A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Morgentræning - m. SimonDJ volumen

Pullups

6@BW

8@BW

Chins

8@BW

7@BW

8@BW

Bænkpres

x@70

5x5@90

S. Rows

6@100

8@100

DB Incline Press

2x8@34

:blush: Ja, de første øvelser ramte sku meget godt... Og da jeg ikke rigtigt gad, gled jeg lidt vel tidligt :4pizza:

Diæten er iø på PAUSE :innocent: Og det har den været i et par dage nu. Gider ikke rigtigt, må jeg indrømme. Der er dømt Jhax og Chokoladefabrikken :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Diæten er iø på PAUSE :innocent:    Og det har den været i et par dage nu.  Gider ikke rigtigt, må jeg indrømme. Der er dømt Jhax og Chokoladefabrikken  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Arhhh..... ram nu lige de 90 kg før du fucker diæten op! :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Diæten er iø på PAUSE :innocent:    Og det har den været i et par dage nu.  Gider ikke rigtigt, må jeg indrømme. Der er dømt Jhax og Chokoladefabrikken  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Arhhh..... ram nu lige de 90 kg før du fucker diæten op! :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Så dramatisk skal det heller ikke forståes :laugh: Jeg tror da ikke jeg har givet op, eller noget i den retning. Jeg gider det bare ikke rigtigt lige pt. Så i virkeligheden betyder det bare, at jeg ikke løb skræmt væk fra en skive toast med kærgården om morgenen f.eks :laugh: Nu vil jeg bare lige æde det der falder mig ind i en periode (regner med at den bliver relativt kort) Uden at knalde helt ud i Anthon Berg. Og så vil jeg ellers tabe mig igen derefter. Stadig ingen planer om at gaine før ult. okt.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Diæten er iø på PAUSE :innocent:    Og det har den været i et par dage nu.  Gider ikke rigtigt, må jeg indrømme. Der er dømt Jhax og Chokoladefabrikken  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er ellers tæt på de 90kg. :4thumbup:

/Michael

Edited by Michael Hebnes
Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Cardio

Fodboldkamp 7 mands ca. 40 minutter.

Fik nær sendt den lidt sene mad sendt retur under kampen :blink: Men jeg fik da rørt mig og da var da også ret sjovt, tiltrods for snot-vejret og det faktum at vi tabte til et pisringe hold, selvom vi var foran det meste af tiden.

---

Får ikke trænet voldsomt meget disse dage.

Går og tænker lidt på at få lagt en ny struktur. Det plejer at fungere bedst for mig, hvis det er lidt styr på det. En overordnet plan osv. Men jeg synes nu ikke at det at de gode ideer kommer flyvende af sig selv. In-season træning har jeg ikke lige så meget forstand på. Måske skulle jeg bare køre en gang HST og så

ellers kom igang med noget alvorlig cutten igen. Who knows. Lidt på bar bund.

---

Hebnes: Tak :smile: Ja, jeg må nok lige stramme mig lidt op :devil::bigsmile: Sådan bliver det sku også... jeg skal sku ned under 90. SKAL.

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Fullbody

Box Squat

x@45

8@45

2x5@125

3@125

...havde nær ikke kommet op på den sidste :bigsmile: sadt godt fast på boxen :laugh:

Snatch Grip Deadlifts

5x5@85

Bænkpres SS1

10@80

9@80

8@80

Chins & V-pullups (inkl crunch) & Pullups SS1

10@BW

8@BW

3x3@BW (pullups var rent ynk - så jeg måtte lige tage tre små sæt)

Dips SS2

3x12@BW

Cable Crunches SS2

3x8@50

Seated DB Shoulder Press SS3

6@30

3@30

Alt. DB Curls SS3

2x6@22

Trappehop

9@3 trin

....Ukoordineret og træt - måtte stoppe på 9, så jeg ikke brækkede benene :tongue:

Techno Ab Machine

10@50

12@50

---

Solid træning

Ess: Det må du da gerne :tongue: Så faktisk først din indlæg, da planen allerede var lagt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nyt Program

Inspireret af dette: Westside for Skinny Bastards, Part II

Mandag: ME-dag / bryst & ryg , abs + Restitutionstræning

Tirsdag: Ben, skulder

Onsdag: Fodboldtræning

Torsdag: DE-dag / bryst & ryg

Fredag: Kondi + skulder

Lørdag: Hviledag (Fodboldkamp)

