Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Hey Jon..! :bigsmile:

Mange tak..! Vægten svinger lidt mellem 87½ og 88 kg.. :smile:

Ok det er da ganske fint. Tror sagtens du kan spise mere og gaine godt uden at tage for meget fedt på, men kunne forestille mig det ville blive en opgave med det høje stofskifte du rende rundt med :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok det er da ganske fint. Tror sagtens du kan spise mere og gaine godt uden at tage for meget fedt på, men kunne forestille mig det ville blive en opgave med det høje stofskifte du rende rundt med :bigsmile:

Det kunne jeg sikkert godt, men det er ikke noget jeg har lyst til pt. Hvis jeg skal på scenen igen i år, vil jeg helst ikke udover en 3-4 mdr. diæt.

Jeg har INGEN problemer med at tage på..! :4mewantfood: :wink: Sådan er det jo når man er glad for mad..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 23/1 2007

Endnu en dag i arbejdsløshedens tegn..! :tongue: Ikke lavet det store.. Gået mig en tur, ryddet op i nogle papirer og handlet! :smile:

Desuden er jeg kaldt ind til 2. jobsamtale hos den virksomhed jeg var hos igår..! :bigsmile:

Bryst:

High Incline Benchpress:

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 90 kg

1x7 @ 100 kg

3x8 @ 90 kg

Hmpf..! :dry:

Incline DB benchpress:

5x10 @ 34 kg

seated chest press:

1x10 @ 90 kg

4x10 @ 100 kg - hele stakken...

pec deck:

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 60 kg

1x10 @ 60 kg + 1x10 @ 40 kg

Læg:

Standing Calf raise:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

Seated 45 degree Calf press:

1x15 @ 80 kg

1x10 @ 120 kg

1x10 @ 140 kg

1x10 @ 160 kg

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW - Pebernødder...

3x12 @ BW + 30 kg

1x10 @ BW + 30 kg

EZ bar OH extension:

1x10 @ 38 kg

1x10 @ 43 kg

1x8 @ 48 kg

1x10 @ 38 kg

Supine pushdown:

3x10 @ 60

Ganske fornuftig omgang i dag..! :smile: Selvom jeg ikke er tilfreds med bænkpressen.. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Nej du har ret. Det er nok en god ide at holde lidt igen.

Jeg er selv stagneret lidt i vægten her omkring de 81-82 kg, og det var også på tide! Har taget godt på og massen er kommet fint med op, men der skal heller ikke mere flæsk på sidebenene i denne omgang. Regner med en diæt periode på 5 måneder hvis jeg stiller op. Det er stadig lang tid, men 2 måneder mindre end sidste gang.

Ser du er arbejdsløs, nyd det mens det varer :4thumbup: Mine 2 måneders "ferie" slutter her til den 1, hvor jeg rykker til KBH. Fremover kommr centret til at hedde City Fitness. så må du jo kigg´ forbi, når du kommer til byen. Så kan vi straffe noget jern og få os en enkelt i proteinshakebaren de har derovre :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Nej du har ret. Det er nok en god ide at holde lidt igen.

Jeg er selv stagneret lidt i vægten her omkring de 81-82 kg, og det var også på tide! Har taget godt på og massen er kommet fint med op, men der skal heller ikke mere flæsk på sidebenene i denne omgang. Regner med en diæt periode på 5 måneder hvis jeg stiller op. Det er stadig lang tid, men 2 måneder mindre end sidste gang.

Ser du er arbejdsløs, nyd det mens det varer :4thumbup: Mine 2 måneders "ferie" slutter her til den 1, hvor jeg rykker til KBH. Fremover kommr centret til at hedde City Fitness. så må du jo kigg´ forbi, når du kommer til byen. Så kan vi straffe noget jern og få os en enkelt i proteinshakebaren de har derovre :beerchug:

Jeps, arbejdsløsheden er kommet til Århus.! :tongue: Men jeg syntes jeg render til samtaler, eller svarer nej til jobs (pga. beliggenheden) hele tiden..! :tongue:

Okay, jamen det kan da være jeg tager dig op på det tilbud en dag! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og med et forsvandt arbejdsløsheden fra Århus igen... :4thumbup:

Jeg blev i dag præsenteret for en ansættelses kontrakt hos Systematic i Århus, under titlen Systemingeniør :bigsmile:

Jeg skal starte allerede d. 1. Februar, så jeg har blot en uge tilbage af min lille 'ferie'...

