Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Altså ... Jeg syntes det er kanon ud.. Du vejer jo også en del mere end i sommeres..!

Så til sommer når du er cuttet, flyver du jo derop :superman:Anders the superman!!

Tror jeg kan tage en chins.. hvis jeg bliver skubbet i røven Ha ha..!!

Hehe..! Tak tak søde Nille..! :smile:

Men jeg tror nu heller ikke jeg kan forvente at styrken er på samme niveau som nu, når jeg er 10 kg lettere.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ved jeg faktisk ikke rigtig.. Jeg håber 15.. men aner det ikke.. Jeg vil jo gerne op og kunne tage mange fler' :bigsmile: hehe... Man vil jo altid gerne have mere..! :wink:

Er det ikke oppe omkring 25 reps man skal kunne tage til athletic for at være med?

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 6/1-2005

Hmm, går stadig og er lidt småsyg.. :ill: Kraniet er stoppet med snot og halsen er heller ikke helt god.. Men jeg nægter at ligge hjemme hele dagen og kede mig, så trodsede det kolde vejr og hoppede ned til træning..! :weight_lift:

Idag besluttede jeg mig så for at se bardipsne an, og først og fremmest se om skulderen holdte :hands:

Bardips:

1x10 @ BW - Opvarmning

1x8 @ BW - Opvarmning

1x40 @ BW - Hmm.. Ganske okay..! :smile:

Tjaa, 40 styks, jeg er okay tilfreds. Håber der er til 5-10 styks mere når jeg er helt på toppen.. :tongue: (Undskyldninger er der mange af..! :wink: )

Bryst:

Dumbbell Bench Press

1x12 @ 22 kg

1x10 @ 34 kg

3x10 @ 36½ kg

1x10 @ 34 kg

Ganske okay idag.. :smile: Føltes dog lidt hårdt efter dipsne, der tog pusten lidt fra mig hehe..

Incline Dumbbell Bench Press:

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 30 kg

2x10 @ 32½ kg

Dumbbell Floor press:

2x10 @ 30 kg

1x9 @ 30 kg

1x8 @ 30 kg

Standing cable flyes:

2x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Så var det tid til at svede sygdommen ud.. :crazy:

Cardio:

Rotex cross trainer:

10 min @ level 7 , SPM 125-130

5 min @ level 8 , SPM 125-130

5 min @ level 9 , SPM 125-130

Heartrate peak: 173 slag/min.

Ahh.. skønt en rigtig god omgang.. :bigsmile: Tid til at slappe lidt af, protte lidt kylling og rippe gutterne i poker i aften..! :tongue:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil vinde styrkerunden, så skal du op omkring 25 reps... Men langt fra alle der tager så mange.. Her er resultatlisten fra sidste år:

Resultatliste

Du en mus er du! :wub:

Det skulle da være til at være med der.. :bigsmile:

Troede godt nok også dipsn'e lå højere..

Men godt at fordi man er svag til chins, ikk er ude af konkurrencen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Du en mus er du! :wub:

Det skulle da være til at være med der.. :bigsmile:

Troede godt nok også dipsn'e lå højere..

Men godt at fordi man er svag til chins, ikk er ude af konkurrencen :crazy:

Ja, nu er det jo heller ikk DM i chins og dips, så det er helt fint med mig..! Man kan ikke vinde, medmindre man har en god fysik og en flot symmetri.. Ligegyldigt hvor god man er til at chin'e og dip'e den..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

55 dips :tongue: er de taget?

Nej hvis du læser lidt højere oppe ser du jeg nappede 40 sidst..! Men når jeg er helt frisk og ovenpå, regner jeg med der er til 5-10 mere.. :tongue: Og så når der er røget 10 kg spæk, burde jeg måske kunne klemme lidt ekstra ud.. hehe..! Målet er højt sat, det ved jeg, men der kan ligeså godt være noget at gå efter..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nej hvis du læser lidt højere oppe ser du jeg nappede 40 sidst..! Men når jeg er helt frisk og ovenpå, regner jeg med der er til 5-10 mere.. :tongue: Og så når der er røget 10 kg spæk, burde jeg måske kunne klemme lidt ekstra ud.. hehe..! Målet er højt sat, det ved jeg, men der kan ligeså godt være noget at gå efter..! :wink:

Sorry havde jeg ik set. 40 er sku os fint midt i bulk perioden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu er det jo heller ikk DM i chins og dips, så det er helt fint med mig..! Man kan ikke vinde, medmindre man har en god fysik og en flot symmetri.. Ligegyldigt hvor god man er til at chin'e og dip'e den..! :tongue:

Sådan skal det jo også være. Sys det fedt nok der også er andet end fysik der bliver dømt udfra. Ikk noget ved at ligne Mr. O og kan løfte bjælde. Men hvis du kan tage over 50 dips så er du da allerede rigtig godt på vej :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 9/1-2006

En stille og rolig weekend overstået, med NFL i fjerneren, klasse..! :4thumbup: Mandag morgen, stress på, sådan går det når man sover over sig.. :blush: Men nåede det lige og så en tur på arbejde. Der var ikke meget at lave, så lidt tidligere fri, hvilket var heldigt, for der var bare mange dernede... Men jeg fik lavet det jeg skulle og lidt :blahblah:

Ryg:

Ville forsøge mig uden ekstra vægt på chins, for at se hvor meget jeg har hentet...

