Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Jeg er glad for, at jeg som din homiefriendbro lige kunne hjælpe dig på vej med en gang WS4SB. Vi må lige finde ud af at jeg smider lidt forskellig Defranco video ned på en dvd til dig... og noget udveksling af fiskeolie og noget træning og.... og.....

P.s. Din log er fremragende prævention!!!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for, at jeg som din homiefriendbro lige kunne hjælpe dig på vej med en gang WS4SB. Vi må lige finde ud af at jeg smider lidt forskellig Defranco video ned på en dvd til dig... og noget udveksling af fiskeolie og noget træning og.... og.....

P.s. Din log er fremragende prævention!!!! :laugh:

Hey Champ!

Det lyder forfriskende dejligt med noget Defranco til hjemmebiografen.

Fiskeolie og træning kan også arrangeres i nærmeste fremtid. Måske mandag, tirsdag eller fredag?

:laugh: lol@prævention :laugh:

Som en ekstra cockblocker, kan jeg informere om, at jeg i dag skulle undervise kl. 9.30-16.30, for derefter at tage til Kandidatfest og give den lidt gas.

Derfor satte jeg mit vækkeur til kl. 06.00 og glædede mig til min morgentræning (anbefalet af min nye LifeDesignCoachtm. Jeg glædede mig meget til at stå op i den kølige forårsmorgen og dufte til det regnvåde græs, for at træne godt og grundigt igennem i baggården.

Den lille valgte så at brække sig i sengen kl. 01.30 og derfor gik min nat med at skylle sengetøj, babytøj, gå ned med babybræk, skylle badeværelse etc. - så meget for den morgentræning.

Derfor ingen træning idag, undervisning selvf. som planlagt, men ej heller kandidatfest, da det er mig, der har trukket babypasser loddet her til aften.

Til gengæld får jeg foamrollet - goddamnit, det gør nas på højre lår, men det er umiskendeligt dejligt bagefter :cool:

Link to comment
Share on other sites

Derfor satte jeg mit vækkeur til kl. 06.00 og glædede mig til min morgentræning (anbefalet af min nye LifeDesignCoachtm. Jeg glædede mig meget til at stå op i den kølige forårsmorgen og dufte til det regnvåde græs, for at træne godt og grundigt igennem i baggården.

Husk: Dit pure potentiale skaber ekstraordinær succes!

Jeg tror på dig, jeg ved du kan!

Kh DinNyeLifeCoach™

Link to comment
Share on other sites

Husk: Dit pure potentiale skaber ekstraordinær succes!

Jeg tror på dig, jeg ved du kan!

Kh DinNyeLifeCoach™

Af hjertets renhed tak, LifeCoachtm.

I dag har jeg trænet, men ikke kl. 0600.

Jeg ser det som en forbedring i mit liv, at jeg allerede har trænet to gange i et fastlagt program, selv med de små finurligheder og bøjninger af programmet, jeg har lavet.

Jeg elsker din støtte, jeg kan mærke at jeg allerede er blevet stærkere i mit sind og i min krop :cheer: :cheer: :banana: :banana3: :alright:

Dagens WS4SB!

Igår underviste jeg i kropstammeøvelser, også populært kaldet CoreTraining*ZINGZINGZING*

Madkassen var godt ristet i dag og jeg måtte opgive AB circuit til sidst, da der var intet at give af.

Igår traskede jeg desuden nogle småture med 40 kg+ på ryggen.

WS4SB Uge 1, dag 2. Dynamic Effort Lower Body

Opvarmning: 1,5 km. gang i raskt tempo (Ildmarch) med 40 kg. på ryggen.

Hop på trappe

Højde på øverste trin ca. 90 cm., godt med hipthrust og helt op at stå ret ved hver landing.

10x3

BB Bulgarian Split Squat, Front Foot Elevated on step bench.10/10x40 kg.

10/10x40 kg.

10/10x40 kg.

10/10x40 kg.

1.ste sæt nossede jeg op og løftede ikke bagerste fod. Mente nok, at det var en mærkelig øvelse og tjekkede Defranco på Youtube, hvor lyset gik op for mig i en af de fedeste benøvelser, jeg har lavet længe!

KB to hånd Swing:

10x24+24 kg.

10x24+24 kg.

10x24+24 kg.

- nice and tight!

AB Circuit kom jeg kun halvvejs igennem inden jeg fik krampe. Jeg prøvede at træne noget omvendt roman chair istedet, men måtte opgive. COREN var for kvast fra igår.

