Optimale Morgenmåltid ved vægttab


AndreasJes
 Share

Recommended Posts

Hej Mol brugere

Jeg ville lige høre jer om hvad i vil anbefale at spise som morgenmad, jeg har i en længere periode spist havregryn med skummeltmælk, men er så småt gået over til netto's müsli (den med tørrede bananer, rosiner, hasselnødder osv i) med Cheasy Vanilie Yogurt. Jeg ved ikke helt hvor godt det er at spise det müsli , da jeg ved at der er massere af kalorier i f.eks tørrede bananer. Jeg har overvejet at lave min egen müsli, hvis det var en mulighed.... hvis i har opskriften til en god müsli blanding så skriv den venligst... mange tak på forhånd.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

men er så småt gået over til netto's müsli (den med tørrede bananer, rosiner, hasselnødder osv i) med Cheasy Vanilie Yogurt.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er også begyndt på denne kombination, endda også med Netto's müsli og Cheasy Vanilie yoghurt. :blink: :4thumbup:

Det kan godt være at müsli er tungt hvad angår kalorier, men det skal du naturligvis vurdere op imod resten af din kost i løbet af dagen. Det er nok mere nærliggende at spare andre steder end på morgenmaden.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo i princippet næsten ligegyldigt hvad du spiser, så længe du holder styr på mængden af det du fylder i sækken, personligt spiser jeg havregrød om morgenen, så laver jeg bare lidt mindre når jeg er på kur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share