Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Dagens morgentræning med MUSASHI var vaskeægte krigertræning.

Heriblandt kan nævnes:

Farmerwalks med Benzindunke.

Forhammertæsk til dæk.

Rotationskast over højdepind.

Kævlekast over højdepind.

Huggeblok flips.

Stående dæk træk m. tov.

Telefonpæl leg, herunder: Zerchersquat, flips, enarms pushpress, rotationskast fra arm til arm med bunden i jorden, tohånds pushpress m.m.

Chins (12 og 15 BW)

Telefonpælen er helt sikkert min nye bedste ven :devil: :devil: Når jeg har lært den lidt bedre at kende, vil jeg udfordre den i highland games :devil:

Krigertræning igen fredag morgen!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med MUSASHIII!!!

Jeg havde sovet 6 røvhulstimer og var ikke oplagt, men jeg kunne tude eller træne og valgte det sidste.

"Opvarmning":

2 cirkler af:

Farmerwalk m. benzindunke - et bud er 2x25-ish kg. 150-200 m.

Forhammertævning på dæk.

22 dækflips.

Derefter leg med telefonpæl og dæk:

Zercher/Frontsquat - 3x10

Enarmspres skiftende med kast fra hånd til hånd - den ene ende i jorden - 1x10/10 - ish.

Squat m. telefonpæl på ene skulder - motherfuckerbiaatch - 5 på hver skulder x 2 - ish... Den var fandme svær at få til at ligge stille.. i det hele taget svær at få op på skulderen.

Stående traktordæktræk med 5-7 m. reb. x 6-8 stykker.

Chins - ladder:

1,2,3,4,5,6,3.. gone...

Link to comment
Share on other sites

Fed træning.... Hvor var det henne? Fælledparken el. Grøndal??

P.s. Svar på min sms eller jeg tæsker dig efter skole!!!!

Dvs. jeg også snart har ret til at whuppe din ass? :wolverine:

Hej Bastarder!

Jeg er villig til at lade det komme an på en prøve. Efter min netop overståede 2. træning har jeg flexet foran spejlet og føler mig absolut uovervindelig!!11

Dan - tirsdag morgen kl. 0700 på Svanemøllen kaserne kører vi igen - vær der, eller vær en firkant! hvis du dukker op har jeg dit liquid OMGMUSCLEGAINERBRAINRECHARGERNERVEACCELERATER Muscle juice med til dig!!11!1

Krumme - Jeg beklager, at det jeg ikke har meldt tilbage. Der har været temmelig gang i den på det sidste og Cat og jeg er blevet så familiære, at jeg har set på hus fremfor at træne. Vi kan måske klare den mandag eftermiddag eller tirsdag over middag. Ellers bliver det i påsken.

Jeg har stadig ikke fået min blå pind fra medfyssen, den skal også i hus, så du kan få den og lege med.

Jeg vender den med Cat og vender tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med MUSASHIII!!!

Jeg havde sovet 6 røvhulstimer og var ikke oplagt, men jeg kunne tude eller træne og valgte det sidste.

"Opvarmning":

2 cirkler af:

Farmerwalk m. benzindunke - et bud er 2x25-ish kg. 150-200 m.

Forhammertævning på dæk.

22 dækflips.

Derefter leg med telefonpæl og dæk:

Zercher/Frontsquat - 3x10

Enarmspres skiftende med kast fra hånd til hånd - den ene ende i jorden - 1x10/10 - ish.

Squat m. telefonpæl på ene skulder - motherfuckerbiaatch - 5 på hver skulder x 2 - ish... Den var fandme svær at få til at ligge stille.. i det hele taget svær at få op på skulderen.

Stående traktordæktræk med 5-7 m. reb. x 6-8 stykker.

Chins - ladder:

1,2,3,4,5,6,3.. gone...

Dagens 2. runde:

Farmerwalk m. 2x25 kg.-ish benzindunke - 150-200 m. inkl. 20 shrugs undervejs.

Breathing Zercher Squats + lille ROM curl i toppen med lille pind. - 20 stk.

1 arms pres 10/10 med ene ende af lille pind i jorden.

Chins - 12x BW

Farmerwalk m. 2x25 kg. - ish benzindunke - 150-200 m. inkl. 20 shrugs undervejs.

Breathing Zercher Squats + lille ROM curl i toppen med tykke pind - 15 stk. - OMFG!!

