Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Jernhenrik: Åh, jeg kan mærke din smerte helt ind i min sjæl, når jeg ser på dovne teenagere, der har mere travlt med deres iphones end med at fatte, hvad der foregår omkring dem. Hold ud og hæng i, jeg har arbejdet med teenagere siden jeg selv var 18. Når de har en god baggrundsstøtte og fornuftig opvækst plejer det at gå godt i sidste ende :smile:

Og ja, det er for fedt at høre den lilles klukken og høje grin, når hun hopper afsted på armen :bigsmile:

Axbard: Det er muligt, jeg har dog indset, at jeg har en vis aldersforskel fra de fleste i CF og andre lign. tossesportsgrene. Der kommer et tidspunkt i enhver mands liv, hvor man indser, at man ikke længere er ung med de unge.

PS: Det punkt når jeg forhåbentlig aldrig.

Blackice: Revance snart! Der var semi idiot i aftes, men du ville jo ikke.

Link to comment
Share on other sites

I morges: 5x15 ringdips.

HØK træning med mr. Specialized her til aften. Han havde været på kursus og viste video...shit... Hvis jeg nogensinde skal have skudt krager, ringer jeg til ham!

En masse opvarmning... Og kæbe!

3 runder:

Bjørnekravl med vindmølleben... Eller noget...

Dyyyybe lizardkravl

5/5 hanging knees to elbows

- nogle laver mavebøjninger... Pffff....

Vi ville lave CF, som bekendt ikke er idiottræning , men bare dumt...så...

Linda:

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

140 kg. Dødløft

90 kg. Bænk

70 kg. Frivend - til bunden... Squatclean, som det hedder på CF hipstersprog.

Fokus på ordentlige løft og opspænd, ingen balls to wall, ikke for dumt i sådan en dum teæning. Derfor blev tiden også derefter: 37 min. Sidst jeg kørte balls to wall tog det 28 min. Jeg kan bedre lide det sådan her.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag var jeg ødelagt af gårsdagens hele flaske rødvin, to store glas rom og under 5 timers søvn.. Jeg følte mig omtrent så gammel som Axbard... Damn.... Derudover brutale dødsDOOOOOMS i øvre ryg.

Op og afsted til HØK.

En hulens masse opvarmning.

6 runder af:

5 squat @ 120 kg + 10 legcurls @ 40 kg.

Nemt, men mærkeligt.

2 runder:

1 min på hver:

Hammerslag

Stepups m. 2x 16 kg. KB i rackposition

Ringrows

Ringpushups

Full contact twist m. 20 kg. på stangen.

Energi, men ikke tid, til mere.

Link to comment
Share on other sites

Damn straight Sølling. Du er dog på vej i flot stil!

I går og i dag lå jeg syg... Pikhoved! Ikke syg på mit pikhoved, det er bare noget PIKhoved!! at være syg. Især som selvstændig. Pikhoved!

I dag prøvede jeg lidt i løbet af dagen. Det puny stuff blev ca. 4 sæt ringdips SS m. Curls... Pikvægte...

Så så jeg CT Fletcher og curlede her til aften.

5x12 @ 22 kg. DB.

I COMMAND you to grow, Motherfucker!

Link to comment
Share on other sites

I dag:

Cykle 15 km.

3 cirkler:

15 dippere

15 leg extensions

15 lying leg curls.

Bænk:

5x80

5x90

2x3x90

5x3x100

- blandet smal og alm. fatning

+ 2x15 lying leg curls.

DB Bænk:

5x10x32 kg. - smal bane for trizors!

Hold kæft, hvor var det KEDELIGT!!! Jeg ville dø indeni af at lave bodybuilding!

15 km. Cykling

Link to comment
Share on other sites

Meh!

Min skulder har nu engang bestemt sig for, at jeg til evig tid vil være slap i bænk.

Heldigt for mig er bænk ikke en del af idiottræming konceptet.

Du klarede fri sag denne gang. Men jeg har hørt at der er nye spændende ting på vej, og her er bench desværre 100% obligatorisk

Link to comment
Share on other sites

Hej alle venner.

Jeg er pt. ved at gennemgå en masse sjove ting og sager. Heriblandt nogle eksperimenter vedrørende mere tilstedeværelse, mindre tid foran computeren osv. osv.

Af samme årsager har jeg bla. slettet facebook fra min mobil og tjekker kun, når jeg er ved en computer. Det har givet ufatteligt meget plads. Det er klart anbefalelsesværdigt.

Nu rykker jeg så videre og holder sommerpause her fra MOL.

Ikke, at jeg ikke kan lide at være her, ikke at jeg ikke kan lide kommunikationen, men jeg skal bare mere væk fra ting, der tager for meget tid og fokusere på nogle andre ting.

I kan altid fange mig på en PM, da jeg kigger herind en gang imellem.

Rigtig god sommer :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte nok, at du ville være flabet :wub:

Det kan jeg, fordi jeg stadig har installeret messenger. Dvs. at jeg kan chatte/se mine personlige beskeder fra face. Jeg har også altid muligheden for at gå via mit internet til facebook, logge ind, se det hele i dårlig opsætning og gå ud igen. Det gjorde jeg også fra toget, da det er længe siden jeg har siddet i tog i 45 min. og jeg må indrømme, at jeg kedede mig bravt.

Link to comment
Share on other sites

Øv

Det er et fornuftigt valg, og jeg burde selv gå samme vej. Jeg bruger alt for meget tid på uproduktive ting ,men er pt ikke villig til at trække stikket.

Når det så er sagt, synes jeg det er top ærgerligt at du ikke MOL`er mere.

Link to comment
Share on other sites

Hej alle venner.

Jeg er pt. ved at gennemgå en masse sjove ting og sager. Heriblandt nogle eksperimenter vedrørende mere tilstedeværelse, mindre tid foran computeren osv. osv.

Af samme årsager har jeg bla. slettet facebook fra min mobil og tjekker kun, når jeg er ved en computer. Det har givet ufatteligt meget plads. Det er klart anbefalelsesværdigt.

Nu rykker jeg så videre og holder sommerpause her fra MOL.

Ikke, at jeg ikke kan lide at være her, ikke at jeg ikke kan lide kommunikationen, men jeg skal bare mere væk fra ting, der tager for meget tid og fokusere på nogle andre ting.

I kan altid fange mig på en PM, da jeg kigger herind en gang imellem.

Rigtig god sommer :)

Hold da helt op - det vidste jeg slet ikke du havde planer om :bigsmile:

Respekt for valget - omend MOL vil være lide kedeligere uden aktivitet i din log :wub:

En fornuftig, ansvarlig, tidsbesparende, god og sikkert meget givende beslutning - I låve it :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hold da helt op - det vidste jeg slet ikke du havde planer om :bigsmile:

Respekt for valget - omend MOL vil være lide kedeligere uden aktivitet i din log :wub:

En fornuftig, ansvarlig, tidsbesparende, god og sikkert meget givende beslutning - I låve it :cheer:

Aka: "årh pis, så skal jeg trækkes med ham endnu mere" :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share