Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hvem er jeg;

Jeg er en kvinde på 37 år på godt og ondt… alene 24 – 7 med min prins på 8 år og min prinsesse på 12 år. Jeg valgte sidste år i marts at flygte fra en by på Sjælland efter mange års problemer med min eksmand.

Målet er klart en velfungerende familie med et lyst fremtid som vi sammen kan gå i møde….. :wub:

Selv er jeg meget åben og ærlig med min fortid, tanker, holdninger, oplevelser og meninger. Dette er ikke altid lige velkommen hos alle dog er du som læser af min log advaret.

Efter at flyttet hertil har jeg fundet ro som Jeanette, Mor og kvinde… ikke at arbejdet er gjort færdigt men jeg vil aldrig gå i de samme sko jeg førhen troede hvad jeg fortjente og følte mig tilpas i trods jeg i dag ved de sko var min værste fjende.

Min hverdag er optaget af min rolle som Mor :wub: for at sikre mig mine børn kommer sig fra deres fortid og bliver klar til at forlad min rede og sikker zone engang. Jeg værdsætter denne rolle højt og har altid min opmærksomhed og bruger en del af min energi på.

Jeg er udd. murer og cafeteria ass. men murer udd. har ikke været i brug i mange mange år… cafeteria ass job i tidsrummet 8 – 16 er så godt som umuligt at finde .. så jeg ønsker mig brændende en ny udd. om det lykkes ved jeg ikke.

Mine skriftlig dansk kundskaber er ikke hvad de bør være da jeg som 13 år kom til DK fra Australien og nået ikke at få gjort nok ved det … så bære over med det ok *S*

Interesser har jeg mange af… social anlagt er jeg….livet skal leves fuldt ud… elsker at lave alt muligt hyggeligt med folk jeg kender og holder af….. en bitch til tider… En fighter siger nogen og andre siger en mælkebøtte barn…. omsorgsfuld med mange……beundre af flittighed, styrke, oprigtighed og ærlighed og ihærdighed.…. Flabet…. Ja der findes mange ord man kunne plastre på mig og det er alt sammen med til at gøre mig til den jeg er.

Musik, tekster, Mol og styrketræning er nok det jeg bruger mest af min tid på…. Foruden mine børn altså.

I denne log vil man finde min trænings pas :pumpin: men hvis den får den samme karakter af min gl log så vil den også indeholde mange tanker fra min hverdag, mit liv og ikke mindst debats om alt muligt imellem himle og jord.

Alle er velkommen til at stille spørgsmål er det for intimt vil man blot få at vide at det vil jeg ikke ind på eller ikke ønsker at skrive om her i loggen. No hard feelings :wink: .

Jeg startet på Mol i januar i år og min første log nået op på 72 sider inden jeg fik den låst :blink: men der skulle folk så lige lære mig at kende.

:4smartass:

Velkommen til

Jeg håber du får et eller andet, ud af enten at være læser eller aktiv skribent her i loggen.

Du er velkommen uanset hvad.

Her til sidst vil jeg henvise til de logs jeg læser fast og de nye som dukker op i tide og utide som er alt for fede at læse i for jeg heller end gerne vil gøre reklame for de mange jeg finder spændende her på Mol og give log ejeren en varm, kærlig og beundrende tilkendegivelse for deres log.

Så måske kunne du får glæde af dem også.

Min log hit liste her på Mol:

Styrkeløfter logs:

Seths log.. en "Bette mand" med Mega hjerte og kæmper hårdt for at blive STOR! Han dukkede op i skrift efter at have luskede rundt og lært alle at kende uden at sige en pip..... Den første pip kom i min log og så fik han ikke fred længere...hi hi... Han fik lavede denne log, mødt en del af MOL folks igennem sommeren som han vist nok har nydt.. selvom vi drille ham en god del. Han træner i CCS og jeg gøre mit til at få lokket ham til OBBC... Han har et super god humor,kan danse på græsplanen så jeg triller rundt af grin.... være total omsorgsfuld og en super dejlig ven som jeg glædes meget over.