Ned fra 4. sal og 1,5 km. hjem med 40 kg. på ryggen. Småløb noget af vejen. Sweet Jesus!!! Ass of Glass!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Dagens WS4SB, Uge 1, dag 3. Dynamic Effort Upper Body.

Opvarmning:

Jeg havde generelt svært ved at få kontakt til noget som helst idag. Kroppen var træt og ugidelig og skulle derfor straffes indtil den lærte at tænde.. det lykkedes ikke helt efter planen, da tændingen aldrig kickede 100% ind.

3 runder på Hinderbahn. Eneste pause imellem var at krydse henover midten og gå tilbage til starlinien - beskidt omgang!

40 dækflip

Pres m. pind.

DB Incline Bench:

12x34,1/34,1 kg.

10x36,9/36,9 kg.

9x36,9/36,9 kg. - goddamnit!

10x36,9/36,9 kg.

UH Chins.

3x10xBW

A1) T-Bar Rows

12x50 kg.

12x60 kg.

12x60 kg.

12x60 kg.

Superset m.

A2) Siddende "Cleans"

12x11/11 kg.

12x13,6/13,6 kg.

12x13,6/13,6 kg.

12x13,6/13,6 kg.

Hoolistisk sæt:

B1) DB Shrugs:

12x39,9/39,9 kg.

12x39,9/39,9 kg.

12x39,9/39,9 kg.

12x39,9/39,9 kg.

- virkelig en lorteøvelse. Brugte straps for ikke at gå ned på grebet.

Superset m.

B2) UH Chins:

10xBW

10xBW

10xBW

og superset m.

B3) DB Curls:

10/10x13,4 kg.

8/8x16,1 kg.

8/8x16,1 kg.

8/8x16,1 kg.

Fik derefter en god gåtur med min 32 kg. KB, da den skulle hjem fra kasernen. I aften skal jeg købe den legekammerat :devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Igår teamede jeg op med Den Skøre Iraner aka Morakka og lettede ham for 32 kg. jern. Derved har jeg nu et sæt 24'ere og et sæt 32'ere Kettlebells. DET er fandme fedt!!

Jeg bar skidtet hjem skiftesvis fra arm til arm. Jeg kunne godt mærke, at jeg tidligere på dagen havde båret dens evil twin hjem fra kasernen.

Disse 1 hånds farmerwalk havde sat sig godt i COREN idag, lækkert!!

Dagens West Side For Skinny Bastards, Uge 1, dag 4, Maximum Effort, Lower Body!

Opvarmning: 3x25 armstrækkere, Skrå crunches, 45 degree backextensions, etbens airsquat m. standben eleveret.

Squat:

8x60 kg.

5x90 kg.

5x100 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

5x125 kg.

5x130 kg.

- God dybde og ok styrke, selvom jeg godt kunne have trukket lidt mere, hvis jeg ikke havde løbet igår.

Bulgarian Split Squat, Front Foot Elevated:

5/5x40 kg. BB - EPIC FAIL på balancen på begge sider, skiftede til DB's.

8/8x20/20 kg.

8/8x20/20 kg.

8/8x20/20 kg.

8/8x20/20 kg.

Stivbenet Dødløft:

10x60 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

10x90 kg.

- Det stupide svage lortegreb satte endnu en gang begrænsningen :mad:

AB-circuit endnu engang droppet pga. gåturene med KB igår.

Lir:

Standing Calf Raises i Smith:

25x60 kg.

15x90 kg.

- absolut alltime hadeøvelse!!

Derudover lidt KB leg med The Evil Twins. Herunder Dubbel Clean 32/32 kg., Fra Clean Position: 1 håndspres skifesvis fra side til side, sæt af 3/3.

Det er noget hårdere at holde begge Tvillinger i Clean position og presse den ene arm. Jeg kan sagtens pushpresse 5x40 kg. pr. side, men med 2 32'ere er der ikke meget skub at hente fra benspjættet, så det river den del mere :devil:

Nu har der været træning 3 dage i streg, hvilket ikke just er meningen i dette program, men sådan tilladte privaten det i denne uge. Der bliver nu 2 dage off fra centeret, til gengæld skal jeg stå på en byggeplads og lege nedrivningsarbejder hele dagen i morgen - SWEEEEEET!!!!! :cool: :cool:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Min første off dag, som nedrivningsarbejder, kunne absolut ikke betegnes som en off dag indenfor styrketræning :gal: Efter 9 timers slåen med forhammer, bryden vægge ned, rive lofter ned, hive rundt med 5,4 m. lange, tykke gulvplanker, få dem løftet fra jorden til 1.ste sal, flyttet 2,4 ton brosten m.m. faldt jeg i søvn i bilen på vej hjem. Jeg vågnede flere gange og udbrød "NÅ!! Der blundede jeg vist lige et øjeblik!" Min chauffør grinede vist lidt af mig, da jeg gjorde det for 3. gang :laugh:

Igår var komplet off dag. Det var herligt!

