MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Hold da kæft hvor er du svag i dødløft...- det må "vi" arbejde lidt med, hvis du gør dig nogen forhåbninger om at rive tungt jern rundt inden du blir pebersvend!

Synes nu til gengæld du holder stilen meget godt.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft hvor er du svag i dødløft...

I know :blush:

Godt at coach kan komme forbi og kaste lidt realitetssans på banen. :laugh:

Synes nu til gengæld du holder stilen meget godt.

Tak. :smile:

På de 140, ja. Jeg kan ikke helt vurdere hvor pæne 150 ser ud, men forskellen var tydelig at mærke.

Link to comment
Share on other sites

Siger du det? :unsure:

Og hvis det bare er det jeg gør galt, så skal jeg da nok blive stærk og lee' hurtigt. :devil:

Ja! Kan du slet ikke huske hvad jeg skriver i din log.. :nonono: og så er det jo endda om dine PRs. :tongue: (Link)

Faktisk er jeg ret sikker på at min krop siger cirka følgende til mig lige pt:

Rooolig nu, Jesper. Skal vi ikke lige slappe lidt af nu, ikke smide flere PR's rundt og ikke brænde af på øvelser vi ikke har lavet i umindelige tider. Doms-niveauerne er ved at være passende i både pat, nakke og wheels.

DOMS i nakken?! Hvordan får man lige det a015.gif ...medmindre man laver shrugs.

Hvilket minder mig om, at jeg i denne uge for første gang har haft DOMS i mine Lats. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja! Kan du slet ikke huske hvad jeg skriver i din log.. :nonono: og så er det jo endda om dine PRs. :tongue: (Link)

Ja ok, men nu var det jo også skrevet med den dér fesne blå.

Og måske kunne jeg godt huske det lidt, testede bare hvor skarp/stædig du var...

DOMS i nakken?! Hvordan får man lige det a015.gif ...medmindre man laver shrugs.

Hvilket minder mig om, at jeg i denne uge for første gang har haft DOMS i mine Lats. :w00t:

I dette tilfælde er nakke lig øvre traps. Og nu du nævner shrugs, så er sidste del af hivet i et vend netop et solidt shrug - den jeg netop satte PR i onsdag. :shades:

Det hele hænger fint sammen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja ok, men nu var det jo også skrevet med den dér fesne blå.

Og måske kunne jeg godt huske det lidt, testede bare hvor skarp/stædig du var...

:blahblah::blahblah:

Jeg skulle også bare lige teste, hvor vågne I var, da jeg skrev armen-på-skulderen, i stedet for hovedet-på-skulderen

I dette tilfælde er nakke lig øvre traps. Og nu du nævner shrugs, så er sidste del af hivet i et vend netop et solidt shrug - den jeg netop satte PR i onsdag. :shades: Det hele hænger fint sammen. :wink:

Okay så :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

I know :blush:

Godt at coach kan komme forbi og kaste lidt realitetssans på banen. :laugh:

Tak. :smile:

På de 140, ja. Jeg kan ikke helt vurdere hvor pæne 150 ser ud, men forskellen var tydelig at mærke.

Der er intet af det du laver som er pænt. Og det skal sq heller ikke være pænt, skønt eller flot. Ofte føles stilen dårlig i takt med at det bliver tungere, men min erfaring er nu at det ofte er indbildning. Din fokus skal, IMO være på solid volumen, at holde røven nede, og få en smule bedre styr på dit thorakale opspænd.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Der er intet af det du laver som er pænt. Og det skal sq heller ikke være pænt, skønt eller flot. Ofte føles stilen dårlig i takt med at det bliver tungere, men min erfaring er nu at det ofte er indbildning. Din fokus skal, IMO være på solid volumen, at holde røven nede, og få en smule bedre styr på dit thorakale opspænd.

