Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 20/12-2005

Så er vi noget til endnu en hjul-dag..! :4thumbup: Blevet en af mine favorit dage..! Der var ikke mange i centret til at starte med, så jeg fik mulighed for at fundere lidt over hvordan træningen skal struktureres efter jul. Mere om det senere..! :bigsmile:

Ben:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 131 kg

1x8 @ 131 kg

1x4 @ 151 kg

1x10 @ 131 kg

Ikke meget power idag desværre..! :dry:

Walking Lunges:

1x24 m. @ BW + 35 kg

3x24 m. @ BW + 40 kg

Her var der vist plads til yderligere 5 kg i sidste sæt. Men var for doven til at gå ud og hente dem.. :blush:

Seated Leg Extensions:

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x8 @ 75 kg

Yiir..! Fik taget lidt revanche i extensions..! :nissecool:

Lying Leg Curls:

1x10 @ 37½ kg

2x10 @ 40 kg

1x8 @ 45 kg

En hurtig omgang idag..! Under 1 time..! :blink: Niiice..! Så er det hjem og lave lasagne..! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træningsstruktur efter jul... :dumbbell_lift:

Så er det tid til at ændre træningen... :4thumbup: Jeg vil igang med at træne lidt oftere igen, tiden er nu til det, og ikke mindst lysten! :xmas:

Så Startende efter jul, vil det se ud som følger:

Mandag: Ryg / Biceps / Mave

Tirsdag: Bryst / Triceps

Onsdag: Ben / (Skulder)

Torsdag: Ryg

Fredag: Bryst

Lørdag: Fri

Søndag: Fri

Skulder træningen afhænger helt af hvad min skade siger til det.. :dry:

Evt. kommer der en ekstra gang mave træning ind også...

Jeg leger lidt med tanken om at have en volumen og tung træning for ryg og bryst hver uge... Men nu må vi se hvad det bli'r til. Jeg ser i hvert fald frem til at komme igang..! :4thumbup:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Har du ikke haft ok resultater med dit tidligere program, eller er det bare for at få lidt forandring? :smile: Har selv overvejet et andet split, end det sædvanelige 2-split som jeg har kørt længe nu nemlig..

Jo det har jeg skam, men det jeg kører nu, er egentlig bare en forkortet udgave. Jeg har haft travlt med studiet, så der har ik været tid til 5-6 træningsdage om ugen, desværre...! Det vil jeg nu tilbage til..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bare sådan af ren og skær nysgerrighed :innocent: hvor træner du henne i Århus ?

Nysgerrighed er jo ofte også en god egenskab..! :wink: Jeg træner i Fitness.dk, Viby.. Det tidligere Fin Form.. Jeg arbejder dernede som fitness instruktør, har jeg gjort i snart 2 år nu... Men det hænder da, selvom det er sjældent, at jeg slæber mig ned i busgaden. Har ikke haft fornøjelsen af Frisko huset endnu...

Link to comment
Share on other sites

Nysgerrighed er jo ofte også en god egenskab..! :wink: Jeg træner i Fitness.dk, Viby.. Det tidligere Fin Form.. Jeg arbejder dernede som fitness instruktør, har jeg gjort i snart 2 år nu... Men det hænder da, selvom det er sjældent, at jeg slæber mig ned i busgaden. Har ikke haft fornøjelsen af Frisko huset endnu...

Det jo så den bedste Fitness dk vi har i århus, så det sku du måske overveje :tongue:

Eller olympic !?!?!? Du velkommen....

Link to comment
Share on other sites

Nysgerrighed er jo ofte også en god egenskab..! :wink: Jeg træner i Fitness.dk, Viby.. Det tidligere Fin Form.. Jeg arbejder dernede som fitness instruktør, har jeg gjort i snart 2 år nu... Men det hænder da, selvom det er sjældent, at jeg slæber mig ned i busgaden. Har ikke haft fornøjelsen af Frisko huset endnu...

He.he..... det er rigtig - for hvis ikke man spørger, får man ikke svar :smile:

Det Fitness.dk kender jeg faktisk ikke - har været på gæste besøg i både Frisko og Busgade, men aldrig i Viby...

Link to comment
Share on other sites

Det jo så den bedste Fitness dk vi har i århus, så det sku du måske overveje :tongue:

Eller olympic !?!?!? Du velkommen....

Hehe..! Eller også er det ikke...! :wink: Har jo hørt rygter om at der ikke engang er et squat rack..? :nonono: Nok til at jeg holder min afstand..! :tongue: Jeg har faktisk overvejet at tage derned og træne en gang, skal lige prøve at rykke de store håndvægte rundt en dag..! :showoff:

He.he..... det er rigtig - for hvis ikke man spørger, får man ikke svar :smile:

Det Fitness.dk kender jeg faktisk ikke - har været på gæste besøg i både Frisko og Busgade, men aldrig i Viby...

