Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Hey der Anders...

Ville lige smide et shout-out da jeg ser du os skal stille op i AF næste år...

Kanon fedt% på dine billeder efter diæt må jeg sige... Har du altid haft anlæg for lav fedt% eller kørte du bar en ultra stram diæt?  :bigsmile:

Vi ses jo nok til næste år, og måske i samme højde, men du ligger jo lige på grænsen...  :bigsmile:

Held og lykke med træninge og giv gaz!

Big m

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der..! :bigsmile:

Ved ikke om jeg altid har haft anlæg for en lav fedt% hmm.. tror det ikke, men har altid været 'atletisk' bygget... Diæten var nu ikke så stram som den kunne have været, så regner med det bli'r vildere næste år på scenen! :4thumbup:

Ja, jeg ved ikke helt hvilken klasse jeg håber på, under 180 får jeg nok tæsk i styrke øvelserne da jeg nok har lidt mere at 'slæbe' på.. og over 180, kan der være nogle store grumme gutter med..! hehe..! :tongue:

Men vi ses på scenen, eller backstage!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe lidt anlæg har du jo nok haft hvis diæten ikke var hård og du endte på 6% :smile: Hehe så må du enten køre noget voldsomt hårdt squat og walkouts og måske blive lidt lavere, eller bare æde igennem nu :wink:

Yeah det gør vi da!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..! Ja lidt anlæg måske..! Men da jeg startede var den ikke på mere end 12-13 stykker tror jeg..! har næsten taget 10kg på siden diæten, så der bli'r spist! :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey der Anders...

Ville lige smide et shout-out da jeg ser du os skal stille op i AF næste år...

Kanon fedt% på dine billeder efter diæt må jeg sige... Har du altid haft anlæg for lav fedt% eller kørte du bar en ultra stram diæt?  :bigsmile:

Vi ses jo nok til næste år, og måske i samme højde, men du ligger jo lige på grænsen...  :bigsmile:

Held og lykke med træninge og giv gaz!

Big m

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der..! :bigsmile:

Ved ikke om jeg altid har haft anlæg for en lav fedt% hmm.. tror det ikke, men har altid været 'atletisk' bygget... Diæten var nu ikke så stram som den kunne have været, så regner med det bli'r vildere næste år på scenen! :4thumbup:

Ja, jeg ved ikke helt hvilken klasse jeg håber på, under 180 får jeg nok tæsk i styrke øvelserne da jeg nok har lidt mere at 'slæbe' på.. og over 180, kan der være nogle store grumme gutter med..! hehe..! :tongue:

Men vi ses på scenen, eller backstage!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe lidt anlæg har du jo nok haft hvis diæten ikke var hård og du endte på 6% :smile: Hehe så må du enten køre noget voldsomt hårdt squat og walkouts og måske blive lidt lavere, eller bare æde igennem nu :wink:

Yeah det gør vi da!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..! Ja lidt anlæg måske..! Men da jeg startede var den ikke på mere end 12-13 stykker tror jeg..! har næsten taget 10kg på siden diæten, så der bli'r spist! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det godt at høre... Heller ikke andet at gøre :smile: Så må man tage sig af fedtet senere... Der er jo os 12 måneder til konkurrencen, så der burde være plads til en 3 måneders diæt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey der Anders...

Ville lige smide et shout-out da jeg ser du os skal stille op i AF næste år...

Kanon fedt% på dine billeder efter diæt må jeg sige... Har du altid haft anlæg for lav fedt% eller kørte du bar en ultra stram diæt?  :bigsmile:

Vi ses jo nok til næste år, og måske i samme højde, men du ligger jo lige på grænsen...  :bigsmile:

Held og lykke med træninge og giv gaz!

