Styrkeløftudstyr


Roberto Baggio
 Share

Recommended Posts

Hvad med RageX str. 48 ? Hvor stor er den ca?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er faktisk lidt svært at svare på. Jeg vejer ca. 82 kg og måler ca. 120 cm om brystet og den er for stor til mig. Vil tror at den passer bedst til en person, der vejer mellem 90 og 110 kg, hvis du har erfaring med titan furyen, så svare en RageX str. 48 til en str. 48 i titan, sådan ca.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er faktisk lidt svært at svare på. Jeg vejer ca. 82 kg og måler ca. 120 cm om brystet og den er for stor til mig. Vil tror at den passer bedst til en person, der vejer mellem 90 og 110 kg, hvis du har erfaring med titan furyen, så svare en RageX str. 48 til en str. 48 i titan, sådan ca.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil nu mene, at den nærmere passer til en 110kg mand. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Moos <---- jeg tror trøjen er for stor til dig. Bænkede du ikke i en 44 fury til ER?? - Jeg prøvede en 42 rage X (L^Ps) - den var nu ikke meget anderledes rent størrelses mæssigt end min 44 fury.

<{POST_SNAPBACK}>

Ok :smile: Den trøje, jeg løftede i, er dog også gammel og meget udvidet, så reelt er den nok ikke størrelse 44. Forøvrigt tænkte jeg fremad på, at jeg jo også engang skal op og ligge i -125 kg, så hvis den passede dér, kunne det jo være en god idé at skaffe en billig trøje :bigsmile:

Det skulle selvfølgelig også være ret billigt, så :bigsmile:

Og så vil jeg forøvrigt godt sige, at hvis den er for stor til mig, nu, er den også for stor til dig, Munden :smile:

Link to comment
Share on other sites

ok. Til vejledning, så løfter min storebror i en str. 46 fury, ganske vist er den ikke ny mere, men man køber da bare noget stramt shit og udblokker ærmerne, hvis det er det der skal til. Han er i 125kgs klassen, vejer ca. 118

Link to comment
Share on other sites

ok. Til vejledning, så løfter min storebror i en str. 46 fury, ganske vist er den ikke ny mere, men man køber da bare noget stramt shit og udblokker ærmerne, hvis det er det der skal til. Han er i 125kgs klassen, vejer ca. 118

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for info :smile:

Hvis jeg ryger i -125 kg, skal det selvfølgelig også være fyldt ud, alt andet er noget piveri :cooldance::tongue:

Men må jo lige høre prisen først :smile:

Link to comment
Share on other sites

"Ok Den trøje, jeg løftede i, er dog også gammel og meget udvidet, så reelt er den nok ikke størrelse 44. Forøvrigt tænkte jeg fremad på, at jeg jo også engang skal op og ligge i -125 kg, så hvis den passede dér, kunne det jo være en god idé at skaffe en billig trøje"

Det varmer vores hjerte Moos. Men husk nu at +125 også er en mulighed. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også en 48'er Fury og den er ikke stram på mig :wink: Jeg skal have en 46'er for at det kan hænge sammen og så skal ærmerne bare udvides en anelse. Hvis du kan fylde en Fury 48'er ud med 82kg i kropsvægt, så må du have de tyndeste ben i Danmark :laugh::tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Moos <---- jeg tror trøjen er for stor til dig. Bænkede du ikke i en 44 fury til ER?? - Jeg prøvede en 42 rage X (L^Ps) - den var nu ikke meget anderledes rent størrelses mæssigt end min 44 fury.

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nu en 44 du prøvede :wink:

Link to comment
Share on other sites

craw <--- jeg tror nu godt du kan komme i en 44 med 90kgs kropsvægt. Godt nok er du bber, men alligevel. Dog kan det godt være det ikke er lutter lagkage i starten at bænke i den, og det kan være armene skal udblokkes inden du overhovedet kan få den på, men jeg er overbevist om det kan lade sig gøre

Link to comment
Share on other sites

craw <--- jeg tror nu godt du kan komme i en 44 med 90kgs kropsvægt. Godt nok er du bber, men alligevel. Dog kan det godt være det ikke er lutter lagkage i starten at bænke i den, og det kan være armene skal udblokkes inden du overhovedet kan få den på, men jeg er overbevist om det kan lade sig gøre

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig! Craw skal have en 44. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share