Jobbet/virksomheden er nok et af de steder jeg allerhelst vil arbejde, så man kan vel godt kalde det for drømmejobbet..! :yahoo:

Anders Holm, nu som Systemingeniør hos Systematic... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og med et forsvandt arbejdsløsheden fra Århus igen... :4thumbup:

Jeg blev i dag præsenteret for en ansættelses kontrakt hos Systematic i Århus, under titlen Systemingeniør :bigsmile:

Jeg skal starte allerede d. 1. Februar, så jeg har blot en uge tilbage af min lille 'ferie'...

Jobbet/virksomheden er nok et af de steder jeg allerhelst vil arbejde, så man kan vel godt kalde det for drømmejobbet..! :yahoo:

Anders Holm, nu som Systemingeniør hos Systematic... :superman:

Kæmpe tillykke søde :superman:

Det sku da bare alt for dejligt.... !! Det har du altså også fortjent....

Og så synes jeg jo også det er dejligt jeg ik er den eneste der skal i gang med at arbejde :bigsmile:

KnuZZer

Link to comment
Share on other sites

Og med et forsvandt arbejdsløsheden fra Århus igen... :4thumbup:

Jeg blev i dag præsenteret for en ansættelses kontrakt hos Systematic i Århus, under titlen Systemingeniør :bigsmile:

Jeg skal starte allerede d. 1. Februar, så jeg har blot en uge tilbage af min lille 'ferie'...

Jobbet/virksomheden er nok et af de steder jeg allerhelst vil arbejde, så man kan vel godt kalde det for drømmejobbet..! :yahoo:

Anders Holm, nu som Systemingeniør hos Systematic... :superman:

Tillykke med det.. Altid lækkert at få det man ønsker!

Du siger hvis du stiller op i år? Er du ikke sikker? efter sidste års succes må det da være en fed fornemmelse at vide man er så godt med? Hvad holder dig evt. tilbage for ikke at deltage?

Link to comment
Share on other sites

1000 mange tak søde Anita..! :bigsmile:

Ja nu er vi 2 der er i samme båd..! :superman:

Ja det er da alt for fedt.... !! Jeg må lige høre lidt mere om arbejdstider, løn osv på msn senere... Er da nysgerrig :smile:

Så kan vi også altid søge trøst ved hinanden når vi synes vi har det lidt for hårdt :laugh::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det.. Altid lækkert at få det man ønsker!

Du siger hvis du stiller op i år? Er du ikke sikker? efter sidste års succes må det da være en fed fornemmelse at vide man er så godt med? Hvad holder dig evt. tilbage for ikke at deltage?

Mange tak der! :4thumbup:

Beslutningen om at stille op i år, bliver nok trukket så langt jeg nu mener jeg kan... :tongue: Det hele afhænger af hvorledes jeg formår at kombinere mit nye job med min træning, hvor jeg skal træne henne, min lyst til det og andre ting osv...

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at komme til udlandet og arbejde, hvilket bliver muligt med mit nye job. Dette skal dog gøres inden jeg stifter familie osv, så det kan tænkes at gå ud over andre ting..! Men men, intet er sikkert endnu... :smile:

Jo det er meget fedt at vide, det er der vist ingen tvivl om. :smile:

Ja det er da alt for fedt.... !! Jeg må lige høre lidt mere om arbejdstider, løn osv på msn senere... Er da nysgerrig :smile:

Så kan vi også altid søge trøst ved hinanden når vi synes vi har det lidt for hårdt :laugh::innocent:

Helt sikkert søde, du siger bare til..! :smile:

Haha, ja det kan vi jo..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og med et forsvandt arbejdsløsheden fra Århus igen... :4thumbup:

Jeg blev i dag præsenteret for en ansættelses kontrakt hos Systematic i Århus, under titlen Systemingeniør :bigsmile:

Jeg skal starte allerede d. 1. Februar, så jeg har blot en uge tilbage af min lille 'ferie'...

Jobbet/virksomheden er nok et af de steder jeg allerhelst vil arbejde, så man kan vel godt kalde det for drømmejobbet..! :yahoo:

Anders Holm, nu som Systemingeniør hos Systematic... :superman:

Tillykke med det champ :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE med stillingen Anders :4thumbup:

Kan læse at du endnu ikke helt har besluttet om du skal skifte center til DHS :nonono::laugh:

Selvom konkurrence planerne skulle blive lagt på hylden for en stund, så har du vel tænkt dig at fortsætte i samme stil, hvad træningen angår eller? :blink:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Tillykke med dit nye job. Selv om det betyder slut med ferie, så er det sgu' også bedre med en fast løn, end dagpenge :superman:

:smile:

Hey Rall..! :bigsmile:

Mange tak, og du har fuldstændig ret. Jeg har hele tiden sagt til mig selv, at det ville være bedst at starte med det samme.. :smile: Så jeg kan komme godt igang, og forhåbentlig holde en lille ferie til sommer..! :smile:

