Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_26102014

Hva så champ!

Pudsigt sammentræf i lufthavnen her til morgen :smile:.

Fedt du finder tid til, at gæste Aalborg og svinge pisken over H7 drengene! Lækkert, simpelt og alternativt set-up i havde stablet på benene til dem :devil: .

Cool at se dig igen makker - og lad os holde en aftale om fællestræning på Svanemøllen i næste uge åben.

Lasse

Link to comment
Share on other sites

Hva så champ!

Pudsigt sammentræf i lufthavnen her til morgen :smile:.

Fedt du finder tid til, at gæste Aalborg og svinge pisken over H7 drengene! Lækkert, simpelt og alternativt set-up i havde stablet på benene til dem :devil: .

Cool at se dig igen makker - og lad os holde en aftale om fællestræning på Svanemøllen i næste uge åben.

Lasse

Heeyyy Mate!!!

Det var fedt at se dit og Martins storsmilende fjæs, da jeg trak mig selv ind i lufthavnen kl. :4pooh: om morgenen :smile: Klart en god start på dagen :smile:

Det var supercool at være i dobbelt A og som altid en fornøjelse at se folk i grønt svede - især, når jeg kender de fleste i forvejen fra syden :cool:

Aftenen kunne have været god i dobbelt A, men Green Day trak i Forum og Hooliganstemning bredte sig gevaldigt under koncerten, mens øllene blev flere - det endte da også med en vellykket udsmidning på Grocks værtshus :4drunk:

Onsdag kl. 12 på svanemøllen åbner vi ballet sammen med DBM - vil du med?

Link to comment
Share on other sites

Så er der endelig kommet indernet i det nordsjællandske.

Mandagens korte træning:

Opvarmning: krans!!

Hoolistisk sæt 1:

Skvat + Chins:

10x102,5 kg. + 10

10x105 kg + 10

10x105 kg. + 10

Hoolistisk sæt 2:

Walking lunges + OAP's

32 skridt m. 40 kg. sandsæk + 5/5

30 skridt m. 40 kg. sandsæk + 5/5

30 skridt m. 40 kg. sandsæk + 5/5

30 skridt m. 50 kg. sandsæk + 5/5

Dips i ringe, 1.ste som hoppende Muscle Up, resten strict:

8, 5, 6, 5, 8

- skulle have haft flere dips, men tiden løb fra mig, den må jeg samle op på i morgen.

Jeg har forresten fået lavet mig et par fatbars håndvægte. Men AK, de er 48 mm. istedet for 50 mm. - dvs. at de er for tynde til alm. låse. Er der nogen af jer, kære loglæsere, som ved hvor meget stramme låse eller lignende kan købes?

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tirsdags træning:

Så er raceren kommet ud på vejene igen - dog kun for at agere transport til og fra arbejde, hvor jeg har ca. 17-20 km. pr. tur. I dag satte jeg mig i racersadlen for første gang i ... ihvertfald 1 år. Benene og ryggen skal liiige vende sig til det og især til den store 53'er klinge, når jeg nu har været vant til 46'eren på min singlespeed. En ikke mærkbar DOMS fortalte mig, at det er længe siden, mine ben har ydet arbejde i form af ordentlig cykling og mine lår var længe om at komme igang. En øm ryg mindede mig om, hvorfor jeg altid har nydt at sidde så højt som muligt, eller ligge helt ned i enkeltstartsbøjle :blink:

Jeg cyklede til arbejdet og lånte en bil hjem, da jeg skal bruge den i morgen tidlig - i morgen er det den anden vej rundt.

Så fik jeg hevet et par ringe ned og tog lidt dips i ny og næ i løbet af dagen, dvs. 1-2 sæt af gangen og videre i dagens tekst.

