Strækmærker


Take
 Share

Recommended Posts

De kan aldrig gå helt væk! Du kan selv forbygge dem i at udvikle sig mere ved at tilføre huden fugtighedscreme med vitamin A. Men de vil blive mindre synlige med tiden, det er mine i hvert fald. Nye strækmærker plejer gerne at være rødlige, men bliver så mere lyse med tiden. Du kan også tage lidt sol, da det vil skjule dem :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg er en dreng på 18 der har fået strækmærker på begge overarme og begge hofter strækmærkerne er rødling har det nogen betydning? hvordan får jeg dem dog væk?

M.V.H Morten

<{POST_SNAPBACK}>

Ked af at skulle skuffe dig, men de er kommet for at blive.. :dry:

Man kan dog "gemme" dem lidt ved at få noget farve på kroppen :smile:

Det findes en masse cremer som skulle kunne minske dem, men jeg har ikke hørt om nogen som virker, måske der sidder nogen derude som har prøvet dem?

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo også bare bide i det sure æble og bruge pudder...

Prøv at søge på strækmærker... der er en masse mere eller mindre gode råd

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det kommer sikkert en masse gode billeder af gravide maver frem :bigsmile:

Ej undskyld :blush: Kunne ikke lige dy mig.

jeg tror heller ikke at der findes et vidundermiddel på markedet der fjerner eller minimerer strækmærkerne. Kun tiden tæller her, og som de andre siger, går de aldrig helt væk. Desværre :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Da der ikke er vildt gang i denne tråd tillader jeg at stille et spørgsmål har søgt omkring for at finde svar men uden held... Hvis man trnæer anderledes vil man så kunne undgå strækmærker eller er det fuldstændigt ligegyldigt ? Træner jeg forkert fordi jeg har mærker på skulder og omkring armhulen ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share