Styrkeløft-udstyr


 Share

Recommended Posts

Ved ikke om du har solgt alle trøjerne. Men hvordan ved man hvilken størrelse man skal bruge?

Kunne godt tænke mig at prøve at løfte i trøje

<{POST_SNAPBACK}>

Stik snuden forbi OBBC en dag, så skal vi nok pine dig... ehm lade dig prøve en trøje. :innocent:

Pssst Moos, har du stadig den grønne flænser?! :devil::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Naturligvis :wink:

Link to comment
Share on other sites

Stik snuden forbi OBBC en dag, så skal vi nok pine dig... ehm lade dig prøve en trøje. 

Pssst Moos, har du stadig den grønne flænser?!

Kan være vi kan finde ud af noget. Jeg skal nok til odense weekenden omkring d 10 sep eller ugen efter.

Jeg er jo blot et 90kg nips, s¨spørgsmålet er om i har noget der ikke ser ud som en cotten coat til mig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Stik snuden forbi OBBC en dag, så skal vi nok pine dig... ehm lade dig prøve en trøje. 

Pssst Moos, har du stadig den grønne flænser?!

Kan være vi kan finde ud af noget. Jeg skal nok til odense weekenden omkring d 10 sep eller ugen efter.

Jeg er jo blot et 90kg nips, s¨spørgsmålet er om i har noget der ikke ser ud som en cotten coat til mig :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal være velkommen :smile: Trøjen er jeg dog bange for, er for stor til dig... :unsure:

RageX str. 48 er solgt for 300 kr. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, så siger jeg tak?! :blink::dry:

Link to comment
Share on other sites

Stik snuden forbi OBBC en dag, så skal vi nok pine dig... ehm lade dig prøve en trøje. 

Pssst Moos, har du stadig den grønne flænser?!

Kan være vi kan finde ud af noget. Jeg skal nok til odense weekenden omkring d 10 sep eller ugen efter.

Jeg er jo blot et 90kg nips, s¨spørgsmålet er om i har noget der ikke ser ud som en cotten coat til mig :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal være velkommen :smile: Trøjen er jeg dog bange for, er for stor til dig... :unsure:

RageX str. 48 er solgt for 300 kr. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, så siger jeg tak?! :blink::dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, havde jo en køber som skulle høres først, desværre, men har en fury str. 44, hvis du kan passe sådan en :)

Link to comment
Share on other sites

Du skal være velkommen  Trøjen er jeg dog bange for, er for stor til dig... 

Tjaa, trøjen blev jo oprindeligt købt til en 82,5kgs mand, men det kan da godt være at alle jer fede knægte har udvidet den så meget at der ikke er noget spark i den mere :laugh:

Løftede iøvrigt også selv i selvsamme trøje til mit allerførste stævne. Den sad da ok stramt på mig dengang jeg vejede 91-92kg og gav nogle lede sår under armene :w00t:

Ellers skal du være velkommen til at prøve min Fury 44er. Den er ved at være for lille til mig men sad som den skulle da jeg vejede midt i 90erne :smile:

Link to comment
Share on other sites

For at følge lige op:

Rage str. 44 sælges for 400 ktr. inkl. transport.

Titan fury str. 44 sælges for 450 inkl. transport.

Begge trøjer sælges samlet for 750 kr.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg snupper Fury'en. :smile:

Den burde passe til mig? Kampvægten er omkring 95 kg, brystmål 111-112 cm.

<{POST_SNAPBACK}>

fordælen henning, er man ved at være træt af RAW styrkeløft? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share