Dips i ringe

8 + 8

(8 + 8)

10+10

10 + 9 + 1

10+8

10 + 8

8 + 4

- Jeg kan ikke huske om jeg tog 1 eller 2 sæt af 8 i begyndelsen, jeg er sikker på, at det var 2 sæt. Om ikke andet er det enten 104 eller 120 dips i ringene på totalen i dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nåede ingen træning i går, fik dog lavet mig en 74 kg. sandsæk, som jeg har fået slæbt lidt rundt på, hevet den op af nogle trapper og så videre - den skal nok blive lee' i fremtiden :king:

Torsdagstræning:

Dips i ringe + dobbelt rebklatring:

Runde 1, ingen klatring:

8

10

10

-længere pause-

Runde 2, superset m. dobbelt rebklatring:

10 + toptur

10 + toptur

10 + toptur

10 + toptur

- et til et par min. mellem hver tur.

Runde 3, 2 superset m. dobbelt rebklatring:

10 + toptur

8 + toptur

6 - for kort pause

10

- alle med hoppende muscleup attend som start, denne blev ikke talt med som gentagelse, så der kan lægges +1 til alle set, hvis dette er ønskeligt.

Cyklede herefter hjem i modvind - havde glemt GPS'en derhjemme, så jeg har stadig ikke den eksakte afstand. Jeg er nødt til at cykle mandag eller tirsdag, så jeg kan måle afstanden.

Konklussion på cykelturen til og fra arbejde: Holte er lidt nederen at cykle igennem, herfra til Lyngby er det OK. Lyngby er dødens pølse!!! Enten er det på brosten, der tæver cyklen i smadder, eller også er det nedenom stationen, hvor taxaer og fodgængere er et stort kaotisk virvar. Lyngby har for mange lyskryds og er bare f***ing nederen at bevæge sig i på cykel. Fra Lyngby til Kbh. er der plads til at få en smule fat på cyklen, men ikke den vildeste tur.

Alt i alt en middelmådig tur, som dog sagtens kan udfordre mig på den aerobe side, da jeg tydeligt kan mærke, at den halter kraftigt efter :blush: :blush:

De næste par dage er der efterårsferie med projekt hus og familie, samt lidt træning smidt ind hist og her :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fredag: Powerwalk med den lille i bæreselen + løb. Begge ting i silende regnvejr i en lækker skov med duften af sød skovbund i næsen - sweet stuff :4thumbup:

Lørdag lå hen uden træning, men en masse praktisk husarbejde.

Vi har nu stillet alle vores ting på plads og der er stadig ekko, når vi siger noget i vores stuer

Det er fedt at have en masse plads istedet for 3 værelser på Nørrebro :bigsmile:

Søndag stod den på mere husarbejde, herefter brunch no. 1.

Cykling til Kbh. - 20 km. - topfart 51,4 km./t

Brunch no. 2 indtaget på National museet - de blev kåret til bedste brunch i Kbh. i 2008, det er desværre tydeligt at mærke på deres udvalg, at det nu er ved at være slutningen af 2009 Skuffende udvalg og kvalitet, samt tynd og manglende smoothies er ikke godt nok til en brunch til 185 kr.

Derefter cykling hjem igen - 20 km. - topfart 53,8 km./t.

Det tog små 10 min. længere tid at køre hjem. Der er slet ingen tvivl om, at hele hjemmefra og mod Kbh. går jævnt nedad... mens den til gengæld går jævnt opad hele vejen hjem fra Kbh. - ØRK!!!

Alt i alt 40 km. i benene på cyklen på en dejlig solrig søndag. Alletiders! :sun: :4thumbup: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdags Quickie:

Morgentur igennem skoven med den lille i bæreselen - op for tempoet og godt med sved på de 25 min. det tog at pløje igennem skovbunden.

På H.O:

Pushpress:

21x40 kg. + (11+10 chinups - strict) - overvejede at lave en 21-15-9, da jeg havde 15 min. inden eleverne kom ind af døren. Desværre begyndte de at komme ind i salen under mit andet sæt chins, so no-go.

Derefter:

Pushpress:

10x50 kg.

5x60 kg.

5x70 kg.

1x80 kg.

Enarms Clean and pushpress med BB:

1/1 40 kg.

1/1 40 kg.

1/1 40 kg.

