Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag d. 21/2-2006

Undervisningen blev aflyst idag, grundet sygdom, så jeg brugte det meste af dagen på at lave en masse skolearbejde.. Derfor kom jeg sent ned for at træne, men hey, det gik jo fint. :bigsmile: Igen ville jeg ikke forcere noget, og ville stoppe så snart jeg kunne mærke de mindste problemer..

Bryst:

High Incline Dumbbell Bench Press:

1x12 @ 22 kg

5x12 @ 30 kg

Forholdsvist nemt, og intet at mærke i albuerne..! :bigsmile:

Dumbbell Bench Press:

6x10 @ 34 kg

Kørte helt fint, uden at være alt for udfordrende..! :4thumbup: Og stadig intet..!

Det kører jo ganske godt idag, og med en forholdsvis god vægt, såå nuppede da lige en ekstra øvelse, som ikke var meningen før jeg startede..! :bigsmile:

Decline Dumbbell bench press:

1x10 @ 26 kg

2x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

Den sidste begyndte at blive lidt tung, men ellers godt.. Intet der drillede! :smile:

Så kom der sgu et tv hold ned i centret..! De fulgte en af BBerne fra centret, filmede ham mens han lavede nogle forskellige øvelser... Og det lykkedes selvfølgelig champen, at snige sig med på nogle af optagelserne :laugh: .. Så resten af dagens program, blev mere eller mindre filmet.. :tongue:

Standing Cable Flyes:

2x10 @ 35 kg

3x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Triceps:

pushdown:

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Ganske nemt, og stadig intet i albuerne..! :alright:

reverse pushdown:

3x10 @ 60 kg

1x10 @ 50 kg

Også helt fint her, ikke de store problemer med at løfte skidtet..!

En lækker omgang træning idag..! :smile: Ingen problemer med albuerne, så det er super lækkert! :4thumbup:

Det viser sig så, at grunden til tv holdet var dernede idag, var til en tv2 udsendelse om de forskellige livsstile. Hvor de så fulgte ham for, at han skulle repræsentere trænings-livsstilen..! Glæder mig til at se det engang..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 22/2-2006

Onsdag = hjul dag da..! :smile: Varmede op med nogle lune laksedeller fra fiskemanden, lækkert! :4mewantfood: Så var jeg ellers klar til at træne lidt bener' :superman:

HJUL:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 131 kg

1x8 @ 131 kg

1x5 @ 151 kg - lidt tung idaw..

1x8 @ 131 kg

2x10 @ 111 kg

Der var ik helt go' power i dag..! :blink: Fik den tåbelige idag at jeg ville køre dødløft idag.. Og så endag lige efter squuuuaaaarrrt..! :nonono:

Deadlifts:

1x10 @ 51 kg (længe, længe siden jeg har trukket noget, så skulle lige tjekke teknikken.. :tongue: )

2x5 @ 91 kg - nemt...

1x3 @ 131 kg (ikke godt.. Lænden var helt brændt af fra squatten. Kiloene var egentlig ok at få op, men der var intet at komme efter, så stoppede helt... )

Seated leg press (Samlede fødder, med tæerne pegende 45 grader ud til hver sin side, nu maskine (grå technogym)):

1x10 @ 150 kg

1x10 @ 160 kg

2x10 @ 180 kg

1x10 @ 200 kg

kææft der er forskel på de forskellige maskiner..! :blink:

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

Ville forsøge mig med noget nyt idag for hamstrings..

Goodmornings (smith):

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 60 kg

ok øvelse, men gav slet ikke nok i hams.. Desværre var der nu 15 min. til jeg skulle møde på arbejde, så hurtigt i bad og ikke mere for den 25-øre...

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24/2-2006

Ahhh Skønno.. Weekend, men vigtigst af alt, en uge overstået, UDEN ømhed what so ever i albuerne! :4thumbup: Nice! Igår aftes var jeg til instruktør møde i Fitness.dk. Snakkede med fyssen om mine albuer og han gav et hint, som jeg ville afprøve i dagens rygtræning. Sportstape, ikke for stramt, rundt om underarmen, godt 5 cm under albuen. Det skulle afhjælpe senerne i underarmen og dermed skåne dem en smule. Det skulle prøves.