Blackmoore log.....Hold da op manden bag denne nick er for vild...han har hjulpet mig lige fra starten som n00b her på MOL med alle de spørgsmål som hører til.... den tålmodighed er bemærkelsværdigt. Holdt nøje øje med min træning og programmer og været tilstede hele vejen igennem. Super skønt menneske som jeg værdsætter højt. Han knokler røven ud af bukserne, har en skøn kone og skal være FAR.... weiiiiiii træner i noget der ligner en stue i str men løber og er vild med tabatha træning ( tror jeg nok man staver sådan) Være aldrig bleg for at tag kontakt til denne mand han er noget af den blideste kæmpe bjørn der findes. Kan han lide dig så ved du det... for hans tid er knap men tag han tid.. så er du vigtig i hans øjesmed. Niiiiiiiiice ikke

Henning Friis log...... Den første som hørte min nød råb om teknik hjælp og gav sig tid til at hjælpe mig hen af vejen... har en forkærlighed for gl biler... som spiser masser af benz... Træningsmæssigt har han været uheldigt at få en skade som han arbejde på at genoptræne.. dog er det i skulderen. Tænker han kunne have trænet måsen imens han ikke trænede skulder øvelser da !! Griner højt.. Han har en stor kærlighed til sporten og deltager i mange events. Kører gerne DK rundt med dem der stiller op altså en som gøre mere end der forventes af de fleste. Han er ung og har meget at lære endnu men der er HÅB.... Fnis...ja ja så er han nok en størrer drillepind end jeg er. Han er iøvrigt en af de mange som arbjder her på MOL.

Nutellakrigeren´s log... Endnu en af de helt unge knejter her på MOL som har trænede seriøst længe... hans log kan man følge hans liv på godt og ondt. En dyrbar oplevelse for en Mor at læse man mindes og husker ting man havde helt glemt var super vigtigt i den alder. Trods hans unge alder så er han som Moos meget indsigtsfuld og bund ærlig. Han elsker MOL og har endda beskyttede dens eksistens overfor mig på den mest venlig måde man kunne tænke sig. Velopdragen og et varmt menneske som mange vil have stor glæde i at lære at kende.

Boznes´s log..

Uhhaaa en kvinde.. hun er mega stærk, Leeee´, glad og super varmt kvinde menneske. Hun er kæk, ligepå med sine meninger og ikke til at tag fejl af. Stille bevæger hun sig rundt i mængden af mange mennesker og holder bestemt ikke af opmærksomhed. Hun er super dejlig at træne med for hun har tålmodighed og en måde at rette på ens fejl så man slet ikke ved hvad rammer en. Uaset om hun vil være ved det eller ej så er hun dælme god til at formidler tips og trick til træning. En kvinde jeg glæder mig til at lære at kende.

Moos´s log.. ]OBBC princesse.. :w00t: NOT.. Han er en vild dygtig styrkeløfter som jeg regne med at se på toppen af sporten i mange år fremover. Spændende ung mand med overskud til meget i sit liv. Det siges han er flabet det er han nu langt fra altid. For en teenager at være har han mange tanker og overvejelser som gøre ham ret indsigtsfuld. Han vil gerne glæde dem han er tæt på og altid hjælpsom. Han overblik og hensynsfuldhed er alt for vildt for sådan en ung mand. Jeg spå han vil gøre en ung pige super lykkelig for hans hjerte er blød som smør. [/color

Crawdaddy´s log....Dette var den første BB log jeg læste her på MOL .. den er så fed fordi at han let og ubesværet give alle en forståelse for hvad det kræves at stille op til BB. Hans viden på feltet kan jeg ikke stille spørgsmålstegn til men damn det lærte mig meget at læse den. Ganske imponerende stykke arbejde der skal til for at gå alt det igennem. Som et ekstra krydderi på loggen ser man masse af flirt imellem ham og hans kæreste ANGEL... Ræddi sødt

Sweetypippy´s log... Kender i mon den gammel sang " Stand by your man" ? Denne er skrevet til kvinder som Pippy... Hun valgte kærligheden trods det betød hun skulle flytte fra alt det hun er kendt med til et nyt land .. lære et nyt sprog, finde nye venner og finde det forhold hun så inderligt arbejder for at få mest muligt ud af. Hun er en rå styrkeløfter som stadig stille op til de danske events og dygtig gøre sig hele tiden. Hun har haft sine skader og lært så meget igennem tiderne og giver glædeligt gode råd med på vejen. Denne kvinde kan man intet skjule for .. hun ser alt det som skrives imellem linjene og går gerne i flæsket på en hvis hun fornemmer det kan have en positiv indvirkning. Hun er et meget dyrbart kvinde som jeg glædes over at have mulighed for at følge her på MOL. Stærk som en okse både fysisk og psykisk.

