Meget lidt mad


Lady M
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige læst denne artikel: CUTS - VEJEN TIL LAVERE FEDTPROCENT! og er vildt forundret over, hvor LIDT mad denne mand indtager!!! Totalt hakket - ja bevares, men gud hvor lyder det kedeligt og helt vildt lidt i mine ører. Spiser i andre supertrænende virkelig lige så lidt??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige læst denne artikel: CUTS - VEJEN TIL LAVERE FEDTPROCENT! og er vildt forundret over, hvor LIDT mad denne mand indtager!!! Totalt hakket - ja bevares, men gud hvor lyder det kedeligt og helt vildt lidt i mine ører. Spiser i andre supertrænende virkelig lige så lidt???  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes faktisk han spiser temmeligt meget - f.eks. 150g kylling + 500g grøntsager til aften. Det er altså en pæn tallerken. Jeg selv spiser nogenlunde det samme, selvom jeg både er større og mindre trimmet end JS :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige læst denne artikel: CUTS - VEJEN TIL LAVERE FEDTPROCENT! og er vildt forundret over, hvor LIDT mad denne mand indtager!!! Totalt hakket - ja bevares, men gud hvor lyder det kedeligt og helt vildt lidt i mine ører. Spiser i andre supertrænende virkelig lige så lidt???  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes faktisk han spiser temmeligt meget - f.eks. 150g kylling + 500g grøntsager til aften. Det er altså en pæn tallerken. Jeg selv spiser nogenlunde det samme, selvom jeg både er større og mindre trimmet end JS :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror jeg spiser dobbelt så meget som ham - ej overdrevet, men alligevel. Er selvfølgelig ikke sååååååå cuttet :tongue: , men på ingen måder overvægtig...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige læst denne artikel: CUTS - VEJEN TIL LAVERE FEDTPROCENT! og er vildt forundret over, hvor LIDT mad denne mand indtager!!! Totalt hakket - ja bevares, men gud hvor lyder det kedeligt og helt vildt lidt i mine ører. Spiser i andre supertrænende virkelig lige så lidt???  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes faktisk han spiser temmeligt meget - f.eks. 150g kylling + 500g grøntsager til aften. Det er altså en pæn tallerken. Jeg selv spiser nogenlunde det samme, selvom jeg både er større og mindre trimmet end JS :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror jeg spiser dobbelt så meget som ham - ej overdrevet, men alligevel. Er selvfølgelig ikke sååååååå cuttet :tongue: , men på ingen måder overvægtig...

<{POST_SNAPBACK}>

Dobbelt så meget? Det vil sige omkring 5700 kcal dagligt? :raisebrow: Du må dyrke afsindige mængder cardio for at holde sulet fast og smidigt! :tongue::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige læst denne artikel: CUTS - VEJEN TIL LAVERE FEDTPROCENT! og er vildt forundret over, hvor LIDT mad denne mand indtager!!! Totalt hakket - ja bevares, men gud hvor lyder det kedeligt og helt vildt lidt i mine ører. Spiser i andre supertrænende virkelig lige så lidt???  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes faktisk han spiser temmeligt meget - f.eks. 150g kylling + 500g grøntsager til aften. Det er altså en pæn tallerken. Jeg selv spiser nogenlunde det samme, selvom jeg både er større og mindre trimmet end JS :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror jeg spiser dobbelt så meget som ham - ej overdrevet, men alligevel. Er selvfølgelig ikke sååååååå cuttet :tongue: , men på ingen måder overvægtig...

<{POST_SNAPBACK}>

Dobbelt så meget? Det vil sige omkring 5700 kcal dagligt? :raisebrow: Du må dyrke afsindige mængder cardio for at holde sulet fast og smidigt! :tongue::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Spiser han SÅ mange kalorier... Hmm, måske har jeg ikke regnet med de der shakes osv.. Jeg kiggede udelukkende på måltiderne.. Nå, nevermind....

Link to comment
Share on other sites

og præcist ja, hvis du nu dropper alle de tåbelige shakes og indtager "almindeligt" mad i stedet, er der rigeligt plads til at blive mæt.

Men med et forholdsvist aktivt liv med meget aerob udfoldelse er der altså ofte plads til at spise hvad du har lyst til..Generalisering, men sandt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, seriøs det er han da..

Mit ligevægtsindtag ligger på ca. 2600. Jeg kunne jo med fordel springe på denne dille og følge dette program. men, der er da for meget pulver til mig, man bliver da helt tør i munden. :tongue:

Min fedtprocent er på 5-6%, der kan han sgu' ikke være med. Og jeg er temmelig "hakket" af en kvinde at være.

Men, jeg spiser mange grønsager også. jeg kan sagtens spise 500 gram ad gangen, men det er da kedeligt i længden.

:4mewantfood:

Håber at der er flere der har kommentarer til denne artikel.

Camilla :pumpin::spam:

Link to comment
Share on other sites

Min fedtprocent er på 5-6%, der kan han sgu' ikke være med. Og jeg er temmelig "hakket" af en kvinde at være.

Medmindre du er bodybuilder og skal stille op til konkurrence her en af dagene, så kan du være HELT sikker på at din fedt% ikke på 5-6 stykker.

Prøv evt. et andet måleredskab end bioimpedans :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu er Jørgen Storm rigtig glad for de kosmetiske bivirkninger ved træningen og går mindre op i at bænke x kilo og skvatte y kilo, så det er klart at han ikke advokerer for et større indtag i perioder hvor muskelmassen gerne skal øges. Styrken følger - siger mine erfaringer - ikke rigtigt med op hvis indtaget er for lidt over ligevægtsindtaget, medmindre man decideret træner for neurale tilpasninger.

Nu skal man huske på at onkel Jørgen ikke har den bedste ryg, efter han på en skitur fik ryddet en discus i rygsøjlen. Sådan en type skade og høj kropsvægt harmonerer ikke særligt godt. Hvis man ikke kan være stor og beskidt kan man lige så godt blive så pretty som muligt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share