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Yiiir..! :superman::yo: 5 styks med 10..! :4thumbup:

Front pull down:

3x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

de 5 sæt chins kunne bestemt mærkes nu.. :tongue:

Yates Rows:

2x10 @ 71 kg - nemme..! :blink:

2x10 @ 81 kg - også rimelig nemme..? :crazy:

1x10 @ 91 kg

shiit mand, der var bare god power idag.. bedre end nogensinde.. kunne godt have lavet PR, men ville ikke udsætte albueleddet for det. Men det virker meget som om tapen virker formidabbelt.! :alright:

One arm rows:

2x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Hmm... blevet lidt træt af den øvelse... :dry:

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Ahhh en rigtig lækker omgang, det satte virkelig humøret i højsædet! :bigsmile: Vil forsøge mig med tapen igen i næste uge og tager tingene som det kommer, men det virker som om ømheden er væk igen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24/2-2006

Ahhh Skønno.. Weekend, men vigtigst af alt, en uge overstået, UDEN ømhed what so ever i albuerne! :4thumbup: Nice! Igår aftes var jeg til instruktør møde i Fitness.dk. Snakkede med fyssen om mine albuer og han gav et hint, som jeg ville afprøve i dagens rygtræning. Sportstape, ikke for stramt, rundt om underarmen, godt 5 cm under albuen. Det skulle afhjælpe senerne i underarmen og dermed skåne dem en smule. Det skulle prøves.

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Yiiir..! :superman::yo: 5 styks med 10..! :4thumbup:

Front pull down:

3x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

de 5 sæt chins kunne bestemt mærkes nu.. :tongue:

Yates Rows:

2x10 @ 71 kg - nemme..! :blink:

2x10 @ 81 kg - også rimelig nemme..? :crazy:

1x10 @ 91 kg

shiit mand, der var bare god power idag.. bedre end nogensinde.. kunne godt have lavet PR, men ville ikke udsætte albueleddet for det. Men det virker meget som om tapen virker formidabbelt.! :alright:

One arm rows:

2x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Hmm... blevet lidt træt af den øvelse... :dry:

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Ahhh en rigtig lækker omgang, det satte virkelig humøret i højsædet! :bigsmile: Vil forsøge mig med tapen igen i næste uge og tager tingene som det kommer, men det virker som om ømheden er væk igen..! :smile:

Kanon træning der champ! Så har du os fortjent weekend :cool:

Godt trick med underarmen/albuen, være det sku prøves....Vil sku gøre alt for det efterhånden....

Link to comment
Share on other sites

CJ:

Ja det trick virkede da over al forventning..! :4thumbup: Føler også jeg har fortjent weekenden idag.. Nasty DOMS..! :devil:

Life*raider:

Hey champ..! Mange tak..! :superman: Ja det gælder sgu om at få lidt forandring ind imellem..! :smile:

Syntes nu selv at squatten har stået stille i noget tid nu, måske bare indbildning, men jeg vil snart gerne reppe 10 med 150eren... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27/2-2006

Ingen træning idag... Jeg har været i skole hele dagen, og en af mine bedste venner fyldte 25 idag, så jeg havde konspireret med nogle venner og hans kæreste om at give ham en ordentlig omgang kanel..! :tongue: Bagefter fik vi en enkelt øl, og hyggede lidt... Men frygt ej, jeg skubber blot min træningsuge en dag, så jeg kommer afsted lørsdag også..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28/2-2006

Så blev det tirsdag, og normalt bryst/triceps dag, men eftersom jeg ikke kom afsted igår, valgte jeg at rykke min træningsuge en enkelt dag. Så idag var altså ryg/biceps/mave dag..! :smile: Sneen var heldigvis mere eller mindre væk da jeg skulle cykle derned..! Og gæt en gang, da jeg kom derned var min julegave fra centret kommet.. Kun 2 måneder forsinket..! :nonono:

Morgenvægt: 90 kg... :smile:

Ryg:

Chins:

3x8 @ BW + 10 kg

2x10 @ BW

Jeg kunne mærke at det trak lidt for meget i albuen på de tunge sæt, så valgte at tage kiloene af efter 3...

Seated Cable High row bredt neutralt greb:

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Yates Rows:

1x10 @ 71 kg

1x10 @ 81 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

Ahh yes, den kørte bare derudaf igen idag! :4thumbup:

One arm row:

1x10 @ 37½ kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Ville ikke overgøre det for meget, pga. albuerne...

Standing hammercurl:

2x10 @ 17 kg

2x10 @ 18 kg

Standing EZ bar curls (close grip):

4x8 @ 38 kg

Mave:

Dragonflags:

3x5 @ BW

crunches:

3x12 @ BW

Lying Flat Sit ups (Ligger helt fladt på jorden og løfter kun overkroppen op...)