1 arms pres 8/8 m. ene ende af tykke pind i jorden.

Chins - 10xBW

Som den opmærksomme læser har gennemskuet findes der forskellige typer pinde/halve telefonpæle på træningsarealet.

Indtil videre bliver der kun trænet med lille pind og tykke pind - de er begge lige lange, men tykke pind har lige nogle ekstra centimeter i diameteren, som gør den noget tungere. Jeg fandt desuden en hel telefonpæl - den må vi se at få vristet fri fra krattet og få leget lidt med på tirsdag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Krumme - Jeg beklager, at det jeg ikke har meldt tilbage. Der har været temmelig gang i den på det sidste og Cat og jeg er blevet så familiære, at jeg har set på hus fremfor at træne. Vi kan måske klare den mandag eftermiddag eller tirsdag over middag. Ellers bliver det i påsken.

Jeg har stadig ikke fået min blå pind fra medfyssen, den skal også i hus, så du kan få den og lege med.

Jeg vender den med Cat og vender tilbage.

Np

Holla back når du har tid :smile:

Mandag kan jeg +1520 og tirsdag +1420

Link to comment
Share on other sites

Dagens 2. runde:

Farmerwalk m. 2x25 kg.-ish benzindunke - 150-200 m. inkl. 20 shrugs undervejs.

Breathing Zercher Squats + lille ROM curl i toppen med lille pind. - 20 stk.

1 arms pres 10/10 med ene ende af lille pind i jorden.

Chins - 12x BW

Farmerwalk m. 2x25 kg. - ish benzindunke - 150-200 m. inkl. 20 shrugs undervejs.

Breathing Zercher Squats + lille ROM curl i toppen med tykke pind - 15 stk. - OMFG!!

1 arms pres 8/8 m. ene ende af tykke pind i jorden.

Chins - 10xBW

Som den opmærksomme læser har gennemskuet findes der forskellige typer pinde/halve telefonpæle på træningsarealet.

Indtil videre bliver der kun trænet med lille pind og tykke pind - de er begge lige lange, men tykke pind har lige nogle ekstra centimeter i diameteren, som gør den noget tungere. Jeg fandt desuden en hel telefonpæl - den må vi se at få vristet fri fra krattet og få leget lidt med på tirsdag :devil:

Hallo Kaptajn.. Det snyd at øve sig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hallo Kaptajn.. Det snyd at øve sig :laugh:

:laugh: :laugh:

Jamen, den lå jo lige der og bad mig om blive samlet op.

Jeg overvejede at gå ind og løfte jern, men opdagede at jeg havde glemt nøglen i skuret om morgenen. Så kunne jeg jo slå to fluer med et smæk, når jeg nu skulle traske derned i støvregn alligevel :smile:

Der er sgu' benzin i nogle af dunkene, så jeg forhører mig lige mandag angående hvad vi kan hælde ud og hvad vi ikke kan hælde ud. Vi skulle jo gerne få fyldt noget sand i og få lavet nogle RØVTUNGE dunke. Full Size telefonpælen, skal vi også have op at spille på tirsdag, den ligger godt dækket af noget langt græs, så der skal flåes godt i store pinden.

Jeg prøvede også at trække en af betontromlerne - den rykkede sig ikke ud af flækken :laugh: Dog kunne det være fedt med en god træksele, så tror jeg absolut ikke, at det er umuligt, at få den til at rulle.

Jeg har haft en del kig på denne fætter - vi skal bare have en amerikaner til at købe den, så vi sparer al den rådne moms og told.

Har du nogle andre bud?

Vi bliver forresten en eller et par stykker flere tirsdag morgen. Indtil videre hedder den +1.

Seeees på tirsdag Officer!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Træning lørdag aften under nogenlunde normale omstændigheder:

Død: (Kan have en helt særlig mening i mit træningsmiljø)

10x95 kg.

10x115 kg.

10x125 kg.

5x145 kg.

3x145 kg. - huh??

5x155 kg.

5x165 kg.

4x175 kg.

4x165 kg.

5x155 kg.

- damn et uplant bølgepaplortegulv :laugh:

Yate Rows:

10x51 kg.

10x71 kg.

3x10x91 kg.

BO DB Rows:

10x34

3x15x37 - lagt død på gulvet hver gang - næææmt!!

