Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Træning Onsdag d. 1/7

I dag var det Cardio dag, men min lænd var stadig let præget at dødløften fra et par dage siden.

Derfor blev det istedet til:

Middagstræning:

Forfodsløb:

6 km.

Powerwalk:

1 km.

Aftentræning:

Skulle have været udelukkende Cardio, men dipstativet stod og kaldte på mig...

Dips:

15xBW

12xBW+12 kg.

12xBW+18 kg.

10xBW+20 kg.

5xBW+27,5 kg.

5xBW+30 kg.

5xBW+80 lbs kg.

5xBW+90 lbs.

- alle ovenstående sæt var med håndvægt imellem benene, 90 lbs. håndvægten havde løse skiver og nev af helvede til i knæhasen. Jeg så en anden gut med bælte og lånte det til de sidste Dips.

5xBW+40 kg.

5xBW+40 kg.

5xBW+40 kg.

Boksepude:

Afreagering i ca. 15 min. - blandede bolsjer med slag, albuer, knæ, spark.

OAP's:

5/5

5/5

Crosstrainer:

25 min. - godt tempo - det er jo gratis træning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Niko-ven,

Jeg har lige læst artiklen. Good read!! Du er sgu sej. 100% respekt for dit arbejde. Meget meget spændende.

Mange tak, Kristian-online-og-irl-friend :smile:

Jeg er glad og taknemmelig for at kunne lave det arbejde, som jeg laver. Derudover er jeg utrolig glad for at have fået denne mulighed, at være med fra starten og se det hele vokse.

De rigtige helte render sgu' rundt hernede! Jeg hjælper dem bare, når de har lidt småproblemer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej flotte fyr. Møgbeskidt træning du får banket af.... :devil:

Mange tak, dit beskidte bæst!! :devil: Jeg er rigtig flot, for jeg er helt lilla af solen hernede :sun::shades:

Torsdag og fredag stod på pause, da jeg havde brug for at slappe af og lave noget arbejde. Fredag aften, var det planlagt, at jeg skulle over og træne. Jeg lagde mig på feltsengen iført shorts, T-shirt og støvler kl. 21.30 og tænkte at NU skulle jeg over at træne... Jeg vågnede i nøjagtig samme stilling kl. 05.30 :laugh: :laugh:

Lørdag stod den på ryg og cardio.. jeg er ikke helt knivskarp på træningen, men det var nogenlunde som følger:

BW Chins UH greb:

15

15

15

15

12

12

BB Row:

12x60 kg.

12x70 kg.

- ikke mere, min fantastiske sovestilling med benene udover feltsengen havde gjort at min lænd ikke ville stabilisere noget som helst i dag.

DB Row:

15/15x90 lbs.

15/15x90 lbs.

15/15x90 lbs.

15/15x90 lbs.

15/15x90 lbs.

Reversed Flies:

12x7,5/7,5 kg.

12x7,5/7,5 kg.

12x7,5/7,5 kg.

8x13/13 kg.

15x7,5/7,5 kg.

15x7,5/7,5 kg.

DB Curls:

12/12x16 kg.

12/12x16 kg.

12/12x16 kg.

12/12x16 kg.

12/12x16 kg.

- teh weaknesss.....

- en helvedes masse mave!!

- 15 min. crosstrainer :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Søndag:

Sent i seng og tidligt op at løbe:

Forfodsløb: ca. 4 km., derefter 20 min. på crosstrainer.

aftentræning: blandede bolscher og 20 min. på crosstrainer.

- Ikke det vilde at kommentere på træningen.

Til gengæld var vi så heldige, at få et lift med en Chiinok, da vi skulle skifte lejr - FANDEN GALENME FEDT!!! :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy:

Hold da kæft, hvor er der tryk på de roterblade, der sidder på sådan en flyvende bus!! :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mandag: Pec and Triceps destroyer

Morgentræning:

10 min. C2 roning.

