MOL BC 2005


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor meget var det nu du startede på, og hvad var målet ift vores lille væddemål?

jeg har glemt det og gider ikke lede  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahem.. 81kg?? :blush::innocent:

Ej det var vist 84 kg så jeg har LANGT igen.

Er også lidt nervøs over om jeg bliver alt for fee hvis jeg skal helt op på 84kg.. så kan jeg jo næsten ikke nå at få smidt alt fedtet og komme i sommerform... :innocent:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Status efter 7 uger:

Fedtprocenten er nu under 10  :w00t: (startede MOL BC på 12,6).

Kan jeg komme ned omkring 8 tror jeg det vil være lige i skabet

<{POST_SNAPBACK}>

Hej MaxP

De indsatte figurer er lidt utydelige, men det ser ud som du måler fedtprocent hver uge. Hvilken metode bruger du?

Link to comment
Share on other sites

Status efter 7 uger:

Fedtprocenten er nu under 10  :w00t: (startede MOL BC på 12,6).

Kan jeg komme ned omkring 8 tror jeg det vil være lige i skabet

<{POST_SNAPBACK}>

Hej MaxP

De indsatte figurer er lidt utydelige, men det ser ud som du måler fedtprocent hver uge. Hvilken metode bruger du?

<{POST_SNAPBACK}>

Har du prøvet at klikke på figurerne :wink: , så er de ikke utydelige mere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Jeg må lige starte en forening sammen med Zink_Brian. Den bør hedde "Kegler der er for dumme til at deltage i BC"

I hvert fald er jeg gået fuldstændig og aldeles i stå. Sikke noget møg

Startvægt..........115,7

Uge 2................114,8

Uge 3................113,7

Uge 4................113,9

Uge 5................114

Uge 6................115,1

Uge 7................N/A

Uge 8................114,7

Har ingen undskyldninger, godt nok er der en eksamen om 2 uger som skal overstås, og som har været skyld i noget manglende træning, men sandheden er jo bare at jeg er en sløv padde, og at min kæreste er en rigtig god kok :bigsmile:

Nå, men jeg må lige prøve at give den en lille skalle den sidste måned.

Link to comment
Share on other sites

Status efter 7 uger:

Fedtprocenten er nu under 10  :w00t: (startede MOL BC på 12,6).

Kan jeg komme ned omkring 8 tror jeg det vil være lige i skabet

<{POST_SNAPBACK}>

Hej MaxP

De indsatte figurer er lidt utydelige, men det ser ud som du måler fedtprocent hver uge. Hvilken metode bruger du?

<{POST_SNAPBACK}>

Chris27 har opklaret hvorfor de er lidt utydelige :smile:

Jeg måler med en fedttang som denne og bruger 3-punkts metoden

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Jeg må lige starte en forening sammen med Zink_Brian. Den bør hedde "Kegler der er for dumme til at deltage i BC"

Har ingen undskyldninger, godt nok er der en eksamen om 2 uger som skal overstås, og som har været skyld i noget manglende træning, men sandheden er jo bare at jeg er en sløv padde, og at min kæreste er en rigtig god kok  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er vist også med i klubben - har smidt 2½ kg og taget 1 på igen i perioden :laugh:

Jeg holder dog på, at eksamen er en plausibel undskyldning (og at min familie overdynger mig med hjemmebag i læseferien, gør det ikke bedre, vel?) :blush:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:

Status efter 7 uger:

Fedtprocenten er nu under 10  :w00t: (startede MOL BC på 12,6).

Kan jeg komme ned omkring 8 tror jeg det vil være lige i skabet

<{POST_SNAPBACK}>

Hej MaxP

De indsatte figurer er lidt utydelige, men det ser ud som du måler fedtprocent hver uge. Hvilken metode bruger du?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg måler med en fedttang som denne og bruger 3-punkts metoden

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også brugt 3-punktsmetoden og sammenlignet den med et bioimpedans apparat som findes i mit træningscenter (det er ikke en af de billige slags) og de to metoder synes ikke at stemme særlig godt overens.

.........3-pkt......BioIm.

5/4.....17,7........21,5

7/5.....12,4........19,3

25/5...11,5........19,4

Jeg ville jo gerne tro mest på 3-pkt. metoden, men mit spejlbillede fortæller at jeg skal tro på bioimpedans målingen. Har du prøvet at sammenligne dine målinger med en bioimpedans måling?

(Det er ikke for at tage modet fra dig – jeg er bare nysgerrig) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:
Status efter 7 uger:

Fedtprocenten er nu under 10  :w00t: (startede MOL BC på 12,6).

Kan jeg komme ned omkring 8 tror jeg det vil være lige i skabet

<{POST_SNAPBACK}>

Hej MaxP

De indsatte figurer er lidt utydelige, men det ser ud som du måler fedtprocent hver uge. Hvilken metode bruger du?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg måler med en fedttang som denne og bruger 3-punkts metoden

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også brugt 3-punktsmetoden og sammenlignet den med et bioimpedans apparat som findes i mit træningscenter (det er ikke en af de billige slags) og de to metoder synes ikke at stemme særlig godt overens.

.........3-pkt......BioIm.