Baardi bilder´s log mest morsom logskribent efter min mening og damn sej i SQUAT... Meget lang log men viser hele hans vej til de tunge vægte han kaster rundt med. OBBC / dansk ordbog kan være nødvendigt :4smartass: Jeg manglede den i høj grad da jeg begyndte på hans log. Denne unge mand er meget levende, altid klar til noget socialt selvom han går op i sin træning "Normalt" 200%. Han omgiver sig med alle de smukkeste kvinder her i Odense.. fra bla MOL. Når man ser hans log vil man hurtig opdage han er en meget vellidt personlighed. Hans coach har rigtig godt fat i ham det ses tydeligt hvilken respekt de har for hinanden. Ting han holder meget af; Kvinder, Mad, WoW, hans mange kammerarter, og klaver spil.

ptpoul´s blog... OBBC "Pretty Boi " super observerende ung mand med hang til smukke damer, masse af flirt og god for en høj underholdnings værdi. En dybe i sjælen man faktisk ikke ser med første øjekast men ydest spændende og meget hjælpsom er han.

Hoosiers log..... En ung pige som giver den for vildt gas med sin træning... hun har gennemgået en hel del forandringer siden hun kom ind i miljøet og til tider synes det at virke som om drengene er bekymret for hvilken indflydelse de ren faktisk har på hende. :w00t: Hun er en bog orm både fagligt og i alm litteratur.. Harry Potter giver hende vist stor glæde i hyggens time. Hun spiser som en voksen mand og har en sød tand som ingen andre jeg har hørt om... mange af os er dybt misunderlig over hvor meget tavligt hun kan indtage uden det ses på hendes spinkle men velformet krop. Hun udfordre sig selv og sine egne grænser og vi følger hendes liv igennem hendes log.

Hippo´s log... Årrrrrh hvor skal man starte og slutte med denne stille, beskeden, glad og hjælpsomme mand. :smile: Han er seriøs, kammerartenes bedste ven og vist nok en haj i en køkken. Altid lir og spas i hans selvskab.

Alvas log... hun gik igang for at tabe sig og sammen med sin kæreste er hun blevet en møj Leeeeee syrkeløfter .... hun er fortaler for at kvinder prøver de store øvelser og bakker en hel del op her på siden. Hun er åben, ærlig og ikke bleg for at stikke til en hvis der synes at være en grund. Hende glæde i hendes sport ses tydeligt i hendes log igennem. Hun er sku sej.

Troels med MOL´s bedste squat mås :blush: Fart over feltet på denne unge mand men også en sjat gernerthed. Lige blevet udd færdig som Fys i sommers og vi er mange der håber han ikke bliver nød til at flytte fra OBBC

T:I:R..... Flabet knejt med en holdning om meget. Det skyldes nok, at hans interesse ligger indenfor træningsprogammer, politik, BB verden og endda også udtalt sig men en viden om nordisk mytologi. Ret ok for sådan en ung knægt vil jeg mene. :4smartass: Han er super god til at give folk på bordet ros så det tyder på han holder øje med folks fremgang. Han svage side... tjaaa han har det med at skifte programmer lidt tit.. *Fnis*

Krea..... skal bare i sving skal han !!! For meget WoW for lidt træning. Derudover så er han en åben, varm og sjov ung mand som er storbror til MASS. Han er frisk på meget hvis bare han ved det i god tid.. han hader at stresse*S* Så det undgår han for vildt! Han ser rå ud.. men er langt fra sådan i sindet. NU får jeg ballade... *Fnis* for at have skrevet dette.... Jeg glædes meget over at have mødt ham og tro ikke man kan finde en mere tillidsfuld menneske som vil en det bedste som ham. Så åben og givende som så få er. Hans fødder er solid plantet i Slemborgs jord og han elsker byen for vildt.

therealhurra... denne log har jeg fulgt trods, der ikke er meget andet end en træning i hans log. Underligt at skrive :blink: Men det har været cool at følge hans seriøse træning og ikke mindst fremskridt i styrke og gains. Heldigvis viser han også mange billeder i hans log over hans udvikling.

lonnie

anyone

Sjac D

Kuldskær...