- neeemt - ren lir. :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Efter en del transporttid, venten, for lidt søvn på meget, meget skæve tidspunkter og i det hele taget en ret smadret onsdag eftermiddag - torsdag morgen var det bare om at hive op i bollerne og komme igang med noget træning. Resten af holdet røg i køjen, jeg holder den kørende til i aften.

Torsdagens første træning i My Gym

- oldschool place med ødelagt marmor på gulvene og billeder af diverse 80'er bodybuilldere på væggene i flotte smalstroppede, neonfarvede tanktops :4thumbup: :4thumbup:

Opvarmning: Boksepude og thaipude - ca. 100 lowkicks m. hvert ben - god gammel oldschool style med puden placeret på en tyk stolpe, der holder loftet - desværre røg der ikke noget puds ned fra loftet når jeg sparkede, så jeg er ikke helt på Chong Li niveau

Squat:

12x135 Lbs.

10x205 Lbs.

5x225 Lbs.

5x245 Lbs.

5x255 Lbs.

5x265 Lbs.

3x295 Lbs.

3x315 Lbs.

Indimellem Squatsettene blev det til:

Kropshævninger m. overhåndsfatning:

8xBW

8xBW

5xBW+10 kg.

5xBW+12 kg.

5xBW+14 kg.

5xBW+20 kg.

One Arm Rows

10/10x40 kg.

10/10x50 kg.

10/10x50 kg.

10/10x50 kg.

10/10x50 kg.

Noget Cable X halløj-træk med unavngiven vægt.

3 sæt.

Mågen:10x11 kg.

- kun en enkelt tur, da jeg var basket af træthed og vil gemme lidt til dagens anden træning.

Dips:

20 lette stk. - pærenemt, simpelthen for at aktivere presdelen bare en lille smule

Jeg opdagede, at den benpres, som jeg pressede røven ud af bukserne med og blev advaret om at bruge, pga. en halv tæret tværstiver stadig var i brug, selvom den blev lukket sidste gang jeg hev fat i de lokale :crazy: :crazy: Der er fandenme en, der bliver mast under en meget tung vægt en eller anden dag :crazy: :crazy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

2,5 time efter 1.ste pas var afsluttet, ville min makker op at træne i OLDSCHOOL MY GYM Studiooooo!!!

Så på med den svedige trøje, der lugtede lettere af mange glemte ture i sportstasken og utroligt mange træningsture på bagen - sådan lidt gylle/amoniak-ish :crazy:

Centeret var fyldt med alle nationaliteter, blandt andet to kæmpe amerikanere, som underholdt alle med deres "YEAH BABY", "COME O`N BRING IT UP BOY" tilråb m.m. :laugh: :laugh:

TORSDAGENS 2. TRÆNING:

Opvarmning - no-go.

Squat:

12x135 Lbs.

5x225 Lbs.

3x245 Lbs.

3x270 Lbs.

3x295 Lbs.

2x315 Lbs. - fik en af de store amerikanere til at spotte - hans første kommentar var, at give mig et let nyrehug - "What the hell, boy, you're wearing no belt, mayn!"

Han kunne desværre ikke holde fingrene helt væk og gav mig et minimalt puf i lænden, hver gang jeg var på vej op fra bunden - oh, well, pænt af ham at hjælpe :smile:

Ved siden af mig stod hans makker - en anden kæmpe afroamerican og gav gas med dødløften - jeg spurgte om jeg måtte være med og løftede ind på hans Lightweight

Dødløft:

5x315 Lbs.

5x315 Lbs.

5x315 Lbs.

3x335 Lbs. - fingrene var våde og grebet smuttede.

5x335 Lbs.

5x345 Lbs.

- så havde benern fået nok for idag!

Chins:

8

5xBW+16 kg.

One Arm DB Rows:

10/10x50 kg.

10/10x50 kg.

10/10x50 kg.

- læææækkert med noget tid til træning :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

Show 'em Yankees!!! :cool: Lækker træning, flotte fyr. Giv mig et kald når du er tilbage i hjemstavnen. Over 'n' out...

