Real vs. Barca


Xzebetz
 Share

Recommended Posts

Som Real tilhænger glædede jeg mig naturligvis over kampen i går. Jeg sad med nogle kammerater(som alle er Barca fans) og så kampen og kunne ikke lade være med at hovere. Specielt da de spillede rigtig smarte sidst de mødtes. Og de andre sagde ikke et ord under hele kampen..

Men kan nu se at der kun er 6 point imellem dem og med Eto’ muligvis ude i 8 uger ser det ikke for godt ud. Så kunne godt tænke mig at høre Jer hvad i mener om Real’s chancer for at vinde mesterskabet? Hvor meget betyder det for Barca at Eto’ ikke er med?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Barca kører den hjem. Man kan ikke påstå de har nogen spillemæssig krise, eller på anden måde leverer dårlige resultater, og såvidt jeg kunne forstå på Birger Peitersen er Real's program hårdere end Barca's - de mangler i hvert fald både Sevilla og Villarreal der er henholdsvis nr. 3 og 4 i La Liga.

Der er naturligvis chancen for at Real for alvor lugter blod og Barca får gummiben, men indtil videre synes jeg ikke Barca viser svaghedstegn. Det er dog ikke uproblematisk med alle deres skadede angrebsspillere - i går måtte Eto'o jo bæres fra banen.

Iøvrigt spillede Graversen en god kamp.

Link to comment
Share on other sites

Barca kører den hjem (forhåbentligt). De har 4 hjemmekampe som burde være realistisk at vinde for dem, eftersom de har en uhyggelig god statistik hjemme. v13-u2-t1. :4thumbup:

Som Clayman påpeger har Real et svært program tilbage og jeg tror ikke de kan holde samme form som igår mod Barca. :wink:

Det eneste jeg kan se som et problem for Barca er Eto'o's skade som kan gå hen og volde problemer, men heldigvis er han ikke den enste på holdet som kan score mål. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det er for sent for Real Madrid,- hvis de ikke havde lavet de fæle missere de forløbne måneder kunne de have nået det.

Herudover tror jeg tabet af Eto'o vil blive stærkt kompenseret med Deco's tilbagevenden, som giver et mere varierende hurtigt spil end Iniesta på banen - selvom han gjorde det godt i går.

Edited by Yodaz
Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det er for sent for Real Madrid,- hvis de ikke havde lavet de fæle missere de forløbne måneder kunne de have nået det.

Herudover tror jeg tabet af Eto'o vil blive stærkt kompenseret med Deco's tilbagevenden, som giver et mere varierende hurtigt spil end Iniesta på banen - selvom han gjorde det godt i går.

<{POST_SNAPBACK}>

Det har vel ikke så meget med de fuck-ups de har lavet tidligere. Når man kigger på tabellen er der 6 point - lidt gummi-ben hos barca, og en god stime fra Real, så kan det godt lade sig gøre. Tror bare ikke på det.

Link to comment
Share on other sites

ingen spiller federe fodbold end barca! :4thumbup:

hvis der er retfærdighed til i verden vinder de mesterskabet. damn de spillede fandme også godt igår - de gjorde de begge :cooldance:

en skam med eto'os skade men jeg tror også godt de kan kan klarer den hjem. som allerede nævnt har de et meget lettere program + deres spil igår var fantastisk. husk også på at det ikke er 6 point men 7 da barca's interne målscore med real er bedre :smile:

synes også graversen spillede godt igår men jeg er nu lidt træt af at han skal roses for hver eneste lille aflevering han laver..

Link to comment
Share on other sites

Lamotta: det har netop med de "fuckups" ( :blink: ) de har lavet, da de nu er 6 point bagud med sværere kampe end barcelona. de har manglet stabilitet, og derfor tror jeg barca kører den hjem i år

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er helt enig med Yodaz. Real Madrid har været for ustabile i løbet af sæsonen, bla., med nederlag til fx Getafe.

Selvom jeg er glødende Madrid tilhænger, så tror jeg ikke at holdet har det der skal til at hente Barca. Det her Madrid hold er vel det dårligeste Madrid hold i de sidste ti år (det er vel kun sidste sæson de har været dårligere). Så nej det bliver nok ikke et spansk hold, der bliver spansk mester i år :mad:

Link to comment
Share on other sites

Lamotta: det har netop med de "fuckups" ( :blink: ) de har lavet, da de nu er 6 point bagud med sværere kampe end barcelona. de har manglet stabilitet, og derfor tror jeg barca kører den hjem i år

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er helt enig med Yodaz. Real Madrid har været for ustabile i løbet af sæsonen, bla., med nederlag til fx Getafe.

Selvom jeg er glødende Madrid tilhænger, så tror jeg ikke at holdet har det der skal til at hente Barca. Det her Madrid hold er vel det dårligeste Madrid hold i de sidste ti år (det er vel kun sidste sæson de har været dårligere). Så nej det bliver nok ikke et spansk hold, der bliver spansk mester i år :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er netop det jeg siger med mit indlæg - jeg tror ikke Barca laver nogen fuck-ups i de resterende kampe. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lamotta: det har netop med de "fuckups" ( :blink: ) de har lavet, da de nu er 6 point bagud med sværere kampe end barcelona. de har manglet stabilitet, og derfor tror jeg barca kører den hjem i år

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er helt enig med Yodaz. Real Madrid har været for ustabile i løbet af sæsonen, bla., med nederlag til fx Getafe.

Selvom jeg er glødende Madrid tilhænger, så tror jeg ikke at holdet har det der skal til at hente Barca. Det her Madrid hold er vel det dårligeste Madrid hold i de sidste ti år (det er vel kun sidste sæson de har været dårligere). Så nej det bliver nok ikke et spansk hold, der bliver spansk mester i år :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er netop det jeg siger med mit indlæg - jeg tror ikke Barca laver nogen fuck-ups i de resterende kampe. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke for at ordkløve, men du siger: "Det har vel ikke så meget med de fuck-ups de har lavet tidligere. Når man kigger på tabellen er der 6 point - lidt gummi-ben hos barca, og en god stime fra Real, så kan det godt lade sig gøre. Tror bare ikke på det. "

Jeg skriver at jeg ikke tror at RM vinder i år pga deres ustabilitet. Du siger så at de "fuckups" ikke har noget med det at gøre da der kun er 6 point imellem dem - det har da intet med barcelonas ustabilitet (hvilket de bestemt ikke har haft noget af) at gøre? - så jeg syntes du modsiger dig selv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share