Hvad er bedst?


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Mener Norah snakkede om at man kunne få Eleiko stænger ufatteligt billigt et engros staed i frankrig. Så hvis turen alligevel går til frankrig til sommer, kunne du købe en stang der bare holder!

En lille PM til Englen så skal hun nok hjælpe dig med adresse etc.

Har hverken navn eller adresse på stedet ...

Det er min veninde som ringede fra Frankrig i sidste uge fordi de var faldet over et sted hvor man kunne få en splinterny OL-stang til 750 kr :blink: samt vægtskiver smidt i nakken til små penge :4thumbup:

Men om det er fordi Dora min veninde er den hun er :w00t: og er skide god til at lave handler eller om det er den reelle pris ved jeg ikke før hun kommer hjem igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har købt følgende....

Stang med 2*20kg ekstra og 2*10kg ekstra.

Stativ

bænk

Tricep stang

Håndvægte

Dog købte jeg det hele brugt (3 mdr gammelt).

Jeg er meget tilfreds, stangen er rigtig god, overhovedet ikke glat!!

Så jeg er en happy little camper......  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, men er der kuglelejer i stangen?

Link to comment
Share on other sites

Men da pengene er små, og pladsen ligeså, vile jer gerne høre forslag.. Min far er smed og har adgang til værksted hvor der kan svejses alt muligt sammen.. Men stang, bænk og skiver skal stadigvæk købes...

1

2

3

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du giver dig god tid, behøver du da ikke og købe bænk og stang..

Stangen knækker jo ikke, metal bøjer først.. men hehe hvis du skal have 200kg på den vil jeg selvfølgelig ikke stå indenfor din sikkerhed.. men den burde holde

Link to comment
Share on other sites

hmm nu døde min tråd lidt.. Men har lige et nyt spørgsmål:

Vil helst have et internationalt sæt med gummi skiver.. Nogle der ved hvor de købes ,billigt?

<{POST_SNAPBACK}>

Definer billigt. Gummi skiver koster kassen af en eller anden grund (mangel på efterspørgsel vel).

Link to comment
Share on other sites

hmm nu døde min tråd lidt.. Men har lige et nyt spørgsmål:

Vil helst have et internationalt sæt med gummi skiver.. Nogle der ved hvor de købes ,billigt?

<{POST_SNAPBACK}>

Definer billigt. Gummi skiver koster kassen af en eller anden grund (mangel på efterspørgsel vel).

<{POST_SNAPBACK}>

under 4000 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share