Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

:superman: Thanks champ..! Jeg vil nu gerne op og nappe 5x12 på et tidspunkt... Kunne også være lidt spændende at se hvad der er til i et enkelt sæt.. :smile:

5x12 ? Baaaaaaaah. Sikke noget svineri, her kæmper vi andre for at nå 3x8 :laugh:

Har du aldrig overvejet at prøve med ekstra vægt ? Kunne da være sjovt at se hva du så kan rive, du har jo styrken til det :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5x12 ? Baaaaaaaah. Sikke noget svineri, her kæmper vi andre for at nå 3x8 :laugh:

Har du aldrig overvejet at prøve med ekstra vægt ? Kunne da være sjovt at se hva du så kan rive, du har jo styrken til det :superman:

Jo da jeg startede prøvede jeg med + 10 kg..tror jeg fik 3x8 med dem... + 1-2 sæt uden ekstra vægt.. Men så jagtede jeg de 5x10, og nu tror jeg det blir 5x12.. :superman:

Skal jo gerne kunne fyre en del aw i et sæt jo.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Chins med BW er no phun.. :nonono::bigsmile:

Hvis jeg er heldig kan jeg måske lave 10-12 :blush: Det er simpelthen no go øvelse.. men ok nu vejer man os lidt mindre.. Men hvis du napper 12 rep nu, burde du vel lave en 20 stk efter diæt?.. eller?

hva målet egentligt?

Link to comment
Share on other sites

Chins med BW er no phun.. :nonono::bigsmile:

Hvis jeg er heldig kan jeg måske lave 10-12 :blush: Det er simpelthen no go øvelse.. men ok nu vejer man os lidt mindre.. Men hvis du napper 12 rep nu, burde du vel lave en 20 stk efter diæt?.. eller?

hva målet egentligt?

Jeg er heller ikke ligefrem vild med øvelsen..! Men det er jo et must til konkurrencen..! :tongue:

Jeg tror jeg napper omkring 18-20 stykker på en rigtig god dag på nuværende tidspunkt..! Håber at komme over 20 på k-dag, men svært at spekulere i syntes jeg... Og så er der også lige det der med at få alle reps godkendt..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 23/5-2006

Jeps jeps, fik endnu et projekt færdiggjort idag..! Lækkert..! Nu kan jeg koncentrere mig om matematik eksamen mandag og et sidste eksamen projekt derefter..! :smile:

Bryst:

Smith Incline Bench Press:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 90 kg

1x8 @ 80 kg

1x8 @ 70 kg

Tough.. :devil:

DB Benchpress:

5x10 @ 34 kg

DB decline benchpress:

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 30 kg

1x9 @ 34 kg

1x8 @ 34 kg

Standing cable flyes:

1x10 @ 37½ kg

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 35 kg

Tod den stille og roligt for ikke at irritere albueleddet...

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW + 10 kg

1x11 @ BW + 20 kg

1x12 @ BW + 20 kg

1x15 @ BW + 10 kg

1x20 @ BW

Godkendt omgang dips..

Pushdown:

1x10 @ 70 kg

3x10 @ 80 kg

1x12 @ 70 kg

Cardio:

Powerwalk:

4.32 km in 40 min @ 5 degrees.

Sgu godt der var venner i kassen, så jeg ikke skulle koncentrere mig for meget om at jeg gik.. Det er sgu noget hårdere med den hældning, i forhold til hvad jeg plejer...

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 24/5-2006

En forholdsvis kort dag i skolen.. Regnede nogle gamle eksamenssæt i Matematik og var til den sidste spørgetime inden det går løs mandag... Nå, men dagens træning var hjul og skuldre, fangede Hr. Kamp dernede, så det blev også til lidt kæwen..! :smile:

Ben:

Squatten var optaget... :nonono: Nå, videre, havde småtravlt...