5/4.....17,7........21,5

7/5.....12,4........19,3

25/5...11,5........19,4

Jeg ville jo gerne tro mest på 3-pkt. metoden, men mit spejlbillede fortæller at jeg skal tro på bioimpedans målingen. Har du prøvet at sammenligne dine målinger med en bioimpedans måling?

(Det er ikke for at tage modet fra dig – jeg er bare nysgerrig) :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan kun huske mit resultat fra én bioimpedans måling for længe siden med mine forældres badevægt, og den sagde omkring 25, og jeg mener jeg relativt tæt på havde fået målt den af MZ til MOL træf som værende 16, hvis jeg husker ret.

Jeg har en mistanke om at de tal jeg måler måske er et par procentpoint for lave - dels pga målepunkterne og dels pga tangen, men det tager jeg nu ikke så tungt :smile:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:
Status efter 7 uger:

Fedtprocenten er nu under 10  :w00t: (startede MOL BC på 12,6).

Kan jeg komme ned omkring 8 tror jeg det vil være lige i skabet

<{POST_SNAPBACK}>

Hej MaxP

De indsatte figurer er lidt utydelige, men det ser ud som du måler fedtprocent hver uge. Hvilken metode bruger du?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg måler med en fedttang som denne og bruger 3-punkts metoden

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også brugt 3-punktsmetoden og sammenlignet den med et bioimpedans apparat som findes i mit træningscenter (det er ikke en af de billige slags) og de to metoder synes ikke at stemme særlig godt overens.

.........3-pkt......BioIm.

5/4.....17,7........21,5

7/5.....12,4........19,3

25/5...11,5........19,4

Jeg ville jo gerne tro mest på 3-pkt. metoden, men mit spejlbillede fortæller at jeg skal tro på bioimpedans målingen. Har du prøvet at sammenligne dine målinger med en bioimpedans måling?

(Det er ikke for at tage modet fra dig – jeg er bare nysgerrig) :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg oplever også disse udsving i forhold til tangmåling og bioimpedans, den er ret følsom - min ligger dog i snit kun 3-5% over tangmålingen.

Dog er forskellen ret stabil ved morgenvægt - altså falder jeg 1% i tangmåling, så gør jeg nogenlunde detsamme på bioimpedansmåleren - derfor bruger jeg det som en retningslinie på hvilken vej vægttabet går - men tallet jeg går udfra er altid tangmålingen.

Link to comment
Share on other sites

Uge 8

Vægt LOG

Start -------------- 94,3kg

11-04 ------------- 93,6kg

18-04 ------------- 93,6kg

25-04 ------------- 92,6kg

02-05 ------------- 92,9kg Start på creatin

23-05 ------------- 94,2kg

30-05 ------------- 93,7kg

Edited by zink_brian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er røget helt ud af løbet for tiden. Er ved at flytte sammen med kæresten, så der har ikke været tid til træning på det seneste, og vi har fået alt for meget take-out.

Men om en uges tid skulle jeg gerne være tilbage på sporet igen.

Må nok erkende allerede nu at BC ikke har været den helt store succes for mig...

Link to comment
Share on other sites

Startvægt: 88,5 kg

Vægt d. 21/4-2005

86 kg (-2,5 kg siden d. 5/4)

Vægt d. 1/5-2005

85,5 kg (-3 kg siden d. 5/4)

Vægt d. 10/5-2005

85 kg (-3,5 kg siden d. 5/4)

Vægt d. 12/6-2005

83,2 kg (-5,3 kg siden d. 5/4)

Så det går jo sådan set planmæssigt fremad. Fedt%'en vil jeg gætte ligger omkring 12-14 stk. Har den mest genstridige dunk, er jeg bange for. Har vener overalt på armene, og er begyndt at få på læggen og låret også. Men stadig kun et svagt omrids af "vaskebrædtet". Sådan noget billig lort...

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Men stadig kun et svagt omrids af "vaskebrædtet". Sådan noget billig lort...

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Baloo:

Jeg er nu ikke røget af sporet, men der er ikke sat tid nok af / jeg har tabt mig for langsomt. anyway, når MOL BC er slut holder jeg den i live i - skal vi sige - 10 ekstra uger. Der er sikkert andre som også godt kan bruge en "sygeeksamen".

Link to comment
Share on other sites

Hvornår er MBC 2005 slut? :unsure:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

d. 26/6 blev vi vist enige om :bigsmile:

Og for mit vedkommende er målet nået :devil: :4thumbup: Vægten siger for 2. dag 69,8 og jeg skulle under de 70 kg, så resten af juni skal der arbejdes på at holde vægten stabil og lige cutte et par kg mere af. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Men stadig kun et svagt omrids af "vaskebrædtet". Sådan noget billig lort...

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Baloo:

Jeg er nu ikke røget af sporet, men der er ikke sat tid nok af / jeg har tabt mig for langsomt. anyway, når MOL BC er slut holder jeg den i live i - skal vi sige - 10 ekstra uger. Der er sikkert andre som også godt kan bruge en "sygeeksamen".

<{POST_SNAPBACK}>

Tjah, jeg går nu også og pønser på at lave en efterårs-BC. Skal lige have sommerferien overstået først, men omkring 1. september og frem til julefrokost-sæsonen sker der jo aligevel ikke så meget, så det er jo et fornuftigt tidspunt at cutte på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share