vægtforøgning


terrace_lad
 Share

Recommended Posts

Hey

Jeg er 21 år, 175cm og vejer kun knap 60kg. Jeg er lige flyttet hjemmefra og kan derfor begynde at spise nøjagtig den mad jeg har lyst (og brug) for. Dette er ca. hvad jeg spiser og drikker hver dag

kl. 7 : ½l sødmælk med 75g weightgainer (Bodylab)

kl. 9 - 33cl cocacola og 2-3 halve stykker rugbrød med pålæg

kl. 12 - 33cl cocacola og dagens ret på mit job (forskellige alm. retter med pasta, kartofler eller ris)

kl. 18 pasta eller ris med kyllingfillet eller kødsovs (hakket oksekød, tomat osv) eller andet med rimeligt indhold af kulhydrat/protein.

kl. 22 ½l sødmælk med 75g weightgainer (Bodylab)

deruover spiser jeg 3-4 bananer fordelt over hele dagen og jeg drikker selvfølgelig også vand og hvad der ellers lige er.

Hvad kan jeg gøre bedre, vil gerne tage på men selvfølgelig sådan at det sidder flot på kroppen. Jeg træner ik noget specielt, andet end at jeg 3 gange om ugen lave armbøjninger og nogen øvelser med håndvægte

Link to comment
Share on other sites

Hvis du gerne vil være stor: æd rigeligt - træn hårdt - sov.

Du kan ikke bestemme hvor fedtet skal sætte sig på din krop, men du kan træne bestemte dele af den og dermed vokse de steder du ønsker. Hvís ellers du er i det fornødne kcal. overskud.

Lyder det simpelt? det er det også :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share