Vegetar protein


Underwear
 Share

Recommended Posts

Da min krop ikke er vildt gode venner med laktosen i de forskellige ting, har jeg overvejet at prøve vegetar protein. Nogen der har nogle erfaringer med det? eller kender til det på en eller anden måde?

Jeg har ikke kunne finde andet ind vegetar protein, som ikke indholdte laktose.

Findes der "almindelig" protein pulver unden laktose? (og hvor?)

Link to comment
Share on other sites

Prøv sojaprotein. Jeg har aldrig smagt det og det smager sikkert ikke godt, men du vokser lige så godt af det

Vokser man ligeså godt af vegatabilsk protein som animalsk protein? Har ellers mange gange hørt det lige modsatte.

-----------

Mmmm, ja, sojaprotein.. vækker minderne frem.. Da jeg havde blandet det op med vand, lignede det angiveligt en vandpyt med grus da jeg kiggede ned i shakeren. Det smager som om man har taget nogle knækbrød, blødgjort dem i 50% vand og 50% besk garvesyre... men velbekomme'!

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Da min krop ikke er vildt gode venner med laktosen i de forskellige ting, har jeg overvejet at prøve vegetar protein. Nogen der har nogle erfaringer med det? eller kender til det på en eller anden måde?

Jeg har ikke kunne finde andet ind vegetar protein, som ikke indholdte laktose.

Findes der "almindelig" protein pulver unden laktose? (og hvor?)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved du kan købe Soja protein i Matas - men det smager desværre ganske afskyeligt.

Findes der overhovedet andre Soja produkter på markedet?

Link to comment
Share on other sites

Da min krop ikke er vildt gode venner med laktosen i de forskellige ting, har jeg overvejet at prøve vegetar protein. Nogen der har nogle erfaringer med det? eller kender til det på en eller anden måde?

Jeg har ikke kunne finde andet ind vegetar protein, som ikke indholdte laktose.

Findes der "almindelig" protein pulver unden laktose? (og hvor?)

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv at købe noget isolate valle protein. Det indeholder praktisk taget intet fedt eller laktose, men desværre så koster det også en del mere end normalt valle protein koncentrat.

Hvor du kan få det? Prøv at klikke på nogle af de banner der er her på MOL. Jeg er sikker på at nogen af dem har isolat valle protein. :smile:

Edited by Big Kahuna
Link to comment
Share on other sites

Nu læste jeg læste jeg en anden tråd her på mol, og der var en der nævnte ris mælk. Er det samme princip som soja?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu indeholder ris ikke en komplet aminosyreprofil(de essensielle), og dermed er der jo næsten ingen grund til at købe det, da jeg går ud fra det er DET du søger :wink:

Link to comment
Share on other sites

nå det må jeg ud og lege lidt med :bigsmile:

Nu har jeg i længere tid blandet min protein med vand, for at mindske mit laktose indtag.

Men hvor meget er der egentlig i mælk. Så vidt jeg kan se står der intet om laktose på mælken. Ikke engang at den indholder det, det er selvfølgelig nok fordi det regnes som almen viden... Men alligevel... Og bøtterne med protein pulver står der bare at der er "low lactose" men intet om hvor meget og/i/eller i forhold til noget.

Det er da et mini helved for os ikke-laktose-kompatible-mennesker :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share