BW Dips:

15

15

15

15

15

DB incline Bænk:

10x35/35 kg.

10x35/35 kg.

10x35/35 kg.

Pecdec:

15x?

15x?

15x?

15x?

15x?

Laterals:

12x11/11 kg.

12x11/11 kg.

10x12/12 kg.

15x11/11 kg.

15x11/11 kg.

Roman Chair Situps - til fuld extension:

15

15

15

15

15

- Stille og rolig start på morgenen.

- I løbet af dagen sneg temperaturen sig op på 44 grader - og aircon i cookhouse virkede ikke. Det tager toppen af appetiten at svede som et svin, når man sidder og spiser :gal:

Aftentræning:

Bænk:

12x70 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

10x90 kg.

BW Dips:

15

15

15

DB Incline Bænk:

10x35/35 kg.

10x35/35 kg.

10x35/35 kg.

10x35/35 kg.

10x35/35 kg.

Skullcrusherssss:

15x37,5 kg.

15x37,5 kg.

12x42,5 kg.

15x37,5 kg.

+ Closegrip pres all out, som afslutning på sidste sæt = påååmp!!!

Shrugs i Smith:

15x60 kg. + stativ

15x70 kg. + ---

12x80 kg. + ---

12x80 kg. + ---

12x80 kg. + ---

12x90 kg. + ---

15x80 kg. + ---

Supersettet m. BZPS og TRZPS

BZPS Cøørls:

12x20/20 kg.

12x20/20 kg.

12x20/20 kg.

15x20/20 kg.

15x20/20 kg.

TRCPS Straight fatbar pushdown:

15x90 lbs.

15x90 lbs.

18x90 lbs.

15x90 lbs.

15x90 lbs.

Closegrip BB TRZPS pressss:

all out x 30 kg. - KABLAMOOOO!!!!!!!!!! PÅÅUUUÅÅÅÅMP!!!! :devil: :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Hva så champ,

Godt at høre i fandt plads på HELI. Jeg håber i kom godt videre.

Det var cool lige at hilse på, og få sat et ansigt på kauf tha beast :devil:

Lasse,

Link to comment
Share on other sites

Hva så champ,

Godt at høre i fandt plads på HELI. Jeg håber i kom godt videre.

Det var cool lige at hilse på, og få sat et ansigt på kauf tha beast :devil:

Lasse,

Hey kammerat satan! :devil:

Ja, supersweet at ryge afsted med Chinook!!! :4jumpy: :4jumpy: Derfra var der ingen problemer, landede i Kaia i går aftes og venter nu bare på at ryge hjem til DK :bigsmile:

Det var rigtigt fedt, at vi lige nåede at mødes! Ærgeligt, at jeg ikke kunne nå at lære dig, at løfte tungt i kødløft og at du ikke fik mig til, at brække mig i lårtykke stråler i en omgang Crossfit in Hell itself :devil:

Heldigvis har vi noget til gode, når vi kommer hjem :devil: :devil:

Fortsat god tur dernede!

Stay Safe, Soldier!! :chopper:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag stod på arbejde, arbejde og transport hele dagen, så der var ikke de store muligheder for træning.

Onsdag blev der taget hævn i My Gym firsernitter hulen med rågummi på alle gulve og svedige 80'er bodybuilder plakater på væggene. Det er fandenme et cool sted :cool:

Onsdagstræning

Squat:

10x60 kg.

10x80 kg.

5x100 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

- Jeg har haft lidt bøvl med maven og kunne tydeligt mærke det i min stabilisering i ryggen. Squatten blev derfor droppet herfra.

Chins:

10xBW

8xBW+10 kg.

8xBW+10 kg.

Pullups:

12xBW

10xBW+10 kg.

6xBW+10 kg. - WTF?? :blink:

Benpres i plateloaded slæde:

Dejlig oldschool slæde, hvor presset går skråt opad - elsker denne maskine!

