Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Sikken nogen super dage der er gået med selvskab af de ungesvende.. liv og glade dage er her... :cooldance: De hygge sig enormt sammen og driller hinanden, griner og skiftes med at køre sukker på diverse små piger... :blush: Jeg tro sku Dan sukker er vild med disse drenge... :w00t:

Man kan ikke sige andet end de føler sig hjemme her og med lidt hjælp.. ( her tænker jeg på Aske ) gode til at hjælpe til...

:w00t:

Sålænge jeg har mad, mælk og prot pulver.... så er de vist glæde drenge... Tiden får de til at gå med at spille PS2, høre alt muligt slags musik, træne og bare drille...

I aften skal de giv den gaz med Troels, Poul og Henning... Fredag skal de til OBBC fest og Lørdag skal den unge Aske vist hjemad grundet noget Monsters Rock i Gentofte.

Så bliver der atter ro i mit lille hjem i nogen dage inden mine egne små kommer hjem.

Min sommerferie starter i morgen kl 14... såååååååååååååå skal jeg bare læne mig tilbage og nyde... :wink:

Det glæder jeg mig vildt til.... :tongue:

Imorgen skal der så også trænes for mit vedkommende..mine DOms fra i går rykker for vildt og damn jeg har været monster træt hvilken slet ikke ligner mig... men det må betyde at jeg har lavet en bette smule.

I dag fik vi hygge besøg af Seth .. hvor samtalen bestod af masse af grin og spas... Han er sku så rar den bette knejt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ingen PW til morgen ... :sneaky2: er alt for træt... og valgte lige at få ryddet lidt op efter drengenes besøg i går...

:4thumbup:

Henning var den første til at dukke op... efter han havde været på pige besøg... :4thumbup: Mol blev lige tjekket ud... og de mange billeder som drengene har fået taget skulle også lige ses igennem. Så var han klar til at giv den gas... :strat:

Troels kom fra et fællesspisning i vældig humør med nogen øl under armen som var af Indisk afstamning... :raisebrow: de smagte vist nu, heller ikke så godt... :bigsmile:

Det var Troels fødselsdag ... :jodler:

og han var i fantastisk humør.... :w00t: Han er godt nok sjov når han holder fest... :wink:

Poul dukket op lige fra arbejde frisk og klar til fest med drengene efter et hurtig bad.. med digistive kiks og vodka var drengene samlet.

:blahblah::firebounce::smilerock::alright::4trumpet:

Den ene af mine underbo deltog også under festen dog meget " brændt aw "eftersom begge piger var lige kommet hjem fra 7 dages druk i Sunny Beach... :beerchug: Der var ikke meget liv i hende.. :tongue: Hun havde været på vej i seng ( note havde ingen tøj på ) da drengene var nede for at banke på hendes dør.. Henning havde sagt hun skulle bare komme op til os som hun var... Suuuuk..... uhhhaaaa han er en flabet knejt...

tøj havde hun dog på ..... :wink:

Nu må jeg heller se at få noget mad.. og komme afsted til min sidste arbejdes dag..... :cooldance: :4thumbup: og tænk... det regner ikke "Endnu" :w00t:

Damn jeg glæder mig til sommerferien starter i dag...

uhmmmm

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Den ene af mine underbo deltog også under festen dog meget " brændt aw "eftersom begge piger var lige kommet hjem fra 7 dages druk i Sunny Beach... :beerchug: Der var ikke meget liv i hende.. :tongue: Hun havde været på vej i seng ( note havde ingen tøj på ) da drengene var nede for at banke på hendes dør.. Henning havde sagt hun skulle bare  komme op til os som hun var... Suuuuk..... uhhhaaaa han er en flabet knejt...

tøj havde hun dog på ..... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja nu hvor jeg ikke kunne køre sukker på Katja, så måtte jeg så bare være flabet overfor Kerri. :4whistling:

Forresten, tak fordi du lagde hytte og sprut til i går aftes. :bigsmile:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Sådan skriver PoulPT i sin blog;

QUOTE

Sjov workout hvor jeg fandt ud af at Piv's trapezius, serratus og rhomboideus var dysunktionelle.. Sikkert pga. de massive triggerpunkter der var i dem! Hun skal en tur forbi Vind.. indtil da ingen Bænkpres eller skulderøvelser!