Leg Press:

1x12 @ 150 kg

1x10 @ 200 kg

1x10 @ 240 kg

4x10 @ 260 kg - Hele stakken...

Nå, den er nok alligevel for nem at starte ud med denne her.. Men hvad.. Det gik... :smile:

Walking lunges: :wub:

2x24 m @ 45 kg

2x24 m @ 50 kg

Ahh de er så gode..! :4thumbup: Lækkert at salen var fri til det..! :superman:

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg - easy...

1x10 @ 70 kg - hmm også ret nemme.. :blink:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

Lying leg curls:

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

Skulder:

Standing Military Press:

1x10 @ 31 kg

1x10 @ 41 kg

1x10 @ 51 kg

2x10 @ 41 kg

DB Lateral raises:

2x10 @ 11 kg

1x10 @ 12 kg

1x10 @ 14 kg

1x10 @ 13 kg

Lying DB rear lateral raise:

4x10 @ 10 kg

Standing rope rear delt row:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

Fin træning idag..! Trods manglende squat.. Men syntes nu det gik fint alligevel..! :smile: Imorgen får jeg nok ikke styrketrænet, da centret lukker kl 15 og jeg skal på skolen, men måske jeg kan nå det..!

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer mig enig med Betty B, Champ!

Dine delts er seriøst ved at komme godt frem! Især medialt og den posteriore del, bare afslappet - ser super-godt ud! :4thumbup:

Keep it up, buddy! Ooooh, yeeaah!!

Edited by S. Kamp
Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer mig enig med Betty B, Champ!

Dine delts er seriøst ved at komme godt frem! Især medialt og den posteriore del, bare afslappet - ser super-godt ud! :4thumbup:

Keep it up, buddy! Ooooh, yeeaah!!

Takker mester..! Oooh Yeah... :4thumbup:

Ja det går i hvert fald i den rigtige retning..! Tror også de (deltsne) har godt af, at jeg endelig kan træne næsten 100% med dem..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 25/5-2006

Mulighed for at sove lidt længere end normalt, og stadig nå en powerwalk inden skole..! Lækkert..! :bigsmile:

Powerwalk:

3.85 km in 35 min. @ Århus C / Frederiksbjerg...

Er seriøst øm i stængerne og ikke mindst ballerne, efter gårsdagens bentræning..! :blink: Det ku mærkes..! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 26/5-2006

Ik' meget energi på drengen idaw da..! :nonono: Havde aller mest lydt til at blive hjemme..! Tror eksamenslæsningen har taget godt på mig. Træningen er dog trods alt den eneste pause jeg får, mellem læsningen. Så afsted skulle jeg..!

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW - Strict...

1x8 @ BW

Forsøgte mig at køre de første sæt rimelig strict med lidt lavere tempo end normalt..! Tog liige toppen af kræfterne til det sidste sæt.. :tongue:

Front pulldowns

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

BB Yates row:

1x10 @ 91 kg

2x10 @ 101 kg

1x10 @ 111 kg

1x12 @ 91 kg

Ingen i squat racket idag, så jeg turde godt nærme mig pulleyen igen... :tongue:

One arm pulley row:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 45 kg

1x10 @ 40 kg

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 30 kg

Mave:

Crunches:

1x20 @ BW

3x15 @ BW + 5 kg

Lying Straight legged situps:

4x12 @ BW

Swissball crunches:

4x12 @ BW

Cardio:

Powerwalk:

4.32 km in 40 min @ 3 degrees.

En noget rutinepræget omgang idag..! Men godt jeg kom afsted... Det er efterhånden også begyndt at se ganske fornuftigt ud i spejlet, de nederste mavemuskler titter frem... :smile:

Resten af weekenden står på matematik læsning, kun afbrudt af en gang træning imorgen..!