15x140 kg.

15x180 kg.

15x220 kg.

12x240 kg.

8x300 kg. - HELL YEAH!!! Brølede som en vred okse under de sidste 3 reps. - passede perfekt til stedets stemning :devil:

8x300 kg. - FUCK YEAH!! HIT ME AGAIN, BROTHER!!!

0x..........

Da jeg skulle til at tage det sidste sæt, bad jeg en gut, som jeg fulgtes med om at spotte, just in case. Han kiggede på maskinen og sagde "Det synes jeg nu ikke, at du skal" - Han pegede på stålstiveren under min mås, som jeg til min store rædsel så var flækket halvt igennem!!!

Hvis den var knækket midt over, mens jeg sad i maskinen var jeg blevet most som en overmoden fersken!!! Jeg takkede for hans opmærksomhed, hev fat i personalet og clearede maskinen.

Yate Rows:

12x60 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

10x80 kg.

- nej, lænden og stabilisering af midten ville ikke rigtigt lege med.

DB Rows:

12/12x50 kg.

12/12x50 kg.

15/15x50 kg.

MOTHERFUCKING ASSS!!!!!! YEAH BABY, YEAH!!!!

Her skulle vi ud af vagten og køre afsted i vores lånte jeep. Desværre virkede den ikke, så jeg tog ind for at gøre mig færdig, indtil vi blev hentet af andet køretøj.

12/12x50 kg.

- Godt nok lækkert at have lidt tunge håndvægte at lege med. Jeg vil ha' mer, jeg vil ha' mer!!!

Bonus:

Laterals + siddende DB Pres:

12x12,5/12,5 kg.

12x12,5/12,5 kg. + 15x20/20 kg.

12x12,5/12,5 kg. + 15x20/20 kg.

- Andet køretøj nåede frem og jeg måtte afsted.

I morgen skulle jeg gerne lande i DK igen :bigsmile: :bigsmile: Det bliver fantastisk at se Cat og den lille igen :bigsmile::cheer::banana: :banana3: :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Wiiihuuu!!! Tilbage i DK igen til en talende baby, der går, når hun bliver holdt oppe i hænderne :bigsmile: :bigsmile:

Min morgenvægt sagde 86,1 kg., så jeg har siden d. 21/6 tabt mig ca. 2,5 kg. Det er herligt, at der er ved at komme lidt mere definitioner på skidtet. Nu skal det så bare holdes herhjemme, hvilket altid er lidt mere besværligt. Dog helt klart en motivationsfaktor, når jeg pludselig ser så pissefræk og nogenlunde veldefineret ud :tongue:

De sidste par dage er gået med transport og at lande, være sammen med Catten og den lille. Idag skulle det blive tid til gensyn med Fedtnæs DKååå. Det var som sædvanlig en ..hrm.. fornøjelse. Om ikke andet var det herligt at blive rørt lidt igennem igen. Jeg nåede lige små 50 min. inden lukketid.

Træning Lørdag

Opvarmning:

50 strækkere på kryds og tværs, 25 decline crunches, 30 rygekstensioner på 45 gr. board.

Incline DB Benchpress:

10x36/36 kg.

10x36/36 kg.

10x36/36 kg.

10x36/36 kg.

10x36/36 kg.

Imellem hvert sæt:

Full Contact Twist - Explossive!!!!11!!

10/10x15 kg.

10/10x20 kg.

10/10x20 kg.

10/10x20 kg.

10/10x20 kg.

10/10x20 kg

- mikropause og eksplossion i twistet ved hver vending. Kongeøvelse!! :king: :king: :king:

BZPS Cøuørl:

1x10/10x20/20 kg.

- ikke så meget motivation til BZPS, måtte slutte den her.

Laterals + Siddende DB pres:

10x12/12 kg. + 10x20/20 kg.

10x12/12 kg + 8x20/20 kg.

10x12/12 kg. + 10x20/20 kg.

