Hvad siger man??


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hey..

En dag da jeg var oppe i OBBC, og jeg havde lige løbet en tur, stod der to store gutter og snakkede om AS.. Den ene fortlate den anden om hvordan hans humør var blevet bedre efter han var skiftet til et bestemt preperat og hvordan han ikke var så vred mere...

Hvad gør man i sådan en situation?? Skal man sige det til OBBC, eller skal man bare lade det sive igennem??

Jeg har jo ikke lyst til at få mega smadre af de kæmpe gutter....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey..

En dag da jeg var oppe i OBBC, og jeg havde lige løbet en tur, stod der to store gutter og snakkede om AS.. Den ene fortlate den anden om hvordan hans humør var blevet bedre efter han var skiftet til et bestemt preperat og hvordan han ikke var så vred mere...

Hvad gør man i sådan en situation?? Skal man sige det til OBBC, eller skal man bare lade det sive igennem??

Jeg har jo ikke lyst til at få mega smadre af de kæmpe gutter....

<{POST_SNAPBACK}>

Lad være med at bland dig i sådan noget………pas din træning og intet andet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du kan også vælge at sige det til daglig leder Christine som derefter sikkert vil forsøge at få vedkommende testet næste gang ADD er i OBBC :wink:

... tror dog efterhånden at listen er lang med personer som ønskes testet så om det lige sker er ikke sikkert!!

Link to comment
Share on other sites

... og næste gang jeg ser en gå over for rødt, ryger han i benlås og civilarrest.

eller ...  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den der evigt tilbagevendende, ekstremt udvandede sammenligning mellem praktisk talt harmløst fumlegængeri og brugen af AS holder overhovedet ikke vand.

Lad mig anskueliggøre det: Der er nok næppe nogen som ville ringe 1-1-2 eller foretage en civil anholdelse af en der stoler på sine egne trafikale observationer og går over for rødt, men mon ikke de fleste ville reagere, hvis der jævnligt sad en junkie og fixede i deres opgang eller baghave?

Min holdning er helt klar. Jeg får ikke ondt i røven af, at nogen tager et skud AS, de blander sig ikke i mine sager, jeg blander mig ikke i deres. Jeg angiver ingen, men hvis det foregår lidt for aktivt i centeret betænker jeg mig dog ikke for at konfrontere folk og med et glimt i øjet sige, at jeg synes de skal lade sprøjten blive derhjemme og snakke om løfteteknik i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg sidst var i odense og forsøgte at få en bekendt til at tage mig med til OBBC, kom der en del kommentar her iblandt 'apoteks center' og ' folk er snobbet der'.( fra flere forskellige folk), var da lige ved at græde eftersom jeg havde set frem til at se stedet :crybaby::crybaby:

Edited by Bear
Link to comment
Share on other sites

"Lad mig anskueliggøre det: Der er nok næppe nogen som ville ringe 1-1-2 eller foretage en civil anholdelse af en der stoler på sine egne trafikale observationer og går over for rødt, men mon ikke de fleste ville reagere, hvis der jævnligt sad en junkie og fixede i deres opgang eller baghave?"

- Trafikale observationer ?.... hvis bare samme talent kunne udnyttes til at selektere i relevante sanseindtryk og ej relevante sanseindtryk når man begår sig i sit lokale center. Ummidelbart orienterende nøgleord her : center, forskellig fra din baghave.

Egenskaber ved den selvadministrerende af aas og den af junk differentierer sig på omtrent så mange punkter som resten af civilbefolkningen gør, værd at fremhæve de forskelligehder der gør det usandsynligt at steroide misbrugeren, relativt til junkien, skulle dukke op i netop DIN baghave.

Jeg forholder mig herfor skeptisk overfor anvendeligheden af din analogi som analyseredskab i denne sammenhæng.

Udover dette (som jeg er sikker på at vi er nogenlunde enige om), så bakker jeg fuldstændig op omkring din metode at håndtere det på i den virkelige verden.

Man må liiige spørge sig selv hvor stor en gene andre folk i virkeligheden påfører en selv før man gør sig selv til stikker... for crying out loud .. i dette tilfælde snakker vi om en dialog mellem to mennesker, der udover at indeholde elementer af noget pr lovgiving forbudt, absolut ingen gene påfører den aktuelle....

Link to comment
Share on other sites

Da jeg sidst var i odense og forsøgte at få en bekendt til at tage mig med til OBBC, kom der en del kommentar her iblandt 'apoteks center' og ' folk er snobbet der'.( fra flere forskellige folk), var da lige ved at græde eftersom jeg havde set fra til at se stedet  :crybaby:  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Næppe apotekscenter ... det er vist Fitness & Lifestyle du skal besøge i stedet :wink:

Vi har dog på det sidste oplevet en tilgang af AS-misbrugere både kendte som nye - den problematik bliver også for tiden behandlet!

