Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 13/2 2007

En lang dag på arbejde med en masse kedelige tests..! Så der var masser af energi til dagens træning..!

Centret var proppet med MOLere, Johnny Bravo, CJ, Per, miniFisker, Bambi og TLR.. :superman:

Hookede op med Johnny Bravo til størstedelen af dagens træning.. :cool:

Ryg:

Chins:

1x11 @ BW

3x10 @ BW

Kørte som de skulle...!

Front pulldown:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 90 kg

1x9 @ 90 kg

1x10 @ 85 kg

Yates row:

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 115 kg

1x10 @ 125 kg - NY REP PR...

1x9 @ 125 kg

:superman:

Seated chest supported row (Machine):

1x10 @ 100 kg

3x10 @ 110 kg

Biceps:

Incline DB curls:

2x10 @ 14 kg

2x10 @ 16 kg

Seated cable concentration curl:

1x10 @ 30 kg

1x8 @ 30 kg

1x10 @ 25 kg

1x8 @ 25 kg

Mave:

Dragonflags:

3x7 @ BW

Situps:

4x12 @ BW

Hanging leg raises:

3x12 @ BW

+ lidt hyperextensions...

Super træning idag, masser af kæwe hele vejen rundt.. Fino at have Hr. Bravo med til at spotte..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chins:

1x11 @ BW

3x10 @ BW

Måske jeg bare snart skal se at komme over og lege med jer andre, så slipper jeg for alle de problemer med assisted chin maskinen :blush:
Yates row:

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 115 kg

1x10 @ 125 kg - NY REP PR...

1x9 @ 125 kg

Så kører du ca. med det dobbelte af mig :blink: Men højde og drøjde taget i betragtning, så må jeg vist være okay med :innocent:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 14/2 2007

Stille og rolig dag idag..! Med kage..! :4mewantfood: :tongue: Hehe..!

Så frem til dagens træning, kom dog lidt sent afsted grundet en detalje der lige skulle på plads på arbejde, inden jeg kunne smutte! Men afsted det gik lidt over 16..

MOLere i hulen: CJ og Per Fisker... :smile:

Bryst:

DB Benchpress:

1x12 @ 22 kg

1x12 @ 32 kg

1x10 @ 40 kg

2x9 @ 40 kg

2x10 @ 36 kg

Lækkert endelig at rode med 40erne..! :superman:

Incline machine benchpress:

1x12 @ 11 blokke

1x10 @ 13 blokke

1x10 @ 15 blokke

1x10 @ 17 blokke

1x9 @ 17 blokke

1x10 @ 16 blokke

Cable flyes:

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg

1x8 @ 50 kg

2x10 @ 45 kg

God omgang pat træning da..! :4thumbup:

Triceps:

Dips:

2x15 @ BW

3x20 @ BW

1x18 @ BW

+ 2 øvelser læg med 4-5 sæt i hver..! Kan ikke huske reps og kg grundet en masse kæwe med Casper og Per..! :smile:

Lækker træning der..! Imorgen står den på ben med champen aka Per Fisker..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Måske jeg bare snart skal se at komme over og lege med jer andre, så slipper jeg for alle de problemer med assisted chin maskinen :blush:

Så kører du ca. med det dobbelte af mig :blink: Men højde og drøjde taget i betragtning, så må jeg vist være okay med :innocent:

- Pia (Bambi)

Kom du bare over og hæng lidt i det rigtige chinup stativ! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Måske jeg bare snart skal se at komme over og lege med jer andre, så slipper jeg for alle de problemer med assisted chin maskinen :blush:

Pia hvis du kan køre rigtige chins, så tager jeg sku hatten af for dig..... :superman:

Jeg har prøvet MANGE gange.. men må vist erkende at jeg både er for slap og har en for stor røv.. :blush:Never going to happen....

Link to comment
Share on other sites

Pia hvis du kan køre rigtige chins, så tager jeg sku hatten af for dig..... :superman:

Jeg har prøvet MANGE gange.. men må vist erkende at jeg både er for slap og har en for stor røv.. :blush:Never going to happen....

