MOL Body Challenge 2005


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

Jeg nåede desværre ikke at redde OT-trådene med MOL BC 2004 men for de der er kommet til siden sidste år er her en lille forklaring om løjerne.

MOL BC er en sjov lille venskabelig dyst om hvem som på 12 uger kan ændre sin krop mest hensigtmæssigt - for langt de flestes vedkommende gjaldt det sidste år om at smide nogle vinterkilo og lur mig om ikke målene for 2005-udgaven bliver de samme.

Startdatoen foreslås til mandag den fjerde april. Her tager man et par billeder af sig selv og lægger ud i galleriet - gerne suppleret med en vægt og lidt opmålinger af livvidde og hvad man ellers finder relevant. Man skriver også lige hvad der er man sigter efter at nå som resultat. Efter de 12 uger lægger man slutbilleder og nye målinger ind. Der oprettes en tråd for hvert køn hvor resultaterne samles og der stemmes om hvem der har opnået det bedste resultat på de 12 uger.

Vil du være i denne omgang hvor du ikke kan vinde andet end ekstra motivation (det er da heller ikke så tosset) så skriv dig på listen.

TF

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der er jo en der skal vinde afstemningen, så jeg er med.

Synligt mål: mindre fedt, mere muskel. 1 kg pr uge er vel ikke urealistisk

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad mener du? Vil du tabe 1 kg fedt samtidig med at du tager 1 kg muskelmasse på om ugen? Det er i høj grad urealistisk.

Link to comment
Share on other sites

Så kom der alligevel gang i den. Jeg opdaterer lige listen.

Til de af jer de skriver sig på, kan I lokkes til at bruge copy/paste, så glemmer vi forhåbentlig ikke nogen. Håber alle er med på denne liste.

Krumborg og Kirkenbrandt: jeg vil foreslå at I starter op sammen med os andre med billeder og mål, vel vidende at I har kortere tid at cutte i bagefter. Men sidste år var der en tendens til at flere ville hoppe på vognen da vi først kom i gang og at at styre det lidt satte vi en næsten streng deadline. I kan altid tage et billede når I har bulked færdigt inden i cutter og lægge det ind som mellemresultat.

TF

Baloo

Armoured female

Rønne

Pivklar i Odense

Skjold

Lagoon

Spock (det kan du sagtens :poking: )

Hr. Kirkenbrandt

Alva

zink brian

SimonHP

Krumborg

SusGrofa

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Krumborg og Kirkenbrandt: jeg vil foreslå at I starter op sammen med os andre med billeder og mål, vel vidende at I har kortere tid at cutte i bagefter. Men sidste år var der en tendens til at flere ville hoppe på vognen da vi først kom i gang og at at styre det lidt satte vi en næsten streng deadline. I kan altid tage et billede når I har bulked færdigt inden i cutter og lægge det ind som mellemresultat.

Fint med mig. :4thumbup:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Jeg hopper sgu også på. Må se omjeg ikke kangøre det noget bedre end sidste år. Mål at smide nogle KG....

TF

Baloo

Armoured female

Rønne

Pivklar i Odense

Skjold

Lagoon

Spock (det kan du sagtens poking.gif )

Hr. Kirkenbrandt

Alva

zink brian

SimonHP

Krumborg

SusGrofa

Henrik C

MadsSWIM

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne jo godt være med, for jeg er allerede igang - har smidt 4kg :bigsmile: . Problemet er nok ligesom sidste år at mine før-billeder vil være alt for gode :tongue:

Lidt trist er det dog at mål (og vægt) stort set ikke har ændret sig siden sidste år, men i år SKAL jeg have sixpack, og jeg stopper ikke før den er der. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg hopper også med så snart jeg har fundet en¸ der gide låne mig sit digikamera. Så vil jeg cutte og file og blæse arme og patter og fra 30 april. :4thumbup:

Må jeg i den forbindelse foreslå at alle¸ der tager billeder¸ gør det under ens forhold fra gang til gang. Samme sted¸ samme lysforhold osv. Det har helt vildt meget at sige. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også på, selvom jeg nok ikke kan finde mit digicam, før om en uge (flytterod). Men jeg skal alligevel cutte de næste 3 måneder.

TF

Baloo

Armoured female

Rønne

Pivklar i Odense

Skjold

Lagoon

Spock (det kan du sagtens poking.gif )

Hr. Kirkenbrandt

Alva

zink brian

SimonHP

Krumborg

SusGrofa

Henrik C

Stegger

Link to comment
Share on other sites

Problemet er nok ligesom sidste år at mine før-billeder vil være alt for gode

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror ikke de er bedre end mine :tongue:

Nogen der gider lave et Excel skema med nogen standardmål vi skal tage på mandag, sådan at vi har noget at sammenligne ud fra.

Går ud fra at vi alle skal måle vægt og fedt%, men gunz, wheelz osv skal vel også måles?

Er det ikke bedst hvis man selv bestemmer hvilke mål der skal tages? Foto er vel det vigtigste. :smile:

Er det for sent at tilmelde sig denne interessante udfordring?

Nej :smile:

Må jeg i den forbindelse foreslå at alle¸ der tager billeder¸ gør det under ens forhold fra gang til gang. Samme sted¸ samme lysforhold osv. Det har helt vildt meget at sige.

Enig. Bevidst dårlige før-billeder er snyd :nono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share