48 timers spinning på 24 timer i FitnessX


spinningstøsen
 Share

Recommended Posts

Når du har fået videoen, så kan du jo passende uploade den her på siden, så vi andre kan se optagelserne derfra... :4thumbup: :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

He he, så skal jeg lige redigere mig selv væk fra optagelserne først, da :wink:

Julie har også ca 20 min fra weekenden på bånd... Men det er desværre ikke digitalformat, så det bliver lidt svært at uploade...

<{POST_SNAPBACK}>

Det består vist også for det meste af Lars Røjen :w00t: Ej pjat der er lidt med de mange forskellige men mest m Røjen.Jamen sådan kan det jo gå når man gir mig et videokamera ikke. Er lige kommet hjem fra træning i FitnessX. Tunge tunge ben. Skulle hilse fra nogle af folkene fra i lørdags og sige at I alle er skønne glade spinnere og at I er velkommen en anden gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og forresten - Du kørte en rigtig FED og SEJ time med os lørdag nat - Rigtig god udstråling - meget energisk - og ikke mindst - du havde virkelig lagt energi og sjæl i at lave et rigtig godt træningsprogram - FLOT -og dygtig gjort. :1356:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det var et kompliment til mig, så kan jeg kun sige tak for det.. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Sløk det var det :cooldance: Alle har mere eller mindre fået roser smidt i hovedet. Så hvad kan man ønske sig mere. ENDNU EN OMGANG 24 timers

Skulle sige fra Dan oppe i ¨ålborg at "Komnnnnnnnnnuuuuuuuuuuu MERE"

Vi kan ikke forstå, at det er slut. Det er som om, at almindelige spinning timer falder lidt til jorden efter weekenden :wink: Jeg tror, at jeg taler på vegne af de fleste, der var med i weekenden. Det har været en grænseoverskridende oplevelse men hallooooooooooooooooo vi må gøre det igen og igen og igen....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Sløk det var det  :cooldance: Alle har mere eller mindre fået roser smidt i hovedet. Så hvad kan man ønske sig mere. ENDNU EN OMGANG 24 timers

<{POST_SNAPBACK}>

Ja tak, kom med mere, MERE MERE MERE..!!!!! Citat: Johnny deluxe "Vi vil ha' mer'"

Ku man forestille sig 48 timer næste gang... :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sløk det var det  :cooldance: Alle har mere eller mindre fået roser smidt i hovedet. Så hvad kan man ønske sig mere. ENDNU EN OMGANG 24 timers

<{POST_SNAPBACK}>

Ja tak, kom med mere, MERE MERE MERE..!!!!! Citat: Johnny deluxe "Vi vil ha' mer'"

Ku man forestille sig 48 timer næste gang... :w00t::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Så blir det satanedme kun i een sal da :w00t: Men ja hvorfor ikke. En hel weekend, der starter fredag kl 17 og slutter søndag kl 17.....Vi venter på udkast fra jer deroppe i nord, så stiller vi sgu en hel flok igen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Så blir det satanedme kun i een sal da  :w00t: Men ja hvorfor ikke. En hel weekend, der starter fredag kl 17 og slutter søndag kl 17.....Vi venter på udkast fra jer deroppe i nord, så stiller vi sgu en hel flok igen  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det kunne være fedt at udvide arrangementet yderligere, og flytte grænserne endnu mere..

Om der kommer et udspil fra os heroppe, tja det vil tiden vise... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ku man forestille sig 48 timer næste gang... :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det skulle blive en realitet, er Team Spin Decade KLAR :devil: Så tror jeg blot der skal lægges NOGET mere søvn ind i programmet :wink: Ellers vil det jo vare den rene BARNEMAD... 5 personer om 48 timers spinning - det giver 2 timers spinning á en 5 gange eller så i løbet af 2 døgn... Det ville da være LET... For der er 8 timer mellem hver omgang på cyklen, så der er rigelig tid til at slappe af, sove og spise i mellemtiden... :4smartass:

Hvem vil stille lokaler til rådighed og finde sponsorer??? :devil:

Julie, ringer du lige til NCA og inviterer dem? :cooldance:

Jeg har allerede lavet en køreplan og timefordeling til Team Spin Decade. Den kan jeg lige hive op fra skuffen, når nogen har fået sat skub i forberdelserne :cooldance:

Edited by Jeanet1980
Link to comment
Share on other sites

Hvis det skulle blive en realitet, er Team Spin Decade KLAR  :devil: Så tror jeg blot der skal lægges NOGET mere søvn ind i programmet  :wink:

Hvem vil stille lokaler til rådighed og finde sponsorer???  :devil:

Julie, ringer du lige til NCA og inviterer dem?  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

ALLE fra weekendens arrangement er da klar igen.. :4thumbup:

Hvis det er noget der skal realiseres med 48 timer, så skal det være et center med plads til MANGE cykler i én sal.. Men damn, det ku være for cool... :4thumbup:

De nordjyske heste er også klar igen.. :devil::devil:

Ps.: søvn, hvad er det for noget..?? :raisebrow::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skulle blive en realitet, er Team Spin Decade KLAR  :devil: Så tror jeg blot der skal lægges NOGET mere søvn ind i programmet  :wink:

Hvem vil stille lokaler til rådighed og finde sponsorer???  :devil:

Julie, ringer du lige til NCA og inviterer dem?  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

ALLE fra weekendens arrangement er da klar igen.. :4thumbup:

Hvis det er noget der skal realiseres med 48 timer, så skal det være et center med plads til MANGE cykler i én sal.. Men damn, det ku være for cool... :4thumbup:

De nordjyske heste er også klar igen.. :devil::devil:

Ps.: søvn, hvad er det for noget..?? :raisebrow::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeanet1980. Det kan du satanedme tro jeg vil, og så tager vi lige Chris med også høhø plus alle de andre også og flere til. Jeg glemte sgu Andy, men han er på næste gang :cooldance:

Sloek. En kæmpe idrætshal eller noget? Hvad m fx oppe ved jer det nye, hvad er det den hedder? Eller Gigantium i Aalborg. Wauw sikke planer :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sloek. En kæmpe idrætshal eller noget? Hvad m fx oppe ved jer det nye, hvad er det den hedder? Eller Gigantium i Aalborg. Wauw sikke planer  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tænker du på den nye Arena Nord..?? Tjaeh det var faktisk en mulighed, men så er det nok Buje vi skal have fat i der..

Men jeg kan da prøve at høre ham ad. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sløk det var det  :cooldance: Alle har mere eller mindre fået roser smidt i hovedet. Så hvad kan man ønske sig mere. ENDNU EN OMGANG 24 timers

<{POST_SNAPBACK}>

Ja tak, kom med mere, MERE MERE MERE..!!!!! Citat: Johnny deluxe "Vi vil ha' mer'"

Ku man forestille sig 48 timer næste gang... :w00t::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har i Sæby firma idræt snakket om at afholde et 25 timers maraton og turen til Randers i weekenden var da også bl.a. for at få inspiration og lære hvordan man afholder sådan et arrangement. Det bliver godtnok lidt svært at leve op til fordi det var utroligt vel tilrettelagt og det hele kørte jo bare på skinner, det var virkelig en fornøjelse at være med til. Det lyder også til at vi kan skaffe mennesker nok der vil komme og køre et døgns tid igen og det lyder da skønt. Jeg skal nok vende tilbage med nærmere detaljer når vi ved noget mere.

Link to comment
Share on other sites

Sløk det var det  :cooldance: Alle har mere eller mindre fået roser smidt i hovedet. Så hvad kan man ønske sig mere. ENDNU EN OMGANG 24 timers

<{POST_SNAPBACK}>

Ja tak, kom med mere, MERE MERE MERE..!!!!! Citat: Johnny deluxe "Vi vil ha' mer'"

Ku man forestille sig 48 timer næste gang... :w00t::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har i Sæby firma idræt snakket om at afholde et 25 timers maraton og turen til Randers i weekenden var da også bl.a. for at få inspiration og lære hvordan man afholder sådan et arrangement. Det bliver godtnok lidt svært at leve op til fordi det var utroligt vel tilrettelagt og det hele kørte jo bare på skinner, det var virkelig en fornøjelse at være med til. Det lyder også til at vi kan skaffe mennesker nok der vil komme og køre et døgns tid igen og det lyder da skønt. Jeg skal nok vende tilbage med nærmere detaljer når vi ved noget mere.

