Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med det flotte resultat.

Synes din farve ser lidt vel lys ud, dog ikke i nærheden af JB til forbedømmelserne... (men nu jeg tænker efter, var du vist også i det lysere segment sidste gang).

Mange tak :smile:

De andre der er fremme til sammenligning på billederne har vist alle Dream Tan på, hvor jeg kun har Pro Tan på.

Jeg har 5 lag på (I Finalen havde jeg 7 lag på), hvor jeg sidste gang kun havde 3.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak :smile:

De andre der er fremme til sammenligning på billederne har vist alle Dream Tan på, hvor jeg kun har Pro Tan på.

Jeg har 5 lag på (I Finalen havde jeg 7 lag på), hvor jeg sidste gang kun havde 3.

Ja det kan jeg godt huske. Hvorfor ikke nøjes med et til to lag Dream og så et lag pro? Pro Tan er noget nemmere at arbejde med og giver en meget mørkere farve allerede ved ét lag. Så går der ikke så meget tid med at smøre, og resultatet bliver alligevel mørkere.

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan jeg godt huske. Hvorfor ikke nøjes med et til to lag Dream og så et lag pro? Pro Tan er noget nemmere at arbejde med og giver en meget mørkere farve allerede ved ét lag. Så går der ikke så meget tid med at smøre, og resultatet bliver alligevel mørkere.

Tror du fik byttet lidt rundt der..

Men jeg forstår det vist... :tongue:

Fordi jeg syntes at Dream Tan kan komme til at dække nogle af de 'cuts' man har, hvis ikke man er forsigtig, Men det kan være at jeg vil prøve det, hvis jeg skal være med igen. Dog syntes jeg at min farve er hvor den skal være, så jeg vil nok være mere tilbøjelig til at gøre som jeg 'plejer' :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flotte billeder :clap: Jeg synes godt nok det ser meget tæt ud mellem jer :blink: Det er vist kun de trænede dommer øjne, der kan lave den vurdering :wink: Jeg troede faktisk du ville have haft Dream Tan på i år. Det lyder ellers spændende, hvis du engang vil "lege" med igen :4thumbup: Btw. Jeg synes du har forbedret din sideposering fra 2006. Så det har betalt sig at øve, øve og øve :yo:

Lige en lille drillenisse kommentar. Du fik kun godkendt 3 chins mere end mig :tease:Dog så du heller ikke helt tilfreds ud :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flotte billeder :clap: Jeg synes godt nok det ser meget tæt ud mellem jer :blink: Det er vist kun de trænede dommer øjne, der kan lave den vurdering :wink: Jeg troede faktisk du ville have haft Dream Tan på i år. Det lyder ellers spændende, hvis du engang vil "lege" med igen :4thumbup: Btw. Jeg synes du har forbedret din sideposering fra 2006. Så det har betalt sig at øve, øve og øve :yo:

Lige en lille drillenisse kommentar. Du fik kun godkendt 3 chins mere end mig :tease:Dog så du heller ikke helt tilfreds ud :nonono:

Tak Pia... :smile:

Jeg tror bestemt også det var tæt, men det kan vi jo kun gisne om.

Nej jeg var bestemt heller ikke tilfreds med kun at lave 17 godkendte chins. Især ikke når jeg sigtede efter at lave flere end i 2006 (21).

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg fik taget nogle billeder af klassen. Here goes.

post-1779-1222241362_thumb.jpg

I er dælme i god form :worship:

Og klassen må siges at være noget at det vildeste i AF historie :ilovemuscle:

Anders du kunne have brugt lidt af Sebastians farve :wink: selv om det efter min mening ikke er meget der mangler....Iøvrigt tror jeg Sebastian villle gøre sig bedre i CBB fremover........

Regner dog med at du snupper et par år mere i AF Anders :wink: Din kropbygning er ihvertfald til det :yo:

Edited by Willy
Link to comment
Share on other sites

I er dælme i god form :worship:

Og klassen må siges at være noget at det vildeste i AF historie :ilovemuscle:

Anders du kunne have brugt lidt af Sebastians farve :wink: selv om det efter min mening ikke er meget der mangler....Iøvrigt tror jeg Sebastian villle gøre sig bedre i CBB fremover........