Okay, vi ligger også godt gemt, men syntes det er et ganske godt center. Mangler måske nogle lidt størrere håndvægte men det går nok.. :tongue: Du kan jo komme ned og træne en dag, så skal jeg vise dig det.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe..! Eller også er det ikke...! :wink: Har jo hørt rygter om at der ikke engang er et squat rack..? :nonono: Nok til at jeg holder min afstand..! :tongue: Jeg har faktisk overvejet at tage derned og træne en gang, skal lige prøve at rykke de store håndvægte rundt en dag..! :showoff:

Okay, vi ligger også godt gemt, men syntes det er et ganske godt center. Mangler måske nogle lidt størrere håndvægte men det går nok.. :tongue: Du kan jo komme ned og træne en dag, så skal jeg vise dig det.. :wink:

Du velkommen anders...du sender bare en pm så ser vi på det...

Link to comment
Share on other sites

Nysgerrighed er jo ofte også en god egenskab..! :wink: Jeg træner i Fitness.dk, Viby.. Det tidligere Fin Form.. Jeg arbejder dernede som fitness instruktør, har jeg gjort i snart 2 år nu... Men det hænder da, selvom det er sjældent, at jeg slæber mig ned i busgaden. Har ikke haft fornøjelsen af Frisko huset endnu...

HEEEYYY ... så må du kende min søster :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22/12-2005

Yip yiip yiiip..! :nissegrin: Så har champen sgu juleferie! :4thumbup: FANTASTISK! :newyear: Glæder mig til at nyde de næste 3 dage, før det går løs igen med træningen..! Idag skulle jeg så fyre den af med lidt bryst og triceps..! :bigsmile:

Bryst:

Dumbbell Bench Press

1x12 @ 22 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

1x10 @ 39 kg - NY PR :4thumbup:

3x10@ 36½ kg

Syyyg omgang idag..! :devil:

Incline Dumbbell Bench Press:

1x10 @ 28 kg

3x10 @ 30 kg

1x10 @ 30 kg

Decline Dumbbell benchpress :

2x10 @ 28 kg

1x10 @ 30 kg

1x9 @ 30 kg - UFF... :blink:

Kneeling Cable flyes:

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 30 kg

Triceps:

Incline fransk press:

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 43 kg

1x10 @ 33 kg

One arm triceps extension cable cross: (Armen ud fra kroppen i samme vinkel som kablet, let sidebøjning på overkroppen. Siden til cable cross)

1x10 @ 25 kg - For tung... :tongue:

3x10 @ 22.5 kg

Pushdown: (dropset)

1x8 @ 60 kg -> 1x8 @ 45 kg -> 1x8 @ 35 kg

1x8 @ 60 kg -> 1x8 @ 50 kg -> 1x8 @ 35 kg

Leeeeeeee'et

Wuuuaaaaaaa..! :devil: Rigtig fin træning idag.! Nu er jeg klar til at holde jul..! :newyear:

RIGTIG GOD JUL TIL JER ALLESAMMEN!! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22/12-2005

Yip yiip yiiip..! :nissegrin: Så har champen sgu juleferie! :4thumbup: FANTASTISK! :newyear: Glæder mig til at nyde de næste 3 dage, før det går løs igen med træningen..! Idag skulle jeg så fyre den af med lidt bryst og triceps..! :bigsmile:

Bryst:

Dumbbell Bench Press

1x12 @ 22 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

1x10 @ 39 kg - NY PR :4thumbup:

3x10@ 36½ kg

Syyyg omgang idag..! :devil:

Incline Dumbbell Bench Press:

1x10 @ 28 kg

3x10 @ 30 kg

1x10 @ 30 kg

Decline Dumbbell benchpress :

2x10 @ 28 kg

1x10 @ 30 kg

1x9 @ 30 kg - UFF... :blink:

Kneeling Cable flyes:

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 30 kg

Triceps:

Incline fransk press:

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 43 kg

1x10 @ 33 kg

One arm triceps extension cable cross: (Armen ud fra kroppen i samme vinkel som kablet, let sidebøjning på overkroppen. Siden til cable cross)

1x10 @ 25 kg - For tung... :tongue:

3x10 @ 22.5 kg

Pushdown: (dropset)

1x8 @ 60 kg -> 1x8 @ 45 kg -> 1x8 @ 35 kg

1x8 @ 60 kg -> 1x8 @ 50 kg -> 1x8 @ 35 kg

Leeeeeeee'et

Wuuuaaaaaaa..! :devil: Rigtig fin træning idag.! Nu er jeg klar til at holde jul..! :newyear:

RIGTIG GOD JUL TIL JER ALLESAMMEN!! :xmas:

Så de patter da tæsket godt igennem :4thumbup:

Go jul mester!

