Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Nice, Mr. Big Guns

:laugh: :laugh:

Det minder mig om en lille sjov ting i centeret i dag. Altimens jeg kørte fronties, kødløft og enarmspres var der konstant fyldt med folk, der kørte biceps. Der var ca. 10 mand i gang af gangen, der ALLE kørte biceps, hvorefter det kørte triceps i kabel og bryst i kabel. Det var priceless!

Der var en enkelt gut med lav fedtprocent, som viste fine definitioner på bicepsen, men i badet bagefter havde han tyndere ben end laush (hvilket ikke siger så lidt) og den mest kedelige utrænede hængerøv, jeg nogensinde har set :laugh: De ben var aldrig blevet udsat for nogen form for træning!! :laugh:

ehm... ja... jeg kigger på andre mænd, når jeg er i bad :blush::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh:

Der var en enkelt gut med lav fedtprocent, som viste fine definitioner på bicepsen, men i badet bagefter havde han tyndere ben end laush (hvilket ikke siger så lidt) og den mest kedelige utrænede hængerøv, jeg nogensinde har set :laugh: De ben var aldrig blevet udsat for nogen form for træning!! :laugh:

ehm... ja... jeg kigger på andre mænd, når jeg er i bad :blush::laugh::tongue:

Er der noget du vil fortælle mig? :unsure:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har jeg sagt at jeg glæder mig til du kommer hjem :4winkkiss::shades::slut:

Get a room! :laugh:

Kauf>

Jeg går ikke efter de store bøffelmuskler. Er mere til de tonede, lange muskler. synes jeg er pænere! Laver derfor kun løbetræning da mine ben ellers ville eksplodere i størrelse.

:cry:

:laugh::tongue:

Edited by laush
Link to comment
Share on other sites

Get a room! :laugh:

Kauf>

Jeg går ikke efter de store bøffelmuskler. Er mere til de tonede, lange muskler. synes jeg er pænere! Laver derfor kun løbetræning da mine ben ellers ville eksplodere i størrelse.

:cry:

:laugh::tongue:

Det ved jeg, jeg har jo rørt ved dem flere gange :shades:

-- uh, we have a whole appartment!!!! :banana3: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning med selveste JUDAS!!!

FrontSquat:

10x20

10x60

10x70

10x80

5x90

5x90

5x100

5x100

4x100 - stangen trillede lidt fremad på sidste rep. og det blev et miss.

Dødløft:

10x60

10x100

10x120

8x130

5x140

5x150

5x150

3x160

1x150 - Ve. SI-led skreg, at jeg skulle stoppe, så det var det.

God stil hele vejen igennem. Judas var træt og vi gik hjem! Til sidst på aftenen ejede jeg alle grunde i Matador og havde hoteller på halvdelen af spillepladen - Katjiiing!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Af forskellige årsager skal jeg nå så god form som muligt pr. 15. Januar 09.

Der er visse faktorer, der gør at jeg ikke bare kan padle derudaf i et stort træningsorgie, besøge Musashis morgenhold, Crossfit om eftermiddagen og FDK om aftenen (nogle af dem er beskrevet nedenfor). Familien, venner og især Cat og Elva har jeg besluttet mig for at give ekstra stor opmærksomhed i julen. Derudover skal den lille vaccineres, arbejdet skal passes osv.

Igår røg jeg ind i en middeltræning i FDK med JUDAS! om aftenen havde jeg planer om at smide rundt med jernkuglerne i stuen, men Elva vågnede og jeg faldt i søvn, da jeg skulle putte hende :wub: :wub: ingen aftentræning, men det er absolut det hele værd :wub: :wub:

Det familiære kommer først og træningen i 2. række, så jeg skal i så god form, som omstændighederne og min tid giver mig mulighed for :smile:

Målet hedder træning hver dag af en eller anden slags, lagt så vidt muligt på træk/pres dage og cardio, når der er tid.

I forgårs:

Boghylde Chins (de giver de ondeste vabler på langemanden pga. vinklen på hylderne :gal:

5

5

3+10 kg. + 6

6

7

5

5

6

Fingrene gjorde for nas til at lave flere sæt og ville ødellægge dødløften i morgen.