BW Pullups:

3x6 - sloooowly down - god brænder.

Scarecrows:

15x5 kg.

15x7,5 kg.

DB Stående Curls:

3x10x16,5 kg.

Preacher Curls:

3x12x28,5 kg.

Excentriske pullups BW:

2x6 - naastyyyy...

Showing off in the shower :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag i 28 graders varme, 800 m. over havets overflade, luftfugtighed 60%, Thunderstorm release!!! :devil:

Bænk:

nogle opvarmningsæt...

5x5x95 kg.

DAYMN, JEG VAR SLAP!!!!

DB skrå bænk:

5x10x35 kg.

Flies..

3 sæt X kg.

Dips..

Blev afbrudt i træningen, da jeg havde set forkert på uret og der pludselig blev sendt bud efter mig...

SLAP omgang!!!

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 1.st sæt, 26 grader, alm. luftfugtighed, kl. 1400.

Stiv død:

2x10x60 kg.

2x10x80 kg.

Superset m.

Military:

5x6x60 kg.

Yate Rows:

10x60 kg.

10x70 kg.

10x80 kg.

3x10x90 kg.

DB skulderpres:

10x17,5 kg.

2x12x17,5 kg.

Chins:

8

Igen blev jeg afbrudt af noget vigtigt..... GODDAMNIT!!

DAGENS 2. set. START KL. 23.15

UH Chins:

12

Yate Rows:

12x51 kg.

2x10x71 kg.

12x71 kg.

Superset m.

Evil Wheel - ish.. med en håndvægt i hver hånd, hvor håndtaget kunne rulle indeni skiverne - delvist på en arm med let støtte på anden arm.

Standing Calfraises:

5x10x15 blokke/alle blokke

DB Row:

15x37 kg. - lagt død hver gang, fokus på hurtig koncentrisk eksplossion.

3x15x37 kg. - dynamisk bevægelse uden at ligge død.

Seated Row:

2x10x15 blokke/alle blokke

2x10x14 blokke

Upright Row:

10x28,5 kg.

10x35 kg.

10x38 kg.

The DELT TRIAD:

Pres: 12x16 kg.

Laterals: 12x7,5 kg.

Fronts: 12x5 kg.

The DELT QUARTET:

Pres: 10x17,5 kg.

Laterals: 10x7,5 kg.

Fronts: 10x5 kg.

Scarecrows: 10x5 kg. - FUCK YOU, YOU MOTHERBITCHEEEES!!!! :devil: :devil: :devil:

Pres: 10x16 kg.

Laterals: 10x5 kg.

Fronts: 10x5 kg.

Scarecrows: 10x5 kg. - ARGH; DIIIIEEEEEE YOU MOTHERFUCKEEEEERSSS!!!!!!!!!! :gal::crazy::crazy_pilot::gal:

DB Stående curls:

3x12x16 kg.

EZ Preachercurls:

12x28,5 kg.

10x31 kg. + 4x28,5 kg.

15x31 kg.

Shrugs:

30x15 blokke/Stakken.

Det hele blev lidt blandet, alt efter hvor der var plads - gankse lækkert at gå i seng på den anden side af midnat efter sådan en omgang! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag:

Middagsforfodsløb - 6,5 km. i bar overkrop i 31 graders varme - hothothothothothothothothot!!!! - Pee test result: NOT CLEAR!!!!

Aftentræning start kl. 22.30:

Pushups: 25 smal + 10 bred.

Dips: 10xBW

DB Skrå bænk:

10x30 kg.

10x33 kg.

10x35 kg./80 pund

3x8x37 kg./90 pund

Supersettet m. diverse maveøvelser - wheel, skrå osv.

Dips BW:

10

12

11,5 - fail

9,5 - fail

-dipstativet er desværre lidt for bredt til, at min skulder det er rigtigt sjovt :blink:

Supersettet m. diverse maveøvelser, eksplossion til knæ, Vinkelsiddende, dragonflags

Skullcrushers:

10x31 kg.

10x33,5 kg.

3x10x31 kg. + 5 pres.

Inkline DB Flyes:

15x14 kg.

12x16 kg.

10x17,5 kg.

8x22,5 kg.

6x22,5 kg. - no more to the shoulder!!

Triceps pushdown:

3x12x20 blokke/alle

OH Triceps i kabel:

8x15 blokke

10x15 blokke

10x16 blokke

9,5x16 blokke - miss

9x16 blokke

Pullovers:

10x17,5 kg.