Idag var det op på hesten igen :chopper:

West Side For Skinny Bastards, Uge 2, Dag 1. Max Effort Upper Body.

Bænk:

10x60 kg.

5x80 kg.

5x90 kg.

5x95 kg.

5x100 kg.

5x105 kg.

5x105 kg.

- Topdollarsssss!!!

DB Incline Bench Press:

10/10x36 kg.

10/10x36 kg.

10/10x36 kg.

10/10x36 kg.

A1) Chinups, OH greb:

12

12

8

10

6 - EPIC FAIL!!!! :crazy: :crazy: :nonono:

- Jeg havde absolut og whatsoever INGEN kontakt til mine lats idag...

Superset m.

A2) Seated DB Cleans:

15/15x11 kg.

12/12x13 kg.

12/12x14 kg.

12/12x14 kg.

B1) BB Shrugs:

12x90 kg.

12x100 kg.

12x110 kg.

12x110 kg.

Superset m.:

B2) Stående DB Curls:

10/10x19 kg.

10/10x19 kg.

10/10x19 kg.

10/10x19 kg.

Mine underarme var mærkeligt nok ved at eksplodere allerede efter mine Chins. Det blev ikke just bedre under curls :crazy:

Lir:

Military KB Pres:

10x24/24 kg.

10x24/24 kg.

10x24/24 kg.

10x24/24 kg.

Søvnen de sidste dage har været fucked. 5-6 timer afbrudt af en lille stump, der skider sig halvt ihjel, så man skal op 4 gange i løbet af natten og skifte tøj, vaske det indsmurte tøj m.m.

DBM - vil du have flere detaljer til din syge prævention.. ellers stopper jeg bare her :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var lidt en blanding af hop i baggården og træning i stuen. Den lille ville ikke sove det store, så hun satte begrænsningen, da Cat er ved at afslutte sin bachelor og jeg derfor tager mig af stumpen.

Der har desuden været pause i weekenden grundet polterabend lørdag og dertilhørende massiv træthed om søndagen :bigsmile:

Dagens WS4SB, UGE 2, DAG 2; Dynamic Effort Lower Body.

HOP!

Hop foregik til 50-60 cm. kant på sandkasse, jeg hoppede med lidt over 1 m. afstand iført dobbelt vægvest (20 kg.) og m. 8 kg. KB i hænderne.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

5xBW+28 kg.

AB Circuit (Sprinter Situps, V-situps, Hipups, Frog situps)

15+15+15+15

15+15+15+15

Lir: 3x10 eleverede armstrækkere med 1 fod på kanten af sandkassen, 2 chins på gyngestativ + 10 kg. vægtvest (elendigt og umuligt at holde greb med ekstra vægt).

Tøsen vågnede af sin formiddagslur og jeg smuttede op i stuen, hvor jeg fortsatte, mens hun legede på gulvet.

Bulgarian Split Squat udført m. 2x24 kg. KB i fronsquat position

8/8x24/24 kg. KB.

8/8x24/24 kg. KB.

8/8x24/24 kg. KB.

8/8x24/24 kg. KB. + 10 kg. vægtvest - SWEEET MOTHER OF JESUS!!!!!! MY ASS!!! :crazy:

8/8x24/24 kg. KB. + 10 kg. vægtvest - (And I repeat the upper line...) :crazy: :crazy:

Dobbelt Swings

10x24/24 kg. KB. + 10 kg. vægtvest

10x24/24 kg. KB. + 10 kg. vægtvest

10x24/24 kg. KB. + 10 kg. vægtvest

5x32/32 kg. KB - HUAHH!! Den var fræk.

Herefter til Pinseskovtur med 25 andre. Blive ildrød over hele kroppen og æde som et svin :sun: :sun: :sun:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

En shitload af en lortedag igår gjorde, at min afklimatiseringstræning er skudt til i dag. Den kommer senere i aften.

I nat var en shitload af en lortenat, til gengæld spiste jeg meget lidt morgenmad, inden jeg gik ned og trænede.

WS4SB, UGE 2, DAG 3, REPETITION UPPER BODY

Opvarmning.

50 strækkere med skiftende 1 fod i jorden.

20 45gr. backextensions + 10/10 m. et ben, begge m. 5 kg. i strakt arm over hovedet.

30 Incline Skrå mavebøjninger.

12 eksplossive chins.