Igår FDK:

Frontsquat:

1x15x60

1x10x70

1x10x80

4x8x90

Dødløft:

1x10x100

1x10x120

1x8x130 (lænden havde brokket sig lidt hele dagen, så resten blev lidt stille og roligt).

4x5x140

Walking lunges:

3x25 m. @2x20 kg. DB

superset m.

Hammerstrength Pull Down/High Row Machine

3x10@50 kg. pr. arm.

Hjemme:

Boghylde Chins.

5

6

7

5

5

Så er vi igang - idag er det pressedag, men der er arbejde fra 7.30-18, så lad os se hvordan jeg fikser den sag...

Link to comment
Share on other sites

Aus der klinikkeeee

Jeg skulle køre et nyt hold fra 11-12, men ingen af de tilmeldte dukkede op, så jeg havde lidt tid til at give gas og snuppe et velfortjent bad bagefter.

I absolut ikke rækkefølge:

Med KB:

Clean&Press

Unilateralt 24 kg.

5/5

Unilateralt 32 kg.

3/3

2/2

Bilateralt 24/24:

5

8

8

Clean&Pushpress:

unilateralt 40 kg.

3/3

Military bilateralt:

24/24 kg.

8

8

8

TGU:

2x2/2@24/24 kg.

3x1/1@32 kg.

BB Skullcrushers:

3x12@35 kg.

2 sidste set superset m.

Triceps pushdown:

12x25 kg. + 12x20 kg.

Pushups:

40

12 BW+54 kg. (En af de studerende hoppede op på ryggen af mig, det var skægt) :smile:

40

OAP:

4/4

4/4

4/4

4/4

Lad os se, om jeg ikke når nogle flere pushups i løbet af dagen :devil:

Edit: var det sidste jeg nåede i løbet af dagen. Den lille var ikke helt i tophumør og der skulle laves nogle ting derhjemme. Helt ok, skulderen var heller ikke helt med på for mange armbøjninger :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Igår blev det til lidt cardio. Vi skulle videre til fødselsdag, så tiden var knap. Til gengæld gik der rødvin i den til kl. 01 i nat, så idag er jeg liiiidt hængeøjet :sleepy:

Cardio igår:

Concept 2:

500 m., tid 1.44

500 m., tid 1.40

1000 m. uden tid.

SSST:

190

SSST'en var for at prøve snatchformen af og lige få lavet lidt ude i baggården. Da jeg startede kunne jeg mærke at grebet i højre hånd ikke var helt i top... hvilket skaffede mig en flot blodvabel inden afslutningen. 190 er ok, da min max. indtil nu er 210. Der var klart til mere og når jeg har kørt den i stilling efter et par gange bliver det ikke svært at slå den gamle rekord :devil:

Boghylde chins i halv rødvinskoger kl 01.15:

5

6

7

6

5

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De sidste stykke tid har min midtersektion ikke fungeret optimalt pga. dødsdruk op til flere gange. Derfor er min tunge træning ikke blevet til noget. Til gengæld er der blevet sat fokus på cardio, da det er mere der min form halter.

AF højdepunkter kan nævnes en forfodsløbetur i skoven i en time i et godt tempo, efterfulgt af 11 cirkler bestående af hillsprints 25 m.+ ligeudsprint 25 m., ned af bakke 25 m. + ligeud 25 m. , de sidste 5 ture var i mørke, da solen var gået ned. Lækker, lækker løbetur!

Tidligere igår havde jeg afbud på klinikken og gav derfor gas med snatch m. 24 og 32'eren + Swings og TGU. En god hurtig træning på ca. 20 min., der holdt mig varm et godt stykke af dagen.

Gårsdagens 2. træning kan jeg ikke andet end lave til en DBM Tribute! Inde i mit hoved kunne jeg høre Den Brutale Maskines vise ord: "En effektiv træning skal være så hård, at man er ved at brække sig og har lyst til at stoppe, når man når halvvejs!" :devil:

Og med de ord gik jeg igang med 10x500 m. sprint på Concept2'eren.