Regner dog med at du snupper et par år mere i AF Anders :wink: Din kropbygning er ihvertfald til det :yo:

Mange tak.. :smile:

Jeg sagde også til Sebastian at jeg tror han ville kunne gøre en rigtig god figur i CBB..

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg fået opdateret min hjemmeside siden DM.

Der er nu kommet friske billeder fra weekendens DM og en lille beretning om hvordan jeg oplevede DM 2008.

De interesserede kan se og læse med her:

www.Anders-L-Holm.dk

I dag har jeg været nede i centret og hyggetræne en smule. Det blev til lidt let bryst og triceps.

Tidligere ringede de fra DBFF og spurgte om jeg ville med til Nordiske Mesterskaber. Jeg takkede dog nej, da tiden lige nu igen igen ikke passer mig til 4 ugers ekstra diæt og konkurrence forberedelse. En beslutning jeg tog allerede inden DM og noget jeg er helt afklaret med. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Hyggeligt lige at hilse på!

Selvom du formentligt ikke er helt tilfreds, så synes personligt...hehe... ikke at et resultat på 17 chins er det allermest ringe i denne verden... :tongue:

:w00t: STORT TILLYKKE MED SØLVET! :bigsmile:

Femina

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Hyggeligt lige at hilse på!

Selvom du formentligt ikke er helt tilfreds, så synes personligt...hehe... ikke at et resultat på 17 chins er det allermest ringe i denne verden... :tongue:

:w00t: STORT TILLYKKE MED SØLVET! :bigsmile:

Femina

Hey Femina..! :bigsmile:

Mange tak, og i lige måde! Sølv FTW.. :superman::tongue:

Hehe, nej det er det vel ikke.. Men jeg ville nu ikke have noget imod at have fået alle 22..., :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 29/9 2008

Så kom tiden endelig til at komme i gang med vægtene igen. :smile:

Sidste uge havde jeg 2 mere eller mindre hyggetræninger/restitutiontræninger, selvom energien og lysten til at træne har været der, havde jeg inden DM lovet mig selv at tage lidt pause. Weekenden er brugt i festens tegn, men 2 x familiefester + en bytur med drengene. :4drunk:

I dag har jeg brugt hele dagen på Terma, vi fik gennemført en række tests på noget af det software vi skal aflevere til det danske forsvar.

Jeg starter op på et 'nyt' (anførselstegn fordi der egentlig ikke er så meget nyt) træningsprogram fra i dag.

Mandag: Bryst/Triceps/Mave

Tirsdag: Ryg/Biceps

Onsdag: Skulder (Pres øvelser)

Torsdag: Forlår/Læg/Mave

Fredag: Bryst/Triceps

Lørdag: Baglår/Ryg/Skulder (Løfte øvelser)

Søndag: Fri

Tirsdag vil indeholde enten rack pulls eller dødløft, da en af ønskerne til jul er mere dybde i ryggen. Derudover vil jeg heller ikke have noget imod mere triceps, skulder og mave.

Jeg fastholder også lidt cardio mindst 4 gange om ugen, for at holde lidt ekstra snor i vægten. Jeg har jo tidligere vist at jeg ikke er i stand til at kontrollere det udelukkende på kosten.. :tongue:

Nå men prøver det ad, og så må vi se hvad der sker.

Bryst:

High incline BB Benchpress:

1x12 @ 50 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Incline DB benchpress:

2x10 @ 34 kg

2x10 @ 36½ kg

1x12 @ 34 kg

BB benchpress:

2x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

2x10 @ 91 kg

Incline DB flyes:

1x10 @ 24 kg

2x10 @ 26 kg

2x10 @ 28 kg

Triceps:

Incline EZ bar French press:

4x10 @ 48½ kg

Dips:

1x15 @ BW

2x12 @ BW + 12 kg

1x10 @ BW + 12 kg + 1x2 @ BW

Første dag med det 'nye' program og jeg glemte allerede at lave mave øvelser.. :laugh: Sådan, god start! :tongue:

Ellers en rigtig god træning, med en hulens masse kæwen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share