Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg følger lige trop med et tillykke med den nye log og så vil jeg da også deltage i koret af dem der medlevende læser med på sidelinien. (tror vi er mange  :wink: ) Jeg synes det er kanon at du vælger både at dele ud af dine tanker og dit liv herinde  :smile:

Keep it up girl! - også med træningen :4flex: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for dine varme ord.. :4thumbup: I det mindste kende jeg din log... :wink: og du er da hjertlig velkommen her.

At dele mine tanker åben her har været lærrigt, befriende og ikke mindst super spændende. :4smartass: Når man går alene i det daglig og ikke er nogen lige ved sin side at dele glæder med så er det alt for cool at sætte sig og skrive det og opleve jer.

:wink:

Jeg lover at give den gas med træning... :cooldance: Nyt center giver også en ny energi og ikke mindst motivation.... siger kvinden der går som en cowboy i en dårlig westen film.

Også fra mig et TILLYKKE med den nye log! :w00t:  :bigsmile: Jeg følger trofast med, selvom jeg ikke er så aktiv i diverse log-bøger for tiden (incl min egen  :wink: ).

(pssst: det er heller ikke altid det, er det der står med grønt, der er det vigtigste!  :smile:)

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak sweety... ja du er noget stille for tiden ... er det noget vi skal være bekymret for ??? :raisebrow: Eller er du bare ramt af sommerens varme og går og nyder den for vildt?

Du kan have noget så ret med hensyn til den grønne farve men det er nu en stor del af min livskvalitet at have motionen i mit liv.

For det giver overskud selvom man til tider rammes af mega Doms ... :w00t:

Pas nu på dig smukke .. og nu håber jeg vi får hilst på hinanden i real life i OBBC.

Klem og varme tanker herfra.

En ny log - super! :bigsmile:

Så føler man lidt man er med fra starten, når nu jeg gik glip af alt det leben, der var i din gamle log :tongue:

Vi ses også når jeg (endelig) vender frygteligt tilbage til OBBC engang i år :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der du skønne...

Mega tillykke med dit nye liv forresten alt for fedt... Du er bare sååååå sej.

Ja .. lad den gl log ligge og være med i denne jeg tror jeg fik det mest nødvendigt med i min indledning til du kan følge med.

Cool du vender tilbage til OBBC... for jeg glæder mig vildt til at få hilst på dig real life.

:cooldance:

Så vil jeg være nr. 117 (ca.), der ønsker tillykke med den nye log (og alt det andet). :4thumbup: Og krydser fingre for, at du får lov til at tage den uddannelse, du ønsker dig. :smile:

Glæder mig til at træne sammen med dig igen :pumpin::cheer: - det var jo super hyggeligt sidst. :w00t:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for din lykkeønskning ... dine ord betyder meget... Det bliver cool at lære dig at kende og ja ikke mindst lære en masse af dig igennem træning. Du er jo en stærk tøs!

Pas på til vores veje mødes i real life... :tongue:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Jamen tillykke med den nye log, Jeanette! :w00t::cheer:

De bedste ønsker herfra - både mht. privatlivet og træningen :4flex: :cooldance:

Knus :)

/Reem

<{POST_SNAPBACK}>

Årrrrh tak smukke.... sikken som du giver den gas med vægtene... fedt at følge din iver og ikke mindst Mass giver dig den cool hjælp og opbakning.

Du bliver så Leeeeeeeeee .... man kan dårligt blive andet med hans vejledning... :bowdown: i støvet for hans træning... :wink:

Nu skal du bare se at nyde din ferie og sidste tid i Kbh for når først du lander her på Fyn næste gang så slipper vi dig ikke frivilligt... ( jo jo hvis familien har brug for dig ) ellers ikke.... :w00t:

Klem og varme tanker sender jeg til dig her fra solskins øen

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanettepigen :bigsmile:

Tillykke med din nye log... dejligt - så kan man følge med fra starten :wink:

Jeg håber at du får din uddannelse & vil også ønske dig held og lykke med det hele - og god træning i den nye klub. Det lyder super godt!

Stort kram,

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

ellers skal jeg dælme have smæk...

[

går du nu og giver dig selv små labre løfter :blush::blush::tongue::tongue::tongue::4whip:

I dag er endnu en dejlig sommerdag som du skal ud og erobre.. go get them :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja en løfte skal vel være af karakter..... :w00t:

Dagen i dag har indtil vidre budt på at sidde var til en skriftlig prøve her på skolen og snart skal jeg ind og se en fremlægge sin afgangs projekt.. Det bliver helt vild spændende...