Søndag: Fodboldkamp (Hviledag)

Mandag: bryst & ryg & biceps & abs + Restitutionstræning

ME - Regular barbell bench press / Incline barbell bench 6 4 2x3 2x2 1

High Incline Bench / DB bench Perform 3-4 sets of 6-12 reps -

Ryg superset 3-4 8-12: Seated Rows el. Lat pulldowns m. Standing rope pulls to neck/ Straight arm lat pulldowns/ Seated dumbbell power cleans/ Rear delt flyes/ Chest supported rows

Hammer DB curls/Zottmann curls/OH curls - Perform 3 sets of 6-10 reps

Abdominal circuit - a variety of ab exercises in circuit fashion with no rest between exercises.

+ Restitutionstræning

Tirsdag: Ben, skulder

Løs træning – Øvelser fx: Box SQ, Snatch grip DL, DL, Snatch, Swings, Cleans, Thrusters, Front Sq, trappehop

1 Øvelse – 6x6 - Military Press, Seated DB Press, Standing DB Press

ONSDAG:

Fodboldtræning – eller lign. Kondi

TORSDAG: DE-dag / bryst & ryg & arme

Speed Bench - 10x3@70% (60-80%) (Flat & incline)

Repetition Lift — Work up to 3 sets of max reps, rest 90 seconds between sets.

Dumbbell benches on Swiss ball, flat bench or incline bench, Barbell bench press (max reps with 95lbs., 135lbs., 185lbs. or 225lbs.), Bodyweight dips, Regular push-ups, bar push-ups or suspended chain push-ups

+ evt extra brystøvelse – fx Pullovers

Repetition Lift — Work up to 3 sets of max reps… Chins af div. art

Lat/upper back superset — Superset one exercise from the first group of exercises with one exercise from the second group of exercises. Perform 3-4 supersets of 8-12 reps of each exercise.

Group 1

Lat pulldowns (various bars & grips), Seated cable rows (various bars & grips), Bent-over dumbbell rows

Chest supported rows

Group 2

Standing rope pulls to neck, Kneeling scarecrows, Straight arm lat pulldowns, Seated dumbbell power cleans

Upper Arm Superset — Superset one exercise from the first group of exercises with one exercise from the second group of exercises. Perform 2-3 supersets of 8-12 reps of each exercise.

Group 1 Hammer DB curls/Zottmann curls/OH curls - Perform 3 sets of 6-10 reps

Group 2 Triceps pushdowns (band or cable) – Kickbacks – bench dips

FREDAG: Kondi & Skulder & Abs

Kondi: Fx, Spinning – løb – C2 - trappeløb

1 øvelse 3-5 sets 6-10 reps, Military Press, Seated DB Press, Bradford presses, Dumbbell side press (single arm)

1 øvelse 3-4 sets 6-14 reps, Laterals (db-cabels), Lateral raises (dumbbell or cable)

Weighted ab superset — Once again, superset one exercise from the first group of exercises with one exercise from the second group. Perform 2-3 supersets of 10-15 reps of each exercise.

Group 1 Hanging leg raises, Low-cable pull-ins, Weighted Swiss ball crunches

Group 2 Dumbbell or cable side bends, Reverse cable side bends, Lateral bridge (timed set)

LØRDAG:

Hviledag (Fodboldkamp)

SØNDAG:

Fodboldkamp (Hviledag)

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Hviledag

Har været til stor 30års fødselsdag i Fælledparken hele dagen.

Her fik jeg bl.a. lejlighed til at lege med sådan nogen her:

post-2973-1125253872_thumb.jpg

:bigsmile:

Bagefter var det tid til at svælge sig i ParadIS :4mewantfood:

Imorgen starter jeg op med diæt igen, og også det nye WSB-halløjs. Det sidstnævnte ser jeg lidt frem til :wink:

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

WSBhalløjs Uge 1 Dag 1 - bryst & ryg & biceps & abs

ME Bænk

6@70

4@90

2x3@95

2x2@100

1@105

...følte mig ikke så skarp - bliver forhåbentligt....