10x12/12 kg. + 12x20/20 kg.

10x12/12 kg. + 12x20/20 kg.

Indimellem kørte jeg noget mavehelvede, heriblandt:

En helvedes masse mavebøjere på decline bænk +

Mave på decline bænk m. dobbelt stepbænk under forreste ben på bænken:

2 sæt af 20-25 lige crunches m. 15 kg. skive i hænderne, 8/8 skrå mavebøjere m. twist m. 10 kg. vægtskive, 10 lige crunches.

10 min. Crosstrainer som afslutning :shades:

- Ville have trænet igen til aften herhjemme, men der gik et års fødselsdagsfest i den i stedet (den lille fylder i morgen). :bigsmile: :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mandag aften træning:

Jeg var i Birkerød og fandt alletiders græsplæne. Der var en distance på ca. 100 m., hvor de første 60 m. løb let skråt nedad, mens de sidste 40 m. gik stejlt opad.

Perfekt til et lille løbepas:

Opvarmning:

ca. 1 km., herunder 2 medium hastighed hillsprints:

Workset på mit nyfundne sted:

10xMountainclimbers + 100 m. sprint

10xBurpees + 100 m. sprint

10xMountainclimbers + 100 m. sprint

10xBurpees + 100 m. sprint

10xMountainclimbers + 100 m. sprint

10xBurpees + 100 m. sprint

10xMountainclimbers + 100 m. sprint

10xBurpees + 100 m. sprint

10xMountainclimbers + 100 m. sprint

10xBurpees + 100 m. sprint

20xMountainclimbers + 100 m. sprint

- Masser af spytten og *harken*, men egentlig nemt!! Mountainclimbers + løb føltes som ren restitution ovenpå burpees sættene. Pauserne var kun at gå tilbage til start, hvor åndedrættet var på plads igen, hver gang :devil:

Jeg havde til et par runder mere, men valgte at stoppe, så jeg har kan lave lidt spas i dag også. Jeg er på ingen måde DOMS mærket af det i dag. Jeg kan mærke det minimalt på energisiden i stængerne, men dog nok stadig ikke nogen god ide' at squatte max i dag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Grrrrr...... Lækkert!! Tror jeg laver samme omgang i morgen! Har vi begge to - uafhængig af hinanden - fundet på sådan en modbydelig omgang? Eller har du fundet inspiration i min log! Håber vi snart ses buddy...

Link to comment
Share on other sites

Grrrrr...... Lækkert!! Tror jeg laver samme omgang i morgen! Har vi begge to - uafhængig af hinanden - fundet på sådan en modbydelig omgang? Eller har du fundet inspiration i min log! Håber vi snart ses buddy...

GRRRR!!! Din flotte fyr!

Jeg har fundet fantastisk inspiration i din log, både til denne omgang og til WSB'en.

Du er jo en usandsynlig flot fyr og man skal være lidt af en idiot for ikke, at ville ligne dig :4flex:

Det er et fantastisk pas, så tak for den fine opskrift :smile:

Det kunne være fedt at ses og rive noget jern, fremfor at jeg skal rive i dig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nicolaj!

Jeg skifter over til at løbe i vibrams lige rundt og om hjørnet men jeg mangler et par sko man kan gå rundt i til hverdag, hvor der stadig er plads til at jeg kan bruge min tæer.

hvad køber jeg? et par tyndesølet sko med en bred snud... jeg har kiggede lidt rundt men har ikke kunne finde nogen, men jeg så Kenneth havde et par til FMS kurset...

Link to comment
Share on other sites

Hey Nicolaj!

Jeg skifter over til at løbe i vibrams lige rundt og om hjørnet men jeg mangler et par sko man kan gå rundt i til hverdag, hvor der stadig er plads til at jeg kan bruge min tæer.

hvad køber jeg? et par tyndesølet sko med en bred snud... jeg har kiggede lidt rundt men har ikke kunne finde nogen, men jeg så Kenneth havde et par til FMS kurset...