Big m

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der..! :bigsmile:

Ved ikke om jeg altid har haft anlæg for en lav fedt% hmm.. tror det ikke, men har altid været 'atletisk' bygget... Diæten var nu ikke så stram som den kunne have været, så regner med det bli'r vildere næste år på scenen! :4thumbup:

Ja, jeg ved ikke helt hvilken klasse jeg håber på, under 180 får jeg nok tæsk i styrke øvelserne da jeg nok har lidt mere at 'slæbe' på.. og over 180, kan der være nogle store grumme gutter med..! hehe..! :tongue:

Men vi ses på scenen, eller backstage!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe lidt anlæg har du jo nok haft hvis diæten ikke var hård og du endte på 6% :smile: Hehe så må du enten køre noget voldsomt hårdt squat og walkouts og måske blive lidt lavere, eller bare æde igennem nu :wink:

Yeah det gør vi da!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..! Ja lidt anlæg måske..! Men da jeg startede var den ikke på mere end 12-13 stykker tror jeg..! har næsten taget 10kg på siden diæten, så der bli'r spist! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det godt at høre... Heller ikke andet at gøre :smile: Så må man tage sig af fedtet senere... Der er jo os 12 måneder til konkurrencen, så der burde være plads til en 3 måneders diæt :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det burde der..! Men 3 måneder er måske ikke helt nok du.. Ik hvis man vil helt ned uden at gøre det for hurtigt, og risikere at miste muskelmasse også..! :tongue:

Max ½ kg om ugen.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey der Anders...

Ville lige smide et shout-out da jeg ser du os skal stille op i AF næste år...

Kanon fedt% på dine billeder efter diæt må jeg sige... Har du altid haft anlæg for lav fedt% eller kørte du bar en ultra stram diæt?  :bigsmile:

Vi ses jo nok til næste år, og måske i samme højde, men du ligger jo lige på grænsen...  :bigsmile:

Held og lykke med træninge og giv gaz!

Big m

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der..! :bigsmile:

Ved ikke om jeg altid har haft anlæg for en lav fedt% hmm.. tror det ikke, men har altid været 'atletisk' bygget... Diæten var nu ikke så stram som den kunne have været, så regner med det bli'r vildere næste år på scenen! :4thumbup:

Ja, jeg ved ikke helt hvilken klasse jeg håber på, under 180 får jeg nok tæsk i styrke øvelserne da jeg nok har lidt mere at 'slæbe' på.. og over 180, kan der være nogle store grumme gutter med..! hehe..! :tongue:

Men vi ses på scenen, eller backstage!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe lidt anlæg har du jo nok haft hvis diæten ikke var hård og du endte på 6% :smile: Hehe så må du enten køre noget voldsomt hårdt squat og walkouts og måske blive lidt lavere, eller bare æde igennem nu :wink:

Yeah det gør vi da!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..! Ja lidt anlæg måske..! Men da jeg startede var den ikke på mere end 12-13 stykker tror jeg..! har næsten taget 10kg på siden diæten, så der bli'r spist! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det godt at høre... Heller ikke andet at gøre :smile: Så må man tage sig af fedtet senere... Der er jo os 12 måneder til konkurrencen, så der burde være plads til en 3 måneders diæt :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det burde der..! Men 3 måneder er måske ikke helt nok du.. Ik hvis man vil helt ned uden at gøre det for hurtigt, og risikere at miste muskelmasse også..! :tongue:

Max ½ kg om ugen.. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

KOmmer jo an på hvor fed man er :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg taget mig sammen til at tage nogle mål..! Vil tage månedlige mål, måske hyppigere for at kontrollere fremgangen.. :bigsmile:

Der er mål for både afslappet og spændt. () markerer den spændte værdi:

Læg:

39 cm (40 cm)

Lår:

59 cm (60.5 cm)

Talje:

85 cm (87 cm)

Bryst:

112.5 cm (116.5 cm)

Overarm:

36 cm (41 cm)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 30/8-05

Jeg var til møde med alle de andre instruktører i centret idag, så vi var lige 7-8 stykker nede og træne bagefter..! Fedt! :bigsmile: hehe Energien var i hvert fald på højdepunktet! :4thumbup:

Bryst:

Incline Bench Press (Smith stativ):

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 80 kg

1x6 @ 80 kg :w00t: <- Den var lee'

1x8 @ 70 kg

Dumbbell Bench Press:

1x10 @ 30 kg

4x10 @ 34 kg

Føltes rigtig rigtig godt i aften! Sådan! :wink:

Decline Dumbbell Bench Press :

2x10 @ 28 kg

1x10 @ 30 kg

1x8 @ 34 kg :devil: yeah!

