Therma Power


Deluxe
 Share

Recommended Posts

Om højst 2 måneder, skal jeg igang med at forbrænde det overflødige fedt. Da jeg er BB'er vil jeg selvfølgelig beholde mest mulig musklemasse. Dette ved jeg godt, sker ved at være i et kalorie underskud samtidig med at jeg får rigeligt med protein. Min plan er at tillægge Therma Power.

Jeg skaffer det nemlig ret billigt, så jeg ville foretrække at købe det frem for Dyme.Xtreme da det koster lidt over 400kr.

Nogen som kan fortælle noget godt om Therma Power?

Skal jeg lave Cardio samme dag som min vægt træning?? :(

Jeg træner muskler hver 2. dag ca. og så tænkte jeg på om jeg så skulle lave 30-45min. cykling på mine "hviledage" ?

Samtidig tillægger jeg mig en diet, fyldt med frugter, grøntsager og magert kød. Masser af juice og vand.

Link to comment
Share on other sites

Ja Therma Power virker fint, de indeholder det samme som DX når det kommer til efedrin og koffein, (eller rettere det samme som 2 eller 4 DX, kan ikke helt huske det).Bare sørg for at drikke masser af vand da både efedrin og koffein er vanddrivende. Se også min efedrin FAQ under artikler på BH.

Jeg plejer at lave cardio når jeg ikke vægttræner, og ellers laver jeg cardio om morgenen og styrketræning om eftermiddagen/aftenen hvis jeg har tid til det, fx i ferier. Men din ide med skiftevis cardio og styrke ser fin ud. Prøv evt også at steppe istedet engang imellem, det synes jeg er mere effektivt men det er vel smag og behag.

Link to comment
Share on other sites

Hm, jeg tror ikke jeg får tid - Eller overhovedet har lyst til at træne 2 gange om dagen! Så jeg regner med at træne muller den ene dag, og dagen efter cardio. Øhm ... ved ikke om det er bedst at steppe? Ellers cykler jeg. Har fået at vide, at løb skulle være en skidt ting.

Så længe jeg ikke mister muskler! Det ville være det værste!

Hvad med diæten? Får jeg for lidt, til at vedligeholde mine muskler eller hvordan?

Der bliver meget frugt og vand osv.

Jeg kan skaffe de fleste ting som er inde på Sublim-sport.dk så hvilke ville være bedst, fra deres "Weightloss" mulighed?

Der er jo ret stor foreskel på prisen fra Dyme.Xtreme til Therma Power? Såeah .... recommend me something

Link to comment
Share on other sites

Vælg therma'erne der får du jo meget mere for pengene og virkningen er den samme.

Sørg for at spise masser af protein og også en del af det gode fedt. Der hvor du skal skære ned er på kulhydraterne. Spis bare nogle til morgenmad, en smule om dagen og 50 gram druesukker lige efter træning, men efter kl 6 hedder det ingen eller kun minimale mængder kulhydrater.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share