:cooldance::cooldance::cooldance:

I am on my way.... :wink:

tillykke med den ny log -har jo fulgt lidt med på sidelinjen i dne gamle, så det vil jeg også gøre her  :bigsmile:

Carmen :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for din lykkeøskning og du er mere end hjertlig velkommen her i loggen. Du har selv en fremragende log :4thumbup: :4smartass::bigsmile:

Velkommen til.... smiler varmt.

Hey there... :shades:

Tillykke med din nye log... Held og lykke med det hele  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Taaaaark sweet thing.... glæder mig til at se dig i centeret.

:cooldance:

Hey Jeanettepigen  :bigsmile:

Tillykke med din nye log... dejligt - så kan man følge med fra starten  :wink:

Jeg håber at du får din uddannelse & vil også ønske dig held og lykke med det hele - og god træning i den nye klub. Det lyder super godt!

Stort kram,

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er lidt nemmere at følge med fra starten end at skulle dukke op i en uoverskueligt log som min nu var blevet.

:w00t:

Du er en dejlig gæst at have i sin log og så skønt at have en kvinde på mol som kan træne igennem og ikke bange for at give den gas i forbindelse med din sport. Håber vireklig du engang får lokket den kære Lars til en fight selvom han intet må efter dine regler men du må det hele...

:w00t:

Monster krammer til dig....

Link to comment
Share on other sites

  Ja det er lidt nemmere at følge med fra starten end at skulle dukke op i en uoverskueligt log som min nu var blevet.

:w00t:

Du er en dejlig gæst at have i sin log og så skønt at have en kvinde på mol som kan træne igennem og ikke bange for at give den gas i forbindelse med din sport. Håber vireklig du engang får lokket den kære Lars til en fight selvom han intet må efter dine regler men du må det hele...

:w00t:

Monster krammer til dig....

<{POST_SNAPBACK}>

Hi hi... Hmm... han kan jo altid prøve at spænde ben for mig :wink: Eiii - det ville sg* være en stor ære at få lov til at sparre med Lars eller en af hans kaliber. Ingen tvivl om det.

Personligt synes jeg et af de største problemer ved at være grl i det her game, er at der ikke er så mange om budet... så ens erfaringsgrundlag bliver ikke så stort. Så jeg er vant til at træne med drengene :wink: men de er selvfølgelige også søde og tager en smule hensyn - så de ikke hakker igennem på mig. Der er jo lidt forskel på 50 kg girlie og 70 - 80kg frådende mand med boksehandsker :tongue:

Stor mega kram tilbage, skønne

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Hi hi... Hmm... han kan jo altid prøve at spænde ben for mig  :wink: Eiii - det ville sg* være en stor ære at få lov til at sparre med Lars eller en af hans kaliber. Ingen tvivl om det.

Personligt synes jeg et af de største problemer ved at være grl i det her game, er at der ikke er så mange om budet... så ens erfaringsgrundlag bliver ikke så stort. Så jeg er vant til at træne med drengene  :wink: men de er selvfølgelige også søde og tager en smule hensyn - så de ikke hakker igennem på mig. Der er jo lidt forskel på 50 kg girlie og 70 - 80kg frådende mand med boksehandsker  :tongue:

Stor mega kram tilbage, skønne

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :w00t: :4thumbup:

Ja ham den bette kan vist finde på hvad som helst..... :wink: Beware.... :w00t:

:sneaky2: At der ikke er flere kvinde indenfor sporten men hvordan er det rundt omkring i verden ..? Er der mon flere kvinder i andre lande der kæmper .. feks i UK?

Ja jeg ved det ikke men det vil da være fedt hvis du kunne komme til at kæmpe noget mere med ligeværdige end de gode drenge hele tiden da.

Morgen kramz herfra øen...

Link to comment
Share on other sites

Årrrrh tak smukke.... sikken som du giver den gas med vægtene... fedt at følge din iver og ikke mindst Mass giver dig den cool hjælp og opbakning.