Link to comment
Share on other sites

Okay... Det kan da godt være, men hvem er din søster lige..? :blush:

Som instruktør kender du vel alle???! :innocent:

Min søster er en "gammel" knag omkring de 43 år med langt brunt hår, ofte sat op med en blomst i knolden. Hun har nogle meget smukke træk (ser ikke ud som om hun er over 40 nærmere 35!!) og ser egentligt lidt spansk ud :blink: Er i fin alm. form og omkring 170 cm høj :smile:

Hun hedder Dorte!

.... siger dig sikkert ikke en skid :wink:

Link to comment
Share on other sites

Som instruktør kender du vel alle???! :innocent:

Min søster er en "gammel" knag omkring de 43 år med langt brunt hår, ofte sat op med en blomst i knolden. Hun har nogle meget smukke træk (ser ikke ud som om hun er over 40 nærmere 35!!) og ser egentligt lidt spansk ud :blink: Er i fin alm. form og omkring 170 cm høj :smile:

Hun hedder Dorte!

.... siger dig sikkert ikke en skid :wink:

Det er lidt svært at holde styr på 1300 medlemmer..! :innocent: Hehe..! Men jeg gør da hvad jeg kan..! :tongue:

Hmm.. tror faktisk jeg har en idé om hvem det kan være... Det må jeg vist liiige finde ud af..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 27/12-2005

Så er julen overstået for mit vedkommende, og det er tid til at genoptage træningen, og sparke den et gear op..! :4thumbup:

Jeg har fri her mellem jul og nytår, så der er tid til det hele..! Jeg havde desværre misforstået åbningstiden igår, men idag var den på plads..! :bigsmile:

Bryst:

Dumbbell Bench Press

1x12 @ 22 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

3x10 @ 36½ kg

1x10@ 34 kg

Turde ikke prøve at balancere flere ekstra kilo ovenpå, af frygt for at det skulle falde ned.. :dry:

Incline Dumbbell Bench Press:

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

Fin omgang, skulle måske have haft et sæt mere, men der gik lidt :blahblah: i den...

Decline Dumbbell benchpress :

2x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

Cable flyes:

2x10 @ 35 kg - Kneeling

2x10 @ 37½ kg - Standing

Triceps:

Bardips:

1x20 @ BW

1x14 @ BW

1x10 @ BW

Dejligt at mærke skulderen er klar til at køre denne øvelse igen.. Nu skal jeg bare være lidt forsigtig til at starte med.. Vil snart finde ud af hvad mit maks er..! Håber omkring de 55.. Men nu må vi se.. :tongue:

Pushdown: (dropset)

1x10 @ 60 kg -> 1x10 @ 45 kg -> 1x10 @ 35 kg

1x10 @ 70 kg -> 1x10 @ 50 kg -> 1x10 @ 40 kg

Slap af det trak kræfter ud af triceps..! Slet ikke plads til mere, så hjem og slappe af resten af dagen..! :bigsmile: Har fået fri fra mine instruktør pligter i centret imorgen. Men skal da ned og køre lidt hjul..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 27/12-2005

Så er julen overstået for mit vedkommende, og det er tid til at genoptage træningen, og sparke den et gear op..! :4thumbup:

Jeg har fri her mellem jul og nytår, så der er tid til det hele..! Jeg havde desværre misforstået åbningstiden igår, men idag var den på plads..! :bigsmile:

Bryst:

Dumbbell Bench Press

1x12 @ 22 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

3x10 @ 36½ kg

1x10@ 34 kg

Turde ikke prøve at balancere flere ekstra kilo ovenpå, af frygt for at det skulle falde ned.. :dry:

Incline Dumbbell Bench Press:

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

Fin omgang, skulle måske have haft et sæt mere, men der gik lidt :blahblah: i den...

Decline Dumbbell benchpress :

2x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

Cable flyes:

2x10 @ 35 kg - Kneeling

2x10 @ 37½ kg - Standing

Triceps:

Bardips:

1x20 @ BW

1x14 @ BW

1x10 @ BW

Dejligt at mærke skulderen er klar til at køre denne øvelse igen.. Nu skal jeg bare være lidt forsigtig til at starte med.. Vil snart finde ud af hvad mit maks er..! Håber omkring de 55.. Men nu må vi se.. :tongue:

Pushdown: (dropset)

1x10 @ 60 kg -> 1x10 @ 45 kg -> 1x10 @ 35 kg

1x10 @ 70 kg -> 1x10 @ 50 kg -> 1x10 @ 40 kg

Slap af det trak kræfter ud af triceps..! Slet ikke plads til mere, så hjem og slappe af resten af dagen..! :bigsmile: Har fået fri fra mine instruktør pligter i centret imorgen. Men skal da ned og køre lidt hjul..! :smile:

Lækkert du kan dips´e igen :4thumbup:

55 kan du godt glemme - så slår du jo mig :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share