Cutte!!


life*raider
 Share

Recommended Posts

Hey der!! :bigsmile::bigsmile:

Jeg er gået i gang med en cutte periode men det er sådan at det går godt nok men nogen gange kan jeg bare slet ikk lade være med og spise, og får æde flip!! :innocent: Og det er selv om jeg spiser rigtig og tit af små portioner! Hvis i kender det problem? Hvad gør i så ved det??? :raisebrow:

Edited by life*raider
Link to comment
Share on other sites

hey... ved ikk om du vejer din mad, men gør evt det og skriv op hvor mange kcal du får.. du får garanteret et chok over hvor lidt du så må æde.. det holder dig fra det.. kan jeg næsten garantere... gjorde det ved mig i hvert fald...

Men ellers, ja hold dig til havregryn om morgenen og ellers mørk brød.. du holdes mæt i noget længere tid så...

Link to comment
Share on other sites

Jeg forslår at du fx spiser mere morgenmad, mere middagsmad og mere forkost.

Hvad spiser du til frokost?

Og til morgenmad?

spiser du for at spise, fordi du synes det er "dejligt" eller fordi du er sulten?

og fx: hold dig til havregryn istedet for chocopops og Rugbrød istedet for hvidt brød.

<{POST_SNAPBACK}>

Til morgen mad tager jeg en stor potion havregrød med min egen miks af blandede nødder (Valnød, mandel, parranødder og så en til) plus en hjemmelavet smoothie!!! Til frokost ryger der normalt pasta med tun/kylling ned, rygbrød og en protein shaker :4mewantfood:

Og jeg spiser sku fordi jeg er sulten :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hey... ved ikk om du vejer din mad, men gør evt det og skriv op hvor mange kcal du får.. du får garanteret et chok over hvor lidt du så må æde.. det holder dig fra det.. kan jeg næsten garantere... gjorde det ved mig i hvert fald...

Men ellers, ja hold dig til havregryn om morgenen og ellers mørk brød.. du holdes mæt i noget længere tid så...

<{POST_SNAPBACK}>

okay helt sikkert det vil jeg så prøve fra nu af (hvis j ka finde ud af det :w00t: ) men tak for tippet champ det sku altid godt :4thumbup:

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Man kan også bare være en kælling, der ikke kan lide at spise (lige som mig). :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare rolig Pt, det kan sikkert behandles :devil:

Men har selv brugt en enkelt spisedag tidligere, hvor jeg i løbet af ugen har skrevet de ting op som jeg har lyst til at flippe ud i, så købe ind sent fredag for at stå op lørdag og gå i gang. Normalt endte det med at jeg var proppet allerede klokken 1200, men jeg beholdt tingene i huset, og smed dem så ud om aftenen.

(helt ud faktisk i naboens skraldespand, tanken om at gå derind for at grave skidtet op afholdt mig i hvertfald fra at gøre det :w00t: )

Mener at en spisedag er godt for moralen :4thumbup:

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Gode tips og tricks: http://www.ruggedmag.com/index.php?type=Article&i=6&a=1

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, der er vist et godt råd eller tre der.

Men ellers er det jo et ganske almindeligt problem, du står med Raider. De fleste der cutter efter en gang bulk vil føle sult i en eller anden grad. Der er én ting som du bør have, for at det vil lykkedes: KARAKTERSTYRKE. Nogen kalder det rygrad andre diciplin og igen andre struktur.

Men vis du er diciplineret omkring din træning, så overfør den diciplin til din kost.

Som JesperT skriver, så er pasta ikke sagen, med mindre det er i små mængder og så skal det være fuldkornspasta. Grønsager plejer også at være et herre-godt middel. Om du spiser 1 eller 2 kg om dagen er uden den store betydning for kcal. indtaget.

Link to comment
Share on other sites

Sagde du kælling...

Hmmm jeg er på stram diæt og jeg lover jer...Jeg kan gå amok af sult og så bliver jeg en kælling. Jeg har egentlig også givet mig selv en dag om ugen hvor jeg stort set spiser det jeg har lyst til. At det så faktisk aldrig munder ud i det helt vilde, ja det er mig en gåde. Måske kommer samvittigheden alligevel ind der.

Det værste er næsten at hvis jeg virkelig skal synde så er det lækreste bare noget friskbagt brød med ost... Dæleme mærkeligt..

camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share