Du bliver så Leeeeeeeeee .... man kan dårligt blive andet med hans vejledning... :bowdown:  i støvet for hans træning...  :wink:

Nu skal du bare se at nyde din ferie og sidste tid i Kbh for når først du lander her på Fyn næste gang så slipper vi dig ikke frivilligt... ( jo jo hvis familien har brug for dig ) ellers ikke.... :w00t:

Klem og varme tanker sender jeg til dig her fra solskins øen

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tusind tak skal du ha' :bigsmile:

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde dig IRL :4heart:.....vi ses som sagt nok engang i august :cooldance: ...bliver feeedt :smile:

Og ja...MAAA' :w00t: hans hjælp er guld værd! :thumb:

Ha' en god dag ;)

Link to comment
Share on other sites

Årrrrh tak smukke.... sikken som du giver den gas med vægtene... fedt at følge din iver og ikke mindst Mass giver dig den cool hjælp og opbakning.

Du bliver så Leeeeeeeeee .... man kan dårligt blive andet med hans vejledning... :bowdown:   i støvet for hans træning...  :wink:

Nu skal du bare se at nyde din ferie og sidste tid i Kbh for når først du lander her på Fyn næste gang så slipper vi dig ikke frivilligt... ( jo jo hvis familien har brug for dig ) ellers ikke.... :w00t:

Klem og varme tanker sender jeg til dig her fra solskins øen

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tusind tak skal du ha' :bigsmile:

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde dig IRL :4heart:.....vi ses som sagt nok engang i august :cooldance: ...bliver feeedt :smile:

Og ja...MAAA' :w00t: hans hjælp er guld værd! :thumb:

Ha' en god dag ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Godmorgen smukke...

Ja hans program synes at virke sådan som du har DOMS.... :wink: alt for cool han har overskudet til at hjælpe når man tænker over hvor meget han selv træner... respekt for ham!

Du bliver så leeee med hans program er jeg sikker på.

Klem og varme tanker til dig

Link to comment
Share on other sites

Min tid her på skolen er ved at løbe ud ... og de sidste uger med bachelor eksamen har været en unikt oplevelse at være så tæt på.

De har knoklet med deres opgave, kommet søvnig og udmattet på skolen med deres barn og indimellem har projektet vist haft samme virkning som en kolik barn .. elsket og hadet på samme tid.

De sidste to dage har de været oppe og forsvar det mundtligt og de kan nu alle kalde sig ergo eller fysér.

Deres glæde er slet ikke til at tag fejl af... smilet fylder hele deres ansigt og deres fremtid ligger lige foran deres fødder.

Det er så fedt at være så tæt på...

I morgen holder de afsked for mig da mange tag på ferie i næste uge... det bliver trist at skulle sige farvel til så mange skønne mennesker som nu engang er ansat her på skolen.

Jeg har gennemgået en enorm udvikling her og det er til deres fortjeneste .... Damen jeg arbejder tæteste på vil jeg savne så vildt i min hverdag... Hun er bare en unik kvinde som man kun kan beundre. Hendes smittende glæde, latter og ikke mindst hendes styrker er overvældene.

Det har været hårdt til tider men rigtig lærerigt på så mange områder jeg næsten ikke kan sætte ord på det endnu.. det kommer nok når det er lidt på afstand.

I dag skal jeg så have pakket børnenes tasker.. de skal på 12 dages koloni på lørdag.. fredag skal vi bare hygge os for vildt sammen.

En omgang træning bliver det efter jeg har fået handlet ind så der bliver nok at se til i dag.

Kan i nu alle have en super lækker dag. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Utne har fødseldag i dag ..... :cooldance: Men han er på festivallen ..... :mad: men synes vi skal spamme hans log for vildt med hilsner så han har noget fedt at komme hjem til....

:tongue:

Utnes log.....

Mandag er han her på Fyn og jeg laver en prot lagkage .... vil du komme og ønske ham tillykke så skriv jer på her i loggen ... så hygger vi os oki .... :wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Bedre sent end aldrig ikk´? :4smartass:

TILLYKE MED DEN NYE LOG, NAVN OG TRÄNINGSSTED!!!!!

Jeg gläder mig meget til at se hvad de totale afbrändings monstre fra OBBC kan göre ved din träning :smile:

En ting er i hvert fald sikkert; Du er i gode händer til at träne korrekt! Deres teknik er helt i top dernede!!! öhhh, nästen alle. kig ikke på Kemikaze dödlöfteren hvis du har din ryg kär :laugh:

Held og lykke og en rigtig dejlig sommer önsker jeg dig :4thumbup:

Knus fra Pippi :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Bedre sent end aldrig ikk´?  :4smartass:

TILLYKE MED DEN NYE LOG, NAVN OG TRÄNINGSSTED!!!!!