Tak for roserne, Coach, det er jo også Valentines Day. :wub:

I hear you loud and clear. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Halløjsa Maxin :bigsmile:

tillykke med dine PR i dødløft :4thumbup: , Jeg har jo fornemmet at du skal have ros når det sker. :tongue:

Hvordan går det med at lære det der syge yogapost-15167-1203056690.gif noget med maven? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa Maxin :bigsmile:

tillykke med dine PR i dødløft :4thumbup: , Jeg har jo fornemmet at du skal have ros når det sker. :tongue:

Hey Signepige

Jeg kan godt klare ros når som helst, men det virker også godt efter PRs. :wink:

Hvordan går det med at lære det der syge yogapost-15167-1203056690.gif noget med maven? :crazy:

Øver mig tålmodigt hver morgen, og det sker sikkert ligepludselig. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Concept 2 rower MOL-battle, hyggetræning og laaaaang brunch

I skønt selskab af Candymåsen, MarianneB, Goldendreams og Chris27.

Jeg må indrømme at jeg så mig selv som favorit til dagens dyst. Chris mente jeg nok jeg havde dækket med et par sekunder, og Mariannes tider anede jeg intet om, men da hun læste Chris' tider lød hun presset. Miss Goldie havde jeg ingen anelse om, meeen sådan en blond tøs kan vel ikke slå mig. :tease:

Min første PR på 1000m var 3:27 fra før jul og her i mandags roede jeg på 3:24,8 / 326 watt, så mon ikke den skulle være i skabet. :innocent:

Efter at have kasseret tre maskiner på dødt display, mærkeligt display og defekt fodstrop fik jeg endelig den sidste C2'er, der fungerede nogenlunde - lige ved siden af MarianneB.

Efter mine 500m opvarmning synes jeg godt nok den var lidt tung at trække, men heldigvis gav de ellers ret så massive dødløft-doms ingen problemer. :laugh:

Candygirl gav startskudet og jeg lagde ud omkring 350 watt, for det var hvad der var nødvendigt bare for at følge med Marianne. :devil: Jeg skævede ofte til hendes tæller og vi lå bare totalt lige de første 600-700 meter, hvor vi vist begge mærkede det hårde udlæg. Heldigvis kunne jeg trække fra på spurten de sidste 150m og så falde om umiddelbart efter. :laugh:

Tider blev som følger - korrigeret fra Mariannes og Chris fælles hukommelse:

Maxpower 3:21.7 min PR (~340 watt)

MarianneB 3:23.8 min

Chris27 3:24.9 min

Goldendreams 3:40.7 min

Vi satte vel nærmest alle PR. :w00t:

Efter 5-10 minutter med brændende lunger blev det til lidt styrke-tamtam - bare lige for at lave lidt imellem alt kæbetræningen.

Noget ben foran op til 5x90

Seated db shoulderpress 3x5x25kg

Seated cable rows 2x10x70kg

Lidt pistols

Opadstød nogle stykker på 50/60kg

Hanging leg-hip raise 1x5, 2x10

Skrå back extensions 3x15

Tror det var cirka det.

Efterfulgt af lækker nam-nam brunch.

Sikke et marathon-pas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skriver du ikke træningen op i den rækkefølge du udfører den?! :4smartass::tongue:

1. Jeg kan ikke huske den præcise rækkefølge. :unsure:

2. Jeg fandt det ikke så vigtigt igen. :wink:

Og så; tillykke med sejren c351.gif

taaaark :cool:

Havde jo også forberedt mig fantastisk i ugen op til, sørget for at få en god nats søvn inden osv. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Formiddags-Mysore @ yogamudra

Dødløft-domsen sidder stadig tydeligt i kroppen, og det var ikke ligefrem fantastisk med overskud. Men nøøøøøj hvor var det lækkert at få svedt igennem med 14 andre super-yogier (= fuld sal).

Jeg fik kørt fuld praksis med rigtige gennemspringninger hele vejen, nogle noget mere besværede end andre.

God hofteåbning til sidst, hvor square-pose (som jeg laver i stedet for den fulde lotus i yoga mudra stillingen) var ganske ubesværet til begge sider.

Yoga mudra

09b-Yoga-Mudra-ZOOM-150x150x30.jpg

SNF ->

Mange tak, og sikke en fin smiley. :laugh:

Jeg synes dog der var masser af girlpower til stede i går, og Marianne gav mig godt nok kamp til stregen (og Chris ligeså naturligvis).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share