Zoa

Squatfather.. ikke til pænt brug! :wink: Han har en stor forkærlighed for cyklesporten og ikke mindst BB verden. Aktiv skribent her på MOL i off topic og vild med alt omkring styrkeløftes mange programmer og muligheder. Altid klar til at sige sin mening og tag gerne en debat op.

p1kz0r...Hjemmelavet tricot, mange fede fest historie, glad, og ikke mindst hjælpsomhed er ord der dukker op om p1kz0r :cooldance:

overarmen2000... En meget stille jyde med dertil hørende humor .. Monster store overarme og altid klar til en hygge oplevelse med crewet. Han tag sig til hagen... kniber hans øjne sammen og siger ... jow jow... og så ved man der er fart på oppe i hovedet på ham.. men hvad der sker ved ingen... :wink:

svenskeren.. en bette ung mand .. nyder livet 100 % og giver den for vildt gas med sin træning som ses tydeligt på hans krop.. GOD damn the boy does chins for fun

Utne knægten og min feriebarn. En skøn ung knægt som også har ramt mit hjerte med fuld skrue... Han elsker livet og det mærkes tydeligt. Sjov, spas men også rigtig meget alvor over hans sind. Han har en super skøn stor familie som han værdsætter højt og er lige flyttet hjemmefra. Seriøst træning og seriøse spise vaner.. damn den knejt har taget meget på siden han begyndt at træne. Sikken en mad budget hans Mor må have haft *GG* Vi er mange der håber han med tiden flytter til Odense hvor han hører til!

duenn.. kvinden som altid har en opmunternde ord med på vejen.

Karlsonpaataget... ny opdagede OBBC knejt

Styrketræning og cardio freaks :

maria

GirlieOdense

mdk.... provokerende og pjattet ung mand .. beware for han elsker at drille og stikke til dine svageste sider. Han er ellers en ret stille mand som er åbensindet men nu også let at få til at rødme. Han mente ikke han gad møde folk fra MOL men der tog han en vendepunkt og deltog i nogen hyggelige studer som klart har givet ham oplevelser med på vejen. Ikke mindst oplevelser til os andre da.. *GGG*

Kampsport logs:

Gadedrengens log..... Han er en bette smule ældre end mig men hans aktivitet er til tider på højde med L@rs .. andre tider ligeså dovn som en Koala bjørn i et træ. Han filosofier, reflektere og ikke bange for at sige sin mening ud højt. Et super glad mand som har set verden fra sine bedste sider og dens væreste sider. Kan ikke beskrive hvor meget denne mand betyder for mig.

L@rs Besand.. MMA bokser ... MOLs damp barn nr uno... Nok er han sjov, kæk og flabet men han er også meget mere end det han lige viser os på MOL.. en super kammerart som altid er lige i nærheden selvom han er den der bor alle længst væk fra mig. Support mangler man aldrig, han giver mig gerne et mean spark bawiiiii når jeg trænger men er også det blidste når det er nødvendigt. Med humor klare han sig igennem mange ting men hans respekt for mennesker han holder af og kender er unikt. Han er aldrig konfliksky hvilken tæller ret højt i min bog... en konflikt skal løses ikke ses bort fra. Ærlighed, plig og et mega varmt hjerte som jeg værdsætter højt.

Graugart log.... Ny men ser vildt spændende ud.

Spinning logs

ReemDJ´s log .... hun er nu altså også en der brænder med vægte

Spock

tulle .. plus cardio, styrketræning, marsvinmor

BB og BF logs;

Granhof Fra Slemborg og brææænder med MASSíiiiinen. Han har gainet for vildt, har haft en del store omlægninger i sit liv her på det sidste men klarer det rigtig godt. Må lykken skinne på ham også med alt hvad der komme i hans liv og ikke mindst med hans mål.

Fitness-iver og kones log.. et fantastisk mand som stiller op til BF, gift med en skøn kvinde som bakker ham op.. træner med ham når tiden tillader det og tillader os at få et indblik i hans hverdag, træning, glæder og sorg. Et log man klart må læse.