10x25 kg.

-ren terapi.

Sluttede og var på vej ud af teltet.. så boksebolden og gav den et lowkick... Det føltets godt, rigtigt godt!!! Jeg sparkede løs på lortet i form af low kick, middle high kick, frontkicks og knæ den næste halve time - jeg tævede løs på bolden, det føltes fantastisk og jeg faldt i søvn efter et godt bad kl. 01.00 - very nice!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fed træning, kriger! Og pas så lige på varmen og dehydration!!!! De er meget farligere end talibob og hans fætre :tongue:

Tak skipper :smile:

Jeg er meget obs på varmen!! Der ryger mindst 5 liter væske om dagen hernede - salt bliver smit et bager vand 2-3 gange om dagen og skyllet direkte ned - ørk!! Det er også den primære årsag til, at jeg ofte træner så sent. Det er simpelthen for varmt før solen går ned :gal: :gal:

Link to comment
Share on other sites

De sidste par dage har den stået på transport, arbejde og mavegøgl... Ryggen har haft brug for hvile grundet de mange behandlinger ved et behandlerbord, der er lidt for lavt.. Derfor alle patkasss og presseøvelserne.

I går aftes kunne dog endelig blive til lidt træning igen - startende kl. 21.30...

Bænk:

10x80 kg.

5x10x85 kg.

DB skrå bænk:

10x32,5 kg.

10x35 kg.

3x8x37,5 kg.

3x6x40 kg.

10x35 kg.

Imellem hvert sæt var der lidt spas for ryggen af forskellig art.

Teh Delt Quartet:

3 sæt af:

Pres: 10x18,5 kg. (DB)

Laterals: 10x8 kg.

Fronts: 10x6 kg.

Mågen: 15x6 kg.

Indimellem lidt skullcrushers:

10x28,5 kg.

2x10x33x5 kg.

2x10x28,5 kg.

Pullovers:

10x20 kg.

10x25 kg.

2x10x30 kg.

- nice and easy.

Triceps pushdown:

3 sæt af XXX blokke.

Derudover nogle statiske dips, lidt lunges og siddende benpres.

Good Old Technogym, fra dengang hvor maskinerne holdt max og aldrig gik i stykker.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

SÅ kom der satenme tordenstorm over ørkenen!!!!!

Lyn, der nærmest ryger sidelæns over himlen, istedet for at slå lige ned flækker himlen gang på gang og regnen siler ned.. Det er godt nok en mærkelig ørken, den her.. den virker jo ikke.. hvor fanden er varmen???

Om ikke andet, er jeg på vej hjem igen og jeg glæder mig voldsomt til at se mine tøser igen :bigsmile: .. Og når det alligevel siler ned, er det BARE med at komme hjemad!

I køkkenet i dag, stod den lille sri lankaner med tingene klar. Jeg havde udset mig et stort beskidt stykke svin med dertilhørende ris, men da jeg kom hen, var han hurtig med tangen "Lambchop, sir, Lambchop", nærmest beordrede han.. Jeg stak paf tallerkenen frem.. "Øhh.. Yes, please".. "And Pasta, sir, And pasta!", beordrede han videre. Jeg var fuldstændig paf og stak bare tallerkenen indunder og tog imod. Først da jeg gik ud af køen begyndte det, at gå op for mig, at han havde taget mig fuldstændig med bukserne nede. Langsomt gik jeg lettere grinende væk med mine benfyldte lambchops. :laugh:

Jeg har haft pisseondt i mit ve. SI. led i de sidste par dage. Det fucker min ryg og mit venstre ben, hvilket ikke huede mig, da jeg nu endelig er nået en destination, hvor jeg har mulighed for at træne anstændigt ben :dry:

Jeg prøvede sgu' alligevel...

Onsdags aftentræning i 1800 meters højde:

Frontskvat:

12x60 kg.

10x70 kg.

10x80 kg.

6x90 kg.

- Fik krampe i ve. lår på vej op med 90'erne :crazy: Føltes som en stor fucking fiber i ve. benet :crazy: :crazy:

Skvat - røv til kunstig marmor gulv:

- Der havde netop stået en pumpet fyr og lavet 1/4 squat med 140 kg. og han så temmelig presset ud.. jeg kunne sgu' ikke lade være med at trække på smilebåndet.