Lige for tiden er det primært 5-6 store danske fyrer samt 15-20 indere/parkistaner/tyrkere som er mest kendte og de ligger sgu heller ikke skjul på det, hvorfor jeg også er ret sikker på at ADD nok skal gribe fat i dem næste gang, såfremt de er tiltræning den pågældende dag --> og så løser problemet sig vel på længere sigt når de finder ud af den ikke går :wink:

... de plejer jo som regel at være flokdyr, så hvis én eller to bliver smidt ud så ryger resten med :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg sidst var i odense og forsøgte at få en bekendt til at tage mig med til OBBC, kom der en del kommentar her iblandt 'apoteks center' og ' folk er snobbet der'.( fra flere forskellige folk), var da lige ved at græde eftersom jeg havde set fra til at se stedet  :crybaby:  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Næppe apotekscenter ... det er vist Fitness & Lifestyle du skal besøge i stedet :wink:

Vi har dog på det sidste oplevet en tilgang af AS-misbrugere både kendte som nye - den problematik bliver også for tiden behandlet!

Lige for tiden er det primært 5-6 store danske fyrer samt 15-20 indere/parkistaner/tyrkere som er mest kendte og de ligger sgu heller ikke skjul på det, hvorfor jeg også er ret sikker på at ADD nok skal gribe fat i dem næste gang, såfremt de er tiltræning den pågældende dag --> og så løser problemet sig vel på længere sigt når de finder ud af den ikke går :wink:

... de plejer jo som regel at være flokdyr, så hvis én eller to bliver smidt ud så ryger resten med :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan klubben ikke bare bestille en test af de pågældende - eller er det udelukkende ADD, som bestemmer hvor og hvornår de vil dukke op?

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

1 Jeg undres over holdningen til OBBC. Der er klar dopingpolitik og generelt oplever jeg det som et meget usnobbet sted hvor folk bare kommer for at træne og ikke for at blive set i samme grad som andre steder.

2 Åben snak om AS er med til at legitimere det, gør mange utrygge (hvor rimeligt eller urimeligt dette end må være). Derudover er det ikke særligt smart over for de små discodrenge, der gerne vil være store og pumpede til strandsæsonen. De kunne få gode idéer.

Det er temmeligt arrogant over for centerets ledelse, at stå og diskutere den slags så åbent, når nu linien er klar.. Man kunne ønske en ansat havde overhørt samtalen, så pågældende kunne være blevet verfet ud.

Hellere på baggrund af det, end endnu en doping sag, der måske kunne føres tilbage til DSF, da OBBC er medlem af DSF.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg sidst var i odense og forsøgte at få en bekendt til at tage mig med til OBBC, kom der en del kommentar her iblandt 'apoteks center' og ' folk er snobbet der'.( fra flere forskellige folk), var da lige ved at græde eftersom jeg havde set fra til at se stedet  :crybaby:  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Næppe apotekscenter ... det er vist Fitness & Lifestyle du skal besøge i stedet :wink:

Vi har dog på det sidste oplevet en tilgang af AS-misbrugere både kendte som nye - den problematik bliver også for tiden behandlet!

Lige for tiden er det primært 5-6 store danske fyrer samt 15-20 indere/parkistaner/tyrkere som er mest kendte og de ligger sgu heller ikke skjul på det, hvorfor jeg også er ret sikker på at ADD nok skal gribe fat i dem næste gang, såfremt de er tiltræning den pågældende dag --> og så løser problemet sig vel på længere sigt når de finder ud af den ikke går :wink:

... de plejer jo som regel at være flokdyr, så hvis én eller to bliver smidt ud så ryger resten med :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Så svinger jeg forbi OBBC næste jeg kommer til odense.

Men det er hvert fald en skam, når et center der har klar anti-doping politik, får sådan et rygte, og skader forretningen, såvel som de clean BB'er og løftere som træner der.

Link to comment
Share on other sites

Man må liiige spørge sig selv hvor stor en gene andre folk i virkeligheden påfører en selv før man gør sig selv til stikker... for crying out loud .. i dette tilfælde snakker vi om en dialog mellem to mennesker, der udover at indeholde elementer af noget pr lovgiving forbudt, absolut ingen gene påfører den aktuelle....

Ingen gener? Stod de ikke og diskuterede han efter at have skiftet præperat hvar bleven mindre aggressiv?

Meld dem. Det har jeg selv gjort før ved folk der har snakket AAS i omklædningen. Centerlederen smed dem ud, endda uden at involvere ADD.

Indtagelse af AAS kan ikke sammenlignes med at gå over for rødt. Det kan sammenlignes med at køre hensynslyst i trafikken og til gene for andre bilister.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Man må liiige spørge sig selv hvor stor en gene andre folk i virkeligheden påfører en selv før man gør sig selv til stikker... for crying out loud .. i dette tilfælde snakker vi om en dialog mellem to mennesker, der udover at indeholde elementer af noget pr lovgiving forbudt, absolut ingen gene påfører den aktuelle....

Ingen gener? Stod de ikke og diskuterede han efter at have skiftet præperat hvar bleven mindre aggressiv?

Meld dem. Det har jeg selv gjort før ved folk der har snakket AAS i omklædningen. Centerlederen smed dem ud, endda uden at involvere ADD.