I will, skippy, I will :cool:

ja, det vil jeg også gerne vide.

Lyder ellers dejligt med den trøje. :crazy: Ammoniaken kan jeg genkende, men gylle? :blink::laugh:

Trøjen siges at indeholde skjulte kræfter - lidt i samme sang, som man ikke vasker sit bælte i BJJ - ØRK!!! Gylle og ammoniak husker jeg at lugte af det samme - ihvertfald grissegylle.

Du får også et praj, når jeg er på vej hjem.

Velkommen til Kaia :4thumbup:

Af hjertet tak :bigsmile:

Man kan kun elske MyGym - det er den fedeste hule :devil: Hele lortet er jo blevet flyttet tilbage på sin gamle plads igen.

Shit!! Vi stod og ventede på at komme med flyet ved midnat, kom ikke med pga. fyldt fly. Pludselig rykkede hele jorden sig under os, den tonstunge lastvogn begyndte at gynge og folk, der sad indeni bussen, kom løbende ud og sagde, at vi var platte, fordi vi skubbede til bussen, så den gyngede...

Det var så et jordskælv på 6,1 på Richter skalaen 200 km. herfra :blink: :blink:

Ellers stod den på Rockband på PS3 til kl. 3.30 i nat - og så op og spise morgenmad og træne til morgen :cool: :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i My Gym

Godt kvæstet efter playstation hele natten, rodet søvn og basket fra igår.

Øjnene var stadigt små efter morgenmaden, men vi fik fedtet os afsted til centeret.

Opvarmning:

mavetræning på skråbænk, 20 dips, armstrækkere på skiftende 1 ben, 8 kropshævninger (dem fik jeg straf for, da min krop huskede mig på, at jeg trænede ryg igår og jeg var en idiot at tage kropshævninger igen - OMG the IOMS!!! :crazy: , mere mave. - kroppen sov.... :blush:

Military:

6x125 Lbs.

6x125 Lbs.

6x125 Lbs.

6x125 Lbs.

6x125 Lbs.

Benchpress:

10x135 Lbs.

10x155 Lbs.

5x175 Lbs.

5x205 Lbs.

4x225 Lbs.

4x225 Lbs.

4x225 Lbs.

4x225 Lbs.

3+1x225 Lbs. - jeg failede på den sidste og fik spotterhjælp - kroppen sov stadig :laugh: :laugh:

Triceps pushdown:

10x6 blokke

10x6 blokke

10x6 blokke

10x6 blokke

10x6 blokke

- lightweight, nemt og hurtig aktivering af Triceps.

Laterals + Seated DB Pres, superset:

10x11 kg. + 10x15 kg.

10x11 kg. + 12x16 kg.

10x11 kg. + 12x16 kg.

Igår aftalte min makker og jeg, at idag var løbedag, gerne med noget hockey. Jeg måtte erkende, at hvis jeg skulle aktivere mig selv i nærheden af noget, der hedder løb, skulle den stå på holdsport i dag.. der var for meget selvmedlidenhed og DOMS i skroget efter igår til, at jeg gad løbe 10x100 m. Så derfor samlede vi et par timer senere 10 mand og gav den gas med Hockey på en udendørs kunstgræs/sand/støv bane i 90 min. Der blev spurtet godt igennem og kroppen er taknemmelig for at komme ud at løbe lidt idag.

Planen var endvidere at give den endnu en gang pres i dag, men tiden er ikke til det - og det er min generelle tilstand godt tilfreds med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Evil evil shit! Der er altid noget liret over at angive sine vægte i lbs :cool: ...

Btw de farmer handles lyder top nice... Hvis du virkelig vil give mig nedern på så bør du poste et billede af dem :w00t: ..

:laugh: :laugh: Vægtene bliver såmænd angivet i Lbs., når der står Lbs. og ikke Kg. på skiverne :laugh: Derfor er det også blandet i både Lbs. og Kg., da begge ting bliver frit blandet hernede :laugh:

Jeg smider gerne et billede om et par uger, når jeg har mulighed for at have dem i hænderne igen :smile:

Nu er vi nået dertil, hvor internetmulighederne er ringe og arbejdet er begyndt.

