Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Fy for pokker ...alt det eksamenslæsning og skole gør helt ondt på mig. Jeg priser mig lykkelig for at jeg (forhåbenlig) er færdig med skolebænken.

Men anyway, Best of luck to ya. Det lader jo til at du har disciplin til at jonglere læsningen og træningen uden at det går i koks. :cool:

...og så sniger der sig lidt poseringstræning ind også kan jeg se. Så er det jo alvor! :laugh::wink:

Keep it up boddy! :superman:

Ja, jeg syntes bestemt heller ikke lige det er verdens sjoveste begivenhed, at gå til eksamen. Men det skal jo til... :tongue:

Thanx mate..! Indtil videre er det jo ikke blevet til for meget træning i denne uge, men i aften skulle jeg gerne komme derned et par timer..! :superman:

Ja, det er sgu gået hen og blevet alvor nu. En af de ansvarlige for backstage området til DM, spurgte mig igår, om jeg ikke ville hjælpe lidt til backstage i år. Men så måtte jeg jo fortælle ham, at jeg havde planer om at stille op..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d. 1/6-2006

Endnu en lang dag i skolen, men det skrider rigtig godt fremad, og det ser ud til, at jeg kan tage mig en enkelt fridag i weekenden... Nogen der sagde golf..? :tongue: Der var ikke meget energi i kroppen idag. Efter al slæbearbejdet i aftes, hvor samtlige skabe og bænke i omklædningsrummene skulle stilles ind i en af salene. Jeps, kælderen får nye lækre omklædningsrum..! Men de næste 2 måneder er et stort byggerod dernede.. Dagens træning blev mere af pligt end lyst, havde som sagt ingen energi og en mindre hovedpine.. Det skulle bare overståes, og der var heller ikke rigtig noget at skrive hjem om.. but here goes..

Bryst:

Bench Press:

1x18 @ 51 kg

1x12 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x7 @ 111 kg - trææææt..

5x10 @ 91 kg

Øv en sørgelig omgang..! Eller fik i hvert fald ik' nogen vildt tunge løft ind..

Incline DB Benchpress:

4x10 @ 30 kg

1x12 @ 30 kg

Stille og roligt, men højre albueled begyndte at drille..! :dry:

Floorpress:

3x10 @ 30 kg

2x12 @ 30 kg

1x15 @ 30 kg

Riimelig nemme...

Triceps - light:

Besluttede mig for at holde mig til en enkelt øvelse idag. Der er kommet et nyt fint håndtag til kabel trækkene, så det skulle afprøves..! :tongue:

Pushdown:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 75 kg

3x10 @ 80 kg

4x10 @ 75 kg

9 sæt, sådan..! :superman:

+ 8 sæt mavelir...

Lidt irriterende hvis min albue skal til og drille igen.. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2/6-2006

Så blev vi mere eller mindre færdige med det sidste projekt idag... Lækkert..! Der mangleer blot lidt små rettelser og lidt rapport skrivning, så skulle det være klar til tirsdag..! :4thumbup: Så vi holdte forholdsvist tidligt idag, og mit humør har været på toppen hele dagen..! :smile: En god dag at træne ben på..! :devil:

Ben:

Men men, diæten har sgu taget toppen af kransekagen, hvad styrke angår.. :nonono:

Squat: :wub:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

4x8 @ 131 kg

2x10 @ 111 kg

Lying hacksquats:

1x10 @ 200 kg

1x8 @ 230 kg - Liiige tung nok da... Måtte virkelig kæmpe de 2 sidste...

1x9 @ 220 kg - talte forkert... :nonono:

1x10 @ 220 kg

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

1x10 @ 65 kg

Lee' pump på wheels... :superman:

Lying leg curls:

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 37½ kg

Sold out..! Ud og tage lidt :sun: ...

En ok omgang i dag.. Men det vigtigste var sgu, at endnu af de rutinerede konkurrence-gutter kom hen og gav opbakning..! Super lækkert..! :smile: Ha' en god weekend.. Imorgen har jeg SPISEDAG..! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Pic update..! 3/6-2006

Så blev det tid til at tage lidt nye billeder, eller rettere, jeg kedede mig lidt, så hvorfor ikke..! Havde vist også lovet missen et par stykker..? :tongue:

post-6265-1149334609_thumb.jpg post-6265-1149334660_thumb.jpg post-6265-1149334672_thumb.jpg

Ja BB posering dur jeg ikke til..! :tongue:

Tilbage til spisedagen..! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud :4thumbup:

Du når da for alvor at blive cut hvis du fortsætter i samme stil.

Det er da snart ikke meget fedt der sidder tilbage på dig...

Held og lykke med projektet...

Hey Skjold..! Velkommen i loggen..! :bigsmile:

Og rigtig mange tak..!

Ja, det er også planen at stå godt cååt på scenen.. :4flex:

Men nu må vi se om det kan blive nødvendigt at skrue op for kcal'erne i en periode..