Fredags træning i OBBC

Jeg havde den store fornøjelse at have metro Poul i centeret i dag... til at kigge på min skulder og knæ. Han mener derudover at mit ene ben muligvis er længer end den anden så min hofte skal der også ses på.

De er klart svage og flere steder skal jeg have noget massage og derudover køre noget genoptræning for at hjælpe.

Jeg vil gerne være leeeee så jeg må bare skrue bissen på og få styr på alt det her.. :4thumbup:

Han viste mig en del øvelser og ikke mindst udstrækning som hjælper ultra meget.

Så jeg vil ikke have så meget fokus på antal rep og sæt men derimod mere på øvelsen til hjælp at syrke disse områder den næste tid.

Jeg er ikke itvivl om det skal nok blive godt ... :wink:

Nye øvelser;

Face pulls med reb

Front pull downs

Pull throughs

Kick backs

Box squat

masse af rotator

Jeg kørte dem alle igennem med masse af fokus på de nye teknikker. Min overbo er lige blevet færdig som fys og så kunne jeg måske også lige spørge Troels om han kunne hjælpe med massagen.

Så skal der laves et program til mig hvor disse øvelser klart indgå.

Link to comment
Share on other sites

Jaa, tak for gæstfriheden, endnu en gang  :smile:

Fik da også kommanderet dig lidt rundt i OBBC igår  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan nogen gode drenge er altid velkommen i min hule... :wink: tusind tak for din hjælp med mine svage punkter.. du er alt for cool....

:bowdown::bowdown::bowdown:

Jeg skal nok arbejde hårdt med det hele for jeg vil være Leeeee.... :4thumbup:

Rart nogen KAN kommander rundt med mig efter en uge med at være efter mine søde ferie børn... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Den ene af mine underbo deltog også under festen dog meget " brændt aw "eftersom begge piger var lige kommet hjem fra 7 dages druk i Sunny Beach... :beerchug: Der var ikke meget liv i hende.. :tongue: Hun havde været på vej i seng ( note havde ingen tøj på ) da drengene var nede for at banke på hendes dør.. Henning havde sagt hun skulle bare  komme op til os som hun var... Suuuuk..... uhhhaaaa han er en flabet knejt...

tøj havde hun dog på ..... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja nu hvor jeg ikke kunne køre sukker på Katja, så måtte jeg så bare være flabet overfor Kerri. :4whistling:

Forresten, tak fordi du lagde hytte og sprut til i går aftes. :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis ikke Kerri bider fra sig så får du med mig at gøre... :nono::4whip: :4police:

Jeg håber jo i hygge jer i min hule ... :wink: for jeg hygger mig da... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Weekendens strabadser;

Det har været en super dejlig weekend selvom trætheden melder sin ankomst hos mig i disse timer.. Lørdag skulle vi til DM i stærkmand her i Odense… Utne skulle hjem til Viborg grundet sin billet til Monster Rock… Æv æv her blev vildt stille uden ham. :cry::cry:

Jeg nået lige at lave en super morgenbord til dem inden vi skulle af sted… på cykle i super smukt vejr. Vi skulle have haft fornøjelsen af at se Krea og Kern men af forskellige årsager blev vi snydt voldsomt… :mad:

Dog mødte vi med en masser Moler.. Hippo… rigtig dejligt var det at møde Bonze og Grinder, fik hilst på Mass…ivness.. damn that boy is big… og nu kan jeg ikke huske hvad ham fra Bogense hedder men han var der også. Rigtig rar mand var han faktisk. :4thumbup: :cooldance::w00t:

Arr vil jeg ikke gå nærmere ind på da min helt vred om på sit ben i lastbil træk var det som om jeg mistet den store interesse i øvelserne :blink: . Det var tydeligt at Fyns mesterskaberne for 14 dage siden bar voldsomt præg på fyns drengene desværre.