40 strækkere med skiftende 1 fod i jorden

20 45 gr. backextensions.

500 m. ergometerroning.

Flag attempt - Fik den op, men kunne ikke holde balancen og gled frem og tilbage som et flag i vinden :laugh:

-kørt ud i en køre.

A) Svagpisser Bænk:

20x60 kg.

10x80 kg.

10x80 kg.

10x80 kg.

10x70 kg. - ville highreppe til sidst - jiiissssss......

Patten var meget slap og meget ugidelig!

B1) Plat Pulldown:

12x82 kg.

10x89 kg.

12x82 kg.

12x68 kg. - ville highreppe til sidst, men gik kold :nonono:

Superset m.

B2) Seated "Power Cleans"

12x12 kg.

12x14 kg.

12x14 kg.

12x12 kg.

C) Seated DB Shoulder Press:

12x20/20 kg.

12x22/22 kg.

12x22/22 kg.

10x22/22 kg.

Hoolistisk sæt:

D1) BB Shrugs:

12x100 kg.

12x110 kg.

12x110 kg.

12x110 kg.

Direkte til:

D2) DB Curls:

10x19/19 kg.

10x19/19 kg.

10x19/19 kg.

10x19/19 kg.

Direkte til:

D3) Straight bar Pushdown:

15x33 kg.

15x40 kg.

15x35 kg.

12x35 kg.

I FDK Nørrebronx var der en fyr med lav fedt%, der kørte 6 forskellige form for bicepsblasters.. til gengæld så jeg ham ikke lave andet :blink: På vejen hjem gik jeg forbi en fyr med nyknækket næse og med venstre arm i gips - Gotta love tah BROONX!!! :laugh: :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Udover dagens WS4BS blev det tid til at kicke min afklimatiseringstræning i gang.

Hvis nogle af jer i dag på jeres vej har mødt en freak, iført sort regntøj med hætten lukket tæt til og gummihandsker, så var det vist mig :blush:

Afklimatiseringstræning dag 1

Jeg udvalgte hvilken T-shirt, trøje og bukser, som i fremtiden skal stinke så meget, at jeg aldrig vil orke at have det på igen.

Jeg udvalgte mig min gamle Shootfighter T-shirt, et par løbetights og en FitnessDK langærmet bomuldstrøje. Jeg iførte mig dette sammen med et par tykke pumastrømper.

Udenpå tog jeg et par Puma sko, som er noget lort at løbe i.. ny plan skal laves.. og mit nyindkøbte North Field regntøj i farven satansort! :devil:

Derefter trak jeg hætten godt til, spændte benene godt ind om skoene, spændte jakken til over buksen, samt iførte mig engangsgummihandsker, som jakken blev lukket tæt rundt om. Der skulle være så absolut lidt mulighed for at varmen slap ud, som muligt.

...

Så begyndte jeg at løbe.

Transportløb i ca. 15 min, hvor der blev smidt 2x20 strækkere ind, samt 2x20 Mountainclimbers.

Herefter blev det til lidt intervaller i solen:

20 mountainclimbers + 100 m. løb

20 mountainclimbers + 100 m. løb

10 englehop + 100 m. løb

20 mountainclimbers + 100 m. løb

10 englehop + 100 m. løb

20 mountainclimbers + 100 m. løb

10 englehop + 100 m. løb

20 mountainclimbers + 100 m. løb

Pausen imellem var den tid det tog at gå tilbage til startlinien.

Derefter løb jeg hjem igen og tog undervejs 2x20 strækkere.

En stille og rolig start på min afklimatiseringstræning. Alt i alt var jeg ude i ca. 45 min., hvilket skal være længere tid, når jeg har mulighed for dette.

Da jeg kom hjem stod jeg i små 5 min. for at mærke, hvordan min krop reagerede på varmen. Det var slet ikke så fornemt som forventet, selvom det selvfølgelig ikke var behageligt ikke at kunne komme af med varmen fra hovedet.

Jeg tømte mine handsker for sved - SJASK! og smed dem direkte ud.

Vred min T-shirt direkte i kloakken en 3-4 gange, det samme med bukserne og hang hele skidtet til tørre.

Jeg er stadig godt opkogt og rød i skallen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dude.... du må gerne skrue lidt ned for babyhistorierne. Det er ingen hemmelighed, at jeg rigtig gerne vil forplante mig en dag (hvis jeg kan overtale nogen til det :wink: ), så ikke flere skræmmehistorier!!

:laugh: @ din afklimatiseringstræning!!

Link to comment
Share on other sites

Udover dagens WS4BS blev det tid til at kicke min afklimatiseringstræning i gang.