Hej Rune.

For det første:

Du har forhåbentlig dyrket forfodsløb i et stykke tid i almindelige flats? - ellers er det selvmord at gå direkte til Vibrams.

Når du går over til Vibrams, så vær særlig opmærksom på de tæv, som din forfod får. Risikoen for nedsunken forfod forøges en del. Ligeledes vær opmærksom på, hvad dit underben fortæller dig - af hensyn til smerter, der kan tyde på shinsplints aka skinnebensbetændelse m.m.

I starten vil du højst sandsynligt have nedsat din løbedistance en hel del i forhold til hvis du løber i flats. Fødderne og især underbenet får virkelig tæv i starten, så vær meget obs på overbelastning i starten.

Ellers held og lykke med projektet.

I forhold til almindelig sko.. hvorfor køber du ikke bare et par Vibrams til dagligdags brug?

Jeg ved ikke hvad Kenneth havde på, så det kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Hvis du ikke allerede går i Vibrams til dagligt, vil jeg anbefale dig, at gøre dette først, inden du skifter til med helt frie fødder.

Link to comment
Share on other sites

Lidt fysisk aktivitet blev der plads til idag også.

Små 20 km. cykling udover alm. tranportcykling. Det foregik i de nordsjællandske bakker på min 1-gears.

Checkliste til næste gang:

1) Få så lappet den racer og sat nogle nye dæk på. At køre smålangt med 1 gear er for nederen.

2) Mit skrotum bliver glad, hvis jeg husker mine cykelshorts.

3) Husk solbriller

4) Find evt. et svedbånd, så jeg ikke får al mit salte sved ned i øjnene og bliver blind som en mus.

5) Se punkt 1!!

Link to comment
Share on other sites

Hej Rune.

For det første:

Du har forhåbentlig dyrket forfodsløb i et stykke tid i almindelige flats? - ellers er det selvmord at gå direkte til Vibrams.

Når du går over til Vibrams, så vær særlig opmærksom på de tæv, som din forfod får. Risikoen for nedsunken forfod forøges en del. Ligeledes vær opmærksom på, hvad dit underben fortæller dig - af hensyn til smerter, der kan tyde på shinsplints aka skinnebensbetændelse m.m.

I starten vil du højst sandsynligt have nedsat din løbedistance en hel del i forhold til hvis du løber i flats. Fødderne og især underbenet får virkelig tæv i starten, så vær meget obs på overbelastning i starten.

Ellers held og lykke med projektet.

I forhold til almindelig sko.. hvorfor køber du ikke bare et par Vibrams til dagligdags brug?

Jeg ved ikke hvad Kenneth havde på, så det kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Hvis du ikke allerede går i Vibrams til dagligt, vil jeg anbefale dig, at gøre dette først, inden du skifter til med helt frie fødder.

Tror du har helt ret i at man skal være meget forsigt både når man skifter til forfods løb og vibrams. Jeg løber lige nu 800m let jog + 3 stigningsløb 1 gang om ugen på græs. Som et teknik pas hvor jeg har vores spring træner til at kigge på nogen bestemt ting. Knæene er stadig den begrænsende faktor, men jeg kan selvfølgelig godt mærke at det er hårdt for foden.

Jeg har en masse overvejelser i forhold til hvorfor forfod og bare tåes løb vil være en rigtigt god løsning til mig...jeg gik igang med at skrive længere smørre til dig... men den spare jeg dig for...Jeg havde nu ikke nogen overvejelser med i forhold til forfoden løb og øget risiko hvor nedsunket forfod. Det vil jeg læse op på. Hvis du har noget du synes jeg skal læse omkring det vil jeg være super taknemmelig.

Det er min plan at jeg vil start ud med at vandre en masse i dem før jeg øger løbe distancen og skifter til at gå i dem som en hverdags sko. Men det kunne være rart med et par hverdagssko der vækker lidt mindre opmærksomhed...