Standing Cable Fly, fra bunden og op

1x10 @ 20 kg

2x10 @ 25 kg

1x10 @ 22.5

1x17-20 @ 15 kg Tabte antallet omkring de 17-20 stykker..! :tongue:

Utrolig god bryst træning..! Meget tilfreds! :4thumbup:

Biceps:

Jeg lod min makker vælge 3 øvelser frit fra leveren jeg skulle lave idag..! :blink: Big mistake..! :laugh::laugh:

7+7+7 BB curls:( første 7 halvvejs op, næste 7 fra halvvejs og helt op sidste 7 hele vejen ) :devil:

1x7+7+7 @ 25.5 kg

2x7+7+7 @ 23 kg

Den er SÅ leee' den øvelse..! Two mo' to go...

Dumbbell Incline Hammercurl:

1x7 @ 14 kg <- For tung! :mad:

2x10 @ 12 kg

Dumbbell preacher curl (excentrisk):

2x10 @ 18 kg

1x10 @ 20 kg

Endnu en monster hård øvelse... godt jeg havde en til at hjælpe med den koncentriske del..! :blink:

Det var super lækkert idag, blev virkelig arbejdet igennem! Og der blev aftalt bentræning imorgen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 31/8-05

Så blev det endelig onsdag..! :4thumbup: BEN..! :wink: hehe!

Og sidste dag hvor navnet Fin Form står, inden det skifter til Fitness.dk :nonono: hehe..

Vi kom lidt sent igang. Men det lykkedes at klemme det ind på 1 time.. :blink:

Ben:

Squat:

1x12 @ 51 kg (let opvarmning) (under parallel)

1x10 @ 71 kg (opvarmning) (under parallel)

1x10 @ 91 kg (under parallel)

1x10 @ 111 kg (under parallel)

3x10 @ 121 kg (under parallel)

1x11 @ 131 kg YEAH..! :cooldance:

1x15 @ 101 kg (Under parallel) (Sidste 5: Hamstrings on calfes :w00t: )

1x14 @ 101 kg (Under parallel) (Sidste 4: Hamstrings on calfes :w00t: )

Single Leg 45° Leg Press

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

Sådan..! Progression! :bigsmile:

Lying Sled Hack Squat

1x10 @ 180 kg

1x11 @ 180 kg

1x10 @ 190 kg

Var helt, helt brugt i bener'n nu! :blink:

Lever Lying Leg Curl:

1x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 40 kg

1x9 @ 37.5 kg

Pheeew..! Det var sindssygt idag..! Jeg skulle skubbes op ad trapperne! :4thumbup: Og cykle hjem?! hehe i laveste gear! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 1/9-05

Så skiftede centret til fitness.dk, jeg skal sgu lige vænne mig til at sige Fitness.dk når jeg tager tlf.. hehe..! Nå, men jeg skriver jo ikke for at snakke om skiftet, men træningen. Mine ben er simpelthen SÅ smadrede idag..! cykelturene og trapperne har IKKE været sjove..! hehe..

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

2x8 @ BW

Argh..! Hader det 'chins-stativ' eller hvad det nu hedder..? Jeg kommer til at svinge ret meget frem og tilbage uanset hvad jeg gør.. Men jeg kan jo lige så godt øve mig i det, da det skal bruges i Athletic Fitness.. :mad: Snakkede forresten med en af dommerne fra DBFF idag, og han sagde at kravende bliver strammet en del. Både ved chins og dips. Ikke nok med at man skal i fuldt udstrakte arme under chins, skulderbladene skal også 'drejes' ned i yderposition..! :blink: Og i dips bli'r der vist slået hårdere ned på at extendere albuen helt og komme under parallel med bagsiden af overarmen..

Glæder mig til at se konkurrencen d. 1. okt.

Cable Front Pulldown:

3x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x8 @ 80 kg :4thumbup:

Cable Seated Row:

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 95 kg

1x10 @ 100 kg

Cable One Arm Row:

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 55 kg

1x10 @ 60 kg

Hyper extensions

3x10 @ BW + 10 kg

1x10 @ BW + 20 kg :weight_lift: Lee' idag..!

