Lidt cardio til en pumper


Nexus
 Share

Recommended Posts

Jeg er begyndt at træne styrke/BB, men jeg synes min kondi er dårlig, og det vil jeg gerne gøre noget ved.

jeg gider ike løbe, fordi mine ikke kan holde til både squat og løb og jeg gider ikke powerwalk 45-60 min.

jeg har overvejet spinning (men det tager jo osse lang tid) eller intervaltræning i form af bronzecirkler.

jeg ville gerne høre jeres mennig og evt forslag

MVH

Link to comment
Share on other sites

spinne - lang tid ?? Det tager vel en time pr træningspas - mindre skal du næsten ikke regne med at kunne gøre det på..

Jeg træner selv primært styrke/BB - men er gået igang med løb, da det er den bedste måde at få sit kredsløbssystem trænet på - squat eller ej :bigsmile:

Men ellers kan jeg foreslå svømning - hvis du altså er god nok. Personligt gider jeg ikke, da min teknik ikke rigtigt tillader mig at svømme ordenligt crawl i 30-60min.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er begyndt at træne styrke/BB, men jeg synes min kondi er dårlig, og det vil jeg gerne gøre noget ved.

jeg gider ike løbe, fordi mine ikke kan holde til både squat og løb og jeg gider ikke powerwalk 45-60 min.

jeg har overvejet spinning (men det tager jo osse lang tid) eller intervaltræning i form af bronzecirkler.

jeg ville gerne høre jeres mennig og evt forslag

MVH

<{POST_SNAPBACK}>

Tag ned i svømmehallen og så løber du bare i vandet! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share