- Anders! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 6/6-06 :devil: ( :innocent: )

Så kom dagen hvor de 3 projekter skulle afleveres..! Vi blev færdige igår formiddag, så det var meget stille og rolig idag.. Nu er jeg så i fuld gang med at læse pensum (1200 sider) til eksamen om 9 dage.. Hvilket gør det meget svært at rejse sig fra sofaen og tage sig sammen til træning..! Men afsted kom jeg..! :smile:

Jeg har en god spisedag i lørdags.. :4mewantfood: Men binder stadig en del væske efter den.. :tongue:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Front pulldowns

2x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x9 @ 85 kg

Close grip pulldown:

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 85 kg

1x10 @ 90 kg

Fik at i et ringe håndtag, så var ikke helt nemt at holde fast.. :dry:

Seated One arm Pulley row:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

2x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg

Bed ik' helt godt idag.. Men kiloene er der da.. :tongue:

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Gaaanz:

Spidercurls:

1x10 @ 33 kg

1x10 @ 38 kg - :crazy:

1x9 @ 33 kg

2x10 @ 28 kg

Leeeee'd pump da..! :superman::w00t:

Standing DB hammercurl:

4x10 @ 19 kg

Gaaal de føltes tunge.. :blink:

Cardio:

Havde glemt skoene idag, så det blev til en omgang på cyklen istedet...

Cykel:

10 km in 27 min.

Hjem og læse igen..!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Pic update..! 3/6-2006

Så blev det tid til at tage lidt nye billeder, eller rettere, jeg kedede mig lidt, så hvorfor ikke..! Havde vist også lovet missen et par stykker..? :tongue:

post-6265-1149334609_thumb.jpg post-6265-1149334660_thumb.jpg post-6265-1149334672_thumb.jpg

Ja BB posering dur jeg ikke til..! :tongue:

Tilbage til spisedagen..! :4mewantfood:

ÅLLLLLLLL ÅLLLLLL ÅLLLL - ser sgu lee' ud mester... Jeg føler mig fee' når jeg ser dine pics champ... :laugh::laugh::laugh::laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 7/6-2006

En lettere kaotisk dag, hvad træning angår..! Der er for tiden ingen mulighed for at bade i centret, grundet ombygning, så jeg måtte tidligt afsted. Ned og træne, hjem i bad og lave mad, og så på arbejde dernede igen kl 18..! :blink: Heldigvis har jegfået læst en god portion i formiddag.. Så det går..! :smile:

Bryst:

Incline Smith Bench Press (Kg uden stangen):

1x12 @ 40 kg

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

1x5 @ 90 kg

2x8 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

DB Benchpress:

5x10 @ 34 kg

Decline DB Benchpress:

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

Standing cable flyes:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 35 kg

Stille og roligt her, da albuen stadig brokker sig en smule.

Triceps:

Dips:

3x20 @ BW

2x15 @ BW

Lee' omgang dips efter bryst træning..! :superman:

Pushdown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Cardio:

30 min powerwalk...

Ok omgang idag..! Det er ikke helt il at træne altid i det bygge larm..! Overvejer lidt at træne nede i byen istedet.. Men det er bare sådan et skod center.. Hmm.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Pic update..! 3/6-2006

Så blev det tid til at tage lidt nye billeder, eller rettere, jeg kedede mig lidt, så hvorfor ikke..! Havde vist også lovet missen et par stykker..? :tongue:

post-6265-1149334609_thumb.jpg post-6265-1149334660_thumb.jpg post-6265-1149334672_thumb.jpg

Ja BB posering dur jeg ikke til..! :tongue:

Tilbage til spisedagen..! :4mewantfood:

Godt at se du holder hva du lover :wink::tongue: -ser som sædvanlig super godt ud :4thumbup:

Hva ryger der indenbords på DIN spise-dag? :4mewantfood: -vel ikke helt det samme som CJ? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kom forbi Olympic imorgen så :superman:

Ond omgang Dips. Du ved godt jeg skal vinde Styrkerunden, så stop lige det pjat

Jeg kunne nok godt overtales til at kigge forbi hulen en af dagene..! :smile: Men bli'r ik lige imorgen, ved ik' helt hvornår jeg får trænet imorgen nemlig..!

Ja, ved sgu heller ik lige hvad der skete idag..! :tongue: Måske fordi de har flyttet dips stativet næsten ud midt i det hele, så folk rigtig kan glo..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du holder hva du lover :wink::tongue: -ser som sædvanlig super godt ud :4thumbup:

Hva ryger der indenbords på DIN spise-dag? :4mewantfood: -vel ikke helt det samme som CJ? :laugh:

Selvfølgelig holder jeg hvad jeg lover Miss.. :wink:

Og mange tak, ser nu også frem til pic-update i loggen din.. :wub:

Hehe..! Nej, det kan jeg ikke ligefrem prale af.. Men jeg fik da lidt slik og vigtigst af alt chokolade..! :4mewantfood: Men ellers stod mange af de ekstra kcal på nachos m. hjemmelavet guacamole, culotte steg m. ovnbagte kartofler og jensen sovs samt is til dessert..! Spiste sammen med nogle venner.. :smile: Mums...