Triceps:

Lying Triceps Extension (Fransk pres):

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

1x10 @ 48 kg

1x9 @ 48 kg

1x8 @ 48 kg

1x10 @ 38 kg :devil:

Sådan der, fik lidt opmuntring og makkerhjælp! Gav lige lidt ekstra energi! :smile:

Pushdowns:

1x10 @ 70 kg

3x10 @ 75 kg

Slap af jeg var busted i triceps nu..! Nice! :bigsmile:

Bar Dips:

1x16 @ BW

1x13 @ BW

1x13 @ BW

Mave:

Dragonflags:

3x5 @ BW

Crunch:

3x15 @ BW

Crunch på swiss bold:

3x15 @ BW

Alt i alt en ganske fornuftig træning idag! :bigsmile: Kigger man rundt i centret nu, hænger der sgu et tv for hver 10. meter næsten.. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2/9-05

Dagen hvor jeg skulle have været til Eminem Koncert, men stodderen vælger at aflyse pga. udmattelse..! tsk..! se da at komme i form..! :4smartass::wink: hehe

Bryst:

Incline Bench Press (Smith stativ):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 80 kg

1x5 @ 80 kg Liiidt tungt..! :tongue:

1x10 @ 70 kg

Dumbbell Bench Press:

4x10 @ 34 kg

1x9 @ 34 kg

:showoff:

Decline Dumbbell Bench Press :

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x8 @ 34 kg

Standing Cable Fly, fra bunden og op:

1x10 @ 20 kg

2x10 @ 25 kg

1x10 @ 22.5

1x15 @ 17.5 kg

Igen en god brysttræning! Dejligt..! :bigsmile:

Biceps:

Standing biceps curls:

1x10 @ 18 kg

1x10 @ 19 kg

2x10 @ 20 kg :devil:

Dumbbell Incline Hammercurl:

4x10 @ 14 kg

Gik godt idag! :cooldance:

Standing BB curls:

1x10 @ 30 kg

2x10 @ 35 kg

Den sidste trak tænder ud idag.! Pheeew..! Men der var masser af god pump på idag også! :4thumbup:

Så er det weekend, skal måske liige ind og se lidt til festugen..! :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 5/9-05

Weekenden var hård.. stod i druk-tegnet..! :tongue: Var bartender til en RUS-fest fredag (fri-bar) og lørdag fødselsdagsfest (fri-bar).. hmm..! Nå men søndagen stod i sofaens trods det fine vejr..! Og Mandag, ja selvsagt, rimelig smadret...

Efetr arbejde skulle der trænes, jeg følte mig ikke videre oplagt, inden træning, surt. Har tænkt på at tage en uge hvor jeg slet ikke træner. Bare for at få lidt ro i kroppen..! Der er forholdsvist meget stress på i hverdagen..! Og weekendens skamysler hænger stadig i luften... :raisebrow:

Ryg:

Chins (I smith stativ):

3x10 @ BW

1x8 @ BW

1x6 @ BW

Det gik en tak nedad idag..! Ved ikke helt hvorfor..! Måske fordi jeg kører den en lidt langsommere, eller fordi jeg ikke havde styrken idag.!

Havde det ikke bedre nu.. faktisk måske lidt værre.. :mad:

Cable Front Pulldown:

3x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x8 @ 80 kg

Måske er vægten deroppe men løftene var ikke koncentreret på nogen måde, rigtig træls..! Men havde det ikke vildt godt, ville se om det ikke blev bedre, så fortsatte.

Cable Seated Row:

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 95 kg

1x10 @ 100 kg

Nej, den går ikke idag, havde ondt i maven, og besluttede mig her for at køre en øvelse mere og så tage hjem. Jeg kunne ikke holde koncentrationen oppe, og følte ik jeg fik noget ud af det. :confused:

One Arm Dumbbell Row:

3x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

Skod at jeg ikke fik trænet ordentlig idag..! Ret irriteret over det..! Hmpf..! Men det er der desværre ikke det store at gøre ved..!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 6/9-05

Så blev det tirsdag, og jeg har fået det meget bedre idag.. Fik det faktisk bedre op ad aftenen dagen før, dejligt. Hader ikke at kunne træne pga. sygdom og andre ting jeg ikke selv kan kontrollere 100%...

