Lækker når du træner?


Litopsi
 Share

  

157 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg tager det tøj på som passe på den rigtige dag, det er udelukkende psykisk, ikke modepræget! :D

Hvis jeg vil booste mit bænkpres tager jeg en hvid t-shirt med et "no-brain" symbol på. :D

Til tung ryg træning SKAL det være min blå IKE (Det sku' stå NIKE, men N'et er faldet af. :D ) sweatshirt med 3/4 ærmer.

Min bedste armtræning har jeg i en grå Carthart t-shirt der stumper.

Well… Det er kun når jeg føler mig stor og stærk jeg bruge de ovenstående ting, nu hvor jeg cutter tager jeg bare den t-shirt der ligger øverst.

Jeg sætter aldrig hår, tager parfume på eller andet før træning! Jeg er der jo ikke for at se godt ud, men for at træne… Øh… Ja!

Glæder mig til at bulke igen! Føler mig som en svag lille dreng!!!

Link to comment
Share on other sites

....Jeg er ved at køre galt hver gang jeg cykler forbi en tilpas reflekterende og stor butiksrude, fordi jeg synes jeg ser hammer godt ud når jeg ligger ned i tribøjlen!

Jeg ser da også på hvad andre løber i, jeg synes da at det klæder en ellers køn pige at få et smart sports look, i de rigtige farver!

Søerne i KBH kan da godt minde lidt om et modeshow.

Ud fra hvor mange der har noget på hjertet, i denne tråd, vil jeg sige at jeg nok ikke er den eneste!

Everlast er da også en stil, det afspejler alligevel lidt hvem man er.

Jeg mener dog ikke det skal afholde nogen fra at løbe en tur, sundhed må komme i første række, og gør det også hos mig selv.

God Træning

Palle

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ordentlig ud, når jeg træder ind i lokalet, men når jeg går ud derfra, ligner jeg en rød prustende tomat, mens sveden pisker ned af mig!!!

I skal lige tænke på at JEG er en pige, og I er faktisk mere forfængelige end mig, da jeg er røv-ligeglad med, at jeg ligner lort, da jeg efter et bad har fået verdens flotteste krop....*GG*

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg træner i et par 6 år gamle sorte adidas sko med 3 hvide striber, som er flækket adskillige steder, de er rimeligt høje hvilket gør dem dårlige til dødløft og de er for små så de presser meget på mine tæer. Så har jeg et par løbebukser der er sorte med sådan en metalfarvet streg hen over skinnebenet... de er udemærkede men er ved at være lidt flossede, så jeg er begyndt at bruge nogle blå, orange og hvide addidas shorts som jeg syntes var seje for 6 år siden..... Mht. overdel træner jeg altid i t-shirt, det bliver som regel et eller andet slidt stykke stof med et eller andet tåbeligt logo jeg engang har syntes var smart. Mine bukser bliver ikke vasket så tit da jeg bruger dem næsten hver dag... lidt meningsløst de bliver alligevel svedt til i løbet af no time og de stinker ikke alligevel..

Såå, stortset ligeglad når jeg træner med udseende, men kan da godt finde på at tage en stramtsiddende sag på til tider :>

Link to comment
Share on other sites

t-shirt og shorts eller gamle WT bukser (der er sgu så dejlig meget plads), kendtegner mig.

Jeg sad og læst jeres indlæg og jeg kom til at fundere over noget!!

Hvilken effekt ville det have, hvis man trænede i en lang-ærmet bluse (evt. bomuld) og et par joggin-bukser (evt. bomuld). Det åbenlyse er jo selvfølgelig at man vile svede væsentlig mere, og udvikle mere varme..........ville man forbrænde mere energi, eller........ ???

Link to comment
Share on other sites

Hvis det var tilfældet ville det vel vrimle med tykke "skibumser," der løb rundt om søerne kl. 12 i juni måned .... ?? :)  hvilket syn.. men det hjælper ikke på forbrændingen, men solen har en vis effekt.

Desuden er det en rigtig dårlig ide med meget tøj, da kroppen afgiver sved for at nedkøle kroppen.

Men faktisk gør det omvendte sig gældende: hvis du går rundt og småfyser om vinteren bruger kroppen relativt megen energi på, at holde kroppens temperatur oppe.

Link to comment
Share on other sites

>Mette_Musen

Vil det sige at jeg kan ned bringe min fedt procent ved at gå rundt og små fryser :cheesy: ?

Det er bare smart, det bliver et hit i TV-shop om en måned, "et kølemavebælte"jeg forestiller mig flydende kvælstof, er det ikke -73 grader, jeg tror jeg vil tage patent :bigsmile:

Men er der ikke noget med at man ikke for forbrændt noget at det yderste fedtlag, når man svømmer som følge af afkølingen, så vil effekten vel højest kunne blive at man ikke tager mere på ??? eller er jeg ved at være ude i hampen?

