sloek 0 Report post Posted April 17, 2005 Jeg har set på nogen jordnødder(peanuts) uden salt osv.. altså helt og aldeles ubearbejdede.Men energifordelingen står ikke derpå, og jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det nogen steder..Håber i kan hjælpe.. Share this post Link to post Share on other sites
nightbringer 6 Report post Posted April 17, 2005 Jeg har set på nogen jordnødder(peanuts) uden salt osv.. altså helt og aldeles ubearbejdede.Men energifordelingen står ikke derpå, og jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det nogen steder..Håber i kan hjælpe..<{POST_SNAPBACK}>kalorietabel Share this post Link to post Share on other sites
sloek 0 Report post Posted April 17, 2005 Jeg har set på den tabel, men problemet er at de hverken er tørret eller ristet.. Bare helt og aldeles som skabt fra naturen, uden bearbejdning.. Share this post Link to post Share on other sites
Rønne 0 Report post Posted April 17, 2005 Søg og du skal findeFødevarertabel Share this post Link to post Share on other sites
Tobias Ø 0 Report post Posted April 17, 2005 Tror ikke at du kan regne med næringsindholdet når de er tørret?Det burde vel ikke ændre sig det helt store, eller hvad?.. Share this post Link to post Share on other sites
Rønne 0 Report post Posted April 17, 2005 Med mindre at sloek selv avler sin nødder (he-he) vil jeg tro at de jordnødder han køber, er tørrede. Share this post Link to post Share on other sites
sloek 0 Report post Posted April 17, 2005 Med mindre at sloek selv avler sin nødder (he-he) vil jeg tro at de jordnødder han køber, er tørrede.<{POST_SNAPBACK}>Nah, det er nu ikke hjemmebryggede jordnødder..Men jeg må jo gå ud fra den fortegnelse du linkede til.. thanx.. Share this post Link to post Share on other sites