Incline Bænk WG

3x10@60

...ret langsomme negativer :devil:

ryg superset

Seated Rows* SS1

3x10@90

...første sæt pulls t chest

Straight arm lat pulldowns SS1

8@70

6@70

8@70

OH curls

12@35

10@35

Abdominal circuit

1 sæt af tre forskellige øvelser... skal lige organiseres så jeg springer for let over her :blush:

---

I orden træning - kunne godt lide ME-bænken :smile:

---

Restitutionstræning

2 x ½ time på mormorcyklen - til og fra arbejde

---

Imorgen skal jeg spille kamp, så ingen bentræning der.

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Cardio

Fodboldkamp: 90 minutter.... Spillede fint i en fysisk fight. Vi vandt en 6-points kamp 4-2. Jeg burde dog have scoret til 5-2 på en ripost :blush::laugh:

----

Har haft noget hold-i-ryggen-lignende-noget siden 7mandskampen. Derfor ingen træning :dry: Regner med at starte igen imorgen.

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Morgendisko

Bare lidt hurtig træning med ret lav volumen. Bryst,ryg og skulder.

Har stadig lidt knas med ryggen, men det var nu ikke derfor at det ikke blev til mere. Regner ikke med at ramme vægtene før mandag, hvor jeg nok starter forfra på WSB.

Skal spille bold i aften, så indlægget bliver nok updatet med cardio senere...

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Alibitræning

Kørte nogle tunge sæt. Øvelserne var:

Bænk

Yates

Mili

DB inc - steep

Chins

Dips

---

Jeg er vist lidt i krise. Ser problemer frem for muligheder osv osv...

Målsætningen pt noget uklar, og det er frustrerende... Snart det ene og snart det andet program på bedene.

Jeg må indrømme at det går mig lidt på, og det er jo nok ikke så smart :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Alibitræning

Kørte nogle tunge sæt. Øvelserne var:

Bænk

Yates

Mili

DB inc - steep

Chins

Dips

---

Jeg er vist lidt i krise. Ser problemer frem for muligheder osv osv...

Målsætningen pt  noget uklar, og det er frustrerende...  Snart det ene og snart det andet program på bedene.

Jeg må indrømme at det går mig lidt på, og det er jo nok ikke så smart :unhappy:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved du endelig hvordan jeg går og har det!!

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Ja - mon det er det samme. Jeg tvivler :smile:

Måske kunne det være en idé, at skodde FinForm(Fitness.dk) og så holde mig til Ares og evt. også BodyHelse... Jeg er sku meget i tvivl. Men det kunne være at man skulle starte på en frisk et nyt sted. Og så evt. rive noget Fullbody af en eller anden art, samtidigt med at jeg cutter ned til det kun er knogler efterhånden.

Gode ideer og forslag er velkomne :wink:

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Upper baardi med DBM Ares

Bænk

bl.a speeds med 80kg og 2x2@105kg

Chins

BW og BW+15

DB inc

low rep 42kg - med et par forced til sidst

DB Row

8@42

3@52

4@52

Mili

ca 2x5@60

DB Curls

2xX@23,5kg

Laterals

2xX@13,5kg

Dips

3xX@BW

----

Rigtig dejligt at få trænet med den gamle DBM igen :4thumbup:

----

Situations-update:

Jeg har meldt mig ud af FinForm/Fitness.dk (har dog en hel del binding endnu :dry: ) Planen er at jeg snarest melder mig ind ind Brøndby Bodyhelse Center - www.bbhc.dk Det er jo noget helt andet end det jeg har været vant til :devil: Dejlig HARD CORE :4flex: Der er åbent fra 05 til 24 hver dag, og masser af meget tunge håndvægte, bælter og mærkelige Cybex maskiner... Jeg håber på en sand renæsance :innocent:

Træningsmæssigt tror jeg begynder at køre et Fullbodyprogram, som jeg har fra Essensen. Det har han haft gode gains med, og det ser også sjovt ud... Dagens træning var faktisk taget ud af det program... Jeg tror jeg starter det op enten søndag el mandag. Kommer nok ikke til at træne ben i 'in-season' - så render jeg bare rundt og laver dumme straffespark i kampene :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tak for i dag, champ... det var sgu hyggeligt og i lækre omgivelser :4thumbup:

Jeg fik i øvrigt lavet en ok shake af det der peanut/karamel pulver - blendede det med Cocio-light, banan og mælk... prøv det, prøv det! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share