Netværket gik fuldstændig ned på arbejde idag 1½ time før jeg havde fri. Så sad jeg i et kvarter og ventede, for derefter at tage hjem. Kunne jo ikke lave andet end at glo ud i luften hehe..! :wink:

Bryst:

Incline Bench Press (Smith stativ):

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 70 kg

1x5 @ 80 kg

1x5 @ 80 kg

1x8 @ 70 kg

Dumbbell Bench Press:

4x10 @ 34 kg

1x8 @ 30 kg

Decline Dumbbell Bench Press :

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x8 @ 34 kg :devil:

Standing Cable Fly, fra bunden og op

2x10 @ 20 kg

2x10 @ 25 kg

1x15 @ 15 kg

Helt færdig i bryst partiet nu..! :4thumbup:

Biceps:

Standing Dumbbell curls:

1x10 @ 18 kg

1x10 @ 19 kg

2x10 @ 20 kg Svinede de sidste i begge sæt..! :blink:

Dumbbell Incline Hammercurl:

4x10 @ 14 kg <- Tung!

Standing Barbell curl:

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 35 kg

1x8 @ 40 kg

Dejligt at gennemføre uden problemer. Så det var vist bare en 5 timers baktille eller noget jeg fik mig igår..! Men det gik ganske fint idag.! God bryst træning og biceps også ganske fin...! Skal vist snart have en ny biceps øvelse..!

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at gennemføre uden problemer. Så det var vist bare en 5 timers baktille eller noget jeg fik mig igår..! Men det gik ganske fint idag.! God bryst træning og biceps også ganske fin...! Skal vist snart have en ny biceps øvelse..!

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at se du fik det bedre.. Der er ikke noget som lidt fuck-up i imunforsvaret og man bar ik kan gøre noget... Men sådan er det vel når man træner som de fleste af os gør...

Mht bicep øvelser, kan jeg kun forslå at se nogle bb videoer, hvis du er til det, da man ser mange fede øvelser, så der næsten er varition hver træning... :4thumbup: Så det bar om at downloade løs champ!

big m

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at gennemføre uden problemer. Så det var vist bare en 5 timers baktille eller noget jeg fik mig igår..! Men det gik ganske fint idag.! God bryst træning og biceps også ganske fin...! Skal vist snart have en ny biceps øvelse..!

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at se du fik det bedre.. Der er ikke noget som lidt fuck-up i imunforsvaret og man bar ik kan gøre noget... Men sådan er det vel når man træner som de fleste af os gør...

Mht bicep øvelser, kan jeg kun forslå at se nogle bb videoer, hvis du er til det, da man ser mange fede øvelser, så der næsten er varition hver træning... :4thumbup: Så det bar om at downloade løs champ!

big m

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak..! Jeg har skam Luret 2 af Big Ron's videoer og en enkelt af Jay's..! Står jo nede i centret og råber Light weight når jeg squatter!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at gennemføre uden problemer. Så det var vist bare en 5 timers baktille eller noget jeg fik mig igår..! Men det gik ganske fint idag.! God bryst træning og biceps også ganske fin...! Skal vist snart have en ny biceps øvelse..!

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at se du fik det bedre.. Der er ikke noget som lidt fuck-up i imunforsvaret og man bar ik kan gøre noget... Men sådan er det vel når man træner som de fleste af os gør...

Mht bicep øvelser, kan jeg kun forslå at se nogle bb videoer, hvis du er til det, da man ser mange fede øvelser, så der næsten er varition hver træning... :4thumbup: Så det bar om at downloade løs champ!

big m

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak..! Jeg har skam Luret 2 af Big Ron's videoer og en enkelt af Jay's..! Står jo nede i centret og råber Light weight når jeg squatter!! :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt så!!! Lyder godt... intet som et godt "Leight weight babyyyyy" ellet et "buuuhhhhhh"... Ronnie er nu sejest :4thumbup: Tror jeg har 10 forskellige liggende på min pc.. super nice

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at gennemføre uden problemer. Så det var vist bare en 5 timers baktille eller noget jeg fik mig igår..! Men det gik ganske fint idag.! God bryst træning og biceps også ganske fin...! Skal vist snart have en ny biceps øvelse..!

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at se du fik det bedre.. Der er ikke noget som lidt fuck-up i imunforsvaret og man bar ik kan gøre noget... Men sådan er det vel når man træner som de fleste af os gør...

Mht bicep øvelser, kan jeg kun forslå at se nogle bb videoer, hvis du er til det, da man ser mange fede øvelser, så der næsten er varition hver træning... :4thumbup: Så det bar om at downloade løs champ!

big m

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak..! Jeg har skam Luret 2 af Big Ron's videoer og en enkelt af Jay's..! Står jo nede i centret og råber Light weight når jeg squatter!! :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt så!!! Lyder godt... intet som et godt "Leight weight babyyyyy" ellet et "buuuhhhhhh"... Ronnie er nu sejest :4thumbup: Tror jeg har 10 forskellige liggende på min pc.. super nice

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg blev også fælt skuffet da jeg så Jay's video. Han er jo direkte kedelig i forhold til Ronnie..! hehe..