Link to comment
Share on other sites

En noget rutinepræget omgang idag..! Men godt jeg kom afsted... Det er efterhånden også begyndt at se ganske fornuftigt ud i spejlet, de nederste mavemuskler titter frem... :smile:

Resten af weekenden står på matematik læsning, kun afbrudt af en gang træning imorgen..!

Link to comment
Share on other sites

En noget rutinepræget omgang idag..! Men godt jeg kom afsted... Det er efterhånden også begyndt at se ganske fornuftigt ud i spejlet, de nederste mavemuskler titter frem... :smile:

Resten af weekenden står på matematik læsning, kun afbrudt af en gang træning imorgen..!

PICS!!! :w00t: :4thumbup: :w00t:

:tongue: Jaja.. de skal nok komme når vi rammer juni måned.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 27/5-2006

Tid til en lille pause fra læsningen og ned for at træne..! Men inden det, var jeg lige på posthuset og hente mit spritnye golfsæt, med tilhørende bag..! :yahoo: Niiiiice..

Bryst:

Fik lyst til lidt BP leg idag... :tongue:

Bench Press:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x10 @ 111 kg

1x5 @ 121 kg

1x1 @ 131 kg - God fart...

1x1 @ 143½ kg - Spotter måtte have et par fingre på før jeg selv kunne løfte den det sidste.. Øv..

1x1 @ 143½ kg - Igen måtte spotter sætte et par hjælpene fingre på.. Så ingen PRs i denne omgang..

Men hvis jeg nøjes med at par opvarmningssæt omkring 100 kg.. og et par singles lidt højere oppe, skal den nok komme op.. :superman:

1x8 @ 111 kg

1x12 @ 91 kg

Fin omgang bænk lir.. :smile:

Incline DB Benchpress:

1x10 @ 30 kg

4x10 @ 34 kg

Chest dips

4x12 @ BW + 20 kg

1x10 @ BW + 20 kg

Standing cable flyes:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

1x12 @ 40 kg

Igang med første sæt hører jeg gennem min venstre øresnegl:

"Liiightweeeiight Buddyyy"

Og hvem andre end champen Hr. Kamp stod med sovegarn og smågrinede.. :smile:

Godt med pump på Patkassen idag..! :superman:

+ 20 min. poseringstræning...

Champen var lige hurtigt inde og rette og kigge lidt..! :4thumbup:

Hjem til matematikken igen..!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

leee omgang pat der anders.. :devil: :4thumbup: Og så på diæt.. Ikke dumt..

Hvornår skla du op til math?

Ja trængte lige til at få tankerne væk fra matematikken, og hvilken bedre måde at gøre det på, end at fyre patværket aw..? :tongue:

Min styrke har egentlig ikke rigtig taget skade af diæten, hvilket jo er optimalt..! Måske er toppen er squatten røget... Men ellers ikke..! :smile:

Har 2 timers skriftlig matematik (Liniær Algebra) mandag fra 9-11... :blink:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering, efter 8 uger:

Ugen har stået, mentalt, mest på eksamenforberedelse, end på træning... Men har da fået styrketrænet det jeg skulle... Manglede nok liige en gåtur eller 2... Men sådan er det jo nogle gange...

Morgenvægt: 85.7 kg. = - 0.2 kg ( i alt -4.7 kg ).

Nu står den på matematik eksamen om 1 times tid..! Kryds fingre for mig..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Ohøj skipper! Hvordan gik det i dag??

Håber du ace'ede den! :4thumbup: Jeg er nede i kælderen fra ca. kl. 13 til 15 i dag, til en gang ryg & bi's - Slesvig? Det' alt for hot, det smør! :tongue:

Hey champ..! Det gik fint, kiggede lige hurtigt facit igennem, som læreren havde med efter eksamen, og det ser ret godt ud.! Men jeg kunne ikke huske alle mine svar...