TILLYKKE med stillingen Anders :4thumbup:

Kan læse at du endnu ikke helt har besluttet om du skal skifte center til DHS :nonono::laugh:

Selvom konkurrence planerne skulle blive lagt på hylden for en stund, så har du vel tænkt dig at fortsætte i samme stil, hvad træningen angår eller? :blink:

- Pia (Bambi)

Hey Pia..! Mange tak skal du have..! :4thumbup:

Nej, har endnu ikke besluttet mig helt.. Hehe..! Ved godt jeg trækker den i langdrag, men syntes nu altså det er en svær beslutning. Tilknytningen til det mit nuværende træningssted er jo ret stor..! :smile:

Men træningen har jeg ikke tænkt mig at ændre på..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak der! :4thumbup:

Beslutningen om at stille op i år, bliver nok trukket så langt jeg nu mener jeg kan... :tongue: Det hele afhænger af hvorledes jeg formår at kombinere mit nye job med min træning, hvor jeg skal træne henne, min lyst til det og andre ting osv...

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at komme til udlandet og arbejde, hvilket bliver muligt med mit nye job. Dette skal dog gøres inden jeg stifter familie osv, så det kan tænkes at gå ud over andre ting..! Men men, intet er sikkert endnu... :smile:

Jo det er meget fedt at vide, det er der vist ingen tvivl om. :smile:

Nu har jeg desværre ikke prøvet at stille op endnu men kunne godt forestille mig det kræver en del, især hvad angår fritid osv.

Lyder som om du har massere ting i ærmet.. men ja du har jo sådan set også haft succes med fitness allerede.. Men damn en succes :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg desværre ikke prøvet at stille op endnu men kunne godt forestille mig det kræver en del, især hvad angår fritid osv.

Lyder som om du har massere ting i ærmet.. men ja du har jo sådan set også haft succes med fitness allerede.. Men damn en succes :4thumbup:

Det kan godt være noget af en fritids røver, at stille op ja..! Det var det i hvert fald i mit tilfælde..! Men alt besværet var det helt sikkert værd! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 25/1 2007

Så fik jeg underskrevet og afleveret kontrakten til mit nye job, lækkert! :smile: Men puha jeg syntes det er koldt udenfor..! :cold: Bli'r godt med lidt plus grader på skalaen igen snart! :smile:

Det var ikke ligefrem lysten der drev værket under dagens træning, så jeg fik også kæwet den en del..! :tongue:

Quads:

Squat:

1x15 @ 60 kg

1x10 @ 100 kg

2x10 @ 130 kg

1x8 @ 140 kg

1x10 @ 130 kg

2x10 @ 110 kg

Gik lidt i lænden idag.! :dry: Jeg var måske for ukoncentreret.

Seated 45 degree leg Press:

1x10 @ 180 kg

1x10 @ 200 kg

1x10 @ 240 kg

2x10 @ 260 kg

Efter de første 2 sæt, kunne jeg godt mærke der var noget mere tilbage at give af.. Så den fik et hak op..! :smile:

Leg Extensions (tilbage i den vandte maskine :wub: ):

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 95 kg - Hele stakken... NY REP PR

1x10 @ 85 kg

For/midt skulder:

Standing behind the neck BB shoulder press:

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 50 kg

1x10 @ 40 kg

DB Lateral raise :

1x10 @ 13 kg

5x10 @ 14 kg

Seated machine shoulder press:

1x12 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

Slut prut finale..! :tongue:

Jeg har forresten stadig DOMS i maven fra i mandags..! :blink: Gotta love them dragonflags! :wub::wink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 26/1 2007

Fin dag idag med masser af tid til at få styr på nogle papirer osv..! :smile:

I aften regner jeg med at skulle i byen med nogle kammerater! :cool:

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x8 @ BW

30 sekunder mellem sættene... :crazy:

Front pulldown:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 85 kg

1x10 @ 90 kg

Yates Row:

1x12 @ 81 kg

2x10 @ 101 kg

3x10 @ 111 kg

Neutral grip machine row:

1x10 @ 65 kg

2x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Bagside skulder:

Lying DB rear lateral raise:

2x10 @ 10 kg

2x10 @ 11 kg

Rear delt raise (gripless):

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 35 kg

Biceps:

BB curl:

1x10 @ 35 kg

3x10 @ 40 kg

Machine one arm curl:

3x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

Fino træning der..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Yo champ... ved du hører ordentlig musik.. tjeck det her track ud fra T.I feat. Nelly "Let loose" den er sq meget fed... Coleman squatter til den i the battle for the O.... :devil:

Ser godt ud med træningen allround... :superman:

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share