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::cooldance: :jodler: :beerchug::4jumpy::firebounce::smilerock::sun::bunny::crazy::cheer:

Ja ja endelig vend tilbage, vi er klar. og mangler du iinstruktører -let me know, så samler vi en masse sammen igen...... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Sløk det var det  :cooldance: Alle har mere eller mindre fået roser smidt i hovedet. Så hvad kan man ønske sig mere. ENDNU EN OMGANG 24 timers

<{POST_SNAPBACK}>

Ja tak, kom med mere, MERE MERE MERE..!!!!! Citat: Johnny deluxe "Vi vil ha' mer'"

Ku man forestille sig 48 timer næste gang... :w00t::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har i Sæby firma idræt snakket om at afholde et 25 timers maraton og turen til Randers i weekenden var da også bl.a. for at få inspiration og lære hvordan man afholder sådan et arrangement. Det bliver godtnok lidt svært at leve op til fordi det var utroligt vel tilrettelagt og det hele kørte jo bare på skinner, det var virkelig en fornøjelse at være med til. Det lyder også til at vi kan skaffe mennesker nok der vil komme og køre et døgns tid igen og det lyder da skønt. Jeg skal nok vende tilbage med nærmere detaljer når vi ved noget mere.

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::cooldance: :jodler: :beerchug::4jumpy::firebounce::smilerock::sun::bunny::crazy::cheer:

Ja ja endelig vend tilbage, vi er klar. og mangler du iinstruktører -let me know, så samler vi en masse sammen igen...... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: Det lyder da fantastisk, begynd du bare at samle instruktører, så skal vi nok sørge for resten :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Sløk det var det  :cooldance: Alle har mere eller mindre fået roser smidt i hovedet. Så hvad kan man ønske sig mere. ENDNU EN OMGANG 24 timers

<{POST_SNAPBACK}>

Ja tak, kom med mere, MERE MERE MERE..!!!!! Citat: Johnny deluxe "Vi vil ha' mer'"

Ku man forestille sig 48 timer næste gang... :w00t::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har i Sæby firma idræt snakket om at afholde et 25 timers maraton og turen til Randers i weekenden var da også bl.a. for at få inspiration og lære hvordan man afholder sådan et arrangement. Det bliver godtnok lidt svært at leve op til fordi det var utroligt vel tilrettelagt og det hele kørte jo bare på skinner, det var virkelig en fornøjelse at være med til. Det lyder også til at vi kan skaffe mennesker nok der vil komme og køre et døgns tid igen og det lyder da skønt. Jeg skal nok vende tilbage med nærmere detaljer når vi ved noget mere.

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::cooldance: :jodler: :beerchug::4jumpy::firebounce::smilerock::sun::bunny::crazy::cheer:

Ja ja endelig vend tilbage, vi er klar. og mangler du iinstruktører -let me know, så samler vi en masse sammen igen...... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: Det lyder da fantastisk, begynd du bare at samle instruktører, så skal vi nok sørge for resten :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan tro, vi alle er med. Både på holdsiden men også som instruktører. Hit med en dato snarest så lader vi jungletrommerne runge om endnu en 24 timers...... :cooldance: Så snart du har en dato så lade mig det endelig vide hurtigst, så vi kan få fat i en masser super seje hardcore folk. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så snart du har en dato så lade mig det endelig vide hurtigst, så vi kan få fat i en masser super seje hardcore folk. :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med næste weekend..??? :w00t::w00t::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg kan næsten heller ikke vente, men lige næste weekend når vi nok ikke... :tongue: Og mange tak for interessen, vi glæder os til at se jer allesammen igen, både som instruktører og deltagere :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Husk lige at holde øje med Fitnessx.dk, der blir snart hældt flere billeder ud på hjemmeside. Incl af Kim Skalborg sovende i en rød massagestol hihi..(han kæmper bravt for at undgå realiteterne :4smartass: )

Vi andre lider i stilhed indtil der er nys om en ny omgang 24 timers....Hvor vi igen kan samles med nye og 'gamle' spinnere. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Man skulle måske også lige vise resten af det nordjyske hold, med det ekstremt korte holdnavn:

www.herkommerrødspætternefraFitnessFrederikshavnforatkøreBODYBIKE24timeriranders.com

Kvinderne fra venstre: Monica-Sisse-Charlotte

Mændende fra venstre: Kent-Buje-Jesper og Christian (moi)

post-435-1112960743_thumb.jpg

Edited by sloek
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share