- Good ol' chicken

- A slice of cheese for the flavor

- YEAH BuDDYYY

Og så den måde han falder i søvn over sine Favorite grits... For griner..!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg taget mig sammen til at tage nogle mål..! Vil tage månedlige mål, måske hyppigere for at kontrollere fremgangen..  :bigsmile:

Der er mål for både afslappet og spændt. () markerer den spændte værdi:

Læg:

39 cm (40 cm)

Lår:

59 cm (60.5 cm)

Talje:

85 cm (87 cm)

Bryst:

112.5 cm (116.5 cm)

Overarm:

36 cm (41 cm)

<{POST_SNAPBACK}>

Gode mål.. Hvad var dine mål under diæten? Og hvad med vægten før og nu?

-MNC :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg taget mig sammen til at tage nogle mål..! Vil tage månedlige mål, måske hyppigere for at kontrollere fremgangen..  :bigsmile:

Der er mål for både afslappet og spændt. () markerer den spændte værdi:

Læg:

39 cm (40 cm)

Lår:

59 cm (60.5 cm)

Talje:

85 cm (87 cm)

Bryst:

112.5 cm (116.5 cm)

Overarm:

36 cm (41 cm)

<{POST_SNAPBACK}>

Gode mål.. Hvad var dine mål under diæten? Og hvad med vægten før og nu?

-MNC :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak..! :smile:

Jeg lavede desværre ingen mål under diæten, så det kan jeg ikke svare på.

Vægten nu ligger på ca. 83-84 kg. dvs. jeg har taget ca. 8 kg på siden d. 1 juli.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg taget mig sammen til at tage nogle mål..! Vil tage månedlige mål, måske hyppigere for at kontrollere fremgangen..  :bigsmile:

Der er mål for både afslappet og spændt. () markerer den spændte værdi:

Læg:

39 cm (40 cm)

Lår:

59 cm (60.5 cm)

Talje:

85 cm (87 cm)

Bryst:

112.5 cm (116.5 cm)

Overarm:

36 cm (41 cm)

<{POST_SNAPBACK}>

Gode mål.. Hvad var dine mål under diæten? Og hvad med vægten før og nu?

-MNC :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak..! :smile:

Jeg lavede desværre ingen mål under diæten, så det kan jeg ikke svare på.

Vægten nu ligger på ca. 83-84 kg. dvs. jeg har taget ca. 8 kg på siden d. 1 juli.

<{POST_SNAPBACK}>

Ok.. Så er der vel en hel del af det som er spæk eller hva?

Bliver spændende at følge dig til næste år.. :4thumbup:

BTW. tjek min log og giv lidt kommentarer på mine pics.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg taget mig sammen til at tage nogle mål..! Vil tage månedlige mål, måske hyppigere for at kontrollere fremgangen..  :bigsmile:

Der er mål for både afslappet og spændt. () markerer den spændte værdi:

Læg:

39 cm (40 cm)

Lår:

59 cm (60.5 cm)

Talje:

85 cm (87 cm)

Bryst:

112.5 cm (116.5 cm)

Overarm:

36 cm (41 cm)

<{POST_SNAPBACK}>

Gode mål.. Hvad var dine mål under diæten? Og hvad med vægten før og nu?

-MNC :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak..! :smile:

Jeg lavede desværre ingen mål under diæten, så det kan jeg ikke svare på.

Vægten nu ligger på ca. 83-84 kg. dvs. jeg har taget ca. 8 kg på siden d. 1 juli.

<{POST_SNAPBACK}>

Ok.. Så er der vel en hel del af det som er spæk eller hva?