Link to comment
Share on other sites

GRRRR!!! Din flotte fyr!

Jeg har fundet fantastisk inspiration i din log, både til denne omgang og til WSB'en.

Du er jo en usandsynlig flot fyr og man skal være lidt af en idiot for ikke, at ville ligne dig :4flex:

Det er et fantastisk pas, så tak for den fine opskrift :smile:

Det kunne være fedt at ses og rive noget jern, fremfor at jeg skal rive i dig :wink:

Jeg lavede selv sådan et dejligt pas i dag. Derfor er vi bros! Jeg er klar til træning i aug. Skal vi så WS4SB' den sammen?

P.s. Det man siger er man selv!

Link to comment
Share on other sites

Hej Kauf!

Dejligt at se dig i går. Held og lykke med det hele d. 25 juli.

Ps. Du ser dejlig fræk ud når du rører ved store nøgne mænd :wub:

Og som altid dejligt, at se dit storsmilende fjæs tilkoblet på en påumped flexed BZPS!!11!! :smile:

Jeg synes, du er dejlig fræk, når du kigger på, når jeg rører ved store nøgne mænd.

Du var savnet i dag. Det var ikke helt det samme at røre ved ham uden dig :winkkiss:

Tror du har helt ret i at man skal være meget forsigt både når man skifter til forfods løb og vibrams. Jeg løber lige nu 800m let jog + 3 stigningsløb 1 gang om ugen på græs. Som et teknik pas hvor jeg har vores spring træner til at kigge på nogen bestemt ting. Knæene er stadig den begrænsende faktor, men jeg kan selvfølgelig godt mærke at det er hårdt for foden.

Jeg har en masse overvejelser i forhold til hvorfor forfod og bare tåes løb vil være en rigtigt god løsning til mig...jeg gik igang med at skrive længere smørre til dig... men den spare jeg dig for...Jeg havde nu ikke nogen overvejelser med i forhold til forfoden løb og øget risiko hvor nedsunket forfod. Det vil jeg læse op på. Hvis du har noget du synes jeg skal læse omkring det vil jeg være super taknemmelig.

Det er min plan at jeg vil start ud med at vandre en masse i dem før jeg øger løbe distancen og skifter til at gå i dem som en hverdags sko. Men det kunne være rart med et par hverdagssko der vækker lidt mindre opmærksomhed...

1) Løber på græs - er det forfodsløb? og i hvilke sko?

2) Skriv endelig den lange smøre, men bare husk at du ikke skal sælge mig varen, jeg er selv fortaler for forfodsløb, så længe at man tager sine forholdsregler. Det er ikke skabt for folk med tendens til nedsunken forfod og en alm. europæisk fod, der har været indelukket hele sit liv i en sko vil få TÆSK af at løbe direkte i Vibrams. Derfor vil jeg altid foreslå en længere periode i flats først, da de trods alt giver en vis stabilitet omkring fodrodsknoglerne, mens du vænner din achillesene til det ufatteligt hårde arbejde.

3) Jeg har ingen kilder på nedsunken forfod og forfodsløb, men jeg har set det en del og kender biomekanikken nok til at vide hvordan anslagene ved isættelsen af foden over længere tid kan påvirke fodrodsknoglerne.

4) Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en anden sko, som stadig giver plads til tæerne. Umiddelbart har jeg intet forslag.

Jeg lavede selv sådan et dejligt pas i dag. Derfor er vi bros! Jeg er klar til træning i aug. Skal vi så WS4SB' den sammen?

P.s. Det man siger er man selv!

Det er et fantastisk pas - I LUVS IT :wub: :wub: :wub:

Jeg ville egentlig have lavet et 15 pas i går, men så gik der grill og champagne i den istedet :blush: - og idag gik der bryllupsplanlægning og Ron Zacapa i den :blush: :blush:

P.S.: SPEJL!!!