Nu er du vist lidt hård ved dig selv Nille :tongue: Jeg har valgt at sige, at 1 rep også må have sin ret, så den dag det lykkes for mig, tager jeg sgu også selv hatten af :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja de er nice..! Men nu er problemet jo, at de ikke kan blive tungere i DHS..! :tongue:

WHAT ? :blink: Jeg havde sq nok regnet med at sådan et center havde op til en 50-60 stykker :smile: Der er vel mulighed for at klistre lidt ekstra på ? Eller forøge vægten på en eller anden sjov måde ?

Link to comment
Share on other sites

WHAT ? :blink: Jeg havde sq nok regnet med at sådan et center havde op til en 50-60 stykker :smile: Der er vel mulighed for at klistre lidt ekstra på ? Eller forøge vægten på en eller anden sjov måde ?

Der er et samle selv sæt dernede der nok kan komme op på en 80 kg.. Så helt galt er det ikke..! :smile:

jeg mener der er til 2 saml-selv DBs..! men er ikke sikker..!

Måske Casper ved det..?

Men så længe jeg ikke kører 5x12 med 40erne..! Går det nok..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 15/2 2007

En lidt træls dag på arbejde, kom ingen vegne med et problem jeg sad med det meste af dagen..! Men tror jeg fik fat i den lange ende sidst på dagen.. :smile:

I dag havde jeg en aftale med Per Fisker om, at få brændt hjulene aw..! CJ var på arbejde, men havde tid til at sidde og kæwe med os..! :smile:

Quads:

Squat:

1x15 @ 65 kg

1x12 @ 105 kg

1x10 @ 125 kg

3x10 @ 135 kg

1x12 @ 115 kg

Fin omgang med god dybde på..! Det hjælper når man har en der råber lidt..! :4thumbup:

Seated legpress:

Ingen anelse om hvad de vejede, tror vi startede på 140 kg, den går vist til 240 eller noget i den stil.. Men lee'd var det! :superman:

1x12 @ ? kg

1x12 @ ? kg

1x12 @ ? kg

1x15 @ hele stakken

1x21 @ hele stakken

Per nuppede 20 efter jeg have taget 15, det skulle sgu være løgn..! :superman::tongue:

Leg Extensions:

1x10 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

1x12 @ 80 kg

For/midt skulder:

Standing behind the neck BB shoulder press:

1x15 @ 30 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x8 @ 60 kg

2x10 @ 50 kg

Som de skulle være..! :4thumbup:

DB Lateral raise :

4x10 @ 14 kg

1x10 @ 15 kg

Cable Upright rows:

1x12 @ 35 kg

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 60 kg

Fantastisk træning i dag..! Super hyggeligt med masser af kæwe med Per og Casper..! :smile: Der gik totalt madopskrifter i den på et tidspunkt..! Klasse..! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Fin omgang med god dybde på..! Det hjælper når man har en der råber lidt..! :4thumbup:

Seated legpress:

1x12 @ ? kg

1x12 @ ? kg

1x12 @ ? kg

1x15 @ hele stakken

1x21 @ hele stakken

Per nuppede 20 efter jeg have taget 15, det skulle sgu være løgn..! :superman::tongue:

Der gik totalt madopskrifter i den på et tidspunkt..! Klasse..! :4mewantfood:

Hi hi.... Kanon...!!! Det hjælper at være stædig, og have en god makker som Per :4thumbup: gjorde da lige at du fik givet dig 110% :devil:

Regner med at kikke forbi DHS på søndag eftermiddag... måske man skulle bestille Per til at råbe lidt af en.. :innocent:

hvad angår de madopskrifter... :4mewantfood: skal i ikke snart få prøvet dem af, og invitere mig med.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hi hi.... Kanon...!!! Det hjælper at være stædig, og have en god makker som Per :4thumbup: gjorde da lige at du fik givet dig 110% :devil:

Regner med at kikke forbi DHS på søndag eftermiddag... måske man skulle bestille Per til at råbe lidt af en.. :innocent:

hvad angår de madopskrifter... :4mewantfood: skal i ikke snart få prøvet dem af, og invitere mig med.. :tongue:

Hehe..! Ja vi heller ikke just friske efter den omgang! :tongue:

Jeg er desværre ikke dernede før mandag igen.. Tror heller ikke Per havde planer om det..