Jeg ved ikke hvornår jeg får trænet idag, sandsynligvis først i aften..! :nonono: Og måske slet ikke.. Skal igang med det sidste eksamens projekt..! :dry:

Slesvig? Det' alt for hot, det smør! :tongue:

Huh..? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Den næste uges tid, bli'r meget hektisk, og det kommer desværre nok til at gå ud over både træning og diæt..

Jeg var til min første eksamen idag, skriftlig matematik, det gik ganske fint, tror jeg da.. :tongue:

P.t. ser skemaet således ud:

2/6 - ONK1 - Eksamensprojekt afleveres, lavet...

6/6 - NET2 - Godkendelsesprojekt 1+2, Genaflevering, ikke lavet...

6/6 - NET2 - Godkendelsesprojekt 3, lavet...

6/6 - WIN1 - Eksamensprojekt afleveres, ikke lavet...

15/6 - Eksamen WIN1...

20/6 - Eksamen ONK1...

26/6 - Forprojekt til afgangsprojekt, ikke lavet...

Sååå der er lidt at se til, hvis der indimellem også skal læses til eksamen..! :blink:

Men jeg regner kun med det bliver denne uge, der bliver skidt, rent træningsmæssigt.

Link to comment
Share on other sites

Hey champ..! Det gik fint, kiggede lige hurtigt facit igennem, som læreren havde med efter eksamen, og det ser ret godt ud.! Men jeg kunne ikke huske alle mine svar...

Jeg ved ikke hvornår jeg får trænet idag, sandsynligvis først i aften..! :nonono: Og måske slet ikke.. Skal igang med det sidste eksamens projekt..! :dry:

Huh..? :blink:

Det er fandme noget skidt, champ! :mad: Men sådan er det jo, det ska passes det skidt... men vi ska nok få en fin atlet ud af dig alligevel! :laugh::tongue::wink:

Jeg ska prøve at tænke på at krydse fingre for dig, når jeg ligger og rykker Porschen rundt nede i Valencia! :w00t::cool:

"Huh???" Se noget mere Mandril!

Edited by S. Kamp
Link to comment
Share on other sites

Det er fandme noget skidt, champ! :mad: Men sådan er det jo, det ska passes det skidt... men vi ska nok få en fin atlet ud af dig alligevel! :laugh::tongue::wink:

Ja, sådan er det jo.. Uddannelsen kommer trods alt i første række.. Men regner med at kunne komme derned i aften... :smile:

Jeg ska prøve at tænke på at krydse fingre for dig, når jeg ligger og rykker Porschen rundt nede i Valencia! :w00t::cool:

Why you little...! :4ranting:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 30/5-2006

Så fik jeg lige sneget 1½ time ud af kalenderen til lidt træning..! Lækkert, og tiltrængt..! :smile: Siddet på skolen hele dagen, så det var godt at komme ud og strække benene lidt..! :superman:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW - Strict...

Kørte igen denne gang riimelig strict... :devil:

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

2x10 @ 75 kg

BB Yates row:

1x12 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x10 @ 111 kg

2x12 @ 101 kg

Close grip pulldown:

1x10 @ 80 kg

2x8 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Egentlig ik meningen jeg skulle køre denne øvelse, men fik liiige lyst...! :tongue:

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Gaaanz:

Spidercurls:

2x10 @ 33 kg

1x8 @ 33 kg

2x10 @ 28 kg

Én øvelse.. Og syyygt pump på armer'n.. :superman:

The Champ himself, Hr. Kamp var også dernede her til aften, så fik lige kæwet den lidt aw med ham mens..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fy for pokker ...alt det eksamenslæsning og skole gør helt ondt på mig. Jeg priser mig lykkelig for at jeg (forhåbenlig) er færdig med skolebænken.

Men anyway, Best of luck to ya. Det lader jo til at du har disciplin til at jonglere læsningen og træningen uden at det går i koks. :cool:

...og så sniger der sig lidt poseringstræning ind også kan jeg se. Så er det jo alvor! :laugh::wink:

Keep it up boddy! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share