Chins:

2x10 @ BW

1x8 @ BW

2x6 @ BW

Ganske okay. Men syntes nu stadig jeg svinger meget frem og tilbage.. Har det med, gerne at ville trække benene op under mig.. tsk tsk.. :dry:

Seated wide grip High Row:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

Bent over Barbell rows:

1x10 @ 81 kg

1x10 @ 86 kg

2x10 @ 91 kg

De sad rigtig godt idag..! :devil:

One arm DB row:

1x10 @ 36½ kg

3x10 @ 39 kg

1x10 @ 34 kg

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Concentration curls (Arnold style):

3x10 @ 14 kg - sidste var aaaalt for tung.. :dry:

1x10 @ 13 kg

Standing Barbell curls:

1x10 @ 30 kg

2x8 @ 32½ kg

1x10 @ 27½ kg

Standing cable cross curls:

4x10 @ 30 kg

All spent..! :blink:

Mave:

Dragonflags:

3x6 @ BW

Crunches:

3x12 @ BW

Swiss ball crunches:

3x15 @ BW

Var lige en tur forbi Netto på vej hjem, så lige den nye Arla30 minimælk. med 25 kcal pr. 100 gr. og 3½ gr. protein pr. 100 gr. :bigsmile: Har ikke smagt det endnu, men skal vist snart..

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 10/1-2005

En fin dag på arbejde idag, masser af overskud. Så humøret var højt da jeg drog afsted til dagens pat og triceps træningen idag.. Jeg har de sygeste DOMS i mavedellerne idag, men det skulle ikke gå ud over en lee' gang træning.. :devil:

Bryst:

Dumbbell Bench Press

1x12 @ 22 kg

1x10 @ 34 kg - Overraskende nem.. :4thumbup:

5x10 @ 36½ kg - Yeeeaaah!! :devil:

Total nedtur, at det ikke er større håndvægte idag.. Kæææft der var power i patterne!

Incline Dumbbell Bench Press:

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 32½ kg

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg - PR

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 32½ kg

Jep jeeep jeeeeeeep! :4thumbup:

Dumbbell Floorpress:

3x10 @ 34 kg

1x12 @ 30 kg

Kræfthelved det går strygende idag..! :superman:

Incline Dumbbell flyes:

1x10 @ 22 kg

3x10 @ 26 kg

:crazy::w00t::cool:

Triceps:

Incline French Press:

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

1x10 @ 43 kg

1x5 @ 48 kg dropset til 1x5 @ 43 kg :devil:

1x10 @ 38 kg

jaaa daaa.. :4thumbup:

Bardips:

1x12 @ BW

1x10 @ BW + 10 kg

2x10 @ Bw + 15 kg

Slap af der var bare udsolgt nu...

Faaaaaaaantastisk træning idag. Der var ufattelig meget power på idag.. Er ovenud tilfreds med dagens kasten med vægtene..! :4thumbup: Spitze!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

FED TRÆNING..!! :superman:

Fedt at se Anders at du havde super overkud.. Det er jo et godt tegn :wink:

Og en skam at du bliver sat i bås med valg af håndvægte og kg..!!

Ja der var sgu gang i den..! :4thumbup: Total opturen træning der.. hehe.. :tongue:

Ja, det er sgu ærgeligt, men er ik meget for, at jeg skal til og betale for at træne.. hehe.. :wink: Så indtil videre må jeg nøjes...

Link to comment
Share on other sites

LØMMEL...!! Betaler du ikke for at træne...!!? :dry: Ja så har jeg lige pludselig ikke ondt af dig.. *griner* :tongue: Luxus dyr..!!

Sådan er det jo når man er ansat i butikken..! :smile: hehe..! Så skal man ikke betale for at få lov til at smide rundt med skidtet..! :dumbbell_lift:

olympic, olympic, olympic....

Ja, vi skal vist snart have fundet en dag, hvor jeg kan se hvad det er for noget..! I næste uge måske..? :superman:

Rigtig fede BB-style træninger du får fyret af :smile:

Og fysikken er heller ikke til at klage over overhovedet, du skal nok klare dig godt til AF :wink:

Mvh. Kim(Der følger med fra sidelinjen)

Hej Kim.. Mange tak, altid hyggeligt når sidelinien hilser på..! :bigsmile: Ja, er så småt begyndt at glæde mig..

Fee pat-afstrafning!

Godt at se du fyrer den aw. :4thumbup:

Hey Huz...! :bigsmile: Tak tak..! Jeg griner dog stadig over dit Chuck Norris indlæg.. :laugh: Jeg vil være lee' som ham..! hehe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share