Jo vi snakkede faktisk om det idag..! :4thumbup: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hehe..! Ja vi heller ikke just friske efter den omgang! :tongue:

Jeg er desværre ikke dernede før mandag igen.. Tror heller ikke Per havde planer om det..

Jo vi snakkede faktisk om det idag..! :4thumbup: :4mewantfood:

Øvv... måske jeg da bare venter til en anden dag så.. skal alligevel arbejde over 14 timer lørdag, så er der ikke så meget at gi af om søndagen... :elvis:

jamen....... øøhhh i siger vel til når i har fundet en dato til lidt sofa hygge med Foood... :bigsmile:

Dont forget the FitnessDk girl...... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Øvv... måske jeg da bare venter til en anden dag så.. skal alligevel arbejde over 14 timer lørdag, så er der ikke så meget at gi af om søndagen... :elvis:

jamen....... øøhhh i siger vel til når i har fundet en dato til lidt sofa hygge med Foood... :bigsmile:

Dont forget the FitnessDk girl...... :tongue:

Will do..! :smile:

Har du vagt på toget i weekenden..?

Min bror arbejder der jo også..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeps har også vagt på toget om natten.... Måske vi ses igen...? Altid hyggeligt med en krammer fra en glad Anders.. :bigsmile:

Gør din bror..? Hmm.... hvem ligner dig... :tongue:

Man skal sgu være glad når man tager i byen! :4thumbup:

Ja, nu har du jo fået at vide hvem det er..! :tongue: Og ja, han ligner mig.. Dog træner han ikke.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 15/2 2007

En lidt træls dag på arbejde, kom ingen vegne med et problem jeg sad med det meste af dagen..! Men tror jeg fik fat i den lange ende sidst på dagen.. :smile:

I dag havde jeg en aftale med Per Fisker om, at få brændt hjulene aw..! CJ var på arbejde, men havde tid til at sidde og kæwe med os..! :smile:

Quads:

Squat:

1x15 @ 65 kg

1x12 @ 105 kg

1x10 @ 125 kg

3x10 @ 135 kg

1x12 @ 115 kg

Fin omgang med god dybde på..! Det hjælper når man har en der råber lidt..! :4thumbup:

Seated legpress:

Ingen anelse om hvad de vejede, tror vi startede på 140 kg, den går vist til 240 eller noget i den stil.. Men lee'd var det! :superman:

1x12 @ ? kg

1x12 @ ? kg

1x12 @ ? kg

1x15 @ hele stakken

1x21 @ hele stakken

Per nuppede 20 efter jeg have taget 15, det skulle sgu være løgn..! :superman::tongue:

Leg Extensions:

1x10 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

1x12 @ 80 kg

For/midt skulder:

Standing behind the neck BB shoulder press:

1x15 @ 30 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x8 @ 60 kg

2x10 @ 50 kg

Som de skulle være..! :4thumbup:

DB Lateral raise :

4x10 @ 14 kg

1x10 @ 15 kg

Cable Upright rows:

1x12 @ 35 kg

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 60 kg

Fantastisk træning i dag..! Super hyggeligt med masser af kæwe med Per og Casper..! :smile: Der gik totalt madopskrifter i den på et tidspunkt..! Klasse..! :4mewantfood:

Hej Champ

Ligger på sofaen og er total færdig. Papas hjul er brændt helt af og det bliver en lang vagt på kliniken i morgen. Men tak for en super træning, skønt at kommer igang igen.

Hygge Per

Link to comment
Share on other sites

Hej Champ

Ligger på sofaen og er total færdig. Papas hjul er brændt helt af og det bliver en lang vagt på kliniken i morgen. Men tak for en super træning, skønt at kommer igang igen.