MASS´s log.... The one and only.. Han er vild energisk.. han brææææænder igennem som ingen anden.. rigtig rar og glad for livet. " VI lever kun en gang" råber han til træning

ANGEL....BF tøs- Smuk - klog- altid tid til et godt råd selvom hun har et ret så stram dagsorden- vild med sin katte- gerne gøre hvad som helst for at give glæde til dem hun har kært - styrkeløfter- med stor glæde i PW og chokolade :tongue:

Miss..... Først BF nu BB.. hun stiller op lige om lidt ... og jeg følge hende nøje med denne spændende vej hun har valgt at gå ned af.

Conscience.... men er også styrkeløfter som har stillede op med flotte resultater. Han har nok de fedeste billeder af sig selv her på MOL i mine øjne... find dem i galleriet og nyd dem.

grinder´s log...Slemborg knejt som er flyttet til storbyen.. mægtig kæk i bemærkninger men ellers en stille mand som brææææænder en spilt program af som MASS har lavede til ham. Han er allerede stor så jeg er sikker på man bliver modbydeligt af alt hans træning... Han har også et hjerte af GULD.. omsorgsfuld og mega hjælpsom ( der er et eller andet over alle disse MOL´boer) Han er lidt reseveret.. eller går han mon bare rundt og tænker på den næste kop kaffe han skal have ???

Løber logs;

Camilla Bruuns log

Runnershigh

Waits... plus kettlebells og stryrketræning

Slanke logs;

JokerX´s log

Peet-dk´s log

Bamsepigen

Blandet logs.......

Morten Z.. ejer af MOL men sløv log skribent... "Fnis" han har vist en blog :4thumbup:

Baxter´s log.... MOL Misse kat.. super underholdende at læse ... man er færdig af grin over denne kats ord.

Henning.. MOL´s ældste disco pumper.. alt for sejt log. Han er en mand der også følger en del folk her på mol med super gode råd, vejledninger og ideer. Han kommer med en indsigt og velovervejdede tanker til andre og personligt håber jeg at jeg kan blive ligeså Leeeeee som ham når jeg når hans alder. 54 år og super aktiv og elsker livet, træning og sin familie.

JesperT........Basket ål men også "Deep undercover" styrkeløfter. Snart færdig med sin udd og min kommende tutor i DANSK..

Arne... han er nok den mest aktiv log skribent her på MOL.. spinner, slanker og ser på verden. Han har været meget igennem og deler glædeligt sine tanker, fremskridt og tilbagegang som også er her i liovet med dem der læser hans log. Han er pigerne ven, deres fortrolig og træningspartner. Hjerte af diamant ..

Long tall Sally.. en ny der lige er dukket op men som har gang i meget :cooldance: Hun er ikke bleg for at bede om hjælp og værdsætter folk som giver hende et skub i den rigtig retning. Super power på hende og jeg er sikker på vi vil have fornøjelsen af hende længe. hun virker hooked som os andre.. hi hi

Dronning Rivejern III .. unreal woman... uhhhadaaa hun giver den gas. Denne kvinde kan få enhver til at få dårlig samvittighed over man ikke får samme tid til træning som hende selv. Hun dyrker for at nævne nogen få ting; Undervandsrugby, ricoet ( staves nok ikke sådan ) styrke træning og cardio feks. Hun er i sommers blevet færdig med sin udd som læge. Trods alt dette så er hun når hun er online til at finde med super fede råd om skader feks. Jeg respektere hende højt. :4smartass:

incognito.. the man thats know all kindda shiiiiiit og træner også da :w00t: spørg ham om alt mht træning og du vil få en meget præcis svar om hvad man bør og ikke bør. Han er "Sensei " For Lars Besand og han har den største respekt for hans personlighed og viden. Han er familiefar og har også set livet i alle dens afskygninger. En mand jeg glæder mig til at lære mere at kende igennem tiden.

Lasse T.. et fantastisk forløb af en ung mand som har været meget igennem. Overvægtigt til total cut og nu trodser han alle hans skræmmende tanker og bulker igennem mens han styrketræner. Mange vil nok opfatte denne unge mand som meget spørgende men for fanden .. hvis ikke man spørge så lærer man intet. Han er videbegæreligt og gøre en mega "effort" til at dygtiggøre sig hele tiden. Han har en mega viden om kost og altid villig til at give sin viden fra sig. Han er ægte i sine føleser, oplevelser og ikke mindst den store glæde i hans ord smitter altid af på ens humør.

