Test af fitnessdimser fra TV-Shop


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Haha, god artikel.

Sad og kedede mig imorges, og så slog så over på tv-shop med sauna-belt.

Der påstod de at man i løbet af 30 min i sauna havde forbrændt 600 kcal. Men at man ikke kunne sidde derinde i mere end 15 min, og så emd sauna belt kunne man sidde i 50!! min og så kunne man jo forbrænde endnu mere :4thumbup:

Bah, de skulle forbydes!

Link to comment
Share on other sites

En sådan artikel har jeg sidet og ventet og bedt om skulle komme, og som altid blev min bøn hørt.

God artikel.

Havde tænkt på at købe en Ab king pro, fordi de lovede guld og grønne skove. Da jeg ikke pt. er interesseret i rygproblemer, vil jeg gå en større bue omkring den.

Jep, skamd, sauna-belt var til grin. Kørte de ikke også på punktslankning? Men synes de der syge "elektroder" man kunne sætte på maven og så "få six-pack" - se det var direkte sindssygt.

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Godt at se endelig nogen som kigger kritisk på TV-Shop produkterne :4thumbup:

Det slog mig lidt hvor dårlige de enlige er, en ting er at man for ikke en optimal træning ud af dem det var lidt selvgivet fra starten men at så mange er skadelige eller på grænsen til det skadelige.

En ting er at folk køber sig til god samvittighed og letter løsninger men at de kan skade sig er for dårligt efter min mening..

Men det var vist lidt selvgivet fra starten :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg så også engang en test af en elektrisk dims, der skulle stimulere mavemuskerne, så man fik "washboard abs". Der var bare den hage ved det, at fedt virker isolerende, så hvis man havde for tykt fedtlag på mavzen, ville strømmen slet ikke nå ind til musklerne!

Kunne i det hele taget ikke drømme om at købe noget i TV-Shop!

Link to comment
Share on other sites

Rigtig god og sjov artikel MZ  :smile:
-Reelt set vil artiklen desværre prelle af de mange der køber skidtet ud fra emotionelt betingede bevægegrunde  :dry:

Nu ikke så muggen bare fordi din Flying Lure ikke fangede så mange fisk som lovet polle :wink:

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Damnitt :sneaky2: Den geddde var min, MIN siger jeg :4signme::nono:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Jeg har også en TotalGym1000 Jeg bruger den som suplement til mit træningsprogram, hvilket er BP-Dødløft-Squat-Chin ups-military

Og til alle overkrops øvelser er den ganske god.. Alt der har med ben at gøre :blink: Dur den overhovedet ikke til.

Men en ok maskine.. Jeg har ikke fået rabat ved Tv-Shop for at sige det.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg har også en TotalGym1000 Jeg bruger den som suplement til mit træningsprogram, hvilket er BP-Dødløft-Squat-Chin ups-military

Og til alle overkrops øvelser er den ganske god.. Alt der har med ben at gøre  :blink:  Dur den overhovedet ikke til.

Men en ok maskine..  Jeg har ikke fået rabat ved Tv-Shop for at sige det..  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

AAAAAAAAAAAAAAAAMEN BROTHER!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

 Share