Jeg gläder mig meget til at se hvad de totale afbrändings monstre fra OBBC kan göre ved din träning  :smile:

En ting er i hvert fald sikkert; Du er i gode händer til at träne korrekt! Deres teknik er helt i top dernede!!! öhhh, nästen alle. kig ikke på Kemikaze dödlöfteren hvis du har din ryg kär  :laugh:

Held og lykke og en rigtig dejlig sommer önsker jeg dig  :4thumbup:

Knus fra Pippi  :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeeeey der din smukke kvinde menneske...

Tak for dine lykke ønskninger... :4thumbup:

Jeg er dælme også spændt på hvad de finde på at udsætte mig for men jeg er sikker på det bliver godt.

:wink:

Skal nok pas på han Troels bassen som jeg går ud fra du omtaler... :w00t:

Kan du nu også have en fantastisk sommer...

Mange klem og de sødeste tanker herfra

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Skal nok pas på han Troels bassen som jeg går ud fra du omtaler...  :w00t:

Kan du nu også have en fantastisk sommer...

<{POST_SNAPBACK}>

Jep det er ham jeg mener :tongue:

Sommer har vi ikke meget af heroppe i denne uge desvärre. Så send venligst lidt :please:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Skal nok pas på han Troels bassen som jeg går ud fra du omtaler...  :w00t:

Kan du nu også have en fantastisk sommer...

<{POST_SNAPBACK}>

Jep det er ham jeg mener :tongue:

Sommer har vi ikke meget af heroppe i denne uge desvärre. Så send venligst lidt :please:

<{POST_SNAPBACK}>

Ajjjjjjjjj hvor surt i ikke har sommer vejr.. vi har så meget af det så sender lige til et par dage over dig med det samme.. det skal nok hjælpe på humøret...

Selvom solen ikke er helt det samme .....som sex.. :wink:

Men hvis du nu får solen kan du så ikke sende mig en rigtig god mand som vil blive hos mig i en længere periode som ja ja ja er en fable agtigt sex partner, frisk, god humor og har en super lækker krop...

:w00t::w00t:

Ja ja det er ikke meget at bede om er det ????

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Skal nok pas på han Troels bassen som jeg går ud fra du omtaler...  :w00t:

Kan du nu også have en fantastisk sommer...

<{POST_SNAPBACK}>

Jep det er ham jeg mener :tongue:

Sommer har vi ikke meget af heroppe i denne uge desvärre. Så send venligst lidt :please:

<{POST_SNAPBACK}>

Ajjjjjjjjj hvor surt i ikke har sommer vejr.. vi har så meget af det så sender lige til et par dage over dig med det samme.. det skal nok hjælpe på humøret...

Selvom solen ikke er helt det samme .....som sex.. :wink:

Men hvis du nu får solen kan du så ikke sende mig en rigtig god mand som vil blive hos mig i en længere periode som ja ja ja er en fable agtigt sex partner, frisk, god humor og har en super lækker krop...

:w00t::w00t:

Ja ja det er ikke meget at bede om er det ????

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Meget godt kan man sige om Finland, men der er ikke mange läkre mänd heroppe. Da har du altså bedre chancer i Odense tror jeg. Sorry :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Skal nok pas på han Troels bassen som jeg går ud fra du omtaler...  :w00t:

Kan du nu også have en fantastisk sommer...

<{POST_SNAPBACK}>

Jep det er ham jeg mener :tongue:

Sommer har vi ikke meget af heroppe i denne uge desvärre. Så send venligst lidt :please:

<{POST_SNAPBACK}>

Ajjjjjjjjj hvor surt i ikke har sommer vejr.. vi har så meget af det så sender lige til et par dage over dig med det samme.. det skal nok hjælpe på humøret...

Selvom solen ikke er helt det samme .....som sex.. :wink:

Men hvis du nu får solen kan du så ikke sende mig en rigtig god mand som vil blive hos mig i en længere periode som ja ja ja er en fable agtigt sex partner, frisk, god humor og har en super lækker krop...

:w00t::w00t:

Ja ja det er ikke meget at bede om er det ????

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Meget godt kan man sige om Finland, men der er ikke mange läkre mänd heroppe. Da har du altså bedre chancer i Odense tror jeg. Sorry :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Okiiiiiii så kan det vist ikke siges mere tydeligt :w00t: Bliver her og finder "ham" nok når tiden er inde ... :wink:

Godt du fandt et pragtfuld mand så.... :tongue:

Kommer i ikke snart til Odense ???

Jeg lægger gerne hus til jer...*S*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share