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig holder jeg hvad jeg lover Miss.. :wink:

Og mange tak, ser nu også frem til pic-update i loggen din.. :wub:

Hehe..! Nej, det kan jeg ikke ligefrem prale af.. Men jeg fik da lidt slik og vigtigst af alt chokolade..! :4mewantfood: Men ellers stod mange af de ekstra kcal på nachos m. hjemmelavet guacamole, culotte steg m. ovnbagte kartofler og jensen sovs samt is til dessert..! Spiste sammen med nogle venner.. :smile: Mums...

Hellige satan :laugh: Du da mindst li så slem som mig, jeg er bare ærlig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MSN:

Cj: "Hey anders. går spisedagen som den skal?!?!"

Anders Holm: "Stille, har ik tid til at snakke, skal ha det sidste chokolade ned"

:laugh:

Taget totalt ud af sammenhæng..! :innocent::laugh:

Med de fine pics :4thumbup: kan du da vidst roligt spise igennem på dine spisedage :4mewantfood:

Taak BB.. :blush:

Ja, har os kun haft 2 af slagsen nu.. Så vidt jeg lige husker..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 8/6-2006

Læsningen går fint, men det er ikke sjovt at sidde inde, når vejret er så godt.. Og ja, skal sidde inde, for bruger computeren til eksempler, kunne selvfølgelig tage bærbaren med ud, men den er ik så nem at tyde i sollys.. (a.k.a. Jeg er doven.. :tongue: )

Ben:

Squat:

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 120 kg

1x10 @ 130 kg

2x8 @ 130 kg

2x10 @ 110 kg

En anden stang end jeg er vant til, syntes ikke den lå helt godt på skuldrene.. :dry:

Lying hacksquats:

1x10 @ 200 kg

4x10 @ 220 kg

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Lying leg curls:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

Puha, en trættende omgang ben, ikke meget lyst idag..! :nonono:

Skuldre:

Standing lateral raise:

1x10 @ 10 kg

1x10 @ 11 kg

1x10 @ 12 kg

2x10 @ 13 kg

Lying rear lateral raise:

1x10 @ 9 kg

2x10 @ 10 kg

1x10 @ 11 kg

Cardio:

40 min. powerwalk.

Egentlig skulle jeg kun have gået i 30 min, men der var lige Venner i tv'et og i ørebøfferne, så tog lige 10 min mere..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders!!

Godt at se du ikke slækker HELT på den, når jeg ikke er i landet, hehe! :tongue: Den får da stadig gas, sådan ska det være - gode pics, i øvrigt! :4thumbup:

Jeg kommer ned i byggerodet lørdag til en omgang ben.. så gik der sgu en hel uge i Valencia uden nogen form for fysisk aktivitet.. jo, lidt plasken rundt i poolen og Middelhavet, men det tæller vist ikke, hehe.. :blush::innocent:

Vi snax, champ! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders!!

Godt at se du ikke slækker HELT på den, når jeg ikke er i landet, hehe! :tongue: Den får da stadig gas, sådan ska det være - gode pics, i øvrigt! :4thumbup:

Jeg kommer ned i byggerodet lørdag til en omgang ben.. så gik der sgu en hel uge i Valencia uden nogen form for fysisk aktivitet.. jo, lidt plasken rundt i poolen og Middelhavet, men det tæller vist ikke, hehe.. :blush::innocent:

Vi snax, champ! :superman:

Hehe..! Velkommen hjem champ..! :4thumbup:

Jeg er frisk lørdag.. Dog ikke på ben.. :tongue: Men jeg skal nok sørge for du får indhentet den tabte uge..! :devil: Så må du lige give et fyldigt referat af turen.! :smile:

De er forresten begyndt at spille ordentligt musik i kælderen nu.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ordenlig musik?? Huh? J-jamen hva så med stakkels C-21 og Britney Spears?? :laugh:

Det er nok pga. håndværkerne, hehe! :wink:

Vi ses lørdag champ!

Ja for den da..! Igår og i forgårs var der både, Guns 'n' Roses, Metallica, Pearl Jam, Queen.. Alle de gode gamle klassikere..! :bigsmile:

Hvornår er du dernede imorgen..?

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 9/6-2006

Så starter VM sgu.. Øv, gutterne lokker med grill og fodbold, men jeg er desværre nødsaget til at læse, hvis jeg vil kunne holde lidt fri imorgen...! Skal til 25 års kanelfest..! :tongue:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

1x9 @ BW

WG Front pulldowns (neutralt greb):

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

Yates row:

1x10 @ 91 kg

3x10 @ 101 kg

1x12 @ 91 kg

Seated One arm row:

2x10 @ 45 kg

2x10 @ 47½ kg

1x10 @ 45 kg

+ 10 sæt Mavelir...

Cardio:

35 min. powerwalk.

Godkendt træning idag, men god pump på ryggen..! :superman: Skal afsted igen imorgen til en omgang pattræning... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share