Therma Power


Memnoch_dk
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg ikke helt klar over om dette emne må diskuteres, men under alle omstændigheder bevæger jeg mig nok ind i et minefelt, men...

Jeg har en kammerat det er hoppet på ThermaPower (TP) vognen og er startet på en "kur"... Han siger det virker helt vildt og han har da også allerede efter 14 dage smidt mærkbart meget fedt..

Men hvor sundt er det skidt? Han fortæller at får han ikke vand nok (3 liter) i løbet af en dag, får han møg ondt i knolden og at han også føler sig lidt "mut".

Hvordan virker det? og hvad er der af bivirkniner - jeg mener; det er klassificeret som doping, så helt sundt kan det vel ikke være :raisebrow:

God weekend og god træning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Man kan både få dem med og uden efedrin. mange bruger dem, men der skal da ikke herske nogen tvivl om at der følger bivirkninger med.

Man skal så bare gøre op med sig selv om man er villig til at have hjertebanken, risiko for hjertestop, en følelse af udbrændthed når virkningen fortager sig.. Ja, der er flere. :devil:

men, en kur.. Bare han ikke bliver afhængig af virkningen.

Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en kammerat det er hoppet på ThermaPower (TP) vognen og er startet på en "kur"... Han siger det virker helt vildt og han har da også allerede efter 14 dage smidt mærkbart meget fedt..

Birvirkningerne har nok ikke noget med TP at gøre men den omtalte "kur"

Ja krudt er farligt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
er den therma power man kan købe i dk (uden efedrin) farlig??

<{POST_SNAPBACK}>

Virkningsløs...

<{POST_SNAPBACK}>

Sludder, det kommer da i høj grad an på indholdet af pillen samt formålet med denne. Jeg formoder at der stadig er kaffein i pillen, og i så fald er den jo IKKE virkningsløs.

Link to comment
Share on other sites

er den therma power man kan købe i dk (uden efedrin) farlig??

<{POST_SNAPBACK}>

Virkningsløs...

<{POST_SNAPBACK}>

Sludder, det kommer da i høj grad an på indholdet af pillen samt formålet med denne. Jeg formoder at der stadig er kaffein i pillen, og i så fald er den jo IKKE virkningsløs.

<{POST_SNAPBACK}>

IFHT at smide fedt, virkningsløs. Thermapower uden mahuang indeholder synerpine..

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Therma Power kan være livsfarligt. Indholdet er det samme som i det nu forbudte slankemiddel LetIgen - en cocktail af koffein og efedrin.

Fagbladet Dagens Medicin havde i efteråret 2003 nogle artikler om Therma Power, Therma Extreme og lignende midler, hvor Lægemiddelstyrelsen erkendte, at midlerne er tæt på identiske med LetIgen, og derfor medfører samme risici. Lægemiddelstyrelsen undskyldte sig dengang med, at de udskrev bøder til de danske internetsælgere, men at det ikke så ud til at have effekt.

LetIgen blev forbudt på grund af mistanke om forhøjet risiko for blodproppper og hjerneblødninger.

Så tænk dig godt om.

Link to comment
Share on other sites

Therma Power kan være livsfarligt. Indholdet er det samme som i det nu forbudte slankemiddel LetIgen - en cocktail af koffein og efedrin.

LetIgen blev forbudt på grund af mistanke om forhøjet risiko for blodproppper og hjerneblødninger.

Så tænk dig godt om.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg tør sgu ikke begynde - det er jeg for meget kylling til :blush: og så syntes jeg også llidt det er at snyde :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share