Palle

Link to comment
Share on other sites

det er når jeg kommer til at sende det samme indlæg to gange for ja, man kan rette, men man kan ikke slette et indlæg. Derfor skriver jeg ups i stedet for at have det samme indlæg liggende to gange efter hinanden. (kan i øvrigt ik huske at du har nævnt det før)

Er det ikke hende fra aladdin? det tror jeg, men det var mere en tilfældighed pga. udelukkelsesmetoden, jeg synes de fleste andre, jeg kunne vælge imellem var så selvhøjtidelige.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Op i toppen dit bæst...

Jeg går bestemt ikke op i mit udseende når jeg cykler...Det er osse svært, når tungen slasker ind i forhjulet, øjnene er ved at poppe ud, og lungerne hænger som balloner og spærrer udsynet...

Dog skal der gerne være masser af farver på ciklen...Tag den Principia og Boreas (misundelse, en grim ting :rolleyes: )

Edited by allerup
Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg jo helt ny i det her game. Jeg er fuldstændig hæmningsløs i mit valg af træningstøj. Tager simpelthen det øverste i skabet. færdig.

Havde dog en lidt sjovere oplevelse.

Et par dage efter min start i motionscenter stod jeg ved siden af to babes der var perfekte i makeup og sikkert også tøj. De gik ret hårdt til den med vægtene.............pusten og stønnen.....ok tænkte jeg, så behøver jeg jo heller ikke at holde noget tilbage. Pludselig lød der en laaaang og uimodståelig megahørmer fra den ene babe. Jeg stod som sagt inden for,- så og sige skudvidde, og kunne med stor fornøjelse iagttage minespillet hos søstrene.

Efter alt at dømme, havde hun hermed overtrådt de uskrevne regler,---- for meget hurtigt " sivede" the babes meget røde i hovederne ud til velfortjent omklædning :)

Jeg har senere mødt dem, og altid er resultatet en noget rødmende babe. Men det kan jo måske også skyldes min manglende sans for reglementeret træningsudklædning.

Albert

Skudoffer.

Link to comment
Share on other sites

Hm...

Udover normal forfængelighed ( har det altså bedst i alle situationer hvis jeg ikke ligner en pose l... ) - så går jeg til en vis grænse op i hvad jeg har på til træning.

Det er ikke om det er moderigtigt, det sidste nye Nike skrig eller sådan noget.

Mit tøj afhænger af hvilken muskelgruppe jeg skal træne den dag - jeg vil kunne se muskelgruppen i spejlet

(dog betyder det ikke jeg træner i bar røv når jeg træner gluteus maximus, eller at jeg træner i bar mave når jeg laver sit-ups - eller for den sags skyld leger tarzan når jeg træner bryst).

Min træning virker ikke så godt, hvis jeg er pakket ind i en masse tøj, jeg river lidt på motivations-kontoen ved at se fibre og definationer under træning - og følger MEGET med i spejlet, og kan godt gå lidt kold hvis jeg ikke har spejlmuligheden ligepludselig - meget af min teknik ligger i at jeg kan se mig selv lave øvelserne faktisk....

Men mener ikke det er udfra et overdrevet forfængelighedssynspunkt at jeg går op i tøjet, det er træningsrelevant vil jeg mene - og hvordan jeg ser ud i hovedet, eller om jeg kampsveder - det betyder ikke noget.

Men jeg har dog een ting som måske er lidt fimset, jeg går helst i bad inden træning; jeg kan simpelthen ikke holde ud hvis jeg lugter af sved - eller for den sags skyld, hvis andre lugter af sved - nu er jeg rimlig heldig ikke at have sådan en skarp "duft" som nogle andre har - der er virkelig nogle der er til at brække sig over....

Det værste jeg ved, er weekendtræningerne om morgenen / formiddagen - hvor der kommer folk til træning, lige efter at have væltet udaf sengen og tilsyneladende har haft det varmt, eller ikke er gået i bad dagen før.........føj sgu !

Link to comment
Share on other sites

Havde du spurgt for et år siden om jeg gik op i at det er seneste mode, havde jeg svaret: Nej, men jeg går da op i ikke at ligne en idiot. Men sandheden er at jeg som sponseret instruktør jo netop ALTID var i sidste skrig af cykeltøj, fritidstøj, træningstøj etc. men så var jeg uden kontrakt i ½ år, og der gik jeg sørme ud og betalte for det....så jeg er vel skyldig nok...men....nu ved jeg jo også hvad det koster så det behøver ikke være sidste skrig. Iøvrigt er jeg ret konservativ i mit tøj valg, så hos mig er der ikke tale om skrig ;)

Link to comment
Share on other sites

Selv er jeg ikke spor forfængelig med hensyn til mit tøj. Jeg er som regel iført et par leggins, en 15 år gammel t-shirt (har 6 styks) og et par gamle aerobicsko, der også bliver brugt til at gøre rent i.

Jeg er dog meget opmærksom på hvordan jeg lugter og træner kun en gang i en t-shirt inden den ryger til vask.

Jeg må erkende, at jeg også er temmelig sippet med hensyn til andres lugt. Jeg skiftede sidste år træningscenter fordi der var en person, som åbenbart ikke kendte begrebet deodorant eller tøjvask. Vedkommende skulle ovenikøbet altid lave flyes med det resultat at han kunne lugtes i hele lokalet.

Edited by bls
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share