Hvis nogle af jer i dag på jeres vej har mødt en freak, iført sort regntøj med hætten lukket tæt til og gummihandsker, så var det vist mig :blush:

Afklimatiseringstræning dag 1

Jeg udvalgte hvilken T-shirt, trøje og bukser, som i fremtiden skal stinke så meget, at jeg aldrig vil orke at have det på igen.

Jeg udvalgte mig min gamle Shootfighter T-shirt, et par løbetights og en FitnessDK langærmet bomuldstrøje. Jeg iførte mig dette sammen med et par tykke pumastrømper.

Udenpå tog jeg et par Puma sko, som er noget lort at løbe i.. ny plan skal laves.. og mit nyindkøbte North Field regntøj i farven satansort! :devil:

Derefter trak jeg hætten godt til, spændte benene godt ind om skoene, spændte jakken til over buksen, samt iførte mig engangsgummihandsker, som jakken blev lukket tæt rundt om. Der skulle være så absolut lidt mulighed for at varmen slap ud, som muligt.

...

Så begyndte jeg at løbe.

Transportløb i ca. 15 min, hvor der blev smidt 2x20 strækkere ind, samt 2x20 Mountainclimbers.

Herefter blev det til lidt intervaller i solen:

20 mountainclimbers + 100 m. løb

20 mountainclimbers + 100 m. løb

10 englehop + 100 m. løb

20 mountainclimbers + 100 m. løb

10 englehop + 100 m. løb

20 mountainclimbers + 100 m. løb

10 englehop + 100 m. løb

20 mountainclimbers + 100 m. løb

Pausen imellem var den tid det tog at gå tilbage til startlinien.

Derefter løb jeg hjem igen og tog undervejs 2x20 strækkere.

En stille og rolig start på min afklimatiseringstræning. Alt i alt var jeg ude i ca. 45 min., hvilket skal være længere tid, når jeg har mulighed for dette.

Da jeg kom hjem stod jeg i små 5 min. for at mærke, hvordan min krop reagerede på varmen. Det var slet ikke så fornemt som forventet, selvom det selvfølgelig ikke var behageligt ikke at kunne komme af med varmen fra hovedet.

Jeg tømte mine handsker for sved - SJASK! og smed dem direkte ud.

Vred min T-shirt direkte i kloakken en 3-4 gange, det samme med bukserne og hang hele skidtet til tørre.

Jeg er stadig godt opkogt og rød i skallen :laugh:

Jeg læser af og til i din log....den er ret interessant og morsom. Men hvorfor fanden render du rundt i regntøj og gummihandsker :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er noget med hans seksuelle tendenser. Det gør ikke noget at være anderledes.

Sagde manden, som render render halvnøgen rundt og laver wedgie på sig selv, altimens han er omgivet af 4 andre nøgne mænd med dametasker og hvide paraplyer :laugh: :laugh:

Jammen det er forståeligt :w00t: hvad med nogle billeder?

Haha, billeder har jeg faktisk tænkt på. Jeg ser fuldtstændig absurd lillarød ud i fjæset, når jeg kommer løbende i mit sorte regntøj :laugh:

(I forhold til seksuele tendenser og billeder, vil jeg anbefale dig at kigge på en nylig uploaded video i dagsform-tråden)

Det korte og det lange med min afklimatiseringstræning er, at jeg skal til Afghanistan i en meget nær fremtid. Når vi har en så puny en sommer, som vi har det herhjemme, slår det som en hammer, at ramme ned i de varme områder. Folk, der har været i Egypten og lign. ved, at man ikke kan lave andet end bare ligge og svede dagen lang.

Da jeg har et arbejde, jeg skal tage mig af, skal jeg derfor vende mig til varmen og vælger derfor at gøre det på denne ekstreme måde. Efter hver session med suicide-(sexy?)-stupid-raincoat-training har jeg allermest lyst til at flå tøjet af og blive afkølet, men jeg beholder det på og mærker hvordan jeg reagerer fysisk og psykisk på varmen, så jeg kender min krops signaler, når den bliver presset på temperaturen.

Den største faktor er den psykiske og har man vænnet sig til, at det er ok at svede og at kroppen ikke kan ventilere ordentligt, er det ikke så slemt, når man først står i det.

Det er såmænd årsagen til min lille sommerperversion :slut::shades:

Kig endelig videre, det er altid hyggeligt at få kommentarer i loggen :smile:

@DBM: Bare rolig, den lilles afføring er helt normal, nu står der bare forårs 11-taller ud af næsen på hende. :sun:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Bulgarian Split Squat udført m. 2x24 kg. KB i fronsquat position

8/8x24/24 kg. KB.

