nedgroet negl.


-=Nosa=-
 Share

Recommended Posts

Er blevet opereret idag. Det var en længe ventet operation jeg har haft bøvl med den ca 1 års tid. Med stats autoriseret fodeapeuter. hver uge. i håb om det blev bedre og efter en tur i militæret blev det ikke bedre. Men sidder så med forbinding på nu og lokal bedøvelse virker stadig. Så ville jeg lige høre om der var nogle der var blevet opereret for det samme. Da jeg godt kunne tænke mig at høre hvor lang tid der gk inden man kan løbe - cykle osv. Da lægen sagde det var meget forskelligt nogle 3 uger andre 3 mdr. Så ville høre om nogle vidste det. ?

Link to comment
Share on other sites

Er blevet opereret idag. Det var en længe ventet operation jeg har haft bøvl med den ca 1 års tid. Med stats autoriseret fodeapeuter. hver uge. i håb om det blev bedre og efter en tur i militæret blev det ikke bedre. Men sidder så med forbinding på nu og lokal bedøvelse virker stadig. Så ville jeg lige høre om der var nogle der var blevet opereret for det samme. Da jeg godt kunne tænke mig at høre hvor lang tid der gk inden man kan løbe - cykle osv. Da lægen sagde det var meget forskelligt nogle 3 uger andre 3 mdr. Så ville høre om nogle vidste det. ?

<{POST_SNAPBACK}>

Det var i 1997, men mener at det tog mig ca. 4 uger at komme ud at løbe igen, jeg havde gået med det i ca 2 år. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Er blevet opereret idag. Det var en længe ventet operation jeg har haft bøvl med den ca 1 års tid. Med stats autoriseret fodeapeuter. hver uge. i håb om det blev bedre og efter en tur i militæret blev det ikke bedre. Men sidder så med forbinding på nu og lokal bedøvelse virker stadig. Så ville jeg lige høre om der var nogle der var blevet opereret for det samme. Da jeg godt kunne tænke mig at høre hvor lang tid der gk inden man kan løbe - cykle osv. Da lægen sagde det var meget forskelligt nogle 3 uger andre 3 mdr. Så ville høre om nogle vidste det. ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er blevet opereret for det tre gange, to af gangene ret slemt, sidste gang var mest efterlevninger... Mener det tog mig omkring 2-3 uger, før jeg intet mærkede til det... Dermed ikke sagt, at jeg ville begynde at løbe på det så hurtigt efter :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder rigtig godt. Det er godt med hurtig feedback når man virkelig har brug for det. Blev i også opereret med skalpel eller var det med laser ?

Jeg er blevet opereret for det tre gange, to af gangene ret slemt, sidste gang var mest efterlevninger... Mener det tog mig omkring 2-3 uger, før jeg intet mærkede til det... Dermed ikke sagt, at jeg ville begynde at løbe på det så hurtigt efter

Er det kommer det samme sted eller er det forskellige steder. "havde" kun på indersiden af storetåen.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder rigtig godt. Det er godt med hurtig feedback når man virkelig har brug for det. Blev i også opereret med skalpel eller var det med laser ?
Jeg er blevet opereret for det tre gange, to af gangene ret slemt, sidste gang var mest efterlevninger... Mener det tog mig omkring 2-3 uger, før jeg intet mærkede til det... Dermed ikke sagt, at jeg ville begynde at løbe på det så hurtigt efter

Er det kommer det samme sted eller er det forskellige steder. "havde" kun på indersiden af storetåen.

<{POST_SNAPBACK}>

Blev også med skalpel.

Neej... To gange på enten højre eller venstre, og en gang på modsatte. Det er ved at være et stykke tid siden, så jeg kan ikke helt huske hvilken side, der fik fornøjelsen af at gennemgå det to gange.

Mit var også på indersiden af storetåen, i alle tre tilfælde... Det gør fanme nas :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg blev bedøvet med en satans stor nål, og skåret op på begge sider af negleroden. Jeg mindes at jeg skulle rende rundt med en kæmpe bandage på foden og kun i sandaler i et par dage. Var kommet mig nogenlunde efter 2-3 uger. Jeg husker hele perioden som temmelig smertefuld. Og den første løbetur var ikke ligefrem i kipketer stil :laugh:

Mit var på begge sider at den ene storetå, og big-time betændelse.

Se på den lyse side.... Nu kan du med ro i sindet være en masse på MOL og ikke træne :4thumbup:

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Der er så kun 1 af de ting der er godt. :tongue:

Men har stadig sindsygt ondt i den. Jeg er sygemeldt 1 uge indtil videre. Hvor lang tid går der inden man kan støtte på den. ? Skal op og have lagt ny forbinding imorgen. Så skal stingene/trådene ud næste torsdag. Bare jeg kan gå normalt om 4 uger når det bliver ferie og skal sydpå 14 dage. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share