Bliver spændende at følge dig til næste år.. :4thumbup:

BTW. tjek min log og giv lidt kommentarer på mine pics.. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Lidt er spæk ja, men syntes bestemt ikke det er overvældende..! Jeg var ret langt nede i fedt% så de første 4 kg var op til min 'ideal' vægt. Jeg bulker stille og roligt, da jeg ikke ønsker at skulle smide meget over 10 kg til konkurrencen næste år.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 7/9-05

Det er vist ikke den bedste uge rent træningsmæssigt for mig..! Igår til fodbold træning pådragede jeg mig et kraftigt trælår, der gjorde at jeg idag blev nødsaget til ikke at træne ben! :mad:

Rigtig træls. Måske endnu mere skuffet end mig var min makker..! Så må hellere gøre det godt igen i næste uge! hehe..! Yeeeaaahh..! Light weight!! :w00t:

Men dvs. ingen træning idag..! ØV ØV!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 8/9-05

Yes, så er jeg klar til endnu en træning. Ingen træning igår pga benet, men det går allerede bedre, mærker det næsten ikke mere.. lækkert..! Hader trælår! :mad:

Men fast besluttet på at give den gas idag..! lækkert! :bigsmile:

Ryg:

Chins:

Efter at have snakket med en af dommerne til DM, har jeg besluttet at køre chins super strict fra nu af..

1x10 @ BW

1x8 @ BW

1x7 @ BW

1x6 @ BW

1x5 @ BW

Ingen svingen frem og tilbage bare langsomt lige op og ned..! Lee'

Cable Front Pulldown:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

Var træt efter chins kunne jeg mærke..! Måtte kæmpe lidt..! :raisebrow:

Cable Seated Row:

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 95 kg

1x10 @ 100 kg <- TUUUNG

Cable One Arm Row:

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 55 kg

1x10 @ 60 kg

Fik lige et fif idag som jeg skal have afprøvet mandag..! :bigsmile:

Hyper extensions:

3x10 @ BW + 10 kg

1x10 @ BW + 20 kg

Triceps:

Barbell Lying Triceps Extension (Fransk pres):

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

2x9 @ 48 kg :cooldance:

2x10 @ 43 kg :4thumbup:

Standing One Arm Triceps extenstion (Cable):

Udføres med siden til træktårnet. med overarmen statisk låst væk fra tårnet ud til siden pegende skråt nedad.

1x10 @ 25 kg

2x10 @ 30 kg

1x10 @ 32.5 kg

Bar Dips:

1x17 @ BW

1x11 @ BW

1x12 @ BW

Mave:

Dragonflags:

3x5 @ BW <- rigig god idag..! :4thumbup:

Crunch:

3x15 @ BW

Crunch på swiss bold:

3x15 @ BW

Fin træning idag, gik måske lidt meget snak i den. Men nu er der heller ikke længe til DM i BB og fitness, sååå det skulle da lige vendes..! :bigsmile:

I aften starter NFL sæsonen, jeg har ventet i 7 måneder på det..! Jeg har taget fri imorgen så jeg kan sidde oppe hele natten og se det! :4thumbup:

Billedet er taget idag, syntes selv det går rimelig godt..! Vægten ligger på 84 kg.

post-6265-1126207616_thumb.jpg

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 9/9-05

Fri idag, så jeg sov længe, efter at have siddet oppe hele natten og set åbningskampen i NFL! :bigsmile: Endelig starter sæsonen!

Men lækkert at få en fridag med tid til det hele..!

Bryst:

Incline Bench Press (Smith stativ):

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 70 kg

1x4 @ 80 kg <- Meget tung idag! :blink:

1x4 @ 80 kg <- Ligeså tung.. hvis ikke mere da..! :dry:

1x8 @ 70 kg

Dumbbell Bench Press:

4x10 @ 34 kg Sidste sæt blev kørt rigtig langsomt..! :devil:

Decline Dumbbell Bench Press :

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x8 @ 34 kg devil.gif

Standing Cable Fly, fra bunden og op

1x10 @ 22.5 kg

3x10 @ 25 kg :devil:

1x15 @ 17.5 kg

Biceps:

Bent over concentration curls (Arnold style):

2x10 @ 13 kg

2x10 @ 14 kg

Den er simpelthen bare SÅ hård den øvelse her..! Det er helt vildt..!

Standing Dumbbell Hammercurl:

2x10 @ 14 kg

2x10 @ 15 kg

Standing curl i cable cross tårn, begge arme samtidig:

3x10 @ 30 kg

1x10 @ 35 kg

Helt smadret nu..! Dejligt at det er weekend! :bigsmile: Men jeg regner med at tage et ekstra træningspas imorgen tidligt..! :4thumbup:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share