8/8x24/24 kg. KB.

8/8x24/24 kg. KB.

8/8x24/24 kg. KB. + 10 kg. vægtvest - SWEEET MOTHER OF JESUS!!!!!! MY ASS!!! :crazy:

8/8x24/24 kg. KB. + 10 kg. vægtvest - (And I repeat the upper line...) :crazy: :crazy:

Det var faktisk en ret god idé med KBs. Det er i hvert fald besværligt med vægtstang foran og man kan let 'snyde' ved at bøje sig mere forover med vægtstang bagpå.

Afklimatiseringstræning dag 1

Jeg udvalgte hvilken T-shirt, trøje og bukser, som i fremtiden skal stinke så meget, at jeg aldrig vil orke at have det på igen.

Jeg udvalgte mig min gamle Shootfighter T-shirt, et par løbetights og en FitnessDK langærmet bomuldstrøje. Jeg iførte mig dette sammen med et par tykke pumastrømper.

Udenpå tog jeg et par Puma sko, som er noget lort at løbe i.. ny plan skal laves.. og mit nyindkøbte North Field regntøj i farven satansort! :devil:

Jeg tømte mine handsker for sved - SJASK! og smed dem direkte ud.

Vred min T-shirt direkte i kloakken en 3-4 gange, det samme med bukserne og hang hele skidtet til tørre.

Jeg er stadig godt opkogt og rød i skallen :laugh:

http://www.rodalon.dk/00002/00010/

Link to comment
Share on other sites

Det var faktisk en ret god idé med KBs. Det er i hvert fald besværligt med vægtstang foran og man kan let 'snyde' ved at bøje sig mere forover med vægtstang bagpå.

http://www.rodalon.dk/00002/00010/

KB's fungerede ganske fortrinligt. Jeg oplevede sjovt nok idag, at jeg netop bøjede mig en kende for meget fremover i Bulgarians med forreste fod løftet. Den var svær at rette op på.

At have vægtvest på synes jeg også fungerede fint for at give lidt ekstra vægt på, uden at det skulle blive "for tungt" for armene (de 10 kg. ekstra ville sgu' ikke blive for tungt for armene, men nu har jeg mit lille problem med mine underarme, der pumper sig forbandet op og ofte gør at mit greb fejler.)

:laugh: :laugh: @ Rodalon - jeg har to dunke i skabet allerede :wink:

WS4SB UGE 2, DAG 4, MAX EFFORT, LOWER BODY

Jeg havde lidt bøvl med ryggen inden jeg gik i centeret, jeg prøvede at foame og selvmanipulere, men jeg kunne simpelthen ikke få fat i den.. den drillede i squatten.

Opvarmning:

50 strækkere med skiftende løftet ben, eleveret skrå mave 12/12, Backextensions 20 + 10/10 med 1 ben, 40 strækkere med skiftende løftet ben, bold: airsquat, OH squat m. 10 kg., Russian twists m. 20 kg., pushups m. 1 ben på bold, skiftende, flaget til hver side 1/1 attemp + 1/1 uden probs.

Squat:

5x80 kg.

5x90 kg.

5x100 kg.

5x110 kg. - ryggen driller...

5x120 kg. - ryggen...

4x130 kg. - det var tydeligt ryggen, der gjorde at jeg ikke fik 5'eren. Ingen smerter, der var bare en blokering, som gjorde at opspændet ikke fungerede med vægten oppefra.

Kødløft:

Længe savnet øvelse, som jeg også har nydt at holde pause fra - sådan lidt had/kærlighed :wub::devil:

Ingen problemer med ryggen whatsoever og godt tryk i den idag.

10x100 kg.

5x120 kg.

5x140 kg.

5x160 kg.

3x170 kg.

3x180 kg.

1x200 kg.

1x210 kg.

- niiiiice device!!! :wub: :wub:

BB Bulgarian Split Squat, Front Foot Elevated:

8/8x40 kg.

8/8x45 kg.

8/8x50 kg.

8/8x60 kg.

- kunne mærke at jeg bøjede mig let forover på de sidst par reps i begge sidste set.

Stiv død:

12x80 kg. - for let

3x100 kg. - ryggen takkede nej.

Hypers 45 gr.

10xBW+30 kg.

10xBW+30 kg.

10xBW+30 kg.

- Ide'en var at gå en aftentur i min svedige gummidragt, men istedet står den på mandehørm med Wii og dåsebajere.

Jeg havde overvejet om jeg skulle gå derud, der er ca. 5 km., men da jeg ikke gider høre på kommentarerne i evt. bryllupstaler senere på året, tager jeg cyklen og skipper afklimatiseringen idag.