TRÆNING I DAG:

20 km. cykling i det nordsjællandske!

P.S.: Jeg skal huske min tjekliste fra forrige indlæg!!11!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Det var egentlig ryg dag, men der var mere ild i patten, mens ryggen var lidt vattet. Igen i går havde jeg forædt mig i ting, som ikke er gode for mig; Resultat: skideren på og dårlig stabilisering af midten. Jeg kunne ikke engang spise morgenmad, da jeg stadig havde kvalme, da jeg vågnede :gal:

Patten var dog glad og det skulle den da belønnes for...

Hurtig morgentræning på kasernen:

DB Incline benchpress:

15x32-ish kg.

15x34-ish kg.

12x37 kg.

Pullups - speed:

12

12

12

Laterals + DB seated shoulder press:

12x11 kg. + 10x20 kg.

12x11 kg. + 12x18,5 kg.

Siddende Row:

12x40 kg.

12x80 kg.

- Stille og roligt inden morgenmøde

Aftentræning:

- Stadig bøvl med maven, men masser af skub i patten - det blev derfor dobbelt-op-pat-dag.

DB Incline Bench Press:

15x30 kg.

12x36 kg.

12x36 kg.

12x36 kg.

12x36 kg.

- ville have nappet et sidste sæt, men hø. underarm mindede mig om, at jeg har været tilbage på klinikken i denne uge og kvitterede med ubrugbar spændinger og irritation :dry:

Supersettet m.:

Full Contact Twist:

10/10x20 kg.

10/10x20 kg.

10/10x25 kg.

10/10x30 kg.

BOOOM!!!!! Masser af saft, kraft og eksplossion!! Visualiseringen om at rive en mand rundt fra side til side er verdens største testoteronbooster i denne øvelse :king: :king:

Laterals + Seated DB Shoulder Press:

12x11 kg. + 10x21 kg.

12x11 kg. + 10x21 kg.

12x13 kg. + 10x21 kg.

12x13 kg. + 10x21 kg.

Supersettet m.

Mavetæv:

2 sæt af:

Eksplossive mavebøjninger på decline skråbænk, med og uden 15 kg. vægtskive + eksplossive skrå mavebøjere med ekstra twist, med og uden 10 kg. skive + hanging stifflegged legg raises - op over håndtagene med benene skiftesvis til hver side + Hanging Knees to Elbows.

OG

Straight Bar Triceps Pushdown:

15x36-ish kg.

15x38-ish kg.

12x40-ish kg.

12x43-ish kg.

BB pres bag nakke:

8x50 kg. - den lå jo bare der - egentlig en rigtigt lorteøvelse...

- Jeg prøvede lidt KØURLS, men min underarm ville ikke lege med, et enkelt sæt hammercurls med mange gentagelser og 15 kg. DB blev det til. Nu får underarmen lidt hvile, så er jeg kampklar i næste uge :chopper:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Update:

Netop overstået bryllup og direkte på 14 dages Honeymoon i de norske fjelde med oppakning + den lille på ryggen har gjort, at min morgenvægt nu ligger på 85,5 kg. Maden har været som vandringsmad nu engang er.. der er nok og det smager absolut bedst i fjeldene!

Topstyrken regner jeg med er røget, men tiden vil vise hvor lang tid der går, førend jeg får gang i den og normal træning igen.

I fredags kørte jeg små 600 km., sov to timer, lørdag lagde jeg gulv og spartlede vægge i 13 timer, sov godt lørdag til søndag, hvorefter jeg brugte hele søndagen på arbejde i lejligheden igen.

Først og fremmest skal vi have solgt vores to lejligheder, da vores drømmehus netop er blevet sat 500.000 kr. ned.

Derudover har jeg gang i nogle spændede projekter i England, så træningen bliver, når der er tid til det.

Håber på snarlig træning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share