Hygge Per

Hey Über-champ..! :4thumbup:

Mine ben er også godt ristede..! :laugh: Men det var sgu en lækker omgang der, så selv tak du! :cool:

Det er sgu lækkert at få lysten og det berømte blod på tanden igen..! Vist et godt move jeg lavede, da jeg meldte mig ind i DHS..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders :superman:

Jeg var lige igang med at rydde op og kom i tanke om det med matriklen fra Viby :laugh: Er du faldet over din? Jeg kan sgu ikke finde min post-11838-1171740503.gif post-11838-1171740503.gif post-11838-1171740503.gif Det jeg jeg ret utilfreds med, havde lige håbet på at skulle se dig iført dameundertøj eller noget værre på dit afgangsbillede. :laugh:

Go weekend

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders :superman:

Jeg var lige igang med at rydde op og kom i tanke om det med matriklen fra Viby :laugh: Er du faldet over din? Jeg kan sgu ikke finde min post-11838-1171740503.gif post-11838-1171740503.gif post-11838-1171740503.gif Det jeg jeg ret utilfreds med, havde lige håbet på at skulle se dig iført dameundertøj eller noget værre på dit afgangsbillede. :laugh:

Go weekend

- Pia (Bambi)

Hej Pia..!

Ja jeg har da mine matrikler, har dog ikke luret i dem..! Hvilken klasse gik du i, og i hvilken årgang..? :smile:

Vores tema til 3.G billedet var beachparty..! :tongue: Så ingen dameundertøj til mig..!

Link to comment
Share on other sites

Hej Pia..!

Ja jeg har da mine matrikler, har dog ikke luret i dem..! Hvilken klasse gik du i, og i hvilken årgang..? :smile:

Vores tema til 3.G billedet var beachparty..! :tongue: Så ingen dameundertøj til mig..!

Jeg har også mine, de har bare forputtet sig :sneaky2: men skal nok finde dem før eller siden. Jeg gik på HF fra 2002 - 2004 i O-klassen. Du kan med garanti ikke genkende mig :laugh: Vi blev vist ikke færdig samme år, så vi har nok ikke den samme Blåbog, men ellers skal du bare kigge efter en stiv lille pige der er ved at knække sammen af grin (lyden må du selv tænke dig til - bliver nok ikke så svært :innocent:)

Mindes at min kusines klasse var iført badetøj på deres afgangsbillede, måske du gik i klasse med hende :wink:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også mine, de har bare forputtet sig :sneaky2: men skal nok finde dem før eller siden. Jeg gik på HF fra 2002 - 2004 i O-klassen. Du kan med garanti ikke genkende mig :laugh: Vi blev vist ikke færdig samme år, så vi har nok ikke den samme Blåbog, men ellers skal du bare kigge efter en stiv lille pige der er ved at knække sammen af grin (lyden må du selv tænke dig til - bliver nok ikke så svært :innocent: )

Mindes at min kusines klasse var iført badetøj på deres afgangsbillede, måske du gik i klasse med hende :wink:

- Pia (Bambi)

Så har vi ikke gået der i samme periode. Jeg stoppede sommeren 2001. :smile:

Det kanmeget vel være..! Men vi er vist ikke de eneste der har haft det! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så har vi ikke gået der i samme periode. Jeg stoppede sommeren 2001. :smile:

Det kanmeget vel være..! Men vi er vist ikke de eneste der har haft det! :tongue:

Nå okay troede du blev færdig da jeg skulle igang med sidste år :smile: Men du har så været en af dem der startede direkte efter 9-10 klasse... Det var vi så nogle der ikke fik os nosset sammen til :innocent:

Du har ikke gået i klasse med min kusine så, for hun blev færdig i sommeren 2003.

Men hvem ved, vi har med stor sandsynlighed haft nogle af de samme stupide lærere :laugh:post-11838-1171810566.gif

Ses i hulen i næste uge post-11838-1171810654.gif

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share