Tenderup.. Stærkmands træning. Jeg har altid været vild med store stærke mænd og for mange mange år siden var jeg til stævner på sjælland. Min betagelse dengang var nu højer end den er i dag. Nu har jeg jo lært hvordan man bør lave dødløft feks.. :w00t: Desværre er sporten slet ikke af samme omfang som før i tiden så jeg håber Tenderup vil igennem sin log vise os hvad denne sport kræver i trænings øjesmed.

Folk skrevet med grønt er fra OBBC..... :4thumbup:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Jeanette. tillykke med din nye log og held og lykke med dine mål :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak T:I:R.... vi er vist mange pt som laver nye logs... :wink: og det er faktisk cool for man laver nye mål og går nye veje og det er rart at starte på en frisk.

Hej Tøffe

Tillykke med den nye log.

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Tøffe... ? :blink: ? hvad er nu det for noget.... :w00t: har jeg fået mig en ny kælenavn ?

Tak for din lykke ønskning...og glæder mig til at fælge din træning nu du har slappet af en tid her... :wink:

Vi må altså snart ses...

Navneskift, OBBC og ny log (tillykke med den)  :smile: Jeg følger skam med selvom jeg til tider er lidt opslugt af WoW  :blush:  Håber snart vi ses igen.

Krea

<{POST_SNAPBACK}>

Ajjjjjjjj hvor sødt.. du følge mig trods alt... :blush: nice.... :wink: WoW fylder for meget men jeg har mine lytte bøffer ude og spørger til dig for blot at sikre mig du lever og er ok... :wink: Du må altså på nedtrapning fra det spil min kære snart... :raisebrow:

Se nu at komme til byen og hygge inden længe. Jeg er børnefri fra på lørdag så kan jeg lave en god omgang mad til dig.

Yep, god vind med loggen, OBBC og dit 'rigtige' navn. Det skal nok blive rigtig godt  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak JesperT... glæder mig meget til at starte i OBBC og ikke mindst til at lære dig at kende også. Du og din kæreste må se at deltage i hyggen her i min hule og ikke mindst græsplanen.

:tongue: Hvis hun ellers kan holde os ud... sådan nogen sports nørder... :w00t:

Så ruller vi videre mod nye sejre!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Det er præcis min mål med denne nye log sweet thing... lad os tag dem i flæng... :wink: Nye sejre, nye oplevelser, nye glæder... det er hvad livet også handler om.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye log Jeanette, gid den må fortælle vidt og bredt om gode eventyr i OBBC.  :wink:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen kan der blive andet end gode eventyr og fede oplevelser og ikke mindst hård træning men alt for mange dygtig mennesker til at holde min fokus på teknik og løfte tungt.

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Du får oxo lige et klap i måsen herfra - med ønske om masser af go´vind & LEE´træning i din nye log!!!

Du er en Ener - husk dét!!  :4thumbup:

Respectfully - L@rs "Apple Juiceren"  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for dine ord og ikke mindst for den klap i møllen... nejer og takker... :wink:

Du betyder så meget for mig og din støtte igennem tiden har været så unik. Tak fordi du er præcis den du er.. stikker dig 1,5 liter æblejuice til din træning her om lidt.. ja ja jeg følger jo din log ... :w00t::wink:

Klem og masse af varme tanker fra mig og banditten... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey you

Ville bare lige sige, at jeg glæder mig til at følge din nye log også - det kan kun blive spændende  :4thumbup:

:4heart: maria

<{POST_SNAPBACK}>

Hey u girlie....

Glædes også over du er her og ikke mindst du stadig har en super fed log. Cool tøs er hvad du er... remember that.

:tongue:

Klem :4thumbup: :bigsmile::blush: herfra fyn

Link to comment
Share on other sites

Jeg forudsiger at den her log hurrtigt bliver ligeså lang som den gamle - men det gør jo ikke noget - det er underholdende, givende og hyggeligt :4thumbup:

Hvor meget mon det med grønt kommer til at fylde? :wink:

Hilsen fra en Jeanette log fan :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forudsiger at den her log hurtigt bliver ligeså lang som den gamle - men det gør jo ikke noget - det er underholdende, givende og hyggeligt :4thumbup:

Hvor meget mon det med grønt kommer til at fylde? :wink: 

Hilsen fra en Jeanette log fan :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

FLABet kommentar omkring det grønne....

og tak for dine søde ord

Fra en Arne fan.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Weee TILLYKKE med den lille ny !!