3x10 @ BW

Swiss Ball crunches:

3x10 @ BW

Ganske god omgang idag, med fint træk på latten.. :smile: Hjem og.. :4mewantfood: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 1/3-2006

En meget stille og rolig dag idag... Som det jo er hver onsdag.. :smile: Men der var endda tid, og brug for en lille morfar på ½ time inden jeg skulle ned og træne og arbejde.. Vægten siger forresten 90½ kg idag..! :superman: Og resten af aftenen står på lektier.. :blink: BTW. Syyyyyge DOMS i maven idag... :devil:

Bryst:

Low Incline Dumbbell Bench Press:

1x12 @ 22 kg

1x10 @ 30 kg

2x10 @ 34 kg

2x10 @ 36½ kg

1x10 @ 34 kg

Dumbbell Bench Press:

5x10 @ 34 kg

Decline Dumbbell bench press:

2x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

Standing Cable Flyes:

1x10 @ 35 kg

3x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Hehe, midt under denne øvelse, var der en af BBerne der kørte squat ved siden af.. og i bunden af en af de første sæt, sagde det riiiiiittssscchhh..! :laugh: Der røg de bukser..! :tongue: Griner nok.. hehe

Triceps:

Så skulle albuerne testes lidt..

Dips:

1x15 @ BW

1x14 @ BW

1x13 @ BW

1x14 @ BW

Det gik fint, og uden smerter i albuerne..! :4thumbup:

Pushdown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Shiiiit mand.. Jeg det gjorde nas.. I maven.. :crazy: Mine ømme mavemuskler var ikke lige med på, at de skulle spændes.. :laugh:

En godkendt omgang idag.. Og så stod den på 3 timers arbejde.. Lavede ikke det vilde, udover at snakke med folk og tulle lidt rundt... Altid godt man har nogle gode kolleger der kan få en til at grine, så tiden går hurtigt..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2/3-2006

Så var der et eller andet U-days på skolen idag, hvor man kan komme og høre studerende fortælle om de enkelte linier de går på. Spækket med mennesker på skolen, men lagde mærke til kønsfordelingen.. hehe..! Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg læser til IT ingeniør, og den kvindelige ratio på mit hold (6. semester) udgør 0% :tongue: . Og når man kiggede på de forskellige stande, var der nada, zip, zero piger ved IT og elektro retningerne.. Hehe..! Men der stod masser ved bygnings og by og byg..! :laugh: Sgu godt det ikke er tøserne man har valgt uddannelse efter..!

Kan berette om leeee'e DOMS i både mave og patværket...

HJUL:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 131 kg

3x8 @ 131 kg

1x10 @ 121 kg

1x8 @ 121 kg

Kunne ikke få ordenligt styr på opspændet i maven grundet lee'e DOMS, gik lidt ud over stabiliteten, og kunne mærkes i lænden.. :dry:

Seated leg press (Samlede fødder, med tæerne pegende 45 grader ud til hver sin side, nu maskine (hvid technogym)):

1x10 @ 180 kg - nem

1x10 @ 210 kg

1x10 @ 240 kg

1x10 @ 260 kg

1x15 @ 200 kg :crazy:

Siiick pump på quads..!

Seated Leg extensions:

1x10 @ 62½ kg

2x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

Lying leg curls:

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 42½ kg

Skulder:

DB Lateral raises:

1x10 @ 7 kg

2x10 @ 10 kg

2x11 @ 11 kg

Arnold press:

4x10 @ 11 kg

Ganske fin omgang, trods lidt problemer under squatten..! Men det gik..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 3/3-2006

Endelig fredag.. Det har været en hård uge, lektier mæssigt, og det ser ikke ud til at blive bedre lige foreløbigt. Så det var vist en god beslutning, at droppe fodbolden i denne sæson... Efter en yderst kedelig forelæsning i Windows programmering, grundet et dovendyr af en lærer, kunne jeg tage hjem og bygge lidt videre på diverse opgaver jeg har. Og så skulle der også lige trænes..! :smile: Ville prøve udelukkende at køre OH øvelser idag..!

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Faktisk ikke de store problemer med at rykke 5x10 af idag.. måtte ikke 'kæmpe' for nogle af reps'ne.. :4thumbup:

Seated front pulldown

1x10 @ 65 kg

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

Klasse øvelse lige efter chins...! :devil:

Seated CG front supineret pulldown:

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

2x10 @ 70 kg

En meget lille smule irritation i højre underarm.. :dry:

Standing cable pullover:

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Ahhh.. det var det.. 4 hurtige øvelser..! Ingen lænde træning idag, da den er godt træt after gårsdagens mere eller mindre mislykkedes squat.

Resten af dagen er ren og skær afslapning..! God mad, lidt rødvin, lidt slik og en god film eller to..! Inden jeg imorgen skal træne igen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 4/3-2006

Sidste træningsdag i denne uge, første gang i lang tid jeg har trænet en lørdag, og det var egentlig ganske rart..! :smile:

Igår stod den på ren hygge, lige hvad champen her havde brug for, så energien var god idag..! Folk nede i centret er også ved at få nys af, at jeg har planer om at stille op til DM. Der er i hvert fald mange der kommer hen og spørger til det for tiden.. :smile:

Bryst:

Benchpress:

1x14 @ 51 kg

2x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x8 @ 111 kg

1x4 @ 121 kg

2x8 @ 101 kg

Fin omgang bænkpress.. ikke min favorit øvelse... men den er nu god at køre ind imellem...