Indtagelse af AAS kan ikke sammenlignes med at gå over for rødt. Det kan sammenlignes med at køre hensynslyst i trafikken og til gene for andre bilister.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan ikke se noget forkert i at stå og snakke om AS generelt. Eller andre emner hvad de så end måtte være.

Handler det om salg er det selvfølgelig noget andet, og centerets ry kan stå på spil.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke se noget forkert i at stå og snakke om AS generelt.
Det er jo det vi gør her på sitet. Det er heller ikke derfor de skal meldes. De skal meldes fordi de misbruger AAS (implicit at de bl.a. er til gene pga agressiv adfærd)
Link to comment
Share on other sites

Slap nu af med det hysteri

Jeg har nu også snakket om AS og div andre doping stoffer nede i centret, uden at jeg bruger eller har intentioner om at tage AS.

Man kan vel også snakke om en AK47, uden man bliver anklaget for at skyde løs ude på Christiania

Læs min sidste post.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Vis jeg var blevet anholdt alle de gange jeg havde snakket om noget 'ulovligt' med en af mine kammier, stod jeg nok til 8 gange livstid.

Når de snakker så bland dig uden om, ser du nogen af dem faktisk tage noget, så har du et Ok grundlag for at 'stikke' dem.

Link to comment
Share on other sites

Vis jeg var blevet anholdt alle de gange jeg havde snakket om noget 'ulovligt' med en af mine kammier, stod jeg nok til 8 gange livstid.

Når de snakker så bland dig uden om, ser du nogen af dem faktisk tage noget, så har du et Ok grundlag for at 'stikke' dem.

<{POST_SNAPBACK}>

Livstid? Forhold dig til situationen og lad vær med at komme med analogier som ikke holder. Det er vist gået hen og blevet et dogme.

Der bliver taget en prøve, som enten er positiv eller negativ. Længere er den ikke. Har man snakket som om man tager AAS men ikke taget det alligevel - så går man altså fri og får ikke som du skriver livstid eller nogen anden straf for det fordi man har snakket om det.

Det er et langt bedre og OK grundlag at melde folk der snakker diverse kure, end at ADD kaster sig over tilfældige personer.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvis OBBC helt konkret har udtryk de ikke ønsker AS-brugere der frekventer deres center ser jeg intet problem i at melde dem. Det ville blot være at sætte handling på ord for deres politik, men som det blev udtryk kan jeg forstå der er mange andre OBBC ønsker at teste også...

Personligt så jeg gerne en altomfattende massiv indsats for at fjerne doping, en virkelig altomfattende kampagne - jeg er ikke alene her, og af samme årsag tror jeg der er flere der siger "meld dem".

Link to comment
Share on other sites

Vis jeg var blevet anholdt alle de gange jeg havde snakket om noget 'ulovligt' med en af mine kammier, stod jeg nok til 8 gange livstid.

Når de snakker så bland dig uden om, ser du nogen af dem faktisk tage noget, så har du et Ok grundlag for at 'stikke' dem.

<{POST_SNAPBACK}>

Livstid? Forhold dig til situationen og lad vær med at komme med analogier som ikke holder. Det er vist gået hen og blevet et dogme.

Der bliver taget en prøve, som enten er positiv eller negativ. Længere er den ikke. Har man snakket som om man tager AAS men ikke taget det alligevel - så går man altså fri og får ikke som du skriver livstid eller nogen anden straf for det fordi man har snakket om det.

Det er et langt bedre og OK grundlag at melde folk der snakker diverse kure, end at ADD kaster sig over tilfældige personer.

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig. Det er vist heller ikke det helt store mysterie hvem af disse personer der krudter den. For en del af dems vedkommende er det meget åbenlyst. Desværre kan man ikke indkalde enkeltpersoner til kontrol og ADD bestemmer 100% selv hvem de tester. Hvis krudttønderne ikke er der når ADD kommer, bliver der testet en flok, hvoraf nogle kan være helt irrelevante at teste, og så er problemet der stadig :dry: Men der er nu ingen tvivl om at bestyrelsen godt ved at disse personer går i OBBC. Det svære er nok nærmere at komme af med dem.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Det er vist heller ikke det helt store mysterie hvem af disse personer der krudter den. For en del af dems vedkommende er det meget åbenlyst. Desværre kan man ikke indkalde enkeltpersoner til kontrol og ADD bestemmer 100% selv hvem de tester. Hvis krudttønderne ikke er der når ADD kommer, bliver der testet en flok, hvoraf nogle kan være helt irrelevante at teste, og så er problemet der stadig :dry: Men der er nu ingen tvivl om at bestyrelsen godt ved at disse personer går i OBBC. Det svære er nok nærmere at komme af med dem.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er reglerne skruet sådan sammen? Umiddelbart virker det da mest som en beskyttelse for folk der tager ulovlige stoffer. :blink:

Det er da helt tosset, hvis de bare hiver lidt tilfældige ind til test når de nu er der, nogen som det er meget usandsynlig tager AAS eller lignende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share