbilleder osv.

* + meget mere !

Der vil sikkert blive brug for ca. 10-20 beta-testere om ca. 3-4 måneder.

Hvis det kunne have din interesse, kan du evt. svare på denne tråd.

Programmet bliver ikke gratis at anvende, men prisen er i den meget lave ende.

Et 12 måneders abonnement vil koste 299 kr.

Der lyder spændende, jeg vil meget gerne beta teste det :)

Link to comment
Share on other sites

Det skulle overraske mig meget om særligt mange vil betale så meget for at skifte fra det gratis og velfungerende krop&kost. Hvordan er i kommet frem til den konklusion at folk vil opfatte den pris, som liggende i den lave ende?

Jeg kender ikke særlig meget til Krop&Kost ud over jeg kan se at det er et regneark og derfor en hel anden type "program"

end det jeg har nævnt.

Tro mig, der er meget stor forskel på det program jeg nævner og på Krop&Kost !

Men det kan folk selv bedømme når det engang kommer ud, da der vil være en gratis prøveperiode på 30 dage,

så kan man gøre op med sig selv om det kan være 299 kr. værd.

Jeg ved ikke om det er tilladt at poste billeder her på forumet, da jeg ellers kunne poste nogle billeder af programmet.

Edited by kchristensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er tilladt at poste billeder her på forumet, da jeg ellers kunne poste nogle billeder af programmet.

Generelt er det tilladt at poste billeder, men reklame for et (kommende) kommercielt produkt man selv har økonomiske interesser i er ikke tilladt.

Link to comment
Share on other sites

Generelt er det tilladt at poste billeder, men reklame for et (kommende) kommercielt produkt man selv har økonomiske interesser i er ikke tilladt.

Så må jeg nok hellere lade være :-)

Som jeg har nævnt tidligere, starter beta-testen op om ca. 3-4 måneder og søger derfor efter beta-testere.

Hvis det kunne have din interesse, kan du svare på denne tråd, så kontakter vi dig via din motion-online.dk profil.

Alle der afslutter beta-test programmet vil modtage et 12 måneders abonnement af "XXXXXXX" gratis, som tak for hjælpen.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har nævnt tidligere, starter beta-testen op om ca. 3-4 måneder og søger derfor efter beta-testere.

Hvis det kunne have din interesse, kan du svare på denne tråd, så kontakter vi dig via din motion-online.dk profil.

Lyder spændende, smid gerne en PM til mig.

Link to comment
Share on other sites

Hvad indebærer det at være betatester?

Mvh. Michael

Som beta-tester skal man være med til at prøve programmet af inden det sendes ud på markedet.

Det man gerne vil opnå med en beta-test, er at finde fejl i programmet, samt at høre brugernes (beta-testerne)

mening om programmet.

Dvs. som beta-tester skal man rapportere fejl, evt. mangler og evt. svare på nogle meget simpel spørgsmål.

Håber det er svar nok?

Link to comment
Share on other sites

Som beta-tester skal man være med til at prøve programmet af inden det sendes ud på markedet.

Det man gerne vil opnå med en beta-test, er at finde fejl i programmet, samt at høre brugernes (beta-testerne)

mening om programmet.

Dvs. som beta-tester skal man rapportere fejl, evt. mangler og evt. svare på nogle meget simpel spørgsmål.

Håber det er svar nok?

Hej.

Sagen er den, at jeg meget gerne kunne tænke mig at teste et alternativt program til Krop&Kost, ikke fordi jeg har noget imod krop&kost, men jeg kender ikke alternativerne.

Det eneste er bare, at jeg ikke har prøvet at være betatester før og kender ikke ansvaret der ligger deri, f.eks. er jeg igang med nogle studier jeg bruger meget af min tid på og hvis perioden for betatestene ligger i eksamensperioden ville jeg ikke kunne, men hvis perioden ligger i sommerferien ville jeg faktisk meget gerne hjælpe, også for min egen skyld.

Så hvornår kommer det til at foregå? :smile:

Mvh. Michael

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også gerne være beta-tester! Hvornår starter det? Og er det ok, at man primært løber?

Som jeg har nævnt tidligere så starter beta-testen tidligst om 3-4 måneder.

Og ja, det er hel fint med at du for det meste løber.

Programmet skulle meget gerne henvende sig til alle mulige træningsformer og i det hele taget

til folk som ønsker mere styr på deres træningsdata, kostdata og vægtdata.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Sagen er den, at jeg meget gerne kunne tænke mig at teste et alternativt program til Krop&Kost, ikke fordi jeg har noget imod krop&kost, men jeg kender ikke alternativerne.

Det eneste er bare, at jeg ikke har prøvet at være betatester før og kender ikke ansvaret der ligger deri, f.eks. er jeg igang med nogle studier jeg bruger meget af min tid på og hvis perioden for betatestene ligger i eksamensperioden ville jeg ikke kunne, men hvis perioden ligger i sommerferien ville jeg faktisk meget gerne hjælpe, også for min egen skyld.

Så hvornår kommer det til at foregå? :smile:

Mvh. Michael

Der vil blive lavet en lille vejledning i hvordan man evt. skal beta-teste programmet og det er faktisk ikke så svært, man skal bare prøve

programmet af på kryds og tværs :-)

Da du ikke vil modtage gage (ok, man får et gratis 12 måneders abonnement) for at beta-teste, så styrer du også selv hvornår du vil teste.

Beta-testen starter tidligst om 3-4 måneder og vil sikkert vare en lille måneds tid.

Skriv tilbage hvis du er interesseret.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har nævnt tidligere, starter beta-testen op om ca. 3-4 måneder og søger derfor efter beta-testere.

Hvis det kunne have din interesse, kan du svare på denne tråd, så kontakter vi dig via din motion-online.dk profil.

Alle der afslutter beta-test programmet vil modtage et 12 måneders abonnement af "XXXXXXX" gratis, som tak for hjælpen.

Ja men jeg vil da også gerne hjælpe med at teste

...vi kan jo heller ikke have, at det kun er mænd der tester :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg nok hellere lade være :-)

Som jeg har nævnt tidligere, starter beta-testen op om ca. 3-4 måneder og søger derfor efter beta-testere.

Hvis det kunne have din interesse, kan du svare på denne tråd, så kontakter vi dig via din motion-online.dk profil.

Alle der afslutter beta-test programmet vil modtage et 12 måneders abonnement af "XXXXXXX" gratis, som tak for hjælpen.

Jeg vil gerne være beta tester os :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Klaus,

Jeg ved ikke om det er et spørgsmål til mig og hvis det er et spørgsmål til mig,

så er jeg i tvivl om hvad du mener med 'opdateringer' :-)

Kunne du uddybe det lidt mere?

Opdateringer == Sket noget nyt? == Hvordan går det med projektet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share