Den lækker fyr fra Svendborg var i DM.. suuuuk.. altid nice at have noget godt at se på :wink: .. Uhmmm…En ældre mand fra Sjælland Flemming hed han vist havde en overraskende styrke men det var så det!! I øvrigt var han også nice fra talje opefter.. røv og ben skal der vist arbejdes en del med i fremtiden *GGG* :blush:

Vi skulle af sted før det hele var færdigt da en fødselsdags barn ventet os med super mad.. Jeg glemte desværre at tag kanel med til at fylde i hans seng… :blush:

Jens.. gav den gaz med alle sine mange røver historier…stor underholdnings værdi har den ”bette” knejt når han ikke er iført han hjemmesyet trikot… :poking:

Poul var heller ikke stille under aftens forløb… hi hi.. sikken en masse han har at snakke om.. :wink:

Jeg var enig med hele selskabet at de alle skulle med i byen da de i den grad trænger til at omgive sig med flere kvinder.. :wub:

Poul skulle dog på job dagen efter og den ”Perfekt body” synes han er blevet for gl til alle disse byturer.. så af sted han kørte på sin knallert..

Senere på aften stødte vi ind i Jesus og flere af Jens kammis til min stor fornøjelse da…. Dsjac .. hedder han vist nok var også at finde på Arkaden … hyggelig knægt … hans venner skal vist til at træne med os i OBBC…De var nogen ål… :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Kern dukket op sammen med hans kammerater og så var der virkelig liv i stedet… *GG* Der var mange sjove episoder… men tier stille og ser om jeg kan gemme mig et sted…hi hi… :blush:

Natten var ikke slut for mit vedkommende… uhhhaaa…. Kom hjem i dag ved 13 tiden.. glad .. tilfreds og til en hel del mobberi fra den unge Moos..

Senere på dagen indtræf min tømmermænd… Moos sendte mig af sted … for at hente min cykle på banengården .. PW kan jeg ikke kalde det.. Derefter ned og besøg Kerri på hendes job. Årrrrh der vil jeg BO…. Aircon… weiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Til aften skulle der grilles :4mewantfood: med Katja og knægtene fra opgangen, the perfekt body og Moos… hyggeligt men præget i den grad af en meget træt ”Host” med hendes tømmermænd.

Nu er Min sidste ferie barn så flyttet hjem…. Og jeg hænger bare ud her ved min pc.. nice…. I morgen skal jeg besøg min søn på hans koloni.. Jeg glæææææææææder mig til at holde ham i mine arme…

Disse næste dage har jeg så børnefri sommerferie og jeg forsøger at lave nogen hyggelige ting med dem som er om mig.

Torsdag er der musik i Kongens have.. så er du i byen så tag et tæppe under armen og deltage med os.. ved Ridder statuen... ved 17 tiden..

Fredag kommer mine guldklumper hjem og så skal vi så bare nyde de sidste uges sommerferie sammen. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hjemme igen kl 13? :raisebrow:  :santa2:  :rolleyes:  :laugh:(fortæl da!)

<{POST_SNAPBACK}>

Natten var :4thumbup: og weiiiiiiiiiiiiiii :cooldance: ...

Det :strat: bare og uhha... :tongue: kan ikke være andet end :satisfied::happy: Vedkommende er :firebounce::smilerock::alright: nu er jeg så :sneaky2: men kan godt afsløre at :sun: var fremme da jeg gik hjem :a-okhand: MuMZZZzzz :ilovemuscle: må have flere møder med vedkommende :4winkkiss::banana::smile: :4whistling: :cheer::hehe::partytime2:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Ja jeg ved godt nok ikke hvad det er for en måde at udstille papparazzi billeder på..

Det jo decideret ondskab at fremstille min ærwelige krop for offentlig skue.. Jeg tror jeg vil trøstespise lidt for at tage den værste del af chokket..

:tongue::laugh::blush:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg ved godt nok ikke hvad det er for en måde at udstille papparazzi billeder på..

Det jo decideret ondskab at fremstille min ærwelige krop for offentlig skue.. Jeg tror jeg vil trøstespise lidt for at tage den værste del af chokket..

:tongue:  :laugh:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes at du ser sød ud.... :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share