Low Incline Dumbbell Bench Press:

2x10 @ 30 kg

2x10 @ 34 kg

1x16 @ 30 kg :devil::crazy::superman:

Yiiir, den sidste var leee'... :blink:

Decline DB Bench Press:

2x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

Standing Cable Flyes:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Godt spænd i pec'sne efter denne omgang..! Hjem og :4mewantfood: og slappe af..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 6/3-2006

Mandag morgen... puuuha..! Træt.. Men hey, jeg kan jo bare lade være med at holde mig oppe til Oscars uddelingen.. :tongue:

Så jeg var lige hjemme og få en morfar inden træningen..! :smile: Imorgen står den på seminar med mr. Udo... :4thumbup:

Ryg:

Ville prøve noget lidt anderledes med chins'ne idag...

Chins:

1x15 @ BW - Plads til flere, men skulle jo liige have et par sæt mere, så ikke overgøre det... :wink:

1x12 @ BW

1x8 @ BW - Så var der næsten ikke mere tilbaws...

1x7 @ BW

En noget anderledes måde en normalt.. Men jeg ville lige se hvad der var plads til..! :superman:

Seated Cable High row bredt neutralt greb:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x12 @ 70 kg

Yates Rows:

1x10 @ 81 kg

3x10 @ 91 kg

One arm row:

1x10 @ 35 kg

1x10 @ 37½ kg

2x10 @ 40 kg

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing DB hammercurl:

1x10 @ 17 kg

1x10 @ 18 kg

2x10 @ 19 kg

Standing EZ bar curls (close grip):

1x10 @ 38 kg

1x8 @ 38 kg - Wide grip

2x10 @ 38 kg

Standing cable cross curls:

2x10 @ 35 kg

2x10 @ 32½ kg

Ik' mer' i 'æ arm'r... Og stadig intet at mærke i albuerne..! Det er vist gået i sig selv igen...! :4thumbup:

Mave:

Dragonflags:

3x6 @ BW

crunches:

3x12 @ BW

Swiss Ball crunches:

3x10 @ BW

Ahhh lækker træning idag..! Masser af mennesker i centret, men kom til øvelserne når jeg skulle, så det var fint..! Fik også liiige :blahblah: en smule..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 7/3-2006

Aaarrrggghh... Stress.. Så kom dagen hvor informationerne kogte over.. Følte bare jeg blev læsset med informationer under dagens lektion i det fag jeg skal til eksamen i om 2½ uge..! :blink: Min tid vil de næste par uger udelukkende blive brugt på skole, læse og træning... SKAL have ordentlig styr på det, da eksamen er mundtlig.. Dette betød også, at jeg desværre måtte melde afbud til aftenens foredrag med Hr. Udo. Ærgeligt, for havde set meget frem til det.. Nå, men tankerne var alle andre steder end træning da jeg tog afsted, men det viste sig at give bonus..? :blink:

Bryst:

Low Incline Dumbbell Bench Press:

1x12 @ 22 kg

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 34 kg

3x12 @ 36½ kg

1x12 @ 34 kg

Lige lidt ekstra reps i alle sæt...

Dumbbell Bench Press:

5x10 @ 34 kg

Decline Dumbbell bench press:

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x8 @ 34 kg

Standing Cable Flyes:

2x12 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 37½ kg

1x12 @ 35 kg

Triceps:

Bardips:

4x15 @ BW

1x13 @ BW

Rigtig god omgang dips.. :4thumbup:

pushdown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

( dropset )

1x8 @ 70 kg + 1x8 @ 60 kg + 1x8 @ 50 kg :crazy:

Rigtig god træning idag, trods manglende koncentration. Jeg tænkte i hvert fald meget over den foranstående eksamen...

Link to comment
Share on other sites

Mandag morgen... puuuha..! Træt.. Men hey, jeg kan jo bare lade være med at holde mig oppe til Oscars uddelingen..

Jeg missede det for første gang i 5 år. Lidt (film)nørd er man vel. Jeg kunne simpelthen ikke overskue min mandag, hvis jeg skulle sidde oppe så længe. :tongue:

..men nu er det snart tid til F1 sæson igen, så der skal nok blive et par 'skæve' søndage selvom NFL sæsonen er slut for denne omgang. :laugh:

God træning du holder dig ellers. :4thumbup:

...Og held og lykke med eksamen om et par uger!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share