Derfor hviledag i går og masser af arbejde idag.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Træning søndag:

Lidt fragmenteret pga. arbejdet.

Formiddag:

Indtil videre er i dag kun blevet til:

Chins:

10

12

10

12

Dips:

20

20 - hop på hver anden.

15

15

Aften

Double KB Clean and pres

5x32+32 kg.

5x32+32 kg.

5x32+32 kg.

5x32+32 kg.

5x32+32 kg.

5x32+32 kg.

Double KB Swings:

10x32+32 kg.

10x32+32 kg.

Unilateral Highpulls m. håndskift:

10/10x32kg.

10/10x32 kg.

Lidt windmills og lir m. 32 kg. bassen også.

Chins:

10

10

5x14 kg.

5x18 kg.

5x14 kg.

Dips:

15

15

- så ville skulderen have fred og jeg gik i seng :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vågnede til et ordentligt drøn i morges!!! I løbet af dagen er der så kommet lidt eftertryk, men ellers en temmelig rolig dag, selvom der har været masser af arbejde.

Formiddagstræning:

Dips:

15

15

Bænkpres:

10x51 kg.

10x71 kg.

10x81 kg.

5x100 kg.

4x100 kg.

4x100 kg.

3x100 kg. - fail på 4'eren... nok bænk, det gik sløjt...

Incline DB Pres:

10/10x33 kg.

10/10x33 kg.

10/10x33 kg.

10/10x33 kg.

10/10x33 kg.

Mavehelvede på mavebænk i 75 graders hældning.

Russian Twist på bold m. 10 kg. og 20 kg. - 4 sæt.

Stående twist m. vægtstang m. 20 og 30 kg. - 4 sæt.

Midnatstræning:

Rollout på Abwheel - 2 sæt.

Mavehelvede på 75 gr. hældning m. 5 og 10 kg. - 2 sæt.

Mavehelvede med fødder og enkelt fod af gangen under bænk.

Kneeling Crunches i kabeltræk m. fuld blok.

DB Decline Bænkpres:

10x33 kg.

10x33 kg.

10x33 kg.

10x33 kg.

10x33 kg.

One Arm Pushups:

3/3

3/3

3/3

3/3

3/3

3/3

Sideplanke m. rotationstræk på øverste arm

10 trækx14 blokke

10 trækx14 blokke

Laterals + Seated shoulderpres:

8x14 kg. + 8x17,5 kg.

6x14 kg. + 8x17,5 kg.

6x14 kg. + 8x17,5 kg.

Skullcrushers:

12x33,5 kg.

12x33,5 kg.

12x33,5 kg.

12x33,5 kg.

12x33,5 kg.

Triceps pushdown:

30x16 blokke.

Udemærket dag - så er det i kassen!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag var det lettere overskyet og temperaturen sneg sig ned på omkring 26 grader til eftermiddagstræningen.

Vi fandt et lækkert hjemmebygget stativ i Midgaard, hvor der var lagt op til dips, kropshævninger og vertikalt træk m. kropsvægt, mens makker holder fødder, i vildskab.

Så gik vi ellers i gang med at rive stativet i stykker:

Cirkeltræning - pause, mens makker tog samme set - ellers ud i en køre:

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

- her stoppede min makker og jeg måtte hive en hardbox frem til at sætte benene på i vertikalt træk -

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, underhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, underhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, underhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, underhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, underhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

- PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil: :devil: :devil:

Undervejs skød vi/jeg nogle billeder med selvudløser - jeg skal lige have dem smækket ned i størrelse på min egen computer, have clearet min USB-stick og så kan jeg ellers få dem postet... medmindre min mor skal bruge USB'en, eller jeg har nogle gamle billeder på mit kamera, som jeg er bange for at få slettet, så jeg ikke kan finde kablet til mit kamera og jeg derfor ikke kan finde ud af at betjene computeren og det hele så kan være ligemeget...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share