hvor er det mærkeligt at det er dig altså dig piv :bigsmile: Jeg kender dig jo ikke irl og for mig er du jo piv pigen fra ohense :smile:

Jeg er dog sikker på jeg hurtigt vil vænne mig til at lede efter Jeanette k`s log og ikke pivs

Glæder mig til at følge med

knuzz duenn

Link to comment
Share on other sites

Weee TILLYKKE med den lille ny !!

hvor er det mærkeligt at det er dig altså dig piv :bigsmile:  Jeg kender dig jo ikke irl og for mig er du jo piv pigen fra ohense  :smile:

Jeg er dog sikker på jeg hurtigt vil vænne mig til  at lede efter Jeanette k`s log og ikke pivs

Glæder mig til at følge med

knuzz duenn

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeey der du kvinde med et mega hjerte og altid parat med en fed kommentar og varme velmente ord som rammer en plet i hjertet. Du er sku en ret unik en af slagens må jeg sige.

Piv er bare mig... piv det ene og piv det andet... men allemest så er jeg bare pivklar til livet...

Jeanette er mit navn i real life og da jeg har valgt at ikke leve med frygt osv så er det bare at træde helt frem i lyset ... :wink: uden at være piv bange.... jeg havde igennem en del år den samme nick ... over hele nettet.. om det var på dating sites eller debat sites var underordnet ... jeg ved ikke hvorfor jeg valgte at skifte den da jeg fandt Mol til Piv... :blink: men det blev det.

:w00t:

Jeg bruger ikke andre sites længere er heller ikke skribent eller har min brevkasse .. Mol er det eneste site jeg er aktiv på .. for her finder jeg bare alt det jeg i virkligheden søgte med få undtagelse da.. :wink: sådan noget kommer man nok aldrig udenom men pyt med det for dem jeg er i kontakt med er bare alt for seje, vilde, skønne, smukke og jeg er damn glad for jeg lige faldt i her på siden og får så mange glæder igennem det.

Jeg følger også din log og ikke mindst hvor du vandre i andres logs med dine skønne ord.

mange varme tanker fra Piv " Jeanette K"

Link to comment
Share on other sites

Det var da heldigt jeg lige fandt den her!

Held og lykke fremover Jeanette :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja du må ikke sådan lad mig forsvinde søde du... :blush: du giver den rigtig gas med træning for tiden glæder mig til du poster nogen nye billeder.. det MÅ være på tide...

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeannette,

Tillykke med den nye log, den anden var også ved at være svær at følge med i.

Lad os nu se om du kan slå Maxpower's log og have første træningspas på side 4... :laugh:

Held og lykke

- Waits -

Din hemmelige 'log stalker'

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeannette,

Tillykke med den nye log, den anden var også ved at være svær at følge med i.

Lad os nu se om du kan slå Maxpower's log og have første træningspas på side 4... :laugh:

Held og lykke

        - Waits -

Din hemmelige 'log stalker'

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink:

Jamen jeg anede slet ikke hvem du var så gik i gang med din log omgående og den er godt nok spændende og ikke mindst lærrigt når det kommer til wiskey.. da... :4smartass:

Jeg bliver klart en fast gæst i din log .. :wink: I snakker jo også om smølfer.. :blush: weiiiiiiii

Jamen hvis jeg når til side 4 med min første pas så skal folk herinde godt nok være hurtige og det tror jeg næppe vi når til ...ellers skal jeg dælme have smæk...

:nono::rolleyes::icecream::innocent: prøver virkelige at undgå det som du kan se.... :w00t: men ups sådan her kan det ende for mig.. :bottom:

Dejligt du lige gav dig til kende... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg følger lige trop med et tillykke med den nye log og så vil jeg da også deltage i koret af dem der medlevende læser med på sidelinien. (tror vi er mange :wink: ) Jeg synes det er kanon at du vælger både at dele ud af dine tanker og dit liv herinde :smile:

Keep it up girl! - også med træningen :4flex: :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Så vil jeg være nr. 117 (ca.), der ønsker tillykke med den nye log (og alt det andet). :4thumbup: Og krydser fingre for, at du får lov til at tage den uddannelse, du ønsker dig. :smile:

Glæder mig til at træne sammen med dig igen :pumpin::cheer: - det var jo super hyggeligt sidst. :w00t::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share