Heldigivis er jeg startet før tid, så jeg kan tillade mig det :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

KÆFT, hvor er der meget lort og bræk i den her log! :laugh:

Tja, sådan er det jo at være farmand :bigsmile: Vi må tage det søde med lort og bræk og hvad der ellers lugter surt :gal:

I dag står den på whiskey og øl, i morgen Fodbold og Destortion!!!

Link to comment
Share on other sites

Det korte og det lange med min afklimatiseringstræning er, at jeg skal til Afghanistan i en meget nær fremtid. Når vi har en så puny en sommer, som vi har det herhjemme, slår det som en hammer, at ramme ned i de varme områder. Folk, der har været i Egypten og lign. ved, at man ikke kan lave andet end bare ligge og svede dagen lang.

Du skal arbejde som fys i Afghanistan? det er da nyt at forsvaret ansætter fysioterapeuter, tro ikke jeg har hørt om det før. Hvor længe skal du arbejde der?.

Hvor i Afghanistan skal du være? Det kan da ikke være helt ufarligt. Men jeg kan godt forestille mig at varmen må være lammende....du må stå og sveddryppe ned på dem du behandler...

Det kunne være spændende hvis du uploadede billeder når du er afsted....

Link to comment
Share on other sites

Du skal arbejde som fys i Afghanistan? det er da nyt at forsvaret ansætter fysioterapeuter, tro ikke jeg har hørt om det før. Hvor længe skal du arbejde der?.

Hvor i Afghanistan skal du være? Det kan da ikke være helt ufarligt. Men jeg kan godt forestille mig at varmen må være lammende....du må stå og sveddryppe ned på dem du behandler...

Det kunne være spændende hvis du uploadede billeder når du er afsted....

tsk tsk tsk, granit sveder ikke!

Link to comment
Share on other sites

Du skal arbejde som fys i Afghanistan? det er da nyt at forsvaret ansætter fysioterapeuter, tro ikke jeg har hørt om det før. Hvor længe skal du arbejde der?.

Hvor i Afghanistan skal du være? Det kan da ikke være helt ufarligt. Men jeg kan godt forestille mig at varmen må være lammende....du må stå og sveddryppe ned på dem du behandler...

Det kunne være spændende hvis du uploadede billeder når du er afsted....

Jeg har været afsted 2x tidligere i år, korte ture. Jeg er den første danske fys, som har været ude. Mit primære formål har været at lave forskning i skader hos soldaterne, hvilke skader har de, hvornår opstår de, hvorfor, mønster for skader etc., etc. Derudover har jeg selvfølgelig behandlet hvad jeg har fundet undervejs. På baggrund af det arbejde som vores arbejdsgruppe (Danish Military Physical Training Team) har lavet, ansætter vi nu de to første fysioterapeuter i DK regi til mellemlange udsendelser i det danske forsvar. Det er et meget stort skridt i forhold til sundhedsvæsenet i forsvaret og jeg er pavestolt over at være med til dette.

Indtil nu har jeg været i Bastian, Kandahar, Price og Armadillo.

Og nej, det er selvfølgelig aldrig ufarligt at være i en krigszone, der er IED'er ("sidevejsbomber"), gamle miner og pis og lort, men i forhold til hvad vores drenge helt ude i fronten oplever, skal jeg slet ikke begynde at bryste mig med, hvad jeg har oplevet.

Jeg har haft metalhvepse omkring ørerne, været i helikopter, hvor der er blevet skudt lidt ud af siderne, set kanonerne, mortererne, kampvognene etc. i auktion, været tæt på slag, men aldrig selv direkte involveret. Jeg er ikke den våbenbærende soldat, som render rundt i midten af muddermarken og tager skraldet. At the end of the day er jeg en fysioterapeut, som arbejder under ekstreme forhold, med et meget givende arbejde til nogle drenge, som har brug for det. Jeg er ikke soldaten, som løber i frontlinien og bliver beskudt direkte. Disse drenge har min største respekt og derfor ønsker jeg ikke at fremstå som en voldsom erfaren krigsveteran, da jeg ikke mener, at det er rimeligt overfor de, som har fjæset nede i mudderet, mens jeg behandler deres kammerater i et telt i lejren.

Mili billeder bliver ikke postet. Bla. af ovenstående årsager, har jeg ikke lyst til at flashe mig selv iført fuld ørkenuniform og hvad man ellers kan tænke sig.

Til gengæld har jeg nu taget et flot billede af mig selv iført regntøj, som du kan nyde lidt derhjemme foran skærmen :laugh:

tsk tsk tsk, granit sveder ikke!

Granit er det ikke helt endnu. De frække billeder i regntøj er taget efter min dag 2 afklimatisering. Jeg drak 1/2 liter vand undervejs og vejede stadig 1 kg. mindre, da jeg kom hjem :gal: Det fesne ovenlys i vores opgang var meget givende i forhold til poseringsbilleder :blush:

Edit: Det er godt nok første gang, at jeg poserer i regntøj.. det er en smule kinky på den frække måde :laugh: :laugh:

post-4596-1244373386_thumb.jpg

post-4596-1244373407_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Afklimatisering, Dag 2.

Det nåede at blive lørdag, da min fredag aften gik med Wii (fantastisk underholdende) Golf og Star Wars. Vi fik en del øl og Whiskey og kom i seng ved 5-tiden... det satte sig lidt i håret dagen efter. Tøserne var ved svigeren og jeg kunne derfor sove længe.

Efter at have tullet rundt om mig selv i et par timer fik jeg igen iført mig min frække dragt bestående af lange bukser, Bomulds T-shirt og lang trøje m. høj hals, ørkenstøvler, gummihandsker og regntøj. Jeg pakkede rygsækken m. 40 kg., spændte den godt til og traskede i ildmarch/powerwalk tempo derudaf.

Jeg havde tilsydenladende lagt vægten for lavt i tasken denne gang, hvilket kostede lidt på hoftebøjerkontoen, men jeg gad ikke at hive tasken af, for at lægge det hele om igen.

Turen gik fra Nørrebro station til Flintholm station langs Grøndalsparken, som er et meget yndet sted for hundeluftere. Denne lille detaljer bliver selvf. nævnt, da jeg har erfaret, at det ikke er mange hunde, der kan lide en prustende mand i stort gummidragt med hætten over hovedet. Op til flere hunde i snor har prøvet at charge, altimens fråden har stået dem om munden, meget underholdende lille detalje når man tøffer rundt i sin spacesuit.

Turen tog en time. Jeg drak 1/2 liter vand undervejs men havde stadig smidt 1 kg., da jeg vejede mig på vægten efter turen.

Jeg var en kæmpe idiot og tog pumastrømer istedet for vandresokker på, hvilket resulterede i vabler på begge hæle på størrelse med en to-krone stykket.. nederen.

Ud over det raske tempo, som på vej ud foregik til Klassikere fra Smashing Pumpkins og på hjemturen til The Power of Snap, snuppede jeg 5 raske 100 m. "spurt", eller hvad man nu kan kalde det med sådan en oppakning :laugh: samt 2 trappespurter.

Mine lår og baller brændte godt igennem og kunne godt mærke dødløften fra i fredags. :4flex: :devil:

Efter endt træning kom nogle nogle af mine gutter ind, så noget fodbold på en sportsbar og vi røg direkte i hegnet på efterfølgende tur til Kassen.

SimonHP har nu officielt fået 4 gutters kærlighedserklæring! Hold da kæft, hvor er han en fantastisk bartender. Det er ren kærlighed med rosenduft, som han hælder i glassene, efter at have shaket dem med indbygget gunshow flex. :wub: :wub: Der var ingen destortion festival fra vores side, da Simon tryllebandt os i baren hele natten :wub:

I dag er jeg ubrugelig, fuldstændig, komplet ubruelig :4pooh: Det er første og sidste gang i hegnet i en lang periode og to dage i træk sætter sine spor. Tøserne er i mødregruppe og jeg har et par timer til at komme mig.. This is a suicidemission :sleepy:

Edit: Min drukmaves prutter besudler virkelig denne lejlighed, jeg må set at komme ud :gal: :gal:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg har været afsted 2x tidligere i år, korte ture. Jeg er den første danske fys, som har været ude. Mit primære formål har været at lave forskning i skader hos soldaterne, hvilke skader har de, hvornår opstår de, hvorfor, mønster for skader etc., etc. Derudover har jeg selvfølgelig behandlet hvad jeg har fundet undervejs. På baggrund af det arbejde som vores arbejdsgruppe (Danish Military Physical Training Team) har lavet, ansætter vi nu de to første fysioterapeuter i DK regi til mellemlange udsendelser i det danske forsvar. Det er et meget stort skridt i forhold til sundhedsvæsenet i forsvaret og jeg er pavestolt over at være med til dette.

Indtil nu har jeg været i Bastian, Kandahar, Price og Armadillo.

Hvilke typer skader får de? Overbelastning af knæ og ligende pga. patrulje/oppakning?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share