10x100 kg.

10x100 kg.

8x110 kg.

5x120 kg.

5x125 kg.

4x132 kg. - Motherfucker, så kom krampen igen - AVS!!! :crazy:

4x100 kg. - det var slut!

Lying leg curls:

12x8 blokke - alt for nemt.

10x10 blokke - nemt.

10x12 blokke - sådan.

10x12 blokke

12x11 blokke

10x12 blokke

12x11 blokke + 10x9 blokke + 8x7 blokke + 5x5 blokke + 15x3 blokke - BUYAHAAAHHH!!!! DA PÅÅÅÅMP!!!!

Indimellem settene blev der kørt:

Brede Dips:

15xBW

12xBW+20 kg.

10xBW +30 kg.

10xBW+30 kg.

10xBW+30 kg.

8xBW+30 kg.

14,5xBW+20 kg. - miss på den sidste.

Langsomme Underhånd Pullups:

15xBW

Military:

25x30 kg. - speed and neat!

Siddende 45 graders bagudlæn træk:

15x15 blokke

10x21 blokke/alle

10x21 blokke/alle + 15x15 Seated Pulls.

Her opstod en krampe i mine underarme, som varede 10 min. Jeg havde nær gnavet begge arme af ved skuldrene!! For satan, det gjorde ondt! Begge underarme og biceps var pumpet fuldstændig op og t-shirten strammede ind om vingerne, så der var INGEN blodgennemstrømning til mine stakkels underarme! For satan, for satan, for satan!!!!

10x21 blokke/alle. - mere krampe!

15x15 blokke - påååååååmp!!! :4flex:

Supersettet m.

Roman Chair situps - bagvendt i Roman Chair, så fronten stikker opad. Lænet godt bagover hvergang jeg gik ned

12xBW

12xBW

12xBW

- What a nice burn in teh ABS!!! :crazy_pilot::devil: :devil:

Military:

30x30 kg. - Speed and neat!

Jeg følte mig godt træt, da jeg gik fra træningslokalet og jeg crashede fuldstændig 10 min. efter - hurtige såååps, en cola og et varmt bad, så var jeg klar igen!!

Forhåbentlig skal jeg spille PS3,Rockband og være "The Guitarguy" hele natten, ligesom i nat, hvor jeg spillede alene til kl. 0200 inden jeg røg i seng. Det gælder om at udnytte chancen, når den byder sig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Military:

25x30 kg. - speed and neat!

Siddende 45 graders bagudlæn træk:

15x15 blokke

10x21 blokke/alle

10x21 blokke/alle + 15x15 Seated Pulls.

Her opstod en krampe i mine underarme, som varede 10 min. Jeg havde nær gnavet begge arme af ved skuldrene!! For satan, det gjorde ondt! Begge underarme og biceps var pumpet fuldstændig op og t-shirten strammede ind om vingerne, så der var INGEN blodgennemstrømning til mine stakkels underarme! For satan, for satan, for satan!!!!

10x21 blokke/alle. - mere krampe!

15x15 blokke - påååååååmp!!! :4flex:

Skal der ikke snart nogle kriger-billeder i loggen? :4flex:

Det lyder da som en helt i orden træning :superman: på trods af problemet med SI-leddet. God bedring med det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg holder mine krigerbilleder lidt tæt til kroppen. Der er nogle billeder, som har bedst af at blive i det personlige fotoalbum og ikke blive skudt ud på offentligt forum.. og NAIJ!! det er IKKE af nogle med poser over hovedet og strømledere på fingrene og des lignende :tongue:

Jeg tjekker op på det senere, der burde nok være et enkelt machobilllede, der kan klippes, skæres og censureres nok til, at jeg kan kyle det ud.. Ellers må det blive når fedtprocenten er kommet lidt længere ned, at der kommer et posepicture :bigsmile:

Jeg roder lidt med en video af Musashis og min morgentræning med pæl, hammer, dæk osv. Så snart jeg er blevet klog nok til at bruge verdens mest simple program (Windows moviemaker) bliver den også kastet op her :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Igår skulle jeg løfte jern, men glemte at FDK lukkede kl. 18 - derfor blev det til en ca. 3 km. løbetur på stenbroen istedet...

I dag skulle jeg løfte jern fra kl. 21.30-23.00, men forbandede FDK havde valgt at lukke alle hverdage kl. 22 i stedet for 23 - røvsnaps!!!