1) 1:46 - 326 W snit

2) 1:42 - 333 W snit

3) 1:48 - 280 W snit

4) 1:42 - 321 W snit

5) 1:46 - 294 W snit

lidt længere pause... Halvvejs.... og nej, nu havde jeg ikke lyst til mere...

6) 1:44 - 305 W snit

7) 1:44 - 306 W snit

lidt længere pause... Jeg var ved at brække mig og lungerne hang mig ud af halsen :gal:

8) 1:45 - 305 W snit

9) 1:47 - 288 W snit

10) 1:44 - 310 W snit

Jeg faldt om på gulvet ved siden af C2'eren og blev liggende i 5-10 min. Det er længe siden, at jeg har været så tæt på at brække mig undervejs. De sidste 4 pas gjorde det naller, da der var ca. 150 m. tilbage. Fokus skal flyttes fra tuderiet og så skal man bare æde sig selv. Alt i alt tog de 10 ture inkl. pauser ca. 30 min. Så der har været god pause imellem de enkelte sæt. Jeg ville gerne have kørt med kortere pauser, men jeg havde intet ur og ingen tidsfornemmelse. Desuden var de to lange pauser kampvigtige for moralen. Fy for helvede en omgang - jeg tager en magen til ca. d. 2. Januar.

Godt nytår!!

post-4596-1230724004.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da jeg læste, at du skulle være i speciel god form d. 15. januar tænkte jeg om der mon skulle tages bryllupsbilleder :unsure: Nu læste jeg lige på FB at tanken ikke var helt i skoven, selv om det ikke lige er d. 15. :smile:

Kan du ikke fortælle mere om den mission du skal på under sydlige himmelstrøg eller er det tip-top-hemmeligt?

Ondt ondt C2-pas :devil:

Rigtig godt nytår og hils dine piger :smile:

Link to comment
Share on other sites

WOW :wub: Min 2. Tribue her på MOL på 2 dage!!! Og så en direkte nasty omgang C2. Respekt! Vi ses i det nye år, skipper. Du skal lige hooke mig op med en gang fiskeolie en af de næste par dage??

Link to comment
Share on other sites

Da jeg læste, at du skulle være i speciel god form d. 15. januar tænkte jeg om der mon skulle tages bryllupsbilleder :unsure: Nu læste jeg lige på FB at tanken ikke var helt i skoven, selv om det ikke lige er d. 15. :smile:

Kan du ikke fortælle mere om den mission du skal på under sydlige himmelstrøg eller er det tip-top-hemmeligt?

Ondt ondt C2-pas :devil:

Rigtig godt nytår og hils dine piger :smile:

Hej Marianne :smile: Bryllupsbilleder bliver der selvfølgelig taget d. 9.ende. Det andet sender jeg dig en pm med :wink:

Rigtig godt nytår til dig også og kæmpe :respekt: for din 100 kg. Squat - naaasty :devil:

WOW :wub: Min 2. Tribue her på MOL på 2 dage!!! Og så en direkte nasty omgang C2. Respekt! Vi ses i det nye år, skipper. Du skal lige hooke mig op med en gang fiskeolie en af de næste par dage??

Du fortjener den, din maskine!!!

Du slår bare på tråden, jeg har et par kasser derhjemme. Du kan komme forbi lørdag eller søndag.

Nytåret blev holdt uden træning. D. 31. stod den på at pakke familien sammen og smutte til Næstved, d. 1.ste var det min mors fødselsdag, så ingen træning disse dage. Derfor skulle jeg have taget revance i dag, men da jeg er babysitter i aften og den lille ikke har været meget for at sove, bliver nr. 2 pas vist bare et par boghylde chins og så den energi jeg bruger på at rydde op i lejligheden :tongue:

Dagens træning: - aus der klinikke...

10x500 m. Concept2 roning :gal: :gal: :gal:

Da mit sidste 10x500 m. var med maximal modstand (10), tænkte jeg, at det måtte være muligt at få bedre tid og generere flere Watt på lavere belastning, så det legede jeg lidt med i de første 3 sæt og smækkede den derfra op på 10 igen.

1) 1:40 - 355 Watt i snit - modstand 5

2) 1:36 - 386 Watt i snit - modstand 5

3) 1:40 - 342 Watt i snit - modstand 8

4) 1:42 - 328 Watt i snit - modstand 10 på denne og resten.

5) 1:42 - 333 Watt

6) 1:54 - 238 Watt i snit :gal: :gal: :gal: Fy for satan, hvor gik jeg kold på denne her...

7) 1:43 - 323 Watt i snit

8) 1:46 - 291 Watt i snit

9) 1:45 - 295 Watt i snit

10) 1:44 - 315 Watt i snit.

I de sidste 4 sæt holdt jeg længere pause end for 3 dage siden. Min krop var en kælling idag og jeg havde svært ved at lukke af for krampen, som opstod i underarmene på 3. sæt. Til gengæld lå jeg ikke gispende på gulvet så længe bagefter sidste runde.

Der gik til gengæld ca. 30 min. inden jeg var ovenpå igen. Mine ben var ikke meget for at gå ned fra 4. sal efter badet :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Igår blev 2. træningspas ganske rigtigt til at ligge langstrakt på sofaen og læse "I morgen angriber vi igen" færdig. Det er en fantastisk bog. Jeg synes at den giver en rimelig indsigt i hvad der skete på den danske front i Afghanistan i den periode forfatteren var ude med de danske tropper. Gode fortællinger om slag og fine breaks med oplysninger om hvorfor krigen overhovedet blev til det den er idag. Absolut en bog, som jeg vil anbefale :4thumbup:

Dagens træning - måske første.. vi må se, om jeg når nr. 2 inden poker i aften.

FDK Nørrebronxxx

Opvarmning med bold, AB Wheel på knæ og 2 hænder, samt knæ og 1 hånd med håndvægt, clapping pushups og div. andet gøgl i ca. 15-20 min. - flaget kan jeg stadig lave til begge sider - sweet!!

Dødløft:

2x10x100

10x120

5x130

1x5x140

2x5x150

2x3x160

1x180

1x190 - helt ok form og ingen knæk på lænden.. der er til mere efter noget specifik træning :smile:

DB Walking Lunges superset m. Ring dips:

16 skridt @2x26 kg. + 10 BW Ringdips

16 skridt @2x28 kg. + 10 BW ringdips

16 skridt @2x30 kg. + 8 BW+5 kg. ringdips

16 skridt @ 2x30 kg. + 8 BW + 10 kg. ringdips

Cancelled------------ + 8 BW + 10 kg. ringdips

Ringene blev flyttet til et andet tårn hvorefter jeg lavede en del forskellige pres i fremliggende position.

That's it...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg må nok indrømme, at din DBM tribute var mere DBM agtig end min..

En tribute er en tribute og er personen en hyldest værdig, skal det ses i perspektiv af, at man gerne vil hylde individdet, ikke hvem, der kan lave den bedste tribute, friend :smile:

Din workout så hård ud og du dedikerede den til Den Brutale Maskine, det samme gjorde jeg. Det gør os kun til endnu bedre friends, at vi begge hylder den samme.

God aften, min friend :smile:

Link to comment
Share on other sites

En tribute er en tribute og er personen en hyldest værdig, skal det ses i perspektiv af, at man gerne vil hylde individdet, ikke hvem, der kan lave den bedste tribute, friend :smile:

Din workout så hård ud og du dedikerede den til Den Brutale Maskine, det samme gjorde jeg. Det gør os kun til endnu bedre friends, at vi begge hylder den samme.

God aften, min friend :smile:

Vise ord, ven. Vise ord..

God aften til dig også :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagen bød på endnu to små træningspas.

Jeg ringede til Ivanovitch og bad om at låne et bad inden pokeraftenen. Derefter snørede jeg forfodsskoene, tog vest og løbetaske (m. en flaske vodka og 3 halvliters dåsebajere, en skjorte, et par bukser og andre småtterier) på. Så løb jeg de 3,2 km. ud til ham i et rimeligt tempo og forpestede han garderobe med mit ildelugtende løbetøj.

Efter en god steak, lækre kartofler gratineret m. ærter og bønner, et par pils og en halv flaske rødvin (vodkaen gik til drengene til deres kahlua), et par gode spil kort (hvor jeg tabte alt), tog jeg igen skoene og tøjet på. Klokken var nu blevet 01.15 og jeg løb hjem igen i godt tempo med en halv flaske vodka i tasken og tøjet i tasken.

Så til samlede regnskab for lørdag kommer der 2x3,2 km. forfodsløb oven i hatten.

Det er temmelig fedt at løbe om natten, dejligt køligt og ingen mennesker i nærheden :bigsmile: Det er ligefør, at man skulle praktisere det noget mere.. udover at det er så helvedes sent :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bum...bumm... bummm... Jeg er så priviligeret, at alting er fantastisk i mit liv, at træningen nu er gået fra en stand-by plads til en on the road again-plads. En lille opdatering er vel på sin plads, for de der skulle have interesse i samme :smile:

I December blev jeg kontaktet af forsvaret om en ledig stilling, de gerne ville have besat. Efter et par dages tænkepause, ringede jeg tilbage, røg til interview, briefing og fik at vide, at alle kanoner pegede på mig. Jeg tog et halvt døgns tænkepause, som jeg brugte til at snakke alle aspekter igennem med Catten. Dagen efter ringede jeg og sagde ja tak til stillingen.

Siden er det gået stærkt.

Da jeg skulle udsendes for en kortere periode i Januar, gik det utroligt hurtigt med at blive vaccineret, iklædt, få førstehjælpskursus m.m.

Da jeg i Marts 2007 var på knæ foran Catten, men vores bryllup ikke var planlagt før til sommer, fandt vi det rigtigt at blive viet på rådhuset, have en fantastisk dag med familien og få alting på plads - just in case... Vores rigtige bryllup skal stadig stå til sommer, så vi er så heldige, at vi kan nyde at blive gift hele 2 gange :bigsmile:

Derefter røg jeg til Afghanistan.

Det var et brag af en oplevelse!!!! Arbejdsmæssigt, som oplevelsesmæssigt ligner det intet, jeg nogensinde har lavet før. Jeg oplevede en masse på det sundhedsmæssige plan, som jeg ikke har mulighed for at se i DK, og jeg nåede da også at høre kuglerne flyve om ørerne, mens 105'ere, morterer, kampvogne og fly åbnede ild.

- mere vælger jeg ikke at skrive på offentligt forum, da situationen dernede får rigelig fokus i øjeblikket -

Kort og godt var det en fantastisk tur og jeg skal afsted igen op til flere gange i år... næste gang om meget kort tid.

Jeg glæder mig!

At komme hjem til familien var fantastisk. Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke oplevede at være bange, mens jeg var ude.

En enkelt tur gik på det mest minerede og sidevejs-bombe ramte område. Her skrev jeg afskedsbreve aftenen før, med en stor klump i halsen og næsten med tårer i øjnene - da var jeg bange.

At komme hjem til mine tøser igen var fantastisk!!! :bigsmile: Jeg føler, at jeg med min korte udsendelse har fået stor respekt for livet og for de mennesker, der sætter det på spil for en højere sag. Om det, som DR skriver er "Succes eller Fiasko" vil jeg på ingen måde diskutere, da jeg ikke har nok indsigt til at udtale mig på det plan.

Dagen efter jeg kom hjem, kiggede vi på hus. Det var en pudsig oplevelse at gå fra helikoptere og kampvogne til stille villavej i Værløse...

Jeg var heller ikke landet mentalt før flere dage efter min hjemkomst.

Ugen efter røg vi på langrendsskiferie i Norge med Stumpen i pulk - DET er fandme hårdt op af bakke!!

Alle tiders fantastiske tur, med høj sol på en skyfri himmel i både højfjeldet, skovene, dalene og midtfjeld.

Langrend har virkelig grebet mig og da vi kom hjem fik jeg en udfordring på VASA løbet - desværre var det for sent at tilmelde sig, så det bliver måske næste år.

Træningsmæssigt hedder det SHEIKO 2, modificeret version, da jeg er en smule slatten og tiderne ikke altid passer med barn og mit nye arbejde. MOL vil blive brugt til at logbogsføre min træning og holde min motivation oppe.

Livet er fantastisk! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share