DB Incl. Bænk:

15x28 kg.

12x32 kg.

4x10x36 kg.

Chins:

2x8

DB Rows:

3x15x36 kg.

- Og så er alle håndvægte over 36 kg. også blevet flyttet - FUUUUUUUUUCK!!!!!!!!!!!!! Velkommen hjem, røvhuller!!!!! :mad: :mad: :mad:

Kævede den med Troels istedet og håber på, at han vil købe min 111 kvm. lejlighed for kun 500.000 - hvis der er nogle, der er interesserede, kan i smide en PM :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

OMFG!!!

Jeg har tabt mig 3,5 kg. siden jeg tog ned til ørkenen. 3 ugers manglende bentræning og 30 graders varme har tilsydenladende sat sine spor.

Med min AWESOME kampvægt på 86,5 kg. kan jeg nu igen passe bukser i lårene, som før har været for stramme. Desuden føler jeg mig så let, at jeg overvejer at starte til ballet.

Med min tynde balletkrop gik jeg ned i vores gård og legede lidt med ringe og plyohop.

Plyohop m. 20 kg. vægtvest. baglæns hop ned fra 50 cm. og op igen.

10

10

10

10

10

superset

Dips i ringe + 10 kg. vægtvest.

8

8

8

8

8

8

Styrken forsvinder helt klart når stabiliseringsmomentet bliver højere. Fantastisk øvelse. Glæder mig til efter påske, hvor jeg kan tage tunge dips på kasernen igen.

Derudover lidt faaantastisk skulder og mavetræning i ringene.

Link to comment
Share on other sites

Energy CRASH!!! OMFG!! :crazy::crazy::crazy:

Søvn har der ikke været meget af de sidste par døgn...

Jeg købte for et par dage siden Medal of Honor "War Chest", som indeholder "Assault", "Spearhead" og "Breakthrough" og "Airborne"... Det har kostet lidt tid :blush: til gengæld mangler jeg nu kun at gennemføre "Breakthrough" og "Airborne" :laugh:

At gå i seng kl. 02.30 og blive vækket kl. 06.45 af den lille er en rigtig dårlig kombi, hvad angår træning - det fik jeg klasket i fjæset i dag!

Squat:

15x60 kg.

12x80 kg.

8x100 kg.

12x90 kg.

12x90 kg.

12x90 kg.

12x90 kg.

- OMFG!!! Jeg var helt flad allerede efter 3. sæt. Dinglede rundt og prustede som en gammel mand i sit livs først marathon :crazy: :crazy:

supersettet m.

Stående DB Curls:

6x8x19/19 kg.

-easypeasy-

Single Legextension:

3x12x45 kg.

Supersettet m.

Single Legcurl - siddende:

3x12x35 kg.

Jeg kravlede, ussel som jeg er, i bad og måtte ind under den kolde afvaskning 2 gange for at blive frisk - pathetic!!!

OMG!! :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: Søvn eller.....

post-4596-1239649834_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Energy CRASH!!! OMFG!! :crazy::crazy::crazy:

Søvn har der ikke været meget af de sidste par døgn...

OMG!! :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: Søvn eller.....

Hahahaha, så kan du lære det skippy :laugh: :laugh:

Helt sort hvordan tiden flyver når man spiller games :blink:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hahahaha, så kan du lære det skippy :laugh: :laugh:

Helt sort hvordan tiden flyver når man spiller games :blink:

Ja, det er helt vanvittigt, som tiden flyver, når man gamer!!

Jeg kan huske div. lan-parties, hvor man tændte spillet og drak et zip cola af og til og VIPS, var klokken 8 næste morgen.. og ens øjne var helt tørre, fordi man havde blinket ca. 10 gange i løbet af natten :laugh:

Jeg gik forresten i gang med "Breakthrough", men syntes at det mindede lidt for meget om "Allied Assault", fint spil, men gameplayet var federe i "Spearhead". Jeg skiftede derfor til "Airborne" OMFG!!!!!111!!!!!

Det tog fuldstændig røven på mig!!

Gameplayet er MEGET bedre, grafikken er helt fantastisk og intensiteten er HELT i top!!!

Jeg stoppede et par gange undervejs, bare